Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги таксі
Очікувана вартість
61 000,00 UAH
UA-2021-07-01-008408-c 698ac95ec95242748d58ba005ab0ca6e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кондратенко

+380672342167 olha.kondratenko@kyivtv.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТЕЛЕКОМПАНІЯ "КИЇВ"
Код ЄДРПОУ: 25195855
Вебсайт: https://tv.kyiv.media/
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 36
Контактна особа: Ольга Кондратенко
+380672342167
olha.kondratenko@kyivtv.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2021 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2021 20:00
Початок аукціону: 13 липня 2021 11:16
Очікувана вартість: 61 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60120000-5: Послуги таксі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги таксі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04052, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Глибочицька, 17 літера "М"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60120000-5 — Послуги таксі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості Послуг перераховується на поточний банківський рахунок Виконавця, зазначений в Договорі, у національній валюті України та в безготівковій формі наступним чином: післяплата протягом 20 (двадцяти) днів з дати надання Послуг та підписання Акту приймання-передачі наданих послуг. Виконавець щотижня надає звіт по здійснених поїздках в електронному вигляді на електрону пошту Замовника, у період доба / тиждень / місяць. Здавання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформлюється Актом приймання-передачі наданих послуг, який підписується повноважними представниками Сторін протягом 3 (трьох) робочих днів після фактичного надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-01-008408-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮФОБІЗНЕС", Код ЄДРПОУ:43200196
Дата подання: 22 липня 2021 15:19
Щодо неправомірності відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ ЮФОБІЗНЕС та наданих зауважень.
Так, у відповідності до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою щодо спрощенної закупівлі UA-2021-07-01-008408-c, було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 60 12 0000-5 Послуги таксі (Послуги таксі для перевезення знімальних груп) – ТОВ «ЮФОБІЗНЕС».
Далі у протоколі були зазначені наступні недоліки:

1. Не надано документ передбачений Підпунктом 2.1. пункту 2 Додатку 1 до документації про проведення спрощеної закупівлі - Копія Протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
2. Документи, передбачені пунктами 3, 4, 5, 10, 11, 12 Додатку 1 до документації про проведення спрощеної закупівлі Учасником не надані.
3. Інформаційна довідка що містить відомості про виконання аналогічних договорів із зазначенням контрагентів, яким учасник надавав відповідні послуги.
4. Документ що підтверджує статус офіційного партнерства з Uber.

Ми, ТОВ ЮФОБІЗНЕС стверджуємо що зазначені вище документи буди нами надані вчасно та у належному вигляді на електронній площадці з проведення тендеру та містяться у файлах. Щодо документу що підтверджує статус офіційного партнерства з Uber, такий документ запрошено замовником не було, однак надаємо його у додатку до цієї вимоги.

Зважаючи на вищевикладене, вважаємо відхилення пропозиції ТОВ ЮФОБІЗНЕС проявом дискримінації та наполягаємо на поверненні ТОВ ЮФОБІЗНЕС статусу переможця закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2021 17:05
Розглянувши вимогу учасника ТОВ «ЮФОБІЗНЕС» у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 60 12 0000-5 Послуги таксі (Послуги таксі для перевезення знімальних груп), КП КМР «Телекомпанія «Київ» не вбачає підстав для її задоволення з огляду на наступне:
Учасником не надані документи в обсязі та відповідно до вимог, передбачених в документації закупівлі. Зокрема, Щодо пункту 9 Додатку 1 до документації про проведення спрощеної закупівлі. Даною нормою передбачено надання інформаційної довідки що містить відомості про виконання аналогічних договорів із зазначенням контрагентів, яким учасник надавав відповідні послуги (обов’язково вказати назви контрагентів, уповноважених осіб, контактні дані). До довідки обов’язково долучити копію не менш ніж одного договору, укладеного учасником з доказами його виконання (акти виконаних робіт, відгуки, тощо).
Серед наданих документів ТОВ «ЮФОБІЗНЕС» наявна інформаційна довідка, яка не містить інформації, яка вимагалася замовником, а саме: зазначення «контрагентів, яким учасник надавав відповідні послуги (обов’язково вказати назви контрагентів, уповноважених осіб, контактні дані). До довідки обов’язково долучити копію не менш ніж одного договору, укладеного учасником з доказами його виконання (акти виконаних робіт, відгуки, тощо)».
Учасником не надані такі документи. А зазначена ним інформація про те, що така інформація є конфіденційною, не дозволяє врахувати це як виконання умов документації.
Інші документи, які зазначені в Протоколі про відхилення відсутні. В пропозиції Учасника розміщені низка архівованих документів. Можливо, серед них Учасником і були розміщені документи, яких не вистачає, однак вони розміщені в форматі, який не відкривається та не читається.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для задоволення вимоги Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

22 липня 2021 15:19
Ukraine - Terms of Partnership.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2021 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВТОТАКС-2002" 70,04
UAH з ПДВ
70,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮФОБІЗНЕС" 61 000,00
UAH з ПДВ
57 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНСКАР СЕРВІС" 57 340,01
UAH з ПДВ
57 340,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2021 15:11
Електронний підпис
12 липня 2021 15:11
лист-гарантія.jpeg
12 липня 2021 15:11
довідка (1).jpeg
12 липня 2021 15:11
довідка 2 (1).jpeg
12 липня 2021 15:11
гарантійний лист 3 (1).jpeg
12 липня 2021 15:11
гарантійний лист (1).jpeg
12 липня 2021 15:11
гарантійний лист 2 (1).jpeg
12 липня 2021 15:11
гарантійний лист 2 (2).jpeg
12 липня 2021 15:11
калькуляція 2ст.jpeg
12 липня 2021 15:11
калькуляція 1ст.jpeg
12 липня 2021 15:11
форма пропозиція.jpeg
12 липня 2021 15:11
в1дгук цкс.pdf
12 липня 2021 15:11
Акт ТК Київ.pdf
12 липня 2021 15:11
казначейство лист.jpeg
12 липня 2021 15:11
акт казначейство.jpeg
12 липня 2021 15:11
Выписка.jpeg
12 липня 2021 15:11
Выписка 2.jpeg
12 липня 2021 15:11
протокол 2.jpeg
12 липня 2021 15:11
протокол.jpeg
12 липня 2021 15:11
приказ.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВТОТАКС-2002"

ТОВ "ЮФОБІЗНЕС"

ТОВ "ТРАНСКАР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АВТОТАКС-2002"
#31956463
Відхилено 70,04
UAH з ПДВ
20 липня 2021 17:25
ТОВ "ЮФОБІЗНЕС"
#43200196
Відхилено 57 300,00
UAH з ПДВ
20 липня 2021 18:16
ТОВ "ТРАНСКАР СЕРВІС"
#38323061
Переможець 57 340,01
UAH з ПДВ
26 липня 2021 17:25

Документи

26 липня 2021 17:24
Електронний підпис
26 липня 2021 17:23
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2021 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНСКАР СЕРВІС"
#38323061
57 340,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2021 17:24
Електронний підпис
26 липня 2021 17:23
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 21:57
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 17:17
Договір 188(2).pdf укладений
09 серпня 2021 17:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 340,01
UAH (в тому числі ПДВ 9 556,66 UAH)