Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
932 235,00 UAH
UA-2021-07-05-007273-c ● e7ac2138fbe042da808511a50c5431ac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОРЖИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44035137 |
Місцезнаходження: | 37700, Україна , Полтавська обл., селище міського типу Оржиця, вул.Центральна, будинок 21 |
Контактна особа: |
ОЛЕНА СИДОРЕНКО +380664795410 orz_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2021 15:05 |
Очікувана вартість: | 932 235,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 661,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
248596 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37700, Україна, Полтавська область, смт. Оржиця, вул.Центральна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем за фактично спожиту електроенергію на підставі отриманого у Постачальника рахунку протягом 5-ти робочих днів від дня його отримання | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2021 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2021 16:43 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx | |
05 липня 2021 15:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
05 липня 2021 15:12 |
Проект договору.docx |
12 липня 2021 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 липня 2021 16:43 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx
|
|||
05 липня 2021 15:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
|||
05 липня 2021 15:12 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо АСКОЄ
Дата подання: 08 липня 2021 11:00
Дата відповіді: 08 липня 2021 11:22
Шановний Замовник! Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Відповідь: Замовник належить до площадок вимірювання групи "б" (без АСКОЕ).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-05-007273-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 08 липня 2021 09:31
Вимоги тенденої документації
Шановний Замовник!
Тендерною документацією передбачено «Система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент). Сфера сертифікації – постачання електричної енергії. На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції.». Такі вимоги безпідставні. Отримання вказаного сертифіката не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для постачання природного газу. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання природного газу. Крім того, додатково повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Таку ж позицію стосовно сертифікації має Мінекономіки. Додаємо лист органу сертифікації ТОВ «СЕРТСИСТЕМС», з яким просимо ознайомитись.
На основі вищнвикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією передбачено «Система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент). Сфера сертифікації – постачання електричної енергії. На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції.». Такі вимоги безпідставні. Отримання вказаного сертифіката не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для постачання природного газу. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання природного газу. Крім того, додатково повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Таку ж позицію стосовно сертифікації має Мінекономіки. Додаємо лист органу сертифікації ТОВ «СЕРТСИСТЕМС», з яким просимо ознайомитись.
На основі вищнвикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2021 16:21
Шановний потенційний Учасник! Згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в тендерній документації може зазначатися інша інформація. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»,) був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника (або учасника, якщо він не є виробником), що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у рамках Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яке підприємство або організація будь-якої форми власності або фізична особа, компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-07-05-007273-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 08 липня 2021 10:36
Щодо тендерної документації
Шановний Замовник!
Додатком 3 тендерної документації наявна вимога щодо надання учасниками наступних документів:
4.1. Інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, згідно додатку 6 до постанови НКРЕКП №375 від 12.06.2018 р., яка була подана НКРЕКП з дотриманням встановлених термінів (за підсумками 2020 року) та оприлюднена на сайті Учасника на виконання вказаної постанови НКРЕКП.
4.2. Звіт за формою 12-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року за останній квартал що передує даті оприлюднення закупівлі.
Зауважуємо, що відповідно до п.2 ст. 21 Закону України «Про інформацію» «конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом».
Відповідно до ст. 505 Цивільного Кодексу України «Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію».
Таким чином, запитувані Вашою установою вимоги про надання інформації щодо звітності товариства до Регулятора є конфіденційною інформацією товариства та не підлягають розголошуванню з огляду на характер такої інформації та є нічим іншим, як дискримінаційні заходи стосовно учасника тендеру.
Також наголошую, що в постанову НКРЕКП №375 від 12.06.2018 р. були внесені зміни постановою НКРЕКП №1550 від 12.08.2020р., відповідно до якої подання надання компенсації споживачам не є доцільною у раз відсутності таких компенсацій.
Вимогаємо внести видалити з тендерної документації вище описані незаконні та дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Додатком 3 тендерної документації наявна вимога щодо надання учасниками наступних документів:
4.1. Інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, згідно додатку 6 до постанови НКРЕКП №375 від 12.06.2018 р., яка була подана НКРЕКП з дотриманням встановлених термінів (за підсумками 2020 року) та оприлюднена на сайті Учасника на виконання вказаної постанови НКРЕКП.
4.2. Звіт за формою 12-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року за останній квартал що передує даті оприлюднення закупівлі.
Зауважуємо, що відповідно до п.2 ст. 21 Закону України «Про інформацію» «конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом».
Відповідно до ст. 505 Цивільного Кодексу України «Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію».
Таким чином, запитувані Вашою установою вимоги про надання інформації щодо звітності товариства до Регулятора є конфіденційною інформацією товариства та не підлягають розголошуванню з огляду на характер такої інформації та є нічим іншим, як дискримінаційні заходи стосовно учасника тендеру.
Також наголошую, що в постанову НКРЕКП №375 від 12.06.2018 р. були внесені зміни постановою НКРЕКП №1550 від 12.08.2020р., відповідно до якої подання надання компенсації споживачам не є доцільною у раз відсутності таких компенсацій.
Вимогаємо внести видалити з тендерної документації вище описані незаконні та дискримінаційні вимоги до учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2021 16:27
Шановний потенційний Учасник, Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-07-05-007273-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 09 липня 2021 10:18
Щодо проекту договору
Шановний Замовник!
Пропонуємо внести зміни в проект договору, а саме:
1) Частиною другою пункту 13.5. передбачено: «13.5. Постачальник має право розірвати цей Договір достроково, повідомивши Споживача про це за 20 днів до очікуваної дати розірвання, у випадках якщо:……..,
2. споживач іншим чином суттєво порушив умови цього Договору, і не вжив заходів щодо усунення такого порушення в строк, що становить 5 робочих днів.»
Оскільки проект договору не містить положень щодо визначення, які саме умови договору є суттєвими, для уникнення можливих непорозумінь в подальшому, пп.2 п. 13.5. пропонуємо доповнити: «суттєвим порушенням умов Договору Сторони визнають, зокрема, непогодження обгрунтованої зміни ціни за одиницю товару на підставі ч. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2) Пунктом 13.9. передбачено: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача». Порядок листування передбачений п. 13.9. не відповідає положенням передбаченим комерційною пропозицією (зокрема КП надає можливість електронного листування). Для приведення у відповідність умов Договору умовам комерційної пропозиції, пропонуємо в п.13.9. передбачити можливість електронного листування.
Розгорнути
Згорнути
Пропонуємо внести зміни в проект договору, а саме:
1) Частиною другою пункту 13.5. передбачено: «13.5. Постачальник має право розірвати цей Договір достроково, повідомивши Споживача про це за 20 днів до очікуваної дати розірвання, у випадках якщо:……..,
2. споживач іншим чином суттєво порушив умови цього Договору, і не вжив заходів щодо усунення такого порушення в строк, що становить 5 робочих днів.»
Оскільки проект договору не містить положень щодо визначення, які саме умови договору є суттєвими, для уникнення можливих непорозумінь в подальшому, пп.2 п. 13.5. пропонуємо доповнити: «суттєвим порушенням умов Договору Сторони визнають, зокрема, непогодження обгрунтованої зміни ціни за одиницю товару на підставі ч. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2) Пунктом 13.9. передбачено: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача». Порядок листування передбачений п. 13.9. не відповідає положенням передбаченим комерційною пропозицією (зокрема КП надає можливість електронного листування). Для приведення у відповідність умов Договору умовам комерційної пропозиції, пропонуємо в п.13.9. передбачити можливість електронного листування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2021 16:30
Шановний потенційний Учасник, Проект договору повністю відповідає вимогам, встановленим додатком 5 до Постанови НКРЕКП 14.03.2018 № 312, в зв’язку з чим не потребує внесення змін до нього на даному етапі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2021 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
708 498,60
UAH з ПДВ
|
708 498,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
760 703,76
UAH з ПДВ
|
760 703,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" #42223804 |
Переможець |
708 498,60
UAH з ПДВ
|
23 липня 2021 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:21
|
Дод. угода4.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:20
|
Прокол 4.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:55
|
Дод. 3.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2021 15:59
|
Дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 17:38
|
Договір 62.pdf | укладений |
12 серпня 2021 17:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |