Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вирощування і збирання врожаю кукурудзи на зерно
Очікувана вартість
1 988 736,00 UAH
UA-2021-07-01-008005-c 03d95dff953a4a978a68537728fa3c84
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Литовченко

+380668198532 apl_83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прилуцька дослідна станція Інституту садівництва Національної академії аграрних наук України
Код ЄДРПОУ: 00495214
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вавілова, 16
Контактна особа: Олександр Литовченко
+380668198532
apl_83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 12 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вирощування і збирання врожаю кукурудзи на зерно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Вавілова, 16, м. Прилуки, Чернігівська область, 17511, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-16-000031 ● 758f5e3cd3a04e1da177866264afa33d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2021 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.09.2021 № 527
Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2021 № 527

Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2021-07-01-008005-c 01.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-21 13:13:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі Послуги з вирощування і збирання врожаю кукурудзи на зерно (ДК 021:2015 - 77110000-4 «Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції»), очікуваною вартістю 1 988 736,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-01-008005-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 1-4 постанову Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-24 19:12:36

Відповідь на звернення

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося шляхом аналізу загальнодоступної інформації на сайтах постачальників, надавачів послуг. При цьому також використовувалася інформація про власні попередні закупівлі та закупівлі інших замовників за аналогічними послугами, що є в системі Prozorro. Обгрунтування технічних і якісних характеристик здійснювалося шляхом використання технологічних карт вирощування с.г культур, які розроблені на станції. Дана інформація висвітлювалася на власному сайті станції: www.p-flora.com.ua.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформуємо вас про те, що згідно ID моніторингу: UA-M-2021-09-16-000031, 27.09.2021 р. о 15.44 було опубліковано висновок Північного офісу Держаудитслужби про усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов'язань за договором про надання послуг №01-07/2021/2 від 12.07.2021 р. Суть виявлених порушень полягала у наступному: 1. В оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Інформуємо вас про те, що Законом України "Про публічні закупівлі" не перебачено конкретний перелік експертних, нормативних, технічних та інших документів, які має оприлюднити Замовник на підтвердження умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так, 01.07.2021 р. о 15.54 було опубліковано "ОБГРУНТУВАННЯ застосування переговорної процедури 2021 (послуги з вирощування і збирання врожаю кукурудзи на зерно).pdf", де була наведена інформація про підтвердження умов застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема про те, що було двічі відмінено закупівлю через подання менше двох пропозицій. 2. Підпунктом 2 пункту 11.1 Договору передбачено таку підставу для внесення змін до істотних умов договору, як зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Однак, нормами частини п’ятої статті 41 Закону збільшення ціни за одиницю до 10 відсотків за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар. Отже, включення до Договору (договір про надання послуг) такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, не відповідає нормам частини п’ятої статті 41 Закону. Інформуємо вас про те, що даний пункт було включено до договору відповідно до частини п'ятої статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі". Даний пункт не використовувався як підстава для внесення змін до даного договору і ми вважаємо, що це не є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі". Так, нами було проаналізовано наступні закупівлі за ідентифікаторами: UA-2021-02-26-002361-c, UA-2020-07-28-002455-a, UA-2021-02-24-004773-b, UA-2020-05-08-001160-a, UA-2019-03-26-001624-c, UA-2019-05-10-001013-c за аналогічними предметами закупівлі і жодних зауважень зі сторони Держаудитслужби стосовно наявності даного пункту у договорі не було. Повідомляємо вас про те, що станом на 04.10.2021 р. даний договір виконано на 69,3 %, що підтверджується підписаними актами виконаних робіт. Оскільки на даний момент здійснюється надання послуг відповідно до умов наведеного вище договору, то розірвання його в даний час матиме негативний вплив на ефективність діяльності установи, оскільки вирощування сільськогосподарських культур здійснюється відповідно до технологічних карт вирощування. І згідно даної технологічної карти збирання урожаю кукурудзи на зерно необхідно проводити у І-ІІІ декаді жовтня. Оголошення повторної закупівлі відтермінує надання даних послуг мінімум на 25 календарних днів, що матиме значний негативний вплив на якість та обсяги врожаю даної культури та призведе до значного недоотримання коштів до спеціального фонду станції. На нашу думку, такий захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю, що наразі майже виконаний, є виключним заходом, обрання якого можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою Держаудитслужби про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору про закупівлю. Вимога розірвати договір про закупівлю з переможцем публічної закупівлі, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів – сторін договору про закупівлю.

2021-10-04 19:11:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, встановлено невідповідність умов договору нормам частини п’ятої статті 41 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Повідомляємо вас про те, що 11.10.2021 р. Прилуцькою дослідною станцією Інституту садівництва Національної академії аграрних наук України було подано позовну заяву на оскарження висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України по ID моніторингу: UA-M-2021-09-16-000031 від 27.09.2021р. Прилуцька дослідна станція Інституту садівництва Національної академії аграрних наук України повідомить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації: 11 жовтня 2021

Документи:

11 жовтня 2021 17:20
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВІТ"
#32174342
Переможець 1 988 736,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 16:01

Документи

01 липня 2021 16:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 16:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВІТ"
#32174342
1 988 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 16:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 15:50
ДОГОВІР вирощування і збирання кукурудзи на зерно 01-07.2021.2.pdf укладений
13 липня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 09:58
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 15:24
Додаткова угода 1 до договору 01-07.2021.2 від 03.12.2021 р..pdf зміни до договору
06 грудня 2021 15:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
04 серпня 2021 12:13
999 120,00 UAH UA848201720343101001200014185
Прилуцька дослідна станція ІС НААН
UA953808050000000026009177631
ПП "Трансвiт"
Оплачений
11 серпня 2021 11:47
378 816,00 UAH UA848201720343101001200014185
Прилуцька дослідна станція ІС НААН
UA953808050000000026009177631
ПП "Трансвiт"
Оплачений
18 листопада 2021 11:03
526 611,84 UAH UA848201720343101001200014185
Прилуцька дослідна станція ІС НААН
UA953808050000000026009177631
ПП "Трансвiт"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 01-07/2021/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 904 547,84
UAH (в тому числі ПДВ 317 424,64 UAH)