Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення ДНЗ «Сонечко» у м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівської області
Очікувана вартість
1 403 437,02 UAH
UA-2021-07-01-002640-a b602b4306e8b4faf94fb8df387e769fd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христіна Катерина Вікторівна

+380326343135 khristina-katia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконком Бібрської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26412390
Вебсайт: http://bibrka-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 81220, Україна , Львівська обл., Бібрка, вул. Г.Тарнавського, 22
Контактна особа: Христіна Катерина Вікторівна
+380326343135
khristina-katia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2021 20:42
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2021 20:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2021 20:47
Початок аукціону: 14 липня 2021 15:02
Очікувана вартість: 1 403 437,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 017,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Капітальний ремонт системи опалення ДНЗ «Сонечко» у м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81220, Україна, Львівська область, Бібрка, вул. Уляни Кравченко, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 35 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2021 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2021 20:44
Технiчна_специфiкацiя_Сонечко.docx
01 липня 2021 20:44
Оголошення_(1).docx
01 липня 2021 20:44
Додаток_5_Проект_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання
Дата подання: 02 липня 2021 11:26
Дата відповіді: 02 липня 2021 15:36
В тендерній документації є вимога подання "Відомості з ЄДРПОУ". Чи допускається подання Виписки з ЄДРПОУ чи Витягу з ЄДРПОУ?
Відповідь: Доброго дня. Допускається
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 липня 2021 14:26
Дата відповіді: 08 липня 2021 15:37
Для обґрунтування спроможності якісного виконання договору Учасник надає підтвердження щодо застосування ним під час надання послуг по системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9011: 2015, IDT) за видами діяльності: - будівництво житлових і нежитлових будівель; - монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування. Також необхідно надати сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015.та сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачанняДСТУ ISO 28000:2008. Прописка умов під кокретно визначеного переможця - ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД. Чому в Оголошенні не вказати прямо: Замовник вимагає шоб переможець мав назву ЕНЕРГОЕКОБУД. Договорняки виходять на якісно вищий рівень. Якщо прогноз по переможцю справдиться тоді чекайте всесторонніх перевірок. Вимагаю видалити з оголошення вимоги по сертифікатах як дискримінаційні. Дайте зекономити бюджету гроші а не набити відкатами свої кишені.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 07.07.2021 р. повідомляємо наступне.
1. Відповідно до п. 3. ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згілно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 28000.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання» - Міжнародний стандарт ISO 28000 застосовується до компаній будь-якого розміру, що працюють у будь-якій галузі і на будь-якій стадії ланцюга постачання.
Звертаємо Вашу увагу, що відсутність у учасника закупівлі вказаних у тендерній документації сертифікатів не позбавляє його можливості отримати такі сертифікати в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов закупівлі.
2. У Замовника відсутні відомості щодо можливої участі у закупівлі ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД.
Разом з тим, зазначаємо, що право оскарження результатів закупівлі до органу оскарження є невід’ємним правом Учасника, передбаченим законом.
Разом з тим, зазначаємо, що право оскарження результатів закупівлі до органу оскарження є невід’ємним правом Учасника, передбаченим законом.
Дата подання: 08 липня 2021 15:50
Дата відповіді: 08 липня 2021 20:40
Оскаржувати в орган оскарження можна коли йде мова про відкриті торги. Тут мова йде про допорогову закупівлю. Були б відкриті торги то скарга вже була б подана в АМКУ. Про тов Енергоекобуд, який стане переможцем закупівлі, ви прекрасно в курсі бо під нього і прописали вимоги по сертифікатах. По інших ваших закупівлях ви сертифікати ISO не вимагаєте, так поясніть чим ця закупівля відрізняється від інших? Виключно тим, що умови пишуться під ЕНЕРГОЕКОБУД. Управління захисту економіки НПУ буде доведено до відома про цю ситуацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Разом з тим, відповідно до частини двадцятої статті 14 нової редакції Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Згідно з частиною четвертою статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Наголошуємо, що предметом закупівлі є ремонт системи опалення у дошкільному навчальному закладі, тому встановлюючи вимоги до учасників у тендерній документації, Замовник перш за все керується мотивами якнайкращого забезпечення умов перебування дітей у ДНЗ. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 11; ч. 2 ст. 16; ч. 3 ст. 34; ч. 2 ст. 38 Закону України «Про дошкільну освіту»: - заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; - заклади дошкільної освіти утворюються з урахуванням соціально-економічних, національних, культурно-освітніх, духовних і мовних потреб за наявності дітей відповідного віку, необхідної навчально-методичної та матеріально-технічної бази, педагогічних кадрів, а також з дотриманням вимог санітарного законодавства; - органи охорони здоров'я, заклади охорони здоров'я разом з органами управління освітою здійснюють контроль за дотриманням санітарного законодавства у закладах дошкільної освіти, щорічно забезпечують безоплатний медичний огляд дітей, моніторинг і корекцію стану їх здоров'я, несуть відповідальність за додержання санітарно-гігієнічних норм, проведення лікувально-профілактичних заходів у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності; - вимоги до матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами. Примірні переліки матеріально-технічного оснащення закладів дошкільної освіти, ігрового, навчальнодидактичного обладнання закладу дошкільної освіти затверджуються центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Неправомірні вимоги
Дата подання: 08 липня 2021 16:52
Дата відповіді: 08 липня 2021 20:40
Шановний Замовник. Просимо Вас повторно, з посиланням на законодавчі підстави, надати роз’яснення про необхідність надання учасниками в складі пропозиції сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 для участі у ЗАКУПІВЛІ «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМИ ОПАЛЕННЯ ДНЗ «Сонечко» у м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівської області» згідно класифікатора (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Яке відношення вказаний сертифікат має до капітального ремонту системи опалення? Просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу. Також просимо надати відповідь на наступне запитання: Ви взагалі усвідомлюєте різницю між Відкритими торгами, які регулюються положеннями розділу IV ЗУ «Про публічні закупівлі» та спрощеною закупівлею, вимоги до якої визначені у статті 14 цього ж Закону? Чому проводячи спрощену закупівлю «Капітальний ремонт системи опалення ДНЗ «Сонечко» у м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівської області» у своїй відповіді (08.07.2021, 15:37) на запитання іншого Учасника (07-07-2021, 14:26) Ви посилаєтесь не на вимоги Оголошення даної закупівлі, а на положення статті 22, яка визначає вимоги до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (див. ЗУ)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Разом з тим, відповідно до частини двадцятої статті 14 нової редакції Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Згідно з частиною четвертою статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Наголошуємо, що предметом закупівлі є ремонт системи опалення у дошкільному навчальному закладі, тому встановлюючи вимоги до учасників у тендерній документації, Замовник перш за все керується мотивами якнайкращого забезпечення умов перебування дітей у ДНЗ. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 11; ч. 2 ст. 16; ч. 3 ст. 34; ч. 2 ст. 38 Закону України «Про дошкільну освіту»: - заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання; - заклади дошкільної освіти утворюються з урахуванням соціально-економічних, національних, культурно-освітніх, духовних і мовних потреб за наявності дітей відповідного віку, необхідної навчально-методичної та матеріально-технічної бази, педагогічних кадрів, а також з дотриманням вимог санітарного законодавства; - органи охорони здоров'я, заклади охорони здоров'я разом з органами управління освітою здійснюють контроль за дотриманням санітарного законодавства у закладах дошкільної освіти, щорічно забезпечують безоплатний медичний огляд дітей, моніторинг і корекцію стану їх здоров'я, несуть відповідальність за додержання санітарно-гігієнічних норм, проведення лікувально-профілактичних заходів у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності; - вимоги до матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами. Примірні переліки матеріально-технічного оснащення закладів дошкільної освіти, ігрового, навчальнодидактичного обладнання закладу дошкільної освіти затверджуються центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2021 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 1 332 450,00
UAH з ПДВ
1 275 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД 1 284 444,70
UAH з ПДВ
1 284 444,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2021 18:08
Електронний підпис
13 липня 2021 18:07
48.Довідка_ISO.pdf
13 липня 2021 18:02
41.Проект договору.pdf
13 липня 2021 18:02
35.Кошторис.rar
13 липня 2021 18:02
45.Гарантійний лист.pdf
13 липня 2021 18:00
2.Лист-погодження.pdf
13 липня 2021 18:00
29.Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 липня 2021 18:00
27..Відомості ЄДРПОУ.pdf
13 липня 2021 18:00
21.Технічне завдання.pdf
13 липня 2021 18:00
25.Фін_звітність_2020 р.pdf
13 липня 2021 18:00
28.Виписка з ЄДР.pdf
13 липня 2021 18:00
34.Графік.pdf.p7s
13 липня 2021 18:00
34.Графік.pdf
13 липня 2021 18:00
1.Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2021 18:00
9.Сертифікати_ISO.pdf
13 липня 2021 18:00
11.Штатний розпис.pdf

Публічні документи

09 липня 2021 12:40
Електронний підпис
09 липня 2021 12:39
48. Д ст 17 690.pdf
09 липня 2021 12:39
45. Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2021 12:39
42. продовження.pdf
09 липня 2021 12:39
41. продовження.pdf
09 липня 2021 12:39
40. КБ2_ кб2.pdf
09 липня 2021 12:39
39. Відгук.pdf
09 липня 2021 12:39
38. До договору.pdf
09 липня 2021 12:39
37. Договір.pdf
09 липня 2021 12:39
36. Довідка досвід 682.pdf
09 липня 2021 12:39
35. Штатний розпис.pdf
09 липня 2021 12:39
33. Документи ОП.pdf
09 липня 2021 12:39
32. Накази ІТР.pdf
09 липня 2021 12:39
31. Дипломи.pdf
09 липня 2021 12:39
29. Довідка ІТР 679.pdf
09 липня 2021 12:39
26. Свідоцтва.pdf
09 липня 2021 12:39
24. ІД про печатку 676.pdf
09 липня 2021 12:39
22. Проект договору 674.pdf
09 липня 2021 12:39
19. ЛГ санкції 671.pdf
09 липня 2021 12:39
17. Сертифікати.pdf
09 липня 2021 12:39
16. Лист зароб.плата 668.pdf
09 липня 2021 12:39
14. Кошторис.pdf
09 липня 2021 12:39
10. Довідка 665.pdf
09 липня 2021 12:39
8. Скан копія Статуту.pdf
09 липня 2021 12:39
7. Рішення_ наказ.pdf
09 липня 2021 12:39
6. Виписка ЄДР.pdf
09 липня 2021 12:39
5. Витяг ЄДРПОУ.pdf
09 липня 2021 12:39
3. Пропозиція 663.pdf
09 липня 2021 12:39
2. Лист погодження 662.pdf
09 липня 2021 12:39
1. Лист пояснення 661.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Відхилено 1 275 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2021 19:09
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД
#30703862
Переможець 1 284 444,70
UAH з ПДВ
16 липня 2021 11:47

Документи

15 липня 2021 19:08
Електронний підпис
15 липня 2021 19:06
Протокол

Документи

16 липня 2021 11:47
Електронний підпис
16 липня 2021 11:45
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2021 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД
#30703862
1 284 444,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2021 11:47
Електронний підпис
16 липня 2021 11:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 13:17
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 16:35
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 15:20
Договір укладений
23 липня 2021 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування в поточному році
Номер договору про закупівлю: 227-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення зобов'язань договору на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 227-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML