Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт харчоблоку будівлі Михайлівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Михайлівської сільської ради» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 026 802,80 UAH
UA-2021-07-05-007940-c 9797017554f0482fa8b6b7217040e572
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Михайлецький

+380509177204 mihalivkavo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43151694
Місцезнаходження: 39443, Україна , Полтавська обл., Машівський р-н, с. Михайлівка, вул. Молодіжна, буд. 9
Контактна особа: Іван Михайлецький
+380509177204
mihalivkavo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2021 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 026 802,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 134,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р UA958201720355179008000112873 банк ГУДКСУ в Полтавській області. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме: 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. В разі продовження терміну дії пропозиції, дія забезпечення пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації, що документально підтверджується. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Відділу освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради; місцезнаходження: 39443, Україна, Полтавська обл., Машівський р-н, с. Михайлівка, вул. Молодіжна, буд. 9; ідентифікаційний код замовника: 43151694 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням пропозиції), що проводиться відповідно до цього оголошення. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надається у електронному форматі копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути належним чином завірена банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт харчоблоку будівлі Михайлівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Михайлівської сільської ради» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39443, Україна, Полтавська область, Машівський район, с. Михайлівка, вул. Молодіжна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 7 робочих днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р UA958201720355179008000112873 банк ГУДКСУ в Полтавській області. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме: 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. В разі продовження терміну дії пропозиції, дія забезпечення пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації, що документально підтверджується. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Відділу освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради; місцезнаходження: 39443, Україна, Полтавська обл., Машівський р-н, с. Михайлівка, вул. Молодіжна, буд. 9; ідентифікаційний код замовника: 43151694 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням пропозиції), що проводиться відповідно до цього оголошення. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надається у електронному форматі копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути належним чином завірена банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 5000 UAH
Форма підтвердження: документ
05 липня 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2021 15:39
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІММ-БУД" 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 липня 2021 19:32
Електронний підпис
12 липня 2021 19:26
Пропозиція 1.pdf
12 липня 2021 19:26
Гарантія.zip
12 липня 2021 19:26
Пропозиція 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІММ-БУД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІММ-БУД"
#40574344
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2021 15:52

Документи

22 липня 2021 15:52
Електронний підпис
22 липня 2021 15:51
Протокол № 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2021 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІММ-БУД"
#40574344
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2021 15:52
Електронний підпис
22 липня 2021 15:51
Протокол № 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:00
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 16:09
Додаткова угода №5 до Д№174.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 16:50
Додаткова угода №4 до Договору №174.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 11:38
Додаток до ДУ № 2.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 11:37
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 10:38
Додатки.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 10:35
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 11:08
Договір № 174.pdf укладений
28 липня 2021 11:06
Договірна ціна.pdf укладений
28 липня 2021 11:06
Графік виконання будівельно-монтажних робіт.pdf укладений
28 липня 2021 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що дозвіл на початок будівельних робіт не було отримано, сторони домовилися продовжити строк виконання робіт за договором до 31.10.2021р., не збільшуючи суми договору. Відповідно до розділу 2 Договору №174 від 27.07.2021р. договірна ціна робіт, що доручена для виконання Підряднику є динамічною, тому Сторони домовилися про її зміну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Договірна ціна складає 999 978,08 грн. (девятсот девяносто девять тисяч девятсот сімдесят вісім гривень 08 коп.) з ПДВ, що становить 166 663,01 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят три гривні 01 коп.)
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що Дозвіл на початок будівельних робіт було отримано від 12 вересня 2021 року №ІУ 012210907914 та керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", сторони домовились внести зміни до п. 5.2. Розділу 5 Договору підряду №174 від 27.07.2021 р. на виконання робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт харчоблоку будівлі Михайлівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Михайлівської сільської ради" (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) строки виконання робіт: з 03.09.2021р. по 15.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розділу 2 Договору №174 від 27.07.2021р. договірна ціна робіт, що доручена для виконання Підряднику є динамічною, тому Сторони домовилися про її зміну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) товарів, робіт і послуг). Договірна ціна складає 998 492,45 грн. (дев'тсот дев'яносто вісім тисяч чотириста дев'яносто дві гривні 45 коп.) з ПДВ, що становить 166 415,41 грн. (сто шістдесят шість тисяч чотириста п'ятнадцять гривень 41 коп.)
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розділу 2 Договору №174 від 27.07.2021р. договірна ціна робіт, що доручена для виконання Підряднику є динамічною, тому Сторони домовилися про її зміну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 946 891,98
UAH (в тому числі ПДВ 157 815,33 UAH)