Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іміглюцераза або таліглюцераза альфа, або велаглюцераза альфа 200 ОД або 400 ОД)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Imiglucerase or taliglucerase alfa, or velaglucerase alfa 200 U or 400 U)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Imiglucerase or taliglucerase alfa, or velaglucerase alfa 200 U or 400 U)
Очікувана вартість
4 701 715,20 UAH
UA-2021-07-02-002838-c ● 37b6c64b0f12459b9f8164823af3a172
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE |
National ID: | 42574629 |
Contact point: |
Daria Pakhomova +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 липня 2021 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2021 12:17 |
Очікувана вартість: | 4 701 715,20 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 508,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 липня 2021 10:57 |
Enquiries until: | 23 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 серпня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 701 715 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 23 509 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.МОЗ МНН (INN): Imiglucerase or taliglucerase alfa, or velaglucerase alfa
Розгорнути
Згорнути
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.МОЗ МНН (INN): Imiglucerase or taliglucerase alfa, or velaglucerase alfa
The language (languages) in which tender proposals should be prepared: all documents related to the tender proposal and prepared directly by the bidder must be drawn up in the Ukrainian language, and documents issued by other institutions may be submitted by the bidder as part of the tender proposals in Ukrainian or another language.
If the tender offer includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, the bidder must provide an authentic translation of such a document into Ukrainian. The wording in Ukrainian is decisive.
The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer, and may be certified by the bidder's seal, if applicable.
(INN): Imiglucerase or taliglucerase alfa, or velaglucerase alfa
Розгорнути
Згорнути
If the tender offer includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, the bidder must provide an authentic translation of such a document into Ukrainian. The wording in Ukrainian is decisive.
The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer, and may be certified by the bidder's seal, if applicable.
(INN): Imiglucerase or taliglucerase alfa, or velaglucerase alfa
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60840 одиниця
Іміглюцераза або таліглюцераза альфа, або велаглюцераза альфа 200 ОД або 400 ОД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33693000-4 — Інші лікарські засоби
INN: Imiglucerase
Imiglucerase or taliglucerase alfa, or velaglucerase alfa 200 U or 400 U
CPV: 33693000-4
Період постачання:
по 01 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2021 10:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2021 10:57 |
Додаток 2-а ст.17.docx | |
02 липня 2021 10:57 |
ТД (Інструкція) (1).docx | |
02 липня 2021 10:57 |
Додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx | |
02 липня 2021 10:57 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
02 липня 2021 10:57 |
Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
02 липня 2021 10:57 |
Додаток 4 Проєкт Договору ЛЗ 2021_ENG amended.docx | |
02 липня 2021 10:57 |
Додаток 1 Тех. характеристики.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-02-002838-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "САНОФІ-АВЕНТІС ХАНГЕРІ КОМЕРШИАЛ ЕНД СЬОРВІСІН ПРАЙВЕТ КОМПАНІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:01-10-043308
Дата подання: 28 липня 2021 14:22
Дата подання: 28 липня 2021 14:22
Скарга щодо умов тендерної документації (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-02-002838-c)
Рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №847 від 01.07.2021) було затверджено тендерну документацію Закупівлі («Тендерна документація»). Пунктом 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації («Характеристика») встановлено, що інструкція до застосування лікарського засобу повинна містити показання до застосування при хворобі Гоше. Хвороба Гоше поділяється на три клінічні підтипи: тип 1, тип 2, тип 3 (абз.2 р.2 Уніфікованого клінічного протоколу первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «Хвороба Гоше», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України («МОЗ») від 19.08.2015 року №529 («Клінічний протокол»). Тобто попри існування трьох типів хвороби Гоше, Замовник не вказав, показання до застосування якого з типів мають містити лікарські засоби, що є предметом закупівлі. Вказане формулювання свідчить про те, що Замовник очікує, що лікарські засоби, що є предметом Закупівлі, повинні мати показання для лікування всіх типів хвороби Гоше. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" ("Закон про закупівлі") (п.3 ч.2 ст.22 Закону про закупівлі). Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст.5 Закону про закупівлі). Санофі Угорщина («Санофі», «Скаржник») вважає, що характеристика предмета закупівлі, визначена п.1.2 Характеристики, дискримінує Скаржника та позбавляє його можливості взяти участь у Закупівлі, оскільки показаннями до застосування лікарського засобу, який планує постачати Скаржник (Церезим (іміглюцераза), передбачено, що він застосовується для хворих з підтвердженим діагнозом хвороби Гоше ненейронопатичного типу (тип 1) або хронічного нейронопатичного типу (тип 3). Більше того, жоден з трьох альтернативних лікарських засобів, що є предметом Закупівлі, не має показань до застосування для лікування всіх типів хвороби Гоше. Велаглюцераза альфа та таліглюцераза альфа мають показання до застосування лише хвороби Гоше типу 1. Вказаною умовою Закупівлі Замовник фактично унеможливив участь будь-якого учасника, порушивши ч.4 ст.5 Закону про закупівлі (відсутність дискримінаційних вимог до учасників) та п.4 ч.1 ст.5 Закону про закупівлі (принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них).
Також у п.4 Зведеної інформації про закупівлю Тендерної документації вказано, що Закупівля здійснюється без поділу на окремі частини предмета закупівлі (лоти). Вказаний пункт Тендерної документації встановлює, що предмет Закупівлі є альтернативним — лікарський засіб іміглюцераза або таліглюцераза альфа, або велаглюцераза альфа 200 ОД або 400 ОД). Скаржник вважає, що проведення закупівлі без поділу на окремі частини предмета закупівлі (лоти) по кожному лікарському засобу, які входять до предмету Закупівлі, є порушенням Закону про закупівлі, оскільки не відповідає таким принципам:
1) максимальної економії, ефективності (п.2 ч.1 ст.5 Закону про закупівлі);
2) недискримінації учасників та рівного ставлення до них (п.4 ч.1 ст.5 Закону про закупівлі).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2021 10:43
рішення від 30.07.2021 №17505.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2021 10:43
Інформація про перенесення розгляду скарги від 10.08.2021 №13704.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2021 18:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2021 №18447.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2021 15:28
рішення від 11.08.2021 №18447.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2021 17:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 серпня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Людмила-Фарм" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2021 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" |
3 111 966,00
UAH
|
3 111 966,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
3 204 250,00
UAH
|
3 126 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ" |
4 684 680,00
UAH
|
4 684 680,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" #24741764 |
Переможець |
3 111 966,00
UAH
|
03 вересня 2021 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2022 17:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2022 16:14
|
ДУ 3 по БГ 09209 Людмила Фарм З (1).pdf | зміни до договору |
28 лютого 2022 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2021 16:03
|
ДУ 2 від 12.11 до Дог 09209-092021 від 17.09.2020 Людмила Фарм.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 17:26
|
ДУ №1 від 21.10 до Дог 09209-092021 Людмила Фарм.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 17:10
|
Дог 09209-092021 від 17.09.2021 Людмила Фарм.pdf | укладений |
17 вересня 2021 17:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення кількості до кратності упаковки |
Номер договору про закупівлю: | 09/209-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/209-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/209-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |