Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття території біля Ланжеронівської арки центрального парку культури та відпочинку імені Т.Г. Шевченка у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-07-05-003537-b 3051621409c344b48194666f36d4ba4a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острогляд Віктор Миколайович

+380487840862 viktorydx@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Контактна особа: Острогляд Віктор Миколайович
+380487840862
viktorydx@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2021 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2021 15:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2021 15:28
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,67%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник, якого визнано переможцем, до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору (якщо таке вимагається у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі) у вигляді завдатку . Про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір, учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – завдаток (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління дорожнього господарства Одеської міської ради відкритий у ДКСУ м. Київ, р/р UA968201720355199002022021546, в призначенні обов’язково зазначається назва предмета закупівлі. Внесення забезпечення договору про закупівлю підтверджується платіжним дорученням та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством. Учасник-переможець забезпечує внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі вказаному в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 робота
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття території біля Ланжеронівської арки центрального парку культури та відпочинку імені Т.Г. Шевченка у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття території біля Ланжеронівської арки центрального парку культури та відпочинку імені Т.Г. Шевченка у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг») Пiсляоплата 140 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник, якого визнано переможцем, до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору (якщо таке вимагається у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі) у вигляді завдатку . Про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір, учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – завдаток (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління дорожнього господарства Одеської міської ради відкритий у ДКСУ м. Київ, р/р UA968201720355199002022021546, в призначенні обов’язково зазначається назва предмета закупівлі. Внесення забезпечення договору про закупівлю підтверджується платіжним дорученням та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством. Учасник-переможець забезпечує внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі вказаному в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Платіжне доручення з відміткою банку про перерахування вказаних коштів
05 липня 2021 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2021 15:24
Огол. Ланжер. арка.pdf
05 липня 2021 15:24
Вимоги до предмету закупівлі (ТД) Ланж. арка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2021 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП ІНЖГРУП 254 900,00
UAH з ПДВ
254 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ІНЖГРУП

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ІНЖГРУП
#40633210
Переможець 254 900,00
UAH з ПДВ
16 липня 2021 14:54

Документи

16 липня 2021 14:54
Електронний підпис
16 липня 2021 14:52
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2021 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ІНЖГРУП
#40633210
254 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2021 14:54
Електронний підпис
16 липня 2021 14:52
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 14:34
Звіт про виконання укладений
13 січня 2022 14:32
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 17:37
Договір укладений
26 липня 2021 17:36

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 грудня 2021 12:43
254 900,00 UAH UA398201720344261216100021546
УДГ Одеської МР
UA293282090000026009010016066
ПП "IНЖГРУП"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 254 900,00
UAH