Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція частини адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг по вул. Героїв Майдану, 222, м. Шаргород Вінницької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
4 621 694,00 UAH
UA-2021-07-05-004879-b ● c16d33743393491494849742a23f4fa5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | управління містобудування,архітектури,житлово-комунального господарства,екології та комунальної власності Шаргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44004989 |
Місцезнаходження: | 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, Вулиця Героїв Майдану 224 |
Контактна особа: |
Смалюх Лілія Анатоліївна +380434421856 ldstanis@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2021 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2021 11:49 |
Очікувана вартість: | 4 621 694,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 216,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція частини адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг по вул. Героїв Майдану, 222, м. Шаргород Вінницької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція частини адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг по вул. Героїв Майдану, 222, м. Шаргород Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23500, Україна, Вінницька область, м. Шаргород, вул.. Героїв Майдану 222
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Місцезнаходження: Україна, 23500, Вінницька обл., Шаргородський р-н, місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, будинок 224; Вид закупівлі – передбачений абз. 2 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону – відкриті торги; Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) Методика оцінки пропозицій - згідно п. 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації; Тендерні пропозиції готуються українською мовою; | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2021 18:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2021 18:23 |
Тендерна документація Зміни.doc | |
12 липня 2021 18:23 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ГЕНПІДРЯДУ.docx | |
12 липня 2021 18:23 |
Перелік змін що вносяться.docx | |
12 липня 2021 18:23 |
Витяг 2.pdf | |
12 липня 2021 18:23 |
Витяг 1.pdf | |
05 липня 2021 19:33 |
Тендерна документація .doc | |
05 липня 2021 19:33 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ГЕНПІДРЯДУ.docx |
12 липня 2021 18:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 липня 2021 18:23 |
Тендерна документація Зміни.doc
|
|||
12 липня 2021 18:23 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ГЕНПІДРЯДУ.docx
|
|||
12 липня 2021 18:23 |
Перелік змін що вносяться.docx
|
|||
12 липня 2021 18:23 |
Витяг 2.pdf
|
|||
12 липня 2021 18:23 |
Витяг 1.pdf
|
|||
05 липня 2021 19:33 |
Тендерна документація .doc
|
|||
05 липня 2021 19:33 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ГЕНПІДРЯДУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність
Дата подання: 06 липня 2021 10:52
Дата відповіді: 09 липня 2021 09:33
Доброго дня.Прошу уточнити в технічному завдані Меблі та обладнання установленно Стiл комбiнований; ( маса=0) шт 13
Крiсло обертальне КВ-2; ( маса=0) шт 13
Стiлець напiвм'який з напiвжорсткою спинкою С-16; ( маса=0) шт 13
Стiл робочий з тумбою (загальний під копіювальну техніку); ( маса=0,068) шт 1
Комп'ютерна техніка; ( маса=0,0013) комплект 13
Копіювальний апарат (БФП), формат А3; ( маса=0,0513) шт 1
Багатофункціональний пристрій (БФП), формат А4; ( маса=0,0513) шт 13
а у відомості ресурсівСпліт-система Skyworth SMVH09B-2A2A1NF
Офісна тумба FLASHNIKA ТБ-12, Ширина:
780 мм, Глибина: 330 мм, Висота: 750 мм
Офісна тумба FLASHNIKA ТБ-15, Ширина:
900 мм, Глибина: 470 мм, Висота: 580 мм
Холодильник
Комп'ютерна техніка (Intel Core i5-8500 (3.0 -
4.1 ГГц) / RAM 4 ГБ / HDD 1ТБ або SSD
256Гб / Intel UHD Graphics 630 / DVD-RW /
LAN / DOS / монітор 21", клавіатура,
мишка)
Багатофункціональний пристрій HP LJ Pro M428dw
Картридж CF259А, формат А4
Стелаж для архіву з оцинкованого металу, довжина 1,2 м, ширина 330 мм, висота 2150 мм
Стілець Ісо (Исо) black
Крісло Стандарт (Standart) • Nowy Styl • PL GTP PK
Мiкрохвильова піч
Приставний елемент FLASHNIKA ПРБ-70х60, Ширина: 700 мм, Глибина: 600 мм, Висота: 750 мм
Приставний елемент FLASHNIKA ПР-70х120, Ширина: 700 мм, Глибина: 1200 мм, Висота: 750 мм
Інформаційний стенд (пластик і ламінація),
Розмір: 1000х670 мм
Шафа для офісу FLASHNIKA ШБ-38,
Ширина: 600 мм, Глибина: 330 мм, Висота:
2150 мм
Шафа для одягу FLASHNIKA ШБ-43,
Ширина: 600 мм, Глибина: 330 мм, Висота:
2150 мм
Шафа для офісу FLASHNIKA ШБ-35,
Ширина: 800 мм, Глибина: 330 мм, Висота:
2150 мм
Шафа для офісу FLASHNIKA ШБ-36,
Ширина: 800 мм, Глибина: 330 мм, Висота:
2150 мм
Диван Кліо, Ширина: 1200 мм, Матеріал:
шкірзам
Офісний стіл FLASHNIKA СБ-33, Ширина:
1400-1600 мм, Глибина: 1400-1600 мм
Стіл для переговорів FLASHNIKA СКБ-4
Ширина: 2700 мм, Глибина: 900 мм, Висота:
750 мм
Чому не відповідають обсяги робі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Технічне завдання буде переглянуто, та приведено у відповідність.
Обгрунтування
Дата подання: 06 липня 2021 11:10
Дата відповіді: 09 липня 2021 15:54
Шановний замовник прошу надати розяснення стосовно п.19 Конструкція панорамних вікон на каркасі із алюмінієвих профілів Технічного завдання.
1)Який вид профільної системи алюмінієвих конструкцій.
2)Варіант скління.
Відповідь: Доброго дня. Проектом передбачається влаштування нових панорамних вікон на каркасі з алюмінієвих профілів.Площа вітринних вікон складає 98 метрів квадратних. Виробника по виготовленню панорамних ( вітринних ) вікон замовник із підрядником обирають окремо перед початком виконання будівельних робіт. Також буде завантажено витяги із архітектурно-будівельної частини проекту.
Який клас наслідків?
Дата подання: 07 липня 2021 15:50
Дата відповіді: 09 липня 2021 15:54
Який клас наслідків?
Відповідь: Доброго дня. Клас наслідків-СС1.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-05-004879-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМП КЕНТАВР, Код ЄДРПОУ:36310360
Дата подання: 09 серпня 2021 18:09
Неправомірне визнання переможця
Відповідно протоколу від 02.08.2021 року №31 прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем процедури ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС" відкритих торгів «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція частини адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг по вул. Героїв Майдану, 222 м. Шаргород Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)». Однак, розглянувши пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС", не погоджуємось із прийнятим рішенням з грубими порушеннями ЗУ “Про публічні закупівлі” та зазначаємо наступне.
1. Відповідно до п.5.1.1.2 Тендерної документації «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція частини адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг по вул. Героїв Майдану, 222 м. Шаргород Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)» (надалі - ТД) вимагається надання у складі тендерної пропозиції Учасника: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників, робітників), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, стаж роботи за фахом, форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи), проходження навчання з питань охорони праці по кожному працівнику. В довідці мають бути зазначені працівники, які відповідають видам робіт зазначених у Додатку 2 до тендерної документації. В разі відсутності в штаті працівників необхідної спеціальності що передбачена видами робіт згідно технічного завдання, мають бути залучені субпідрядники. Учасник у складі своє тендерної пропозиції надає довідку про наявність працівників від 19.07.2021 року №42/3. Відповідно до вказаної довідки в Учасника відсутні працівники, які відповідають видам робіт зазначених у Додатку 2 до тендерної документації, а також не залучені до виконанні даних робіт субпідрядники, а саме: муляр, столяр, монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж. Також, для виконання робіт згідно ТД, вказана кількість наявних працівників недостатня для дотримання календарного графіку та технологічних процесів.
2.Відповідно до п.5.1.1.2 ТД вимагається надання у складі тендерної пропозиції Учасника: ліцензію (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня ліцензія на виконання спеціалізованих робіт, для виконання яких потрібна ліцензія для виконання робіт протипожежного призначення: система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
3.Відповідно до пп. 5.1.1.2, 5.2, 6.5 ТД вимагається: … в довідці мають бути зазначені працівники, які відповідають видам робіт зазначених у Додатку 2 до тендерної документації. В разі відсутності в штаті працівників необхідної спеціальності що передбачена видами робіт згідно технічного завдання, мають бути залучені субпідрядники; у разі залучення Учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то Учасником у складі тендерної пропозиції надається, за підписом субпідрядника/співвиконавця, документальне підтвердження виникнення відповідних зобов'язання, у подальшому, перед Учасником щодо виконання робіт по даному об’єкту будівництва у разі укладення договору за результатами даної процедури закупівлі; Учасник повинен надати у складі пропозиції ліцензію (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності. Відповідно інформаційній довідці від 19.07.2021 року №42/16 Учасник не планує залучати субпідрядні організації для виконання робіт та буде виконувати будівельні роботи самостійно. Відповідно, для виконання робіт по влаштуванню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу не будуть залучатись субпідрядники, а Учасник не має відповідної ліцензії на виконання даних робіт.
4. Ціна проєкту договору вказана неправильно. Відповідно до Договірної ціни, вартість будівельних робіт складає 3442,15549 тис. грн, вартість устаткування - 655,905 тис. грн. , у проєкті договору вказана загальна вартість без виокремленої вартості устаткування, що суперечить ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”.
Тендерна пропозиція має грубі порушення Закону та не відповідає вимогам ТД. Тому, вимагаємо, дискваліфікувати Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС".
В іншому разі змушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу та в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п.5.1.1.2 Тендерної документації «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція частини адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг по вул. Героїв Майдану, 222 м. Шаргород Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)» (надалі - ТД) вимагається надання у складі тендерної пропозиції Учасника: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників, робітників), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, стаж роботи за фахом, форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи), проходження навчання з питань охорони праці по кожному працівнику. В довідці мають бути зазначені працівники, які відповідають видам робіт зазначених у Додатку 2 до тендерної документації. В разі відсутності в штаті працівників необхідної спеціальності що передбачена видами робіт згідно технічного завдання, мають бути залучені субпідрядники. Учасник у складі своє тендерної пропозиції надає довідку про наявність працівників від 19.07.2021 року №42/3. Відповідно до вказаної довідки в Учасника відсутні працівники, які відповідають видам робіт зазначених у Додатку 2 до тендерної документації, а також не залучені до виконанні даних робіт субпідрядники, а саме: муляр, столяр, монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж. Також, для виконання робіт згідно ТД, вказана кількість наявних працівників недостатня для дотримання календарного графіку та технологічних процесів.
2.Відповідно до п.5.1.1.2 ТД вимагається надання у складі тендерної пропозиції Учасника: ліцензію (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня ліцензія на виконання спеціалізованих робіт, для виконання яких потрібна ліцензія для виконання робіт протипожежного призначення: система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
3.Відповідно до пп. 5.1.1.2, 5.2, 6.5 ТД вимагається: … в довідці мають бути зазначені працівники, які відповідають видам робіт зазначених у Додатку 2 до тендерної документації. В разі відсутності в штаті працівників необхідної спеціальності що передбачена видами робіт згідно технічного завдання, мають бути залучені субпідрядники; у разі залучення Учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то Учасником у складі тендерної пропозиції надається, за підписом субпідрядника/співвиконавця, документальне підтвердження виникнення відповідних зобов'язання, у подальшому, перед Учасником щодо виконання робіт по даному об’єкту будівництва у разі укладення договору за результатами даної процедури закупівлі; Учасник повинен надати у складі пропозиції ліцензію (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності. Відповідно інформаційній довідці від 19.07.2021 року №42/16 Учасник не планує залучати субпідрядні організації для виконання робіт та буде виконувати будівельні роботи самостійно. Відповідно, для виконання робіт по влаштуванню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу не будуть залучатись субпідрядники, а Учасник не має відповідної ліцензії на виконання даних робіт.
4. Ціна проєкту договору вказана неправильно. Відповідно до Договірної ціни, вартість будівельних робіт складає 3442,15549 тис. грн, вартість устаткування - 655,905 тис. грн. , у проєкті договору вказана загальна вартість без виокремленої вартості устаткування, що суперечить ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”.
Тендерна пропозиція має грубі порушення Закону та не відповідає вимогам ТД. Тому, вимагаємо, дискваліфікувати Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС".
В іншому разі змушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу та в Антимонопольний комітет України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2021 15:40
Відповідь на скаргу тип відповіді "незадоволено"
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-05-004879-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП БМП КЕНТАВР, Код ЄДРПОУ:36310360
Дата подання: 12 серпня 2021 14:31
Дата подання: 12 серпня 2021 14:31
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2021 09:53
рішення від 16.08.2021 № 18680.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2021 09:52
інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2021 № 19464.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2021 11:48
рішення від 27.08.2021 № 19464.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2021 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зобов'язуюся виконати рішення антимонопольного комітету
Дата виконання рішення замовником: 01 вересня 2021 13:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП БМП КЕНТАВР |
2 899 623,30
UAH з ПДВ
|
2 899 623,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО |
3 805 438,55
UAH з ПДВ
|
3 805 438,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС" |
4 098 060,49
UAH з ПДВ
|
4 098 060,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП БМП КЕНТАВР #36310360 |
Рішення скасоване |
2 899 623,30
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 13:04
|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО #13302754 |
Рішення скасоване |
3 805 438,55
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 13:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС" #41906445 |
Рішення скасоване |
4 098 060,49
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 13:04
|
ПП БМП КЕНТАВР #36310360 |
Відхилено |
2 899 623,30
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 15:48
|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО #13302754 |
Відхилено |
3 805 438,55
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 15:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС" #41906445 |
Відхилено |
4 098 060,49
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 16:02
|
Інформація про відміну
Дата відміни
01 вересня 2021 16:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі