Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля терміналів розпізнавання осіб зі скринінгом температури
Очікувана вартість
167 100,00 UAH
UA-2021-07-02-003184-b 3bc5f349e96a483dac5a7e8ebd41fa27
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Морозова Еліна

380994351234 e_morozova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ПРЕДСТАВНИЦТВ"
Код ЄДРПОУ: 04013583
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84
Контактна особа: Морозова Еліна
380994351234
e_morozova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2021 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2021 15:00
Початок аукціону: 14 липня 2021 14:33
Очікувана вартість: 167 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 852,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Закупівля терміналів розпізнавання осіб зі скринінгом температури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01034, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Стрілецька, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 14 календарних днів після отримання товару та підписання видаткової накладної Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2021 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2021 14:29
Оголошення.doc
02 липня 2021 14:28
ТЗ 4 терминала.doc
02 липня 2021 14:28
Проект договора термінали.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-02-003184-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3214318233
Дата подання: 20 липня 2021 17:29
Вимога відхилення протоколу щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року
ФОП Кучер Дмитро Борисович вимагає відхилення протоколу щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року. Замовник згідно протоколу щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року відхиляє пропозицію ФОП Кучер Дмитро Борисович по наступній причині, пряма мова "відсутня інформація щодо сервісних центрів, що обслуговують обладнання компанії на території України". Дана вимога є неправомірною, Замовник згідно власної тендерної документації не вимагає в жодному з пунктів інформація щодо сервісних центрів, що обслуговують обладнання компанії на території України. В свою чергу ФОП Кучер Дмитро Борисович надав авторизаційний лист від офіційного дистрибьютора Hikvision в Україні в якому зазначено, що офіційний дистрибьютор Hikvision в Україні підтверджує наявність та підтримку власних, сертифікованих виробником, сервісних центрів що обслуговують обладнання компанії Hikvision на території України. Крім того в даному листі офіційний дистрибьютор Hikvision в Україні підтверджує, що обладнання яке постачає ФОП Кучер Дмитро Борисович підлягає гарантійному та післягарнтійному обслуговуванню в сервісних центрах ПП "Явір-2000", також в даному листі підтверджено всі права ФОП Кучер Дмитро Борисович на проведення гарантійного та післягарнтійного обслуговуванню обладнання компанії Hikvision та указано термін гарантії на обладнання.

Шановний Замовник на якій підставі ви в протоколі щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року стверджуєте що відсутня інформація щодо сервісних центрів, що обслуговують обладнання компанії на території України, якщо вона надана в авторизаційному листі, який завантажив ФОП Кучер Дмитро Борисович. ФОП Кучер Дмитро Борисович не вказав адресу сервісного центру, проте Замовник у власній документації в жодному з пунктів не вимагав вказання адреси або якоїсь іншої інформації одо сервісних центрів. Пряма мова з документації Замовника щодо вимог до учасників "Оригінал або завірена копія авторизаційного листа від виробника товару, або його офіційного дистриб’ютора в Україні для підтвердження наявності співпраці та забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування. " ФОП Кучер Дмитро Борисович надав більше інформації ніж вимагав Замовник та повністю виконав вимогу Замовника щодо забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування та взагалі всі вимоги Замовника. Таким чином Замовник не мав жодних підстав для відхилення пропозіції ФОП Кучер Дмитро Борисович.
ФОП Кучер Дмитро Борисович вимагає відхилення протоколу щодо прияняття рішення уповноваженою особою №72 від 19 липня 2021 року та визнати ФОП Кучер Дмитро Борисович переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 21 липня 2021 10:53
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2021 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ 164 444,00
UAH з ПДВ
164 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВАНСЕД СЕРВІС" 166 986,48
UAH з ПДВ
166 986,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2021 14:59
Електронний підпис
12 липня 2021 14:59
7 Копія договору.pdf.p7s
12 липня 2021 14:59
7 Копія договору.pdf
12 липня 2021 14:59
6 Довідка договора.pdf.p7s
12 липня 2021 14:59
6 Довідка договора.pdf
12 липня 2021 14:59
4 Виписка ЄДР.pdf.p7s
12 липня 2021 14:59
4 Виписка ЄДР.pdf
12 липня 2021 14:59
3 Витяг ПДВ.pdf.p7s
12 липня 2021 14:59
3 Витяг ПДВ.pdf
12 липня 2021 14:59
2 Технічна частина.pdf.p7s
12 липня 2021 14:59
2 Технічна частина.pdf
12 липня 2021 14:59
1 Пропозиція.pdf.p7s
12 липня 2021 14:59
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВАНСЕД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ
#3214318233
Очікує рішення 164 444,00
UAH з ПДВ
21 липня 2021 10:53
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ
#3214318233
Рішення скасоване 164 444,00
UAH з ПДВ
21 липня 2021 10:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВАНСЕД СЕРВІС"
#42994045
Рішення скасоване 166 986,48
UAH з ПДВ
21 липня 2021 10:53

Документи

19 липня 2021 11:57
Електронний підпис
19 липня 2021 11:57
Протокол 72.pdf

Документи

20 липня 2021 12:04
Електронний підпис
20 липня 2021 12:03
Протокол 73.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 липня 2021 10:43
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання п.2 ч. 17 ст.14 Закону України Про публічні закупівлі " зі змінами (порушення порядку визначення предмета закупівлі).
Документи:
22 липня 2021 10:42
Електронний підпис
22 липня 2021 10:41
Протокол 74.pdf