Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кольчинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04350524 |
Місцезнаходження: | 89636, Україна , Закарпатська обл., смт. Кольчино, вул. Корятовича, 13 |
Контактна особа: |
Ольга Попович +380509161914 shvalahin@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2021 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 96 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 966 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 483000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору: банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться поетапно тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2021 13:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 13:08 |
ДОДАТОК 4 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).doc | |
14 липня 2021 13:08 |
ДОДАТОК 2 Вимоги статті 17 (зі змінами).doc | |
14 липня 2021 13:08 |
ТД Школа Кольчино (зі змінами).doc | |
14 липня 2021 13:08 |
Перелік змін.docx | |
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 7 Проект договору.doc | |
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 6 Субпідрядники.doc | |
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 5 Форма Пропозиція.doc | |
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 3 Лист згода.doc | |
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 8 Технічне завдання.doc | |
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 1 Відомості про Учасника.doc |
14 липня 2021 13:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2021 13:08 |
ДОДАТОК 4 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).doc
|
|||
14 липня 2021 13:08 |
ДОДАТОК 2 Вимоги статті 17 (зі змінами).doc
|
|||
14 липня 2021 13:08 |
ТД Школа Кольчино (зі змінами).doc
|
|||
14 липня 2021 13:08 |
Перелік змін.docx
|
|||
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 7 Проект договору.doc
|
|||
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 6 Субпідрядники.doc
|
|||
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 5 Форма Пропозиція.doc
|
|||
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 3 Лист згода.doc
|
|||
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 8 Технічне завдання.doc
|
|||
05 липня 2021 14:41 |
ДОДАТОК 1 Відомості про Учасника.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-06-000008 ● 273c01bfcdc94135a57d2c54ff76f794
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2021 13:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
03.09.2021 № 542
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2021№ 542
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-07-05-006532-c 05.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-07 10:34:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-05-006532-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-10 09:43:45
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області в ході моніторингу закупівлі «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)» (Оголошення про відкриті торги UA-2021-07-05-006532-c, моніторинг UA-M-2021-09-06-000008)
Кольчинська селищна рада повідомляє, що на даний момент не володіє повним обсягом бюджетних призначень для оплати робіт «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)». Однак, очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на основі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району», що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до розробленого та затвердженого робочого проекту «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району», що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, відповідно до вимог, встановлених пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (з змінами) повідомляємо про розміщення вказаної інформації на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Кольчинська селищна рада за посиланням https://kolchynorada.gov.ua/ у вкладці Селищна рада//Фінанси//Публічні закупівлі, з якої здійснюється перепосилання на сторінку закупівель Кольчинської селищної ради на електронному майданчику Закупки.Пром, на якому відображена інформація про всі публічні закупівлі розпорядника бюджетних коштів Кольчинської селищної ради https://zakupki.prom.ua/gov/company/04350524?p=2, зокрема і закупівлі, що є об’єктом моніторингу «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)» (Оголошення про відкриті торги UA-2021-07-05-006532-c) - https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-07-05-006532-c. За вказаним посиланням доступний для вільного перегляду файл «ДОДАТОК 8 Технічне завдання.doc», в якому надано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)».
Також надаємо наступні документи:
1. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району»;
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-07 13:23:32
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-05-006532-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), просимо надати інформацію з питань:
- чи укладався Кольчинською селищною радою договір на закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» (вказати номер та дату договору)?
- У разі не укладання договору, надайте інформацію (документи), які підтверджують обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-10 09:09:17
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області в ході моніторингу закупівлі «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)» (Оголошення про відкриті торги UA-2021-07-05-006532-c, моніторинг UA-M-2021-09-06-000008)
Кольчинська селищна рада повідомляє, що Договір про закупівлю «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)» між Кольчинською селищною радою та Переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» станом на 09.09.2021 року не укладався. Відповідно до протоколу Уповноваженої особи від 20.08.2021 року «Про продовження строку для укладення договору про закупівлю», уповноваженою особою прийнято рішення продовжити строк для укладання договору про закупівлю з ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» до 30.09.2021 року та повідомити про це Учасника-Переможця процедури (копія протоколу додається).
Листом № 02-9-2/755 від 20.08.2021 року, адресованим ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», Кольчинська селищна рада повідомила Переможця процедури закупівлі про продовження строку підписання договору про закупівлю в зв’язку з необхідністю перевірки розрахунків договірної ціни та документації Учасника-Переможця процедури закупівлі спеціалістами, які здійснюють авторський нагляд, та щорічною відпусткою селищного голови (Копія листа додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Кольчинською селищною радою вжито заходів щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Держаудитслужби України від 21.09.2021 року про результати моніторингу закупівлі «Будівництво блоків А, Б, В та котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель)» (Оголошення про відкриті торги UA-2021-07-05-006532-c, моніторинг UA-M-2021-09-06-000008).
2021-09-23 13:58:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" |
94 470 524,12
UAH з ПДВ
|
94 470 524,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАБУД КОНСАЛТ" |
96 590 000,00
UAH з ПДВ
|
96 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" #36972558 |
Переможець |
94 470 524,12
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2021 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 14:04
|
додаткова угода 3.pdf | укладений |
22 березня 2023 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 16:36
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 11:06
|
Рисунок (22).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:56
|
Рисунок (23).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:56
|
Рисунок (24).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:56
|
Рисунок (25).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:56
|
Рисунок (26).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:56
|
Рисунок (27).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:56
|
Рисунок (28).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:56
|
Рисунок (29).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:56
|
Рисунок (30).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:56
|
Рисунок (31).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:56
|
Рисунок (32).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:56
|
Рисунок (33).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:55
|
Рисунок (34).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:55
|
Рисунок (35).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:55
|
Рисунок (36).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:55
|
Рисунок (37).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:55
|
Рисунок (38).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:55
|
Рисунок (39).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:55
|
Рисунок (40).jpg | укладений |
15 вересня 2021 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 вересня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 258 250,66
UAH (в тому числі ПДВ 209 708,44 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з істотною зміною обставин, якими сторони керувалися при укладенні Договору, а саме істотного зростання вартості будівництва, більше ніж у два рази та неможливістю збудувати об'єкт за ціну, погоджену сторонами у Договорі, сторони дійшли до згоди розірвати Договір. |