Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2021-07-05-004211-c 44e3355221d24a37810a41d5d325d7ab
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Широка

+380976123907 hospolyclinic@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОСІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ Ф.Я.ПРИМАКА" НОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006426
Місцезнаходження: 17100, Україна , Чернігівська обл., м. Носівка, вул. Центральна, 53
Контактна особа: Наталія Широка
+380976123907
hospolyclinic@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
клей олівець 15 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, м.Носівка, вул .Центральна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
16 штуки
зошит 48 а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, м.Носівка, вул .Центральна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штуки
маркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, м.Носівка, вул .Центральна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
подорожні листи Л/А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, м.Носівка, вул .Центральна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Накладні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, м.Носівка, вул .Центральна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
файл А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, м.Носівка, вул .Центральна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
папір А 4 (80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, м.Носівка, вул .Центральна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

05 липня 2021 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЕНЮК ІГОР ГРИГОРОВИЧ
#2431403936
Переможець 31 000,00
UAH
05 липня 2021 12:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 13:47
SCAN0036_.jpg зміни до договору
17 листопада 2021 13:45
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 12:42
договір.PDF укладений
05 липня 2021 12:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
клей олівець 15 гр 10 штуки 24,00
UAH
зошит 48 а 16 штуки 9,00
UAH
маркер 7 штуки 15,00
UAH
подорожні листи Л/А 2 штуки 45,00
UAH
Накладні 1 штуки 27,00
UAH
файл А-4 300 штуки 0,80
UAH
папір А 4 (80) 20 штуки 99,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
клей олівець 15 гр 10 штуки 24,00
UAH
зошит 48 а 16 штуки 9,00
UAH
маркер 7 штуки 15,00
UAH
подорожні листи Л/А 2 штуки 45,00
UAH
Накладні 1 штуки 27,00
UAH
файл А-4 300 штуки 0,80
UAH
папір А 4 (80) 20 штуки 99,00
UAH