ЗВІТ

про результати проведення процедури закупівлі
UA-2021-07-02-010460-c
Дата формування звіту: 08 грудня 2021


Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 39932654
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Вид предмета закупівлі: Послуги
Назва предмета закупівлі: Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км. (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (3 лоти)
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області загальною протяжністю 2810,8 км ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту 1 послуга Україна, Відповідно до документації до 31 грудня 2023

Вид закупівлі: Процедура
Умови оплати:
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Поточні та остаточний розрахунки за надані послуги Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання наданих послуг готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 70

Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 02 липня 2021 19:55
Кількість учасників закупівлі: 3

Найменування учасників процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) Ціна пропозицій учасника до початку аукціону (ціна пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі) Ціна пропозицій учасника після закінчення аукціону Інформація про наявність і відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 цього Закону
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
За результатом розгляду наданих учасником документів встановлено, що тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації, виходячи з наступного: - на підтвердження права власності на окремі механізми та обладнання, у складі тендерної документації учасником надано інвентарні картки Форми ОЗ-6 за № 00415, № 00416, № 00125, № 00490, № 00362, № 00568, № 00567, № 00766, № 00164, № 00165, № 00194, № 00195, № 00709, № 00711, № 00293, № 00234, № 00273 та № 00460, які не містять марки (за наявності), найменування заводу-виготовлювача, моделі і типу, що не відповідає вимогам форми затвердженої чинним законодавством України; - учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. У складі пропозиції ТОВ «Спец Комплект Постач» наявні інвентарні картки ПрАТ «ШБУ-19» за формою ОЗ-6 за № 237/1, № 237/0, № 216, 216/1, № 236/1, № 236/2, № 236/3, № 151, № 45, № 152, № 251, № 153, № 154, № 217, № 1005, № 135, № 155, № 16, які не містять усіх необхідних записів, відповідно до встановленої чинним законодавством форми; - Учасником надано Інформацію № 8442 від 02.08.2021 року про наявність асфальтобетонного заводу, у якій відсутня інформація про тип асфальтобетонного заводу, що не відповідає вимогам встановленим у Формі 1 Додатку 6 до тендерної документації; - відповідно до Форми 1 Додатку 6 тендерної документації «Відомості про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для надання послуг» у рядку «Асфальтоукладачі», стовпчик 3 «Країна виробник, марка та термін експлуатації (років)», позиція 1: Учасник ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» зазначає марку VOGEL SUPER 1800-2, що суперечить свідоцтву про реєстрацію машини Серія АС №115970 від 27.04.2012 р., в якому зазначено марку VOGELЕ SUPER 1800-2; позиція 2: Учасник зазначає марку VOGEL SUPER 1203, що суперечить свідоцтву про реєстрацію машини Серія ЕЕ №012296 від 25.05.2016 р., в якому зазначено марку VOGELЕ SUPER 1203; - Відповідно до Форми 1 Додатку 6 тендерної документації «Відомості про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для надання послуг» у рядку «Екскаватори», стовпчик 5, позиції 1 вказує свідоцтво про реєстрацію машини ЕЕ №199487 від 26.03.2019 р., однак в підтвердження права власності надає свідоцтво про реєстрацію машини з іншою датою - ЕЕ №199487 від 29.03.2019 р.; - У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку від 30.09.2021р. за № 8752 про кваліфікацію і досвід працівників, у стовпчику 7 якої зазначається, що залучені до виконання робіт працівники є штатними, на підтвердження чого надаються накази про призначення та трудові книжки. Однак, накази про прийняття на роботу окремих працівників не містять відмітки про умови роботи (основна або за сумісництвом) у виділеному для цього полі, а саме: майстер Федько В. М., тракторист Щегловський О. В., водій автотранспортних засобів Остапенко О. Ю., водій автотранспортних засобів Гуцман В. В., водій автотранспортних засобів Коваль В. М., водій автотранспортних засобів Олійник О. О., водій автотранспортних засобів Бакаленко П. О., водій автотранспортних засобів Строкаль В. А., водій автотранспортних засобів Кирушок Р. І., водій автотранспортних засобів Тарасюк Д. В., дорожній робітник 1-го розряду Півторак А. А., дорожній робітник 1-го розряду Райчинець Д. В., дорожній робітник 1-го розряду Рябій О. М., дорожній робітник 1-го розряду Якименко І. М., дорожній робітник 2-го розряду Січкар Я. М., дорожній робітник 1-го розряду Січкарук Т. М., дорожній робітник 2-го розряду Чугай С. В., дорожній робітник 1-го розряду Дейнека І. В., дорожній робітник 1-го розряду Загребельний О. М., дорожній робітник 1-го розряду Климюк П. О., дорожній робітник 1-го розряду Коваленко І. Ю., дорожній робітник 1-го розряду Компанець О. К., дорожній робітник 1-го розряду Михальчук С. Г., дорожній робітник 1-го розряду Охоба О. В., дорожній робітник 1-го розряду Фоменко О. Ю., дорожній робітник 1-го розряду Харчос О. О., дорожній робітник 1-го розряду Мироненко В. М., дорожній робітник 1-го розряду Калитюк С. П., дорожній робітник 1-го розряду Коноваленко О. В., дорожній робітник 1-го розряду Соболев М. М., дорожній робітник 1-го розряду Сагун О. С., дорожній робітник 1-го розряду Шкалаберда К. А., дорожній робітник 1-го розряду Боровик С. В., дорожній робітник 1-го розряду Бутенко Д. Р., дорожній робітник 1-го розряду Кирчук С. С., дорожній робітник 1-го розряду Барсук М. О.; Перелік виявлених невідповідностей та суперечностей стосується інформації про підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які встановлені вимогами тендерної документації у відповідності до ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно виправити перелічені невідповідності документації шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: перелічених вище інвентарних карток, які містять усі необхідні записи відповідно до форми встановленої чинним законодавством; Інформацію № 8442 від 02.08.2021 року про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу асфальтобетонного заводу; відомостей про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для надання послуг із виправленим зазначенням свідоцтв про реєстрацію машин марки VOGELЕ SUPER та свідоцтва ЕЕ №199487 від 29.03.2019 р.; наказів про прийняття на роботу вищевказаних працівників, які містять відмітку у встановленому для цього полі про умови роботи (основна або за сумісництвом). Відповідно до вищезазначеного, 17.11.2021 року о 19:41 Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Відповідно, термін для завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів учасником сплив 18.11.2021 року о 19:41. Станом на 19.11.2021 року учасником ТОВ «Спец Комплект Постач» вимогу Замовника не виконано. Таким чином, необхідно відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спец Комплект Постач» у зв'язку з наявністю підстав передбачених абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
352 496 133,41 UAH з ПДВ 352 496 133,41 UAH з ПДВ Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі”
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС»
371 890 601,74 UAH з ПДВ 371 890 601,74 UAH з ПДВ Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі”

Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір: 26.11.2021 16:58
Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю: Відсутні
Дата укладення договору про закупівлю:
07 грудня 2021
Сума, визначена в договорі про закупівлю:
352 496 133,41 UAH (в тому числі ПДВ 58 749 355,56 UAH)
Найменування учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 07351, Україна, Київська область, Вишгородський район, село Синяк,, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА , будинок 68
Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг): Відсутня
Ідентифікатор договору: №51-21
Застосовані критерії оцінки: Ціна - 100%