Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля терміналів розпізнавання осіб зі скринінгом температури
Очікувана вартість
167 100,00 UAH
UA-2021-07-02-003184-b ● 3bc5f349e96a483dac5a7e8ebd41fa27
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ПРЕДСТАВНИЦТВ" |
Код ЄДРПОУ: | 04013583 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84 |
Контактна особа: |
Морозова Еліна 380994351234 e_morozova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2021 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2021 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2021 14:33 |
Очікувана вартість: | 167 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 852,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Закупівля терміналів розпізнавання осіб зі скринінгом температури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01034, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Стрілецька, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 14 календарних днів після отримання товару та підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2021 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2021 14:29 |
Оголошення.doc | |
02 липня 2021 14:28 |
ТЗ 4 терминала.doc | |
02 липня 2021 14:28 |
Проект договора термінали.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-02-003184-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3214318233
Дата подання: 20 липня 2021 17:29
Вимога відхилення протоколу щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року
ФОП Кучер Дмитро Борисович вимагає відхилення протоколу щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року. Замовник згідно протоколу щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року відхиляє пропозицію ФОП Кучер Дмитро Борисович по наступній причині, пряма мова "відсутня інформація щодо сервісних центрів, що обслуговують обладнання компанії на території України". Дана вимога є неправомірною, Замовник згідно власної тендерної документації не вимагає в жодному з пунктів інформація щодо сервісних центрів, що обслуговують обладнання компанії на території України. В свою чергу ФОП Кучер Дмитро Борисович надав авторизаційний лист від офіційного дистрибьютора Hikvision в Україні в якому зазначено, що офіційний дистрибьютор Hikvision в Україні підтверджує наявність та підтримку власних, сертифікованих виробником, сервісних центрів що обслуговують обладнання компанії Hikvision на території України. Крім того в даному листі офіційний дистрибьютор Hikvision в Україні підтверджує, що обладнання яке постачає ФОП Кучер Дмитро Борисович підлягає гарантійному та післягарнтійному обслуговуванню в сервісних центрах ПП "Явір-2000", також в даному листі підтверджено всі права ФОП Кучер Дмитро Борисович на проведення гарантійного та післягарнтійного обслуговуванню обладнання компанії Hikvision та указано термін гарантії на обладнання.
Шановний Замовник на якій підставі ви в протоколі щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року стверджуєте що відсутня інформація щодо сервісних центрів, що обслуговують обладнання компанії на території України, якщо вона надана в авторизаційному листі, який завантажив ФОП Кучер Дмитро Борисович. ФОП Кучер Дмитро Борисович не вказав адресу сервісного центру, проте Замовник у власній документації в жодному з пунктів не вимагав вказання адреси або якоїсь іншої інформації одо сервісних центрів. Пряма мова з документації Замовника щодо вимог до учасників "Оригінал або завірена копія авторизаційного листа від виробника товару, або його офіційного дистриб’ютора в Україні для підтвердження наявності співпраці та забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування. " ФОП Кучер Дмитро Борисович надав більше інформації ніж вимагав Замовник та повністю виконав вимогу Замовника щодо забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування та взагалі всі вимоги Замовника. Таким чином Замовник не мав жодних підстав для відхилення пропозіції ФОП Кучер Дмитро Борисович.
ФОП Кучер Дмитро Борисович вимагає відхилення протоколу щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року та визнати ФОП Кучер Дмитро Борисович переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник на якій підставі ви в протоколі щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року стверджуєте що відсутня інформація щодо сервісних центрів, що обслуговують обладнання компанії на території України, якщо вона надана в авторизаційному листі, який завантажив ФОП Кучер Дмитро Борисович. ФОП Кучер Дмитро Борисович не вказав адресу сервісного центру, проте Замовник у власній документації в жодному з пунктів не вимагав вказання адреси або якоїсь іншої інформації одо сервісних центрів. Пряма мова з документації Замовника щодо вимог до учасників "Оригінал або завірена копія авторизаційного листа від виробника товару, або його офіційного дистриб’ютора в Україні для підтвердження наявності співпраці та забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування. " ФОП Кучер Дмитро Борисович надав більше інформації ніж вимагав Замовник та повністю виконав вимогу Замовника щодо забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування та взагалі всі вимоги Замовника. Таким чином Замовник не мав жодних підстав для відхилення пропозіції ФОП Кучер Дмитро Борисович.
ФОП Кучер Дмитро Борисович вимагає відхилення протоколу щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року та визнати ФОП Кучер Дмитро Борисович переможцем закупівлі.
Скасована
Дата: 21 липня 2021 10:53
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ |
164 444,00
UAH з ПДВ
|
164 444,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВАНСЕД СЕРВІС" |
166 986,48
UAH з ПДВ
|
166 986,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ #3214318233 |
Очікує рішення |
164 444,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:53
|
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ #3214318233 |
Рішення скасоване |
164 444,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВАНСЕД СЕРВІС" #42994045 |
Рішення скасоване |
166 986,48
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:53
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 липня 2021 10:43 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання п.2 ч. 17 ст.14 Закону України Про публічні закупівлі " зі змінами (порушення порядку визначення предмета закупівлі). |
Документи:
22 липня 2021 10:42
|
Електронний підпис |
22 липня 2021 10:41
|
Протокол 74.pdf |