Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські вироби
Очікувана вартість
2 970,00 UAH
UA-2021-07-02-001326-b 70ffbe4bd97941cc86035c807fd07b02
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мишкоріз Олександр

380442879345 zakupki_nuht1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет харчових технологій
Код ЄДРПОУ: 02070938
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, буд.68
Контактна особа: Мишкоріз Олександр
380442879345
zakupki_nuht1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2021 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2021 14:08
Очікувана вартість: 2 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Конверт паперовий, формат С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
100 штуки
Маркер перманентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30192123-9 — Ручки-маркери
100 штуки
Олівець графітовий з гумкою, НВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
30 штуки
Ручка гелева синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
20 штуки
Ручка гелева чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штуки
Ручка кулькова синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
30 штуки
Ручка кулькова червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
20 штуки
Ручка кулькова чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
10 пачка
Скоби № 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
30 пачка
Скріпки канцелярські 25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
10 пачка
Скріпки канцелярські 78мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
5 штуки
Тека-реєстратор 70мм, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
10 штуки
Точило для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
5 штуки
Штемпельна фарба синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2021 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2021 11:02
ОголошенняКанц2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2021 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" 2 659,50
UAH з ПДВ
2 623,45
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ " 2 958,80
UAH з ПДВ
2 658,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГАТ ІМПЕКС" 2 910,00
UAH з ПДВ
2 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМІК СЕРВІС" 2 963,70
UAH з ПДВ
2 963,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2021 11:29
Електронний підпис
09 липня 2021 11:27
Лист погодження.pdf
09 липня 2021 11:27
Додаток 2.pdf
09 липня 2021 11:27
Статут.pdf
09 липня 2021 11:27
НДС.pdf
09 липня 2021 11:27
ЄДРПОУ.pdf
09 липня 2021 11:27
Витяг 2021.pdf
09 липня 2021 11:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 липня 2021 12:53
Електронний підпис
08 липня 2021 12:51
додаток 1-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"

ФОП "ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ "

ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМІК СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
#3074123826
Переможець 2 623,45
UAH з ПДВ
14 липня 2021 12:33

Документи

14 липня 2021 12:33
Протокол №12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2021 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
#3074123826
2 623,45
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2021 12:33
Протокол №12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 11:45
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 11:40
Яцина ДУ.pdf зміни до договору
20 липня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 11:31
Яцина Договір.pdf укладений
20 липня 2021 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в договорі
Номер договору про закупівлю: 01-97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 623,45
UAH