Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км.
(ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (3 лоти)
Maintenance services of public roads of local significance of Zhytomyr region with the length of 6941.5 km. (DK 021: 2015: 63710000-9 - Land transport services) (3 lots)
Maintenance services of public roads of local significance of Zhytomyr region with the length of 6941.5 km. (DK 021: 2015: 63710000-9 - Land transport services) (3 lots)
Очікувана вартість
980 304 171,00 UAH
UA-2021-07-02-010460-c ● e0a76c64b07e4053ac209866e7913a6f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DEPARTAMENT REGIONALNOGO ROZVYTKU ZHYTOMYRSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI |
National ID: | 39932654 |
Contact point: |
Oleksandr Tkachuk +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 липня 2021 19:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 980 304 171,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 липня 2021 19:55 |
Enquiries until: | 28 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 жовтня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 980 304 171 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Тендерна документація
30 вересня 2021 17:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2021 17:51 |
Перелік змін від 30.09.2021.pdf | |
30 вересня 2021 17:51 |
ТД експлуатаційне утримання 3 лоти (зі змінами від 30.09.2021).pdf | |
24 вересня 2021 15:42 |
Перелік змін від 24.09.2021.pdf | |
15 вересня 2021 15:54 |
Перелік змін від 15.09.2021.pdf | |
07 вересня 2021 16:52 |
Перелік змін від 07.09.2021.pdf | |
01 вересня 2021 11:46 |
Перелік змін від 01.09.2021 (2).pdf | |
01 вересня 2021 10:36 |
Перелік змін від 01.09.2021р..pdf | |
20 серпня 2021 15:37 |
Перелік змін від 20.08.2021 р..pdf | |
06 серпня 2021 12:04 |
Перелік змін 06.08.2021.pdf | |
29 липня 2021 21:15 |
Перелік змін експлуатаційне утримання від 29.07.2021.pdf | |
02 липня 2021 19:55 |
Додаток 7.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 05 липня 2021 15:19
Дата відповіді: 07 липня 2021 12:11
Прохання поправити технічні завдання
Відповідь: Уточніть, будь ласка, Ваше запитання.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 07 липня 2021 13:12
Дата відповіді: 08 липня 2021 10:01
незрозумілий додаток №1 в лоті
Відповідь: Додаток № 1 це Форма "Тендерна пропозиція", деталі подання якої містяться у тендерній документації. Технічне ж завдання, розміщене у Додатку № 2 до тендерної документації, розроблено у відповідності до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов'язаних з утриманням автомобільних доріг, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України Міністерство фінансів України № 573/1019 від 21.09.2012 (зі змінами) з встановленням об'єму послуг з розрахунку на 1 кілометр автомобільної дороги.
Питання щодо листів згод на обробку персональних даних
Дата подання: 20 липня 2021 12:03
Дата відповіді: 23 липня 2021 17:07
Відповідно до умов тендерної документації учасник зобов'язаний надати "– лист-згоду на обробку, використаня, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації". Просимо роз'яснити, чи ці листи-згоди надаються на всіх осіб Учасника, персональні дані яких надані або містяться у складі тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Лист-згода за даною формою надається особою уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та договору за результатом проведення закупівлі.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 20 липня 2021 12:19
Дата відповіді: 23 липня 2021 17:08
Доброго дня! згідно з Додатком 6 до тендерної докуметації: на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці (Форма 2) надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору. Роз’ясніть, будь ласка, щодо надання копій трудових книжок. Які саме сторінки трудової книжки необхідно надати? Сторінку з даними працівника та сторінку із зазначенням працевлаштування в Учасника? Чи можна надати скановані копії з оригіналів трудових книжок?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасниками надаються копії усіх сторінок трудових книжок працівників. Щодо можливості подання учасниками сканованих копій з оригіналів трудових книжок до тендерної документації будуть внесені відповідні уточнення.
Щодо надання перекладу трудових книжок
Дата подання: 20 липня 2021 12:20
Дата відповіді: 23 липня 2021 17:11
В зв'язку з тим, що у більшості працівників в трудових книжках є записи здійснені російською мовою або в силу того, що трудова діяльність працівника розпочата ще при СРСР, форма трудової книжки складена на російській мові. Просимо Вас надати роз'яснення, щодо необхідності надання нотаріально засвідченого перекладу трудових книжок на українську мову?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Як передбачено пунктом 7 Розділу І тендерної документації, всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документа, а також у разі участі Учасника-нерезидента тендерна пропозиція викладається мовою держави нерезидента з обов’язковим перекладом на україномовний текст. При цьому, тексти повинні бути автентичними, вирішальним є текст, викладений українською мовою.
В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. В такому випадку, учасник має подати в складі пропозиції лист із переліком тих документів пропозиції, які викладені на російській мові із зазначенням підстав неможливості їх подання на українській мові.
В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. В такому випадку, учасник має подати в складі пропозиції лист із переліком тих документів пропозиції, які викладені на російській мові із зазначенням підстав неможливості їх подання на українській мові.
щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Дата подання: 20 липня 2021 12:40
Дата відповіді: 23 липня 2021 17:21
Шановний Замовнику, просимо Вас надати роз'яснення щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів): 1) Чи може учасник для підтвердження досвіду подати аналогічний(і) договір(и), який(і) ще виконується(ються), тобто незавершений(і)? 2) Чи може учасник підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) , а саме вимогу не менше 1,4 тисяч кілометрів (для ЛОТ 3) сумарно кількома аналогічними договорами (наприклад трьома аналогічними договрами щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг протяжністю по 500 км кожний)? Чи потрібно підтврдити наявність досвіду одним аналогічним договором щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг протяжністю 1,4 тисяч кілометрів? (для ЛОТ 3) 3) просимо Вас надати роз'яснення щодо надання Учасниками копій актів КБ-2в та довідок КБ-3 до аналогічних договорів. Потрібно надати всі акти КБ-2в та довідки КБ-3 до договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Як передбачено Формою 3 Додатку 6 до тендерної документації, аналогічним буде вважатися договір не пізніше 3-х річної давнини у відповідності до предмету закупівлі, а саме щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування протяжністю:
• За Лотом № 1 - не менше 2,5 тисяч кілометрів;
• За Лотом № 2 – не менше 2,2 тисяч кілометрів;
• За Лотом № 3 – не менше 1,4 тисяч кілометрів.
На підтвердження відповідності даному критерію, учасник може надати аналогічний договір, який ще виконується. Надання кількох аналогічних договорів меншої протяжності не передбачено. До аналогічного договору додатково надаються всі акти КБ-2в та довідки КБ-3.
• За Лотом № 1 - не менше 2,5 тисяч кілометрів;
• За Лотом № 2 – не менше 2,2 тисяч кілометрів;
• За Лотом № 3 – не менше 1,4 тисяч кілометрів.
На підтвердження відповідності даному критерію, учасник може надати аналогічний договір, який ще виконується. Надання кількох аналогічних договорів меншої протяжності не передбачено. До аналогічного договору додатково надаються всі акти КБ-2в та довідки КБ-3.
Фінансова спроможність
Дата подання: 20 липня 2021 13:10
Дата відповіді: 23 липня 2021 17:23
Відповідно до вимог Тендерної документації, на підтвердження фінансової спроможності Учасник повинен надати документ, що підтверджує фінансову спроможність за коефіцієнтним аналізом: коефіцієнтом ліквідності та коефіцієнтом стійкості. Як саме та в якій формі розраховується даний коефіцієнтний аналіз? Яким саме документом необхідно підтвердити фінансову спроможність за коефіцієнтним аналізом: коефіцієнтом ліквідності та коефіцієнтом стійкості?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підтвердження відповідності даному пункту учасники подають документ складений у довільної форми на фірмовому бланку (за наявності) та посвідчений підписом уповноваженої особи.
Коефіцієнтний аналіз розраховується за наступною формулою:
Загальної ліквідності - Кз.л. = ОбЗ / ДЗ+ПЗ, ОбЗ - оборотні засоби, ДЗ – довгострокові зобов'язання, ПЗ - поточні зобов'язання; Кзл = ф.1 р.260 /ф.1 р.480+р.620;
Покриття (поточної ліквідності) - Кп = ОбЗ / ПЗ, ОбЗ - оборотні засоби; ПЗ - поточні зобов'язання;
Абсолютної ліквідності - Каб.л.= Гк. / ПЗ, Гк - грошові кошти, ПЗ - поточні зобов'язання; Каб.л. = ф.1 р.230 + р.240 / ф.1 р.620;
Фінансової стійкості - Кфс = Вк / (Дз + Кз), Вк - власний капітал, Дз - довгострокові зобов'язання, Кз - короткострокові зобов'язання.
Відповідно, для показовості, дані бажано представляти за останній та попередній звітний періоди (2020 та 2019 роки).
На підставі здійсненого аналізу вказаних показників бажано викласти короткий висновок щодо фінансового стану підприємства.
Коефіцієнтний аналіз розраховується за наступною формулою:
Загальної ліквідності - Кз.л. = ОбЗ / ДЗ+ПЗ, ОбЗ - оборотні засоби, ДЗ – довгострокові зобов'язання, ПЗ - поточні зобов'язання; Кзл = ф.1 р.260 /ф.1 р.480+р.620;
Покриття (поточної ліквідності) - Кп = ОбЗ / ПЗ, ОбЗ - оборотні засоби; ПЗ - поточні зобов'язання;
Абсолютної ліквідності - Каб.л.= Гк. / ПЗ, Гк - грошові кошти, ПЗ - поточні зобов'язання; Каб.л. = ф.1 р.230 + р.240 / ф.1 р.620;
Фінансової стійкості - Кфс = Вк / (Дз + Кз), Вк - власний капітал, Дз - довгострокові зобов'язання, Кз - короткострокові зобов'язання.
Відповідно, для показовості, дані бажано представляти за останній та попередній звітний періоди (2020 та 2019 роки).
На підставі здійсненого аналізу вказаних показників бажано викласти короткий висновок щодо фінансового стану підприємства.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 20 липня 2021 13:25
Дата відповіді: 23 липня 2021 17:15
згідно з Додатком 6 до тендерної докуметації: на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці (Форма 2) надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору. Чи буде вважатися підтвердженням подання в складі тендерної пропозиції скановани копій з оригіналів трудових книжок, сканованих копій з оригіналів наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або сканованих копій з оригіналів цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо можливості подання сканованих копій з оригіналів вказаних документів до тендерної документації будуть внесені відповідні уточнення.
Зміст Додатку 5
Дата подання: 20 липня 2021 16:59
Дата відповіді: 23 липня 2021 17:06
Додаток 5 тендерної документації містить форму "Форма відомості про учасника (для юридичної особи)".
- Чому Замовник просить зазначати інформацію, яка є загальнодоступною у відкритих реєстрах, зокрема щодо місця і дати проведення державної реєстрації?
-Чинне законодавтво не містить поняття "профілюючий напрямок діяльності". Замовник під поняттям"профілюючий напрямок діяльності" має на увазі основний вид господарської діяльності? Інформація про основний вид господарської діяльності суб'єкта господарювання є загальнодоступною у відкритому реєстрі Мінюсту.
-Що мається на увазі під п. 15 "інші відомості"? Яку інформацію необхідно зазначати в даному пункті?
-В п. 8 вимагається вказати ЗКПО, код ЗКПО використовувався до 2003 року, з 2003 року його змінено на код ЄДРПОУ.
-Чинне законодавтво не містить поняття «тип суб’єкта господарювання». Як учаснику визначити свій тип суб’єкту господарювання? Згідно якого класифікатору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана форма використовується задля консолідації відомостей про учасника, які містяться у кількох інформаційних джерелах.
Під «профілюючим напрямком діяльності» мається на увазі основний вид господарської діяльності підприємства.
До вимоги, що зазначена у пункті 8 Додатку 5, а саме вказання коду ЗКПО, будуть внесені виправлення щодо заміни застарілої назви згаданого реєстру на актуальну.
У пункті 15 «Інші відомості» учасники за бажанням можуть викласти додаткову інформацію, яку вважають за потрібне зазначити.
Загальновживана класифікація типів суб’єктів господарювання наведена у статті 55 Господарського Кодексу України.
Під «профілюючим напрямком діяльності» мається на увазі основний вид господарської діяльності підприємства.
До вимоги, що зазначена у пункті 8 Додатку 5, а саме вказання коду ЗКПО, будуть внесені виправлення щодо заміни застарілої назви згаданого реєстру на актуальну.
У пункті 15 «Інші відомості» учасники за бажанням можуть викласти додаткову інформацію, яку вважають за потрібне зазначити.
Загальновживана класифікація типів суб’єктів господарювання наведена у статті 55 Господарського Кодексу України.
Технічне завдання
Дата подання: 21 липня 2021 23:23
Дата відповіді: 23 липня 2021 17:18
Прохання надати пояснення стосовно надання договірної ціни. Договірна ціна та всі її розрахунки повинні бути доступні замовнику після аукціону?
Відповідь: Відповідно до умов п. 2 Розділу ІV тендерної документації, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Вказана частина тендерної пропозиції учасника не повинна містити відомості чи документи, в яких наведена інформація про ціну тендерної пропозиції. Розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в частині інформації про ціну на вказаному етапі є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. У випадку якщо тендерна пропозиція учасника містититиме відомості чи документи з інформацією про ціну, що буде доступна для перегляду до проведення електронного аукціону, вказана пропозиція вважатиметься такою, що не відповідає умовам тендерної документації та буде відхилена згідно ст. 31 Закону.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
При цьому, документи, що містять технічний опис предмета закупівлі і зазначені у Частині 6. 2. Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ Тендерної документації, а також Форма «Тендерна пропозиція», що міститься у Додатку 1 тендерної документації - мають бути підготовлені учасником у двох частинах: І частина розкривається на етапі прекваліфікації із решетуванням усіх цін або їх варіаціях які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції; ІІ частина не розкривається на етапі прекваліфікації та має бути доступна замовнику для перегляду після завершення електронного аукціону (учасник має поставити відповідну відмітку на майданчику при завантаженні пропозиції).
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
При цьому, документи, що містять технічний опис предмета закупівлі і зазначені у Частині 6. 2. Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ Тендерної документації, а також Форма «Тендерна пропозиція», що міститься у Додатку 1 тендерної документації - мають бути підготовлені учасником у двох частинах: І частина розкривається на етапі прекваліфікації із решетуванням усіх цін або їх варіаціях які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції; ІІ частина не розкривається на етапі прекваліфікації та має бути доступна замовнику для перегляду після завершення електронного аукціону (учасник має поставити відповідну відмітку на майданчику при завантаженні пропозиції).
ДЦ
Дата подання: 30 липня 2021 12:01
Дата відповіді: 03 серпня 2021 08:54
Договірна ціна і всі розрахунки надаються Учасником під час подання пропозицій чи Переможцем після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір?
Відповідь: Відповідно до умов п. 2 Розділу ІV тендерної документації, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Вказана частина тендерної пропозиції учасника не повинна містити відомості чи документи, в яких наведена інформація про ціну тендерної пропозиції. Розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в частині інформації про ціну на вказаному етапі є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. У випадку якщо тендерна пропозиція учасника містититиме відомості чи документи з інформацією про ціну, що буде доступна для перегляду до проведення електронного аукціону, вказана пропозиція вважатиметься такою, що не відповідає умовам тендерної документації та буде відхилена згідно ст. 31 Закону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. При цьому, документи, що містять технічний опис предмета закупівлі і зазначені у Частині 6. 2. Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ Тендерної документації, а також Форма «Тендерна пропозиція», що міститься у Додатку 1 тендерної документації - мають бути підготовлені учасником у двох частинах: І частина розкривається на етапі прекваліфікації із решетуванням усіх цін або їх варіаціях які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції; ІІ частина не розкривається на етапі прекваліфікації та має бути доступна замовнику для перегляду після завершення електронного аукціону (учасник має поставити відповідну відмітку на майданчику при завантаженні пропозиції).
Розрахунок Договірної ціни
Дата подання: 02 серпня 2021 13:38
Дата відповіді: 05 серпня 2021 17:25
Доброго дня! Згідно з частиною 6.3 Розділу III Тендерної: «При складанні розрахунку договірної ціни обов’язково застосувати 3 (три) наступних незмінних показники перед нарахуванням ПДВ:
1) коефіцієнт на непередбачувані роботи (ризики) у розмірі 15% від підсумку глав 1-7;
2) показники для розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами 106.93;
3) коефіцієнт приведеної довжини, що обслуговується до другої технічної категорії в розмірі:
1573,687 (до розрахунків Лоту №1);
1481,329 (до розрахунків Лоту №2);
1044,716 (до розрахунків Лоту №3)
4) Коефіцієнт 2.54 з врахуванням терміну надання послуг на 2021-2023 роки.»
Просимо Вас надати роз'яснення, які три незмінних показники з чотирьох вищезазначених показників необхідно обов’язково застосувати при складанні розрахунку договірної ціни перед нарахуванням ПДВ? Який з них є необов’язковим і чи можна його не враховувати при розрахунку Договірної ціни?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При розрахунку договірної ціни, обов'язково застосовуються всі показники, що зазначені в тендерній документації. 1) коефіцієнт на непередбачувані роботи (ризики) у розмірі 15% від підсумку глав 1-7; 2) показники для розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами 106.93 є усередненим відсотковим показником у відповідності до зазначених робіт надання послуг згідно ТД на 2021-2023 роки. 3) коефіцієнт приведеної довжини, що обслуговується до другої технічної категорії в розмірі: 1573,687 (до розрахунків Лоту №1); 1481,329 (до розрахунків Лоту №2); 1044,716 (до розрахунків Лоту №3) розрахований до кожного лоту у відповідності до категорії доріг. 4) Коефіцієнт 2.54 з врахуванням терміну надання послуг на 2021-2023 роки. Даний коефіцієнт визначається на підставі надання послуг протягом 2021-2023 років при складанні кошторисної документації для визначення очікуваної вартості.
Технічне завдання, розміщене у Додатку № 2 до тендерної документації, розроблено у відповідності до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов'язаних з утриманням автомобільних доріг, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України Міністерство фінансів України № 573/1019 від 21.09.2012 (зі змінами) з встановленням об'єму послуг з розрахунку на 1 кілометр автомобільної дороги.
Тому при при складанні розрахунку договірної ціни на 2021-2023 роки обов’язково застосувати 4 (чотири) незмінних показники перед нарахуванням ПДВ. У разі незастосування вищезгаданих показників, договірна ціна буде вважатися не вірно прорахованою, що не відповідає вимогам ТД.
Таким чином, до вказаної Вами умови документації будуть внесені відповідні уточнення.
Технічне завдання, розміщене у Додатку № 2 до тендерної документації, розроблено у відповідності до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов'язаних з утриманням автомобільних доріг, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України Міністерство фінансів України № 573/1019 від 21.09.2012 (зі змінами) з встановленням об'єму послуг з розрахунку на 1 кілометр автомобільної дороги.
Тому при при складанні розрахунку договірної ціни на 2021-2023 роки обов’язково застосувати 4 (чотири) незмінних показники перед нарахуванням ПДВ. У разі незастосування вищезгаданих показників, договірна ціна буде вважатися не вірно прорахованою, що не відповідає вимогам ТД.
Таким чином, до вказаної Вами умови документації будуть внесені відповідні уточнення.
Питання щодо технічного завдання (Додаток 2)
Дата подання: 09 серпня 2021 11:48
Дата відповіді: 11 серпня 2021 15:54
Відповідно до вимог тендерної документації – частина 6.3 Розділ ІІІ: «Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(зі змінами) «Правила визначення вартості будівництва».
Розглянувши Додаток 2 до тендерної документації (технічне завдання Лот №1, Лот №2, Лот №3) незрозуміло до яких Державних будівельних норм і правил стосується норма відображена в п.31 «Виправлення профілю гравійних основ із додаванням нового матеріалу» з вимірником 1000 м3(метр кубічний).
Оскільки згідно з нормами і правилами СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) «Правила визначення вартості будівництва», норма «Виправлення профілю гравійних основ із додаванням нового матеріалу» визначена з вимірником 1000 м2 (метр квадратний), просимо Замовника внести уточнення до Додатоку 2 до тендерної документації (технічне завдання Лот №1, Лот №2, Лот №3).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, до умов тендерної документації буде внесено уточнення.
Технічне завдання
Дата подання: 09 серпня 2021 14:33
Дата відповіді: 11 серпня 2021 15:54
Додаток 2. Лот 1. Пункт №31 Виправлення профілю гравійних основ із додаванням нового матеріалу, з одиницею виміру 1000 м3. Який шифр та номер позиції зостосовуєте, чи може помилка в одиниці виміру, тому що є розцінка ЕН27-10-3 Виправлення профілю гравійних основ із додаванням нового матеріалу, з одиницею виміру 1000 м2?
Пункт №38 Заміна на одному стояку двосторонніх щитів дорожніх знаків, з одиницею виміру 1 секція. Який шифр та номер позиції зостосовуєте, чи може помилка в одиниці виміру? Чи може ви хотіли застосувати розцінку ДН10-3-18-1 Заміна окремих секцій металевого бар'єрного огородження вручну?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, до умов тендерної документації буде внесено уточнення.
Технічне завдання
Дата подання: 09 серпня 2021 14:37
Дата відповіді: 11 серпня 2021 15:54
Пункт №38 в лотах 1, 2, 3 Заміна на одному стояку двосторонніх щитів дорожніх знаків, з одиницею виміру 1 секція. Який шифр та номер позиції зостосовуєте, чи може помилка в одиниці виміру? Чи може ви хотіли застосувати розцінку ДН10-3-18-1 Заміна окремих секцій металевого бар'єрного огородження вручну? Прохання роз'яснити та внести зміни.
Відповідь: Дякуємо за питання, до умов тендерної документації буде внесено уточнення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-02-010460-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:38680240
Дата подання: 28 липня 2021 13:18
Дата подання: 28 липня 2021 13:18
Скарга на умови Тендерної документації по лот 1
Скарга на умови Тендерної документації по лот 1
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2021 10:29
рішення від 30.07.2021 № 17459.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2021 10:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.08.2021 № 18333.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2021 17:48
рішення від 10.08.2021 № 18333.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2021 15:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 18333 від 10.08.2021 Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, замовником внесено зміни до умов тендерної документації за процедурою закупівлі - Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км. (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (3 лоти) Maintenance services of public roads of local significance of Zhytomyr region with the length of 6941.5 km. (DK 021: 2015: 63710000-9 - Land transport services) (3 lots), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-07-02-010460-c.
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2021 15:46
Номер скарги: UA-2021-07-02-010460-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:38680240
Дата подання: 02 вересня 2021 16:05
Дата подання: 02 вересня 2021 16:05
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 вересня 2021 09:44
рішення від 06.09.2021 № 20222.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2021 09:44
інформація про перенесення розгляду скарги від 15.09.2021 № 14175.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2021 08:56
інформація про резолютивну частину рішення від 27.09.2021 № 21909.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2021 15:37
рішення від 27.09.2021 № 21909.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2021 13:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення колегії АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2021 17:53
Номер скарги: UA-2021-07-02-010460-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:38680240
Дата подання: 23 жовтня 2021 16:38
Дата подання: 23 жовтня 2021 16:38
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 жовтня 2021 13:19
рішення від 26.10.2021 № 24198.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2021 13:18
інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2021 №24993.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2021 14:21
рішення від 04.11.2021 № 24993.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2021 11:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення колегії АМКУ виконано!
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2021 16:06
Номер скарги: UA-2021-07-02-010460-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:38680240
Дата подання: 23 жовтня 2021 16:38
Дата подання: 23 жовтня 2021 16:38
Скарга ЛОТ 2
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та допуску учасників до аукціону
по лоту №2
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 жовтня 2021 09:28
рішення від 26.10.2021 № 24189.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2021 09:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2021 № 24991.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2021 14:26
рішення від 04.11.2021 № 24991.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2021 09:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення колегії АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2021 17:20
Номер скарги: UA-2021-07-02-010460-c.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:38680240
Дата подання: 23 жовтня 2021 16:38
Дата подання: 23 жовтня 2021 16:38
Скарга ЛОТ 3
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції та допуску учасників до аукціону по лоту №3
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 жовтня 2021 10:57
рішення від 26.10.2021 № 24192.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2021 10:56
інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2021 №24992.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2021 14:20
рішення від 04.11.2021 № 24992.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2021 11:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення колегії АМКУ виконано!
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2021 16:21
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області загальною протяжністю 2482,6 км |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 354 206 811,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 771 034,06 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5313102 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 1 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Title: Maintenance services of public roads of local significance of Zhytomyr region with a total length of 2482.6 km
Current status: Complete
Estimated total value: 354 206 811,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 1 771 034,06 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 25 листопада 2021 12:24
Auction planned date: 25 листопада 2021 12:24
Закінчення: 25 листопада 2021 12:47
Позиції
1 посл
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області загальною протяжністю 2482,6 км
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
Maintenance services of public roads of local significance of Zhytomyr region with a total length of 2482.6 km
CPV: 63710000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Поточні та остаточний розрахунки за надані послуги Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання наданих послуг готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2021-07-02-010460-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:38680240
Дата подання: 23 жовтня 2021 16:38
Дата подання: 23 жовтня 2021 16:38
Скарга ЛОТ 2
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та допуску учасників до аукціону
по лоту №2
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 жовтня 2021 09:28
рішення від 26.10.2021 № 24189.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2021 09:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2021 № 24991.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2021 14:26
рішення від 04.11.2021 № 24991.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2021 09:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення колегії АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2021 17:20
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 листопада 2021
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2021 19:18
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
331 808 513,89
UAH з ПДВ
|
331 808 513,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» |
347 274 189,84
UAH з ПДВ
|
331 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» #41067061 |
Переможець |
331 300 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2022 17:14
|
Причина розірвання договору № 52-21.docx | укладений |
23 травня 2022 17:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2022 09:16
|
Додаткова угода №3 від 27.01.2022р..pdf | зміни до договору |
28 січня 2022 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 17:44
|
Додаткова угода №2 від 09.12.2021р..pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 17:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 19:09
|
Додаткова угода №1 від 07.12.2021р..pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 19:09
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 18:59
|
27195 ТОВ КОМФОРТ БУД СЕРВІС p7s.rar | укладений |
07 грудня 2021 18:44
|
Договір №52-21 від 07.12.2021р..pdf | укладений |
07 грудня 2021 18:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області загальною протяжністю 2482,6 км | 1 | послуга |
331 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. Доповнити розділ 17 Договору додатком 3-21 та додатком №4, що додаються. 2. Викласти в новій редакції Додаток №1, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | №52-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.1 Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №52-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 2.1 Розділу 2 в новій редакції. Викдасти Додаток ат№3-21 до Договору в новій редакції. Викласти Додаток №4 до Договору в новій редакції. Доповнити Договір Додатком №3-22, що додається. Розділ 18 Договору викаст в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №52-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області загальною протяжністю 2482,6 км | 1 | послуга |
331 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 грудня 2021 — 25 квітня 2022 |
Сума оплати за договором: |
13 646 541,82
UAH (в тому числі ПДВ 2 274 423,64 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з відсутністю технічної та функціональної можливості використовуваного електронного майданчика вмістити повний опис підстави розірвання договору у електронному полі «Причини розірвання договору», даний текст розміщено у прикріпленому файлі «Причина розірвання договору № 52-21.docх» |