Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Болградської міської ради "Горводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 37548545 |
Місцезнаходження: | 68702, Україна , Одеська обл., місто Болград, вул. Терещенка, 43 |
Контактна особа: |
Бондаренко Тетяна Іванівна +380939802149 vodokanalbolgrad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 34 355 104,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 171 775,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 170 000,00 грн . Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання цінової пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 170 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Замовник – КП Болградської міської ради «Горводоканал» Одеська область, м. Болград, код ЄДРПОУ 37548545 №UA588201720355159014022079500 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 170000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт на підставі відповідних Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2) та Довідок вартості робіт (Ф.КБ-3 ), протягом 10 робочих днів з дати підписання Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2) та Довідок вартості робіт (Ф.КБ-3). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2021 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2021 14:09 |
схема 3.pdf | |
08 липня 2021 14:09 |
схема 2.pdf | |
08 липня 2021 14:09 |
схема 1.pdf | |
08 липня 2021 14:09 |
ЗМІНИ ДО ТД.docx | |
08 липня 2021 14:09 |
ДОДАТОК 2 зі змінами.doc | |
08 липня 2021 14:09 |
ДОДАТОК 1 зі змінами.doc | |
08 липня 2021 14:09 |
схема 6.pdf | |
08 липня 2021 14:09 |
схема 5.pdf | |
08 липня 2021 14:09 |
ТД соборна - зі змінами.doc | |
08 липня 2021 14:09 |
ДОДАТОК 3 зі змінами.doc | |
08 липня 2021 14:09 |
схема 4.pdf | |
02 липня 2021 15:42 |
ОГОЛОШЕННЯ додаток 5.doc | |
02 липня 2021 15:42 |
ДОДАТОК 4.doc |
08 липня 2021 14:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2021 14:09 |
схема 3.pdf
|
|||
08 липня 2021 14:09 |
схема 2.pdf
|
|||
08 липня 2021 14:09 |
схема 1.pdf
|
|||
08 липня 2021 14:09 |
ЗМІНИ ДО ТД.docx
|
|||
08 липня 2021 14:09 |
ДОДАТОК 2 зі змінами.doc
|
|||
08 липня 2021 14:09 |
ДОДАТОК 1 зі змінами.doc
|
|||
08 липня 2021 14:09 |
схема 6.pdf
|
|||
08 липня 2021 14:09 |
схема 5.pdf
|
|||
08 липня 2021 14:09 |
ТД соборна - зі змінами.doc
|
|||
08 липня 2021 14:09 |
ДОДАТОК 3 зі змінами.doc
|
|||
08 липня 2021 14:09 |
схема 4.pdf
|
|||
02 липня 2021 15:42 |
ОГОЛОШЕННЯ додаток 5.doc
|
|||
02 липня 2021 15:42 |
ДОДАТОК 4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на виконанння робіт, аналогічних до предмету закупівлі".
2) "Копія(ї) виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів), що вказаний(і) в довідці, зі всіма додатками та актами виконаних робіт, що підтверджують виконання договору."
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Питання перше
Однією з причин відхилення є відсутність певної інформації в довідці з відомостями про підприємство (ПрАТ «РБД «Одесголовпостач»), що передбачена тендерною документацією. Яка саме інформація відсутня?
Питання друге
Наступною причиною відхилення є відсутність розрахунку інфляції.
Згідно розділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п. 6.3 , замовник не потребує розрахунків інфляції від учасника.
Проте цей пункт, для замовника, є вагомим для відхилення пропозиції. Чи не є вимога наявності розрахунку інфляції некоректною так, як замовник вимагає від учасника зазначати вид договірної ціни «Тверда» ?
На вашу вимогу від 10.08.2021 р. за номером в електронній системі ID: UA-2021-07-02-003977-b.c1 повідомляємо наступне:
1) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати Довідка, складена за формою наведеною нижче, яка повинна містити відомості про підприємство у повному обсязі:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, повне та скорочене найменування учасника, код ЄДРПОУ, банківські реквізити);
б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус (відповідно до довідника кодів юридичного статусу суб’єктів), організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
г) основні види діяльності із зазначенням КВЕД;
д) опис технічних можливостей (короткий опис про діяльність підприємства).
В тендерній пропозиції учасник є така довідка, але вона не містить всієї інформації, що передбачено тендерною документацією. В довідці не зазначено юридичний статус підприємства.
2) Відповідно до умов тендерної документації інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 2, повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальним кошторисом (має бути складений відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- розрахунком ЗВВ;
- розрахунком адміністративних витрат;
- розрахунком кошторисного прибутку;
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник гарантує Замовнику виконувати об’єм виконаних робіт відповідно до вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», ДБН В2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» та інших нормативно правових актів діючих на території України. Також, згідно додатку 2 до тендерної документації учасник гарантує замовнику визначення вартості згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих з набранням чинності з 1 січня 2014 року за наказом від 05.07.2013 № 293 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, умов договору та чинного законодавства, відомчим будівельним нормам.
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено: «До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва,структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
В складі тендерної пропозиції учасника є договірна ціна, в якій зазначено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами: "-".
Договірна ціна, яка знаходиться у складі вашої тендерної пропозиції розрахована не у відповідності до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що зазначено в тендерній документації.
Враховуючи наведене, учасник до складу договірної ціни не включив кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, тобто, розрахунок був здійснений не у відповідності до національного стандарту України ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», тобто розрахунок договірної ціни був зроблений не у відповідності до умов тендерної документації, що і призвело до відхилення учасника.
Також додатково зазначаємо, що аналогічна практика щодо правомірності відхилення за цією підставою, є і у Колегії АМКУ з оскарження публічних закупівель: рішення від 04.09.2020 № 16700-р/пк-пз, рішення від 08.12.2020 № 22683, рішення від 01.02.2021 № 1714-р/пк-пз, рішення від 15.06.2021 № 13549-р/пк-пз, рішення від 09.07.2021 № 15645-р/пк-пз, рішення від 09.07.2021 № 15644-р/пк-пз тощо.
Відповідно до ч. 16 ст. 29, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тому в повідомленні про усунення невідповідностей були перелічені пункти, які, згідно до Закону, підпадають під виправлення. Усі інші документи не підпадають під виправлення помилок і не були перелічені в описі на виправлення помилок.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 вересня 2021 14:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-01-000056 ● d91033246da44d05bf031e7d61636a87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2021 09:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 Одеса № 501
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2021 № 501
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2021-07-02-003977-b 02.07.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-03 15:26:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Комунальне підприємство Болградської міської ради «Горводоканал» (далі – Замовник) може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Прогресдорбуд» (далі – ТОВ «Прогресдорбуд») вимогам пункту 1.7 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником ТОВ «Прогресдорбуд» у складі тендерної пропозиції надано схеми влаштування бетонної тротуарної плитки без підпису уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням посади, прізвища, дати підпису та печатки (за наявності)?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прогресдорбуд» вимогам додатку 2 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прогресдорбуд» на підтвердження наявності власної або залученої ззовні служби контролю (лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів надано договір від 07.05.2020
№ 11-Л, що укладений з малим приватним підприємством «Агрек», який дійсний до 31.12.2021 без можливості його пролонгації, проте відповідно до частини 4.4 розділу «Загальні положення» ТД строк поставки виконання робіт до 30.11.2023?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прогресдорбуд» вимогам пункту 1.11 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прогресдорбуд» надано договір про надання гарантії від 16.07.2021 № 24847/ЮГ-21, який не містить підпису уповноваженої особи банку-гаранта та має нечітке зображення печатки банку-гаранта?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прогресдорбуд» вимогам пункту 1.11 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прогресдорбуд» надано договір поставки від 24.05.2021 № ДГ2405, який має нечітке зображення печатки виконавця?
6. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прогресдорбуд» вимогам пункту 1.1 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прогресдорбуд» не надано заяви на згоду обробки персональних даних на усіх працівників, які залучені до підготовки та підпису тендерної пропозиції, а саме: директора субпідрядної організації приватного підприємства «Роднік» (далі – ПП «Роднік») Дехтярьова І.В.?
Так, учасником надано листи від 16.07.2021 № 16/23 та № 16/24, відповідно до яких, він буде залучати до виконання робіт, що є предметом закупівлі, субпідрядну організацію ПП «Роднік» в обсязі 31,42 % від вартості договору. Отже, на виконання умов ТД учасник надав у складі тендерної пропозиції документи, підготовлені такою субпідрядною організацією, які містяться у файлі 16.1 «Документи субпідрядника.pdf», та підписані директором Дехтярьовим І.В. Тобто частина тендерної пропозиції підготовлена працівником субпідрядної організації, при цьому заява на згоду обробки персональних даних на такого працівника відсутня у складі тендерної пропозиції.
7. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прогресдорбуд» вимогам пункту 7.3 частини 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прогресдорбуд» надано свідоцтво про реєстрацію машини серії АБ № 490839, інформація в якому викладена російською мовою, без перекладу на українську мову та нотаріального завірення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-07 16:43:03
Відповідь на запитання
На Ваш запит від 03.09.2021 р. КП Болградської міської ради «Горводоканал» повідомляє наступне:
1) 19.12.2020 року набула чинності Постанова КМУ від 16 грудня 2020 № 1266, яка вносить зміни до Постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Ця Постанова стосується:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки (з реєстром можна ознайомитися за посиланням http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html).
Комунальне підприємство Болградської міської ради «Горводоканал» не відноситься до жодної категорії перелічених вище, тому нами не було розміщено такої інформації, так як ця вимога нас не стосується.
2) На схемах влаштування бетонної тротуарної плитки відсутні ідентифікуючі ознаки організації (печатка та підпис відсутні).
Відповідно до підпункту 1.4. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: У випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно з Законом.
Вичерпний перелік помилок визначено наказом МЕРТ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» визначений перелік формальних помилок, допущення яких не приз веде до відхилення. П. 4 наказу наголошує, що однією з таких формальних помилок є підстава, коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Оскільки незавірені окремі сторінки печаткою та підписом є технічними помилками, що входять до переліку формальних помилок, які зазначені в Наказі МЕРТу та тендерній документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.4.), то учасник не може бути відхилений з даної підстави (протокол додається).
3) Відповідно до умов додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні служби контролю(лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. При цьому Учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації).
У випадку використання не власної лабораторії, в договорі про залучення лабораторії (надання лабораторних послуг) тощо обов’язково має зазначатися інформація про те, що лабораторія залучається в тому числі, для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів:
- Копія відповідного договору обов’язково додається.
- Також додається лист-підтвердження надавача послуг, власника тощо, з підтвердженням про те, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг за предметом закупівлі.
Тобто, відповідно до вищезазначеного, в тендерній документації не було вимоги, щодо зазначення у договорі умов пролонгації договору. Вимагалися виключно копія відповідного договору та лист-підтвердження, що у разі необхідності цей договір буде подовжено.
Учасник, на виконання умов тендерної документації надав копію договору та лист-підтвердження (копії додаються). Тому у тендерного комітету не було підстав для відхилення учасника з даного питання.
4) Щодо договору про надання банківської гарантії від 16.07.2021 № 24847/ІОГ-21 повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
З метою дотримання замовником принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них, до установи банку, який надав банківську гарантію, було направлено лист від 10.08.2021 № 536/01-15 з проханням підтвердити або спростувати інформацію щодо справжності Договору про надання гарантії № 24847/ЮГ-21 (тендерна гарантія) від 16.06.2021 р.
Відповідно до нашого запиту, банк надав лист-відповідь від 11.08.2021 № 1-2377, а також копію договору із чітким зображенням підпису та печатки. Тому у тендерного комітету не було підстав для відхилення учасника з даного питання.
5) Щодо договору поставки від 24.05.2021 № ДГ2405, який має нечітке зображення печатки виконавця повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
З метою дотримання замовником принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них, до ДП «Одеський Облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» було надіслано лист від 10.08.2021 № 535/01-15, з проханням підтвердити або спростувати інформацію щодо справжності Договору від 24.05.2021 № ДГ2405.
Відповідно до нашого запиту, ДП «Одеський Облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» надав лист-відповідь від 12.08.2021 № 204, а також копію договору із чітким зображенням підпису та печатки. Тому у тендерного комітету не було підстав для відхилення учасника з даного питання.
6) Щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних від Дехтярьова І.В.
Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати заява, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (працівників, які будуть залучені до підготовки та підпису тендерної пропозиції; підписання договору за результатом процедури закупівлі), на згоду обробки персональних даних, із зазначенням П.І.Б., посад (додаток 5).
Тобто, надаються листи-згоди на обробку персональних даних виключно працівники УЧАСНИКА, які залучені до підготовки тендерної пропозиції та договору. Відповідно до умов тендерної документації, НЕ вимагались згоди на обробку персональних даних осіб, які підписували документи, що є в складі тендерної пропозиції, які НЕ належать до працівників учасника (особи, які підписали документи від субпідрядних організацій; особи, які підписували аналогічні договори та відгуки; особи, які підписували договори оренди, договори поставки; листи-роз’яснення; ліцензії; дозволи; на осіб з інших організацій, які підписували листи; свідоцтва; банківські документи; довідки з МВС; податкової тощо).
Дехтярьов І.В. не є працівником учасника. Замовник не може встановити вимогу щодо надання листів-згод на обробку персональних даних усіх осіб, які не є працівниками та підписали документи, що знаходяться в складі тендерної пропозиції учасника, так як в складі тендерної пропозиції надається дуже багато таких документів, підписаних іншими особами. А це, в свою чергу, буде дискримінаційна умова, яку неможливо виконати та встановлення якої призведе до порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, встановлених статтею 5.
Тому, так як, згідно умов тендерної документації, не було передбачено умови щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних особи, яка не є працівником учасника, то у тендерного комітету не було підстав для відхилення учасника з даного питання.
7) У складі тендерної учасника є свідоцтво про реєстрацію машини серії АБ № 490889, екскаватор належить субпідряднику - ПП Роднік. Форма бланку зазначеного свідоцтва викладена на українській мові, але деякі позиції в змісті зазначені на російській мові. Форму свідоцтва була заповнена Інспекцією з Держтехнагляду. У 2008 році державні органи мали право заповнювати документи як на українській мові так і на регіональній (на той час в Одеській області регіональною мовою була російська). Відповідно до наказу МЕРТ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» в п. 1 зазначено, що формальною помилкою є: «використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови». Оскільки зазначення в довідці слів запозичених з іншої мови - русизмів, сленгових слів або технічних помилок тощо, входять до переліку формальних помилок, які зазначені в Наказі МЕРТу та тендерній документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.4.), то учасник не може бути відхилений з даної підстави.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону, тому голова тендерного комітету запропонував визнати ці помилки формальними, які ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" та не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника.
Відповідно до вищезазначеного тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" повністю відповідає умовам тендерної документації та чинному законодавству і підстав для відхилення цієї тендерної пропозиції у тендерного комітету не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На ваше рішення згідно висновку від 10.09.2021 року повідомляємо, що замовник виконав ваші вимоги. Учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" було дискваліфіковано.
2021-09-15 16:07:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0176/2021/пр |
Дата публікації: | 21 жовтня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | б/н |
Дата відкриття провадження: | 22 жовтня 2021 |
Документи:
22 жовтня 2021 09:53
|
Електронний підпис |
21 жовтня 2021 14:12
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2021 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ДОРСТРОЙ. |
29 888 967,76
UAH з ПДВ
|
29 545 416,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД" |
31 921 836,91
UAH з ПДВ
|
29 710 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" |
33 296 676,54
UAH з ПДВ
|
33 124 900,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" |
33 357 384,72
UAH з ПДВ
|
33 185 609,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" #40603406 |
Рішення скасоване |
33 185 609,19
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2021 16:29
|
ПП ДОРСТРОЙ. #39722333 |
Рішення скасоване |
29 545 416,71
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 15:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД" #41958304 |
Рішення скасоване |
29 710 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 15:50
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" #05514198 |
Рішення скасоване |
33 124 900,80
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 15:50
|
|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" #40603406 |
Рішення скасоване |
33 185 609,19
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 15:50
|
|
ПП ДОРСТРОЙ. #39722333 |
Відхилено |
29 545 416,71
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 11:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД" #41958304 |
Відхилено |
29 710 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 14:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 жовтня 2021 13:30
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" #05514198 |
Відхилено |
33 124 900,80
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2021 15:27
|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" #40603406 |
Переможець |
33 185 609,19
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 15:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2021 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2023 15:39
|
Угода про розірвання Прогресдорбуд.PDF | укладений |
18 травня 2023 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2022 21:25
|
Дод уг по просп. работа.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 21:25
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2022 00:06
|
дод уг 1.PDF | зміни до договору |
14 листопада 2022 00:03
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 16:55
|
Дод. уг. 1_.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 17:07
|
Договір | укладений |
15 листопада 2021 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінити назву предмету договору на: "Капітальний ремонт (відновлення) дорожнього покриття та тротуарів по пр. Соборний у м. Болград Одеської області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-1-2013 - ДK 021:2015 - 45453000-7 Kaпітальний ремонт і реставрація" по тексту у договорі та додатках. П 10 "ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН" вважати п. 12 |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2022 р. на суму 16264959.15 грн.,сторони домовились п.4.1 викласти в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2022 р. на суму 16 264 959,15 грн.,сторони домовились: 1.п.4.1.викласти у наступній редакції: "Ціна договору визначається,як сума загальної вартості Робіт за цим договором та складає 33 185 609,19 грн.(Тридцять три мільйони сто вісімдесят пять тисяч шістсот девять гривень 19 коп.)з ПДВ. Ціна цього Договору визначається згідно з пропозицією переможця процедури закупівлі.Договірна ціна комплексу робіт,визначена на підставі проектної документації.Вид договірної ціни-тверда.Розрахунок договірної ціни,складений відповідно до пропозиції Підрядника є невідємною частиною цього договору. У 2021 році вартість складає-90 000,00 грн. У 2022 році вартість складає-282 845,44 грн. У 2023 році вартість складає - 32 812 763,75 грн. 2. Додатки до Договору викласти у наступній редакції: Договірна ціна 2022р.-викласти у новій редакції Договірна ціна 2023 р.-викласти у новій редакції Додаток №1 План фінансування обєкту-викласти у новій редакції. Додаток №2 Календарний графік виконання робіт-викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 листопада 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
372 845,44
UAH (в тому числі ПДВ 62 140,91 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Згідно пункту 10.1. Договору «Сторони звільняються за порушення договірних зобов’язань, якщо вони зумовлені обставинами непереборної сили, що перешкоджають належному виконанню цього Договору. До обставин непереборної сили, що можуть вплинути на виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, належать обставини та події надзвичайного характеру, що не залежать від волі Сторін і які Сторони не могли передбачити, уникнути або запобігти прийнятими необхідними і достатніми заходами… Строк виконання зобов’язань за цим Договором продовжується на строк дії обставин непереборної сили або усунення їх наслідків. У разі, якщо строк дії обставин непереборної сили перевищує три місяці, це може бути підставою для розірвання Договору з ініціативи будь-якої Сторони, з дотриманням порядку щодо письмового узгодження розірвання Договору з іншою Стороною».Сторони за взаємною згодою, добровільно вирішили розірвати Договір № 136 від 15.11. 2021 року з дати підписання цієї угоди. |