Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
96 600 000,00 UAH
UA-2021-07-05-006532-c f038e5e2efa446d5993fcddb4e588dfb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Попович

+380509161914 shvalahin@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кольчинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04350524
Місцезнаходження: 89636, Україна , Закарпатська обл., смт. Кольчино, вул. Корятовича, 13
Контактна особа: Ольга Попович
+380509161914
shvalahin@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2021 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2021 13:39
Очікувана вартість: 96 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 966 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 483000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Вид забезпечення виконання договору: банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89636, Україна, Закарпатська область, Кольчино, вул. Фрідєшівська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться поетапно тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документальне підтвердження вжиття заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Вимоги до документу: Документальне підтвердження вжиття заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Антикорупційна програма
Вимоги до документу: Антикорупційна програма
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 липня 2021 14:41

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 483000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Вид забезпечення виконання договору: банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно надання дозволу
Дата подання: 08 липня 2021 16:57
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:02
Замовником у п.10 ч.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у вимогах щодо змісту і способу подання тендерних пропозицій вимагаються зокрема, але не виключно: «….Дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки, тощо (їх копій) – у разі, якщо це передбачено законодавством, чинних на момент подання Тендерної пропозиції та протягом терміну виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі». Учасник вважає, виходячи із викладеного, що вимога щодо чинності таких дозволів протягом терміну виконання робіт на об’єкті є дискримінаційною, оскільки така вимога звужує коло потенційних учасників, обмежуючи їх право на прийняття участі у процедурі закупівлі. У нас, як в Учасника, є відповідні Дозволи з терміном дії до кінця 2022 року та до вересня 2023 року, які дозволяють виконувати роботи з підвищеної небезпеки. На даний час, оскільки відповідні Дозволи є чинними, вбачаємо за недоцільне їх продовжувати на строк до 20.12.2023 року. У свою чергу звертаємо Вашу увагу на те, що усі Дозволи, строк дії яких закінчується, продовжуються відповідно до Порядку видачі дозволів та декларацій Держпраці, який регламентується Постановою КМУ №1107 від 26 жовтня 2011 року. Для недопущення дискримінації учасників, просимо Замовника доповнити п.10 ч.1 розділу ІІІ до тендерної документації вимогою наступного змісту: «У разі, якщо строк дії таких Дозволів на роботи з підвищеної небезпеки є меншим ніж термін виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, у якому гарантує продовження строку дії Дозволів на роботи з підвищеної небезпеки на термін, передбачений для виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі», шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день . Дякуємо за Ваше звернення Замовником будуть внесені зміни у тендерну документацію .
щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 08 липня 2021 16:58
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:03
Відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії оформленої відповідно до вимог постанови Правління національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (надалі – Положення). Відповідно до п.26 даного Положення, реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Отже, виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника внести відповідні зміни до вимог щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції із врахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день . Дякуємо за Ваше звернення Замовником буде приведено у відповідність тендерну документацію відповідно до Закону України.
щодо надання сертифікату якості
Дата подання: 08 липня 2021 16:58
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:03
У п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації вимагається діючий сертифікат на на систему управління якістю, що підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України. Звертаємо увагу Замовника на те, що у зв’язку із втратою чинності з 01.08.2018 року Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.92 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», державна система сертифікації припинила своє існування, тому з 01.01.2018 року відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Разом з тим, зазначаємо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її ДОБРОВІЛЬНІСТЬ. Замовник, вимагаючи надання вищезазначеного сертифікату виданого органом з сертифікації САМЕ АКРЕДИТОВАНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНСТВОМ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ, встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, тим самим призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. З метою дотримання принципів, закріплених у частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи діючі норми чинного законодавства України що стосуються акредитації органів сертифікації. ПРОСИМО привести вимогу щодо надання відповідного сертифікату виключивши посилання на АКРЕДИТАЦІЮ, оскільки вона є добровільною а не обов’язковою, у відповідності до вимог чинного законодавства України, шляхом внесення змін до тендерної документації виклавши дану вимогу наступним чином: «Учасник підтверджує, що має діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. До тендерної документації будуть внесені зміни.
щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 08 липня 2021 17:00
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:03
Відповідно до п.6 розділу VІ тендерної документації, Замовником вимагається надання забезпечення виконання Договору про закупівлю, видом якого є банківська гарантія з розміром забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору про закупівлю. ПРОСИМО замовника пояснити, що у його розумінні вважається «ГРОШОВА ЗАСТАВА», на яку він посилається, описуючи розрахунок суми такої грошової застави, адже такого поняття як ГРОШОВА ЗАСТАВА ні в ст. 560 - 569 ЦКУ ні у ст..200 ГКУ немає. Хочемо зауважити що відповідно до статті 546 ЦКУ гарантія та застава це різні види забезпечення виконання зобов’язань. Відносини з приводу ЗАСТАВИ виникають безпосередньо між заставодавцем (учасником) та заставодержателем (замовником). Також, ПРОСИМО замовника роз’яснити вимогу, прописану Замовником у цьому ж пункті 6, яка є абсолютно незрозумілою учаснику, зокрема фразу з вимоги: « Замовник набуває права на безумовне ЗВЕРНЕННЯ СТЯГНЕННЯ НА КОШТИ ГРОШОВОЇ ЗАСТАВИ в повному розмірі ВНЕСЕНОЇ учасником…». Тобто, що означає фраза: «ЗВЕРНЕННЯ СТЯГНЕННЯ НА КОШТИ ГРОШОВОЇ ЗАСТАВИ..» та що саме Замовник має на увазі під словом «ВНЕСЕННЯ» (куди саме мають вноситись кошти: на рахунок в банківській установі чи на рахунок установи Замовника чи мається на увазі щось інше?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день . Дякуємо за Ваше звернення Замовником будуть внесені зміни у тендерну документацію .
щодо вимог статті 17 Закону
Дата подання: 08 липня 2021 17:01
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:04
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації серед переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону встановлена вимога: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель Закону, а саме: « Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель Закону, а саме: - Оригінал Довідки виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше 1-го місяця до дати подання документа Замовнику. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону.» Звертаємо увагу Замовника, що дана довідка теж підтверджує вимогу, визначену п.12 ст.17 Закону щодо осіб, яких було чи не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Просимо Замовника доповнити вимогу щодо надання такої довідки пунктом 12 статті 17 Закону, прописавши: «Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, 12 частини 1 ст. 17 Закону» шляхом внесення змін до Додатку 2 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день . Дякуємо за Ваше звернення Замовником будуть внесені зміни у тендерну документацію .
Щодо вимог розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2021 17:02
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:05
6. У розділі 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 до тендерної документації під табличною формою Довідки у примітці під знаком «*» Замовник визначив вимогу щодо заповнення колонки 5 табличної форми тільки для керівного та інженерно - технічного складу. Наступним текстом у цій же примітці ідуть вимоги щодо наявності інженерно-технічних працівників та принаймні 5 РОБІТНИКІВ робітничих спеціальностей та відповідно далі прописано вимоги щодо надання інших документів, зокрема (дипломів про освіту, посвідчень, Форму 1-ДФ або повідомлення про прийняття працівника на роботу тошо). ПРОСИМО замовника надати роз’яснення: 1. Чи відносяться усі ці вимоги, що зазначені у примітці під знаком «*» до колонки 5? 2. Не зрозуміло з даної вимоги наступне: робітники робітничих професій мають входити до інженерно-технічного складу працівників чи це окрема вимога щодо наявності робітників, адже від цього залежить правильність заповнення колонки 5 табличної форми Довідки? 3. Якщо робітники робітничих професій належать, у розумінні Замовника, до інженерно-технічних працівників, тоді не зрозуміло які вказувати дипломи про освіту, якщо у робітників може і не бути таких дипломів. Взагалі, просимо розмежувати вимоги щодо заповнення табличної форми даної довідки та інші вимоги щодо наявності тих чи інших працівників для коректної підготовки тендерної пропозиції Учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день ! У розділі 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 до тендерної документації Замовником вказана інформація щодо заповнення всіх колонок таблиці, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Щодо вимог розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2021 17:03
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:06
У розділі 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника додати копію Форми №1 ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум отриманого з них податку (з відміткою органу податкової служби або з копією квитанції про прийняття) за останній звітній період або копія повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою органу податкової служби або з копією квитанції про прийняття). ПРОСИМО Замовника привести дану вимогу у відповідність до норм чинного законодавства України, оскільки з 01.01.2021 року відбулися зміни у податковому законодавстві, затверджені Наказом Мінфіну від 15.12.2020 р. №773 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року №4» відповідно до яких Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (ф. №1ДФ) викладено у новій редакції. Разом з тим звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до зазначеного Наказу, Податковий розрахунок подається окремо за КОЖНИЙ КВАРТАЛ (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий розрахунок за КАЛЕНДАРНИЙ РІК (останній звітний період відповідно до вимог тендерної документації) НЕ ПОДАЄТЬСЯ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день . Дякуємо за Ваше звернення Замовником будуть внесені зміни у тендерну документацію .
Щодо вимог розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2021 17:04
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:06
У розділі 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника подання документів, що підтверджують кваліфікацію працівників з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». ПРОСИМО надати роз’яснення яким чином підтвердити надання відповідних документів з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день . Повинна бути форма письмової згоди на обробку наявних персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» для кожного працівника.
Щодо вимог розділу 3 Додатку 4 до тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2021 17:05
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:06
У розділі 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 4 до тендерної документації у колонці 2 табличної форми Довідки Замовник вимагає вказати інформацію щодо адреси Замовника, ПІБ відповідальної особи Замовника, контактні телефони. ПРОСИМО надати роз’яснення на виконання даної вимоги інформацію вказувати яка була на момент виконання аналогічного/их договору/ів чи інформацію, яка актуальна на теперішній час?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Інформація вказується , яка була на момент виконання аналогічного/их договору/ів
Щодо вимог розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2021 17:06
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:07
У розділі 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника на підтвердження своєї спроможності виконання робіт без авансової оплати, шляхом підтвердження наявності у нього фінансових ресурсів, необхідних для початку виконання робіт. Просимо надати роз’яснення яким саме документом повинен підтвердити Учасник наявність фінансової спроможності. Це повинен бути фінансовий документ, якщо так, то який саме чи можливо інший документ, зазначте який саме?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день . Вся інформація по даному запитанню міститься у Додатку 4 розділі 4 до тендерної документації «На підтвердження фінансової спроможності виконання робіт, що є предметом закупівлі необхідно подати сканкопію/ї з оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку, наявність коштів на рахунках та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). Належною фінансовою спроможністю вважатиметься підтверджений річний дохід або виручка Учасника в обсязі не менше 50 % очікуваної вартості даного предмету закупівлі. Для підтвердження відповідності даному критерію має бути надана фінансова звітність Учасника (з підтвердженням її подання до відповідного державного органу) за один з останніх звітних періодів (2018-2020 роки).
Щодо вимог Додатку 4 до тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2021 17:11
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:07
У розділі 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 до тендерної документації під табличною формою Довідки у примітці під знаком «*» Замовник визначив вимогу щодо заповнення колонки 5 табличної форми тільки для керівного та інженерно - технічного складу. Наступним текстом у цій же примітці ідуть вимоги щодо наявності інженерно-технічних працівників та принаймні 5 РОБІТНИКІВ робітничих спеціальностей та відповідно далі прописано вимоги щодо надання інших документів, зокрема (дипломів про освіту, посвідчень, Форму 1-ДФ або повідомлення про прийняття працівника на роботу тошо). ПРОСИМО замовника надати роз’яснення: 1. Чи відносяться усі ці вимоги, що зазначені у примітці під знаком «*» до колонки 5? 2. Не зрозуміло з даної вимоги наступне: робітники робітничих професій мають входити до інженерно-технічного складу працівників чи це окрема вимога щодо наявності робітників, адже від цього залежить правильність заповнення колонки 5 табличної форми Довідки? 3. Якщо робітники робітничих професій належать, у розумінні Замовника, до інженерно-технічних працівників, тоді не зрозуміло які вказувати дипломи про освіту, якщо у робітників може і не бути таких дипломів. Взагалі, просимо розмежувати вимоги щодо заповнення табличної форми даної довідки та інші вимоги щодо наявності тих чи інших працівників для коректної підготовки тендерної пропозиції Учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день ! У розділі 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 до тендерної документації Замовником вказана інформація щодо заповнення всіх колонок таблиці, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Щодо вимог Додатку 4 до тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2021 17:11
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:08
У розділі 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника додати копію Форми №1 ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум отриманого з них податку (з відміткою органу податкової служби або з копією квитанції про прийняття) за останній звітній період або копія повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою органу податкової служби або з копією квитанції про прийняття). ПРОСИМО Замовника привести дану вимогу у відповідність до норм чинного законодавства України, оскільки з 01.01.2021 року відбулися зміни у податковому законодавстві, затверджені Наказом Мінфіну від 15.12.2020 р. №773 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року №4» відповідно до яких Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (ф. №1ДФ) викладено у новій редакції. Разом з тим звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до зазначеного Наказу, Податковий розрахунок подається окремо за КОЖНИЙ КВАРТАЛ (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий розрахунок за КАЛЕНДАРНИЙ РІК (останній звітний період відповідно до вимог тендерної документації) НЕ ПОДАЄТЬСЯ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день . Дякуємо за Ваше звернення Замовником будуть внесені зміни у тендерну документацію .
Щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 09 липня 2021 09:43
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:08
Замовником у розділі 2 Додатку 4 до тендерної документації вимагається від Учасника підтвердження наявності принаймні двох працівників з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), сертифікованого інженера-кошторисника та принаймні п’ять працівників робітничих спеціальностей. Просимо Замовника надати роз’яснення, який документ буде слугувати підтвердженням саме наявності даних працівників. У разі зазначення у довідці інших працівників, окрім тих, що вимагаються Замовником у ТД, чи необхідно також підтверджувати їх наявність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Додаток 4 розділ 2 тендерної документації заповнюється таблична форма для всіх працівників та керівників.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-06-000008 ● 273c01bfcdc94135a57d2c54ff76f794
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2021 13:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Ужгород

03.09.2021 № 542

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2021№ 542

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-07-05-006532-c 05.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-07 10:34:03

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-05-006532-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-10 09:43:45

Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області в ході моніторингу закупівлі «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)» (Оголошення про відкриті торги UA-2021-07-05-006532-c, моніторинг UA-M-2021-09-06-000008)

Кольчинська селищна рада повідомляє, що на даний момент не володіє повним обсягом бюджетних призначень для оплати робіт «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)». Однак, очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на основі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району», що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до розробленого та затвердженого робочого проекту «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району», що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, відповідно до вимог, встановлених пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (з змінами) повідомляємо про розміщення вказаної інформації на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Кольчинська селищна рада за посиланням https://kolchynorada.gov.ua/ у вкладці Селищна рада//Фінанси//Публічні закупівлі, з якої здійснюється перепосилання на сторінку закупівель Кольчинської селищної ради на електронному майданчику Закупки.Пром, на якому відображена інформація про всі публічні закупівлі розпорядника бюджетних коштів Кольчинської селищної ради https://zakupki.prom.ua/gov/company/04350524?p=2, зокрема і закупівлі, що є об’єктом моніторингу «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)» (Оголошення про відкриті торги UA-2021-07-05-006532-c) - https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-07-05-006532-c. За вказаним посиланням доступний для вільного перегляду файл «ДОДАТОК 8 Технічне завдання.doc», в якому надано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)».

Також надаємо наступні документи:
1. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району»;
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-07 13:23:32

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-05-006532-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), просимо надати інформацію з питань:
- чи укладався Кольчинською селищною радою договір на закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» (вказати номер та дату договору)?
- У разі не укладання договору, надайте інформацію (документи), які підтверджують обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-10 09:09:17

Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області в ході моніторингу закупівлі «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)» (Оголошення про відкриті торги UA-2021-07-05-006532-c, моніторинг UA-M-2021-09-06-000008)

Кольчинська селищна рада повідомляє, що Договір про закупівлю «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)» між Кольчинською селищною радою та Переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» станом на 09.09.2021 року не укладався. Відповідно до протоколу Уповноваженої особи від 20.08.2021 року «Про продовження строку для укладення договору про закупівлю», уповноваженою особою прийнято рішення продовжити строк для укладання договору про закупівлю з ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» до 30.09.2021 року та повідомити про це Учасника-Переможця процедури (копія протоколу додається).
Листом № 02-9-2/755 від 20.08.2021 року, адресованим ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», Кольчинська селищна рада повідомила Переможця процедури закупівлі про продовження строку підписання договору про закупівлю в зв’язку з необхідністю перевірки розрахунків договірної ціни та документації Учасника-Переможця процедури закупівлі спеціалістами, які здійснюють авторський нагляд, та щорічною відпусткою селищного голови (Копія листа додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Кольчинською селищною радою вжито заходів щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Держаудитслужби України від 21.09.2021 року про результати моніторингу закупівлі «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)» (Оголошення про відкриті торги UA-2021-07-05-006532-c, моніторинг UA-M-2021-09-06-000008).

2021-09-23 13:58:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 94 470 524,12
UAH з ПДВ
94 470 524,12
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАБУД КОНСАЛТ" 96 590 000,00
UAH з ПДВ
96 590 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 серпня 2021 16:09
Електронний підпис
21 липня 2021 16:59
Електронний підпис
21 липня 2021 15:33
Електронний підпис
21 липня 2021 15:31
17. Інші документи.rar
21 липня 2021 15:31
3. Стаття 17 Закону.rar
21 липня 2021 15:31
1. Перелік документів.pdf

Публічні документи

21 липня 2021 16:13
Електронний підпис
21 липня 2021 16:12
Електронний підпис
21 липня 2021 16:11
Цінова пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАБУД КОНСАЛТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Переможець 94 470 524,12
UAH з ПДВ
02 серпня 2021 09:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2021 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
94 470 524,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2023 14:04
додаткова угода 3.pdf укладений
22 березня 2023 15:03
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 16:36
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 березня 2022 16:34
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 11:06
Рисунок (22).jpg укладений
15 вересня 2021 10:56
Рисунок (23).jpg укладений
15 вересня 2021 10:56
Рисунок (24).jpg укладений
15 вересня 2021 10:56
Рисунок (25).jpg укладений
15 вересня 2021 10:56
Рисунок (26).jpg укладений
15 вересня 2021 10:56
Рисунок (27).jpg укладений
15 вересня 2021 10:56
Рисунок (28).jpg укладений
15 вересня 2021 10:56
Рисунок (29).jpg укладений
15 вересня 2021 10:56
Рисунок (30).jpg укладений
15 вересня 2021 10:56
Рисунок (31).jpg укладений
15 вересня 2021 10:56
Рисунок (32).jpg укладений
15 вересня 2021 10:56
Рисунок (33).jpg укладений
15 вересня 2021 10:55
Рисунок (34).jpg укладений
15 вересня 2021 10:55
Рисунок (35).jpg укладений
15 вересня 2021 10:55
Рисунок (36).jpg укладений
15 вересня 2021 10:55
Рисунок (37).jpg укладений
15 вересня 2021 10:55
Рисунок (38).jpg укладений
15 вересня 2021 10:55
Рисунок (39).jpg укладений
15 вересня 2021 10:55
Рисунок (40).jpg укладений
15 вересня 2021 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 258 250,66
UAH (в тому числі ПДВ 209 708,44 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими сторони керувалися при укладенні Договору, а саме істотного зростання вартості будівництва, більше ніж у два рази та неможливістю збудувати об'єкт за ціну, погоджену сторонами у Договорі, сторони дійшли до згоди розірвати Договір.