Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт туалетних приміщень Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24 (за рахунок залишку освітньої субвенції)» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 492 729,40 UAH
UA-2021-07-02-008619-c 272312937fab4666a4b5f4116c5c87fe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Євгенівна Унтілова

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Олександра Євгенівна Унтілова
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2021 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2021 15:52
Очікувана вартість: 1 492 729,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 927,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, головний спеціаліст - уповноважений з публічних закупівель ради юридичного відділу Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт туалетних приміщень Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24 (за рахунок залишку освітньої субвенції)».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт туалетних приміщень Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24 (за рахунок залишку освітньої субвенції)» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 492 729,40 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто дві тисячі сімсот двадцять дев’ять гривень 40 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету (залишок освітньої субвенції).
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «08» липня 2021 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «13» липня 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт туалетних приміщень Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24 (за рахунок залишку освітньої субвенції)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська область, селище міського типу Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2021 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2021 15:30
Додаток_1.pdf
02 липня 2021 15:30
Додаток_2.pdf
02 липня 2021 15:30
Додаток_3.pdf
02 липня 2021 15:30
Додаток_4.pdf
02 липня 2021 15:30
Додаток_5.pdf
02 липня 2021 15:29
Документацiя.pdf
02 липня 2021 15:29
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо обсягів робіт
Дата подання: 04 липня 2021 18:26
Дата відповіді: 05 липня 2021 16:48
У додатку №1 Технічної специфікації всіх розділів відсутні обсяги по перевезенню сміття та погрузка його на автотранспорт.(Розбирання цегляних перегородок,облицювальної та керамічної плитки,демонтаж дверей,сантехнічних приладів) Обсяг цих робіт досить великий.Чи означає це, що перевезення цього сміття не буде виконуватися? І воно залишиться на території об'єкта. В противному випадку, прошу внести ці роботи до технічної специфікації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області (далі – Замовник) розглянула питання від 04 липня 2021 року щодо обсягів робіт та повідомляє наступне.
Технічне завдання складено на підставі інвесторської кошторисної документації, що на виконання абзацу третього пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 пройшла експертизу.
У Замовника в наявності позитивний Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту Капітальний ремонт туалетних приміщень Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24 (за рахунок залишку освітньої субвенції) від «12» травня 2021 року Серія АА № 001939.
Технічна специфікація Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблялась у відповідності кошторисної документації.
Враховуючи викладене та відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Проекту договору Учасник зобов'язується виконати обсяги робіт передбачені Технічною специфікацією Додаток 1 та відповідно до Технічної специфікації складеної Договірної ціни, яка є додатком до договору.
За чий рахунок
Дата подання: 05 липня 2021 18:12
Дата відповіді: 06 липня 2021 16:39
Шановний замовнику ! Ви не відповіли на запитання. Експерт теж може помилятися. Обсяги робіт передбачені Технічною специфікацією Додаток 1 не передбачають перевезення та погрузку сміття. Але згідно додатку №2 Проекту договору по п.8.3.4. Ви зобов'язуєте Учасників виконати ці роботи (Протягом 3 (трьох) календарних днів після закінчення роботи забезпечити звільнення від сміття, невикористаних матеріалів, допоміжних споруд тощо, місця виконання роботи вказаного в п.5.3.цього Договору.) За чий рахунок ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області (далі – Замовник) повідомляє, що відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" учасник визначає ціну пропозиції, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для робіт та товарів даного виду. Таким чином, послуги з вивезення сміття повинні включатися до розрахунку ціни пропозиції учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-02-008619-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:00112118
Дата подання: 20 липня 2021 12:48
Осккарження
Тендерному комітету
Таїровської селищної ради
Ідентифікатор закупівлі
UA-2021-07-02-008619-c

19.07.2021 року Колективне будівельно-монтажне підприємство «Електропівдензахідмонтаж» ознайомилось із Протоколом рішення № 5 уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області щодо розгляду та прийняття рішення щодо найбільш економічно вигідної пропозиції на відповідність вимогам оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі за пре6дметом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт туалетних приміщень Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 24 (за рахунок залишку освітньої субвенції)» (Код за ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-02-008619-c та повідомляє, що дане рішення є хибним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. Відповідно до вимог п. 1.1. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) про наявність обладнання і механізмів для виконання робіт; (власних та/або орендованих та/або надання послуг, або інше право користування). При цьому інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання і механізмів повинна містити інформацію про назву (тип) обладнання та механізмів, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване, надання послуг або інше право користування).
Зазначаємо, що Колективним будівельно-монтажним підприємством «Електропівдензахідмонтаж» було надано вищевказану довідку у відповідності до Ваших вимог. Учасник надав абсолютно всю інформацію, яка була вказана в п. 1.1. Додатку 3, при цьому, не змінюючи форми самої довідки, як того вимагає Замовник, а саме:
- Інформація про найменування механізмів та обладнання зазначено в графі 2;
- Інформація про місцезнаходження зазначено в графі 3;
- Інформація про стан та зазначення приналежності механізмів та обладнання зазначено в графі 4;
- Інформація про документи, що підтверджують приналежність – в графі 5.
- Копії документів, що підтверджують наявність власних у КБМП «ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ» механізмів та обладнання.
Звертаємо Вашу увагу, що форма наданої Вами довідки, не містить інформації про стан механізмів та обладнання, але в п. 1.1. Додатку 3, вказано про необхідність зазначення такої інформації, тож Учасник розмістив її в графі 4. Оскільки, довідка про перелік матеріально-технічної бази, як зазначено умовами п.1.1. Додатку 3 надається в довільній формі, вважаємо, що Ваше твердження про невідповідність вимогам документації є хибним, та таким, що підлягає скасуванню.
2. Щодо відсутності у таблиці 6, гр. 2 інформації про виконання робіт, звертаю Вашу увагу, що Учасником було надано лист-згоду з формальними помилками, відповідно до п. 2 якого була надана згода, що така помилка є формальною, або ж несуттєвою.
Також на підтвердження вищевказаного твердження, свідчить Лист про відсутність пропозицій, в якому повідомляється про відсутність пропозицій щодо залучення субпідрядних організацій до залучення робіт. Окрім того, Учасником було надано Гарантійний лист, відповідно до якого Колективне будівельно-монтажне підприємство «Електропівдензахідмонтаж» повідомляє про свою спроможність матеріальних і трудових ресурсів самостійно виконати роботи, згідно предмету закупівлі, та про те, що не буде залучати субпідрядні організації до виконання цих робіт.
У тендерній документації Замовник закупівлі зазначає, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважають помилки, які пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Це передбачає п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII.
У відповідності до наданих Гарантійного листа та Листа про відсутність пропозицій, Учасником було надано інформацію про виконавця робіт і цим виконавцем є сам Учасник. На нашу думку, відсутність інформації (таблиця 6, графа 2) є технічною помилкою та такою, що не впливає на пропозицію, оскільки дана інформація вказується ще у 2 довідках. Вбачається, що рішення, про невідповідність форми, наведеній в таблиці 6, зокрема, у графі 2 є хибним, таким, що суперечить п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню.

Додатки:
1. Копія довідки про перелік матеріально-технічної бази
2. Копія Гарантійного листа
3. Копія Листа про відсутність пропозицій


Директор Слєпко В.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2021 16:12
Таїровською селищною радою Одеського району Одеської області (далі – Замовник) розглянуто Вимогу № UA-2021-07-02-008619-c.b1 від 20.07.2021 року, яка подана учасником: Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:00112118 (далі – Учасник) та повідомляємо наступне.
Щодо правомірності відхилення пропозиції учасника.
Пропозиція учасника була вивчена Замовником відповідно до покладених на нього обов’язків статтями 14 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлено що вона не відповідає по двом критеріям, а саме:
Додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджено вимоги: «Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) про наявність обладнання і механізмів для виконання робіт; (власних та/ або орендованих та/або надання послуг, або інше право користування);
Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) обладнання та механізмів, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване, надання послуг, або інше право користування).
- копії документів, що підтверджують наявність в Учасника обладнання і механізмів для виконання робіт (документи, які підтверджують право власності Учасника або договір оренди, або договір надання послуг, лізингу або власне субпідрядника або інше право користування).
Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає:
- документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2.»
Тобто, враховуючи вимоги Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надає дві довідки, а саме: Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання і механізмів та довідку згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо).
Учасником у своїй пропозиції надано Довідку про перелік матеріально-технічної бази Вих. № 30 від 12.07.2021 в якій перелічено обладнання і механізми, проте відповідно до вимог: «Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання і механізмів» повинна бути подана окремо.
Враховуючи викладене учасником не виконано умов Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, так як в складі пропозиції відсутня довідка: «Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання і механізмів».
Відповідно до вимог п 2.6. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" Учасник надає в складі пропозиції Календарний графік виконання робіт за формою наведеною в таблиці 6.
Також, Міністерство регіонального розвитку та будівництва України наказом від 13.01.2009 № 2 оприлюднило Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, основною метою яких є надання практичної допомоги учасникам договірних відносин щодо підвищення обґрунтованості умов договору підряду у капітальному будівництві.
У складі пропозиції Учасника - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ" надано календарний графік виконання робіт (помісячний) (Вих. №32 від 12.07.2021 року), який не відповідає формі наведеній в таблиці 6 та не відповідає наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 (Залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт. Один із можливих варіантів графіка приведено в таблиці 1), зокрема, у графі 2 відсутня інформація про виконавця робіт.
Учасник не довів та документально не підтвердив, яким чином вищезазначена вимога до оголошення про проведення спрощеної закупівлі порушила його права та законні інтереси, так як він мав можливість надати Календарний графік виконання робіт за формою відповідно до таблиці 6.
Одночасно повідомляємо, що на виконання частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником розглянута вимога Учасника та за результатами розгляду повинна бути відхилена.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Номер вимоги: UA-2021-07-02-008619-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:00112118
Дата подання: 21 липня 2021 19:05
Оскарження
ПРОТОКОЛОМ РІШЕННЯ № 7 уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області щодо розгляду та прийняття рішення щодо найбільш економічно вигідної пропозиції на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлею за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт туалетних приміщень Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24 (за рахунок залишку освітньої субвенції)» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-02- 008619-c смт Таїрове «20» липня 2021 року Унтілова Олександра Євгенівна, головний спеціаліст - уповноважений з публічних закупівель ради юридичного відділу Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області (надалі – Уповноважена особа), прийняла рішення:
1. Визначити найбільш економічно вигідну пропозицію такою, що відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та визнати учасника ТОВ "СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС" переможцем спрощеної процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт туалетних приміщень Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24 (за рахунок залишку освітньої субвенції)» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2021- 07-02-008619-c, про намір укласти договір.
Протоколом рішення №3 від 15.07.2021р.було дискваліфіковано по одній із позицій:
-Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "КАВИН" у складі пропозиції не надано підтверджуючого документу на встановлену вимогу. • Розділ 7 Документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимогу: «Пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню». Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "КАВИН" надано пропозицію Вих. 99 від 10 липня 2021 року яка не відповідає зазначеним вимогам, а саме: «Ми погоджуємося дотримуватися умов пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну». Враховуючи викладене учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "КАВИН" не виконано умов Розділу 7 Документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В іншого учасника закупівлі визнаного вами переможцем, теж не виконано умов Розділу7(Див. Пропозицію ТОВ "СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС»Вих.№33 від 09.07.2021р) Документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Проте чомусь на цій підставі йому не було відмовлено.
Протоколом №7 від 20.07.2021р- Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ТОВ "СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС" відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до положень частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Крім того у додатку 3 до оголошення п.2.1 сказано:
Вартість матеріальних ресурсів визначається у вартості робіт на підставі їх нормативної витрати і за обґрунтованими цінами, як правило, за найменшими (при всіх рівних характеристиках) на підставі проведеного Підрядником аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні виконання робіт або наближених до нього територіях, при умові якщо матеріальні ресурси передбачені в пропозиції учасника (договірній ціні). Ціна матеріальних ресурсів застосована при розрахунку договірної ціні підтверджується підрядником документально (комерційні пропозиції, рахунки, прайси тощо). Документи на підтвердження ціни додаються до пакету пропозиції.
Учасник, який визнаний вами як переможець найбільш вигідної ціни (Являється генеральним директором підприємства ДЯКОВСЬКИЙ СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ) подає у складі пропозиції ціни прайс на матеріали, які планує закуповуватиу себе як ФОП ДЯКОВСЬКИЙ СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ,(прайс додається) обгрунтовує та аналізує найменші ціни на своєму ринку ,які ви як Замовник вважаєте найбільш економічно вигідними. Для прикладу(плитка керамічна та облицювальна пропонується по ціні 460-470грн за м2, дверні блоки для туалету по ціні-5616 за м2 або 10,8 тис.грн за 1блок,тоді як ціни на ринку у 2 рази менші (ремонт у шкільних туалетах за кошти місцевого бюджету буде по таких цінах кращий як у Європі).
Тому, вважаємо, що цим рішенням ви пролобіювали Ваші інтереси та інтереси Учасника та вимагаємо відмінити Протокол рішення №7 від 20.07.2021р.
Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону з метою захисту своїх прав та захищених законом інтересів ми як учасник спрощеної закупівлі змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2021 21:31
Таїровською селищною радою Одеського району Одеської області (далі – Замовник) розглянуто Вимогу № UA-2021-07-02-008619-c.c2 від 21.07.2021 року, яка подана учасником: Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ: 00112118 та повідомляємо наступне.
Щодо визначення переможця ТОВ "СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС"(далі – Переможець).
Зазначаємо, що відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визначено переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Одночасно повідомляємо, що учасником: Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ" зроблено посилання на пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "КАВИН" що не може бути предметом розгляду в рамках частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена Замовником як втручання у спрощену процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Крім цього, просимо більшу уважно переглянути Пропозицію Переможця Вих. 33 від 09.07.2021р., так як в ній зазначена наступна інформація: «2. Ми погоджуємося дотримуватися умов пропозиції протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну», що повністю відповідає Розділу 7 Документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо зауважень з приводу вартості матеріальних ресурсів, визначених ТОВ «CВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС» у вартості робіт на підставі аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні виконання робіт або наближених до нього територіях.
Учасником ТОВ «CВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС», у складі тендерної пропозиції надано прайси на будівельні матеріали, закупівля яких буде здійснюватися у ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЯЦЯ ДЯКОВСЬКОГО СЕРГІЯ ОЛЕГОВИЧА.
Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами діяльності ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЯЦЯ ДЯКОВСЬКОГО СЕРГІЯ ОЛЕГОВИЧА є: 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний); 41.10 Організація будівництва будівель; 42.11 Будівництво доріг і автострад; 42.21 Будівництво трубопроводів; 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій; 42.91 Будівництво водних споруд; 42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.; 43.11 Знесення; 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику; 43.13 Розвідувальне буріння; 43.21 Електромонтажні роботи; 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи; 43.31 Штукатурні роботи; 43.32 Установлення столярних виробів; 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін; 43.34 Малярні роботи та скління; 43.39 Інші роботи із завершення будівництва; 43.91 Покрівельні роботи; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.; 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; 47.52 Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах
Відповідно до статті 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Відповідно до ч. 1 ст. 6 Господарського кодексу України загальними принципами господарювання в Україні є свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом.
У відповідності ч. 1 статті 627 Цивільного кодексу України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Враховуючи вказані положення господарського та цивільного законодавства, ТОВ «CВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС» вправі самостійно обирати контрагентів при укладенні відповідних господарських договорів, а закупівля будівельних матеріалів у ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЯЦЯ ДЯКОВСЬКОГО СЕРГІЯ ОЛЕГОВИЧА, який має право на здійснення роздрібної торгівлі залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах, не свідчить про порушення ТОВ «CВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС» вимог оголошення.
Ціни на будівельні матеріали, вказані у прайсах, що надані Учасником ТОВ «CВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції, є обґрунтованими, такими що визначені на підставі проведеного аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні та такими, що відповідають цінам вказаним у розділі ІV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції підсумкової відомості ресурсів, що відповідає вимогам оголошення.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимоги учасника Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ". Таким чином, вимогу відхилено.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

21 липня 2021 19:05
Оскарження_1
21 липня 2021 19:05
Оскарження_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2021 16:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "КАВИН" 1 209 438,00
UAH з ПДВ
1 134 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЗАРЯН ЗАРУІ ЄРВАНДІВНА" 1 250 000,00
UAH з ПДВ
1 135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ" 1 246 948,00
UAH з ПДВ
1 232 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОСПОДАР-2" 1 464 268,30
UAH з ПДВ
1 245 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС" 1 442 162,66
UAH з ПДВ
1 427 235,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2021 23:00
Електронний підпис
12 липня 2021 22:59
Електронний підпис
12 липня 2021 22:57
Електронний підпис
12 липня 2021 22:56
Довідка до опису1.pdf
12 липня 2021 21:59
Електронний підпис
12 липня 2021 21:57
Електронний підпис
12 липня 2021 21:56
Трудові угоди.pdf
12 липня 2021 21:56
Трудові.pdf
12 липня 2021 21:56
статут.pdf
12 липня 2021 21:56
Статут 2.pdf
12 липня 2021 21:56
Решение.pdf
12 липня 2021 21:56
платник податків.pdf
12 липня 2021 21:56
паспорт.pdf
12 липня 2021 21:56
Охорона праці.pdf
12 липня 2021 21:56
Лицензия.pdf
12 липня 2021 21:56
Договір.pdf
12 липня 2021 21:56
ДОГОВІР ОРЕНДИ.pdf
12 липня 2021 21:56
Довідки.pdf
12 липня 2021 21:56
Витяг.pdf
12 липня 2021 21:56
Вартість материалів.pdf

Публічні документи

12 липня 2021 15:20
Електронний підпис

Публічні документи

12 липня 2021 15:55
Електронний підпис
12 липня 2021 14:34
Довідки.rar
12 липня 2021 14:34
Пропозиція.rar
12 липня 2021 14:34
МТБ.rar

Публічні документи

12 липня 2021 18:14
Електронний підпис
12 липня 2021 18:14
Електронний підпис
12 липня 2021 18:14
Електронний підпис
12 липня 2021 17:59
статут.pdf
12 липня 2021 17:59
пропозиція.pdf
12 липня 2021 17:59
ПВР.pdf
12 липня 2021 17:59
ліцензія.pdf
12 липня 2021 17:59
договірна ціна.pdf
12 липня 2021 17:59
витяг.pdf

Публічні документи

12 липня 2021 14:56
Електронний підпис
12 липня 2021 14:55
5. Інші документи.rar
12 липня 2021 14:55
4. МТБ.rar
12 липня 2021 14:55
3. Цінова пропозиція.rar
12 липня 2021 14:55
2. Працівники.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "КАВИН"

ФОП "КАЗАРЯН ЗАРУІ ЄРВАНДІВНА"

Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ"

ТОВ "ГОСПОДАР-2"

ТОВ "СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "КАВИН"
#31034527
Відхилено 1 134 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2021 15:17
ФОП "КАЗАРЯН ЗАРУІ ЄРВАНДІВНА"
#2981421904
Відхилено 1 135 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2021 15:20
Колективне Будівельно - Монтажне Підприємство "ЕЛЕКТРОПІВДЕНЗАХІДМОНТАЖ"
#00112118
Відхилено 1 232 020,00
UAH з ПДВ
19 липня 2021 14:25
ТОВ "ГОСПОДАР-2"
#38505287
Відхилено 1 245 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2021 14:27
ТОВ "СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС"
#44024062
Переможець 1 427 235,36
UAH з ПДВ
20 липня 2021 18:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2021 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС"
#44024062
1 427 235,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:06
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 13:44
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 липня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 13:21
договір.pdf укладений
28 липня 2021 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Додатку 2 Договору «Календарний графік виконання робіт (помісячний)» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною
Номер договору про закупівлю: 01-2807/21
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 427 235,36
UAH (в тому числі ПДВ 237 872,56 UAH)