Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 − 33710000 – 0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи» (Мило)
Очікувана вартість
167 000,00 UAH
UA-2021-07-02-008967-c 3495188dd5124e4c841fb4eabaff9483
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людвиг Крилюк

+380445967096 kryliuk.la@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Людвиг Крилюк
+380445967096
kryliuk.la@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2021 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2021 12:15
Очікувана вартість: 167 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 − 33711900-6 Мило
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26770 штуки
Мило
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) банківських днів з моменту передачі Постачальником Товару Покупцю у власність на підставі рахунків та підписаних Сторонами видаткових накладних. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2021 15:45
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 05 липня 2021 17:12
Дата відповіді: 06 липня 2021 10:39
Добрий день. Просимо дати дозвіл запропонувати якісні аналоги, за умови надання взірців на стадії кваліфікації протягом 2-х робочих днів особистою присутністю представника постачальника. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Пропозиція, надана учасником, повинна повністю відповідати вимогам, визначеним у Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі"
Стосовно надання Цінової пропозиції
Дата подання: 07 липня 2021 14:44
Дата відповіді: 07 липня 2021 16:22
Шановний Замовник! У файлі «Цінова пропозиція» визначено: «Учасник вказує вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без урахування ПДВ». Але у Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Специфікації зазначені за двома кодами КПКВК: 0901010 та 0901030 і по трьом позиціям товару (мило рідке, туалетне та господарське). Прошу роз’яснити, вартість предмету закупівлі у Ціновій пропозиції зазначати окремими сумами за обома кодами КПКВК та позиціями товару, тобто треба указати 6 сум? Чи потрібно визначати вартість за одиницю товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! В Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Цінова пропозиція" Учасник вказує цінову пропозицію щодо даної закупівлі, а саме загальну вартість запропонованих товарів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2021 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 143 192,40
UAH з ПДВ
143 192,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 158 278,80
UAH з ПДВ
153 909,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" 160 897,00
UAH з ПДВ
153 967,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РіА-Трейд" 156 256,80
UAH з ПДВ
156 256,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2021 14:53
Електронний підпис
12 липня 2021 14:50
Електронний підпис
12 липня 2021 14:50
Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2021 14:50
Установчі.rar
12 липня 2021 14:50
згода Директор.pdf
12 липня 2021 14:50
Довідка.pdf
12 липня 2021 14:50
Висновок мило.pdf
12 липня 2021 14:50
602-123-20-1_26739_OT_19.06.18.PDF

Публічні документи

12 липня 2021 16:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"

ТОВ "РіА-Трейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 143 192,40
UAH з ПДВ
19 липня 2021 11:57

Документи

19 липня 2021 11:57
Електронний підпис
19 липня 2021 11:57
Протокол 169.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2021 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
143 192,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2021 11:57
Електронний підпис
19 липня 2021 11:57
Протокол 169.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:52
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 16:32
07.21.25.pdf укладений
29 липня 2021 16:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 143 192,40
UAH (в тому числі ПДВ 23 865,40 UAH)