Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення поточного ремонту вимощення за адресою: м. Дніпро, вул. Шаумяна, 10
Очікувана вартість
149 998,65 UAH
UA-2021-07-01-002538-a 61cd49eacfd1439e913703c5e9d9619d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Набоков

380633409477 avosmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Анатолій Набоков
380633409477
avosmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2021 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 149 998,65 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 749,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Проведення поточного ремонту вимощення за адресою: м. Дніпро, вул. Шаумяна, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Шаумяна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2021 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2021 17:50
9 Софин_ Б_А_ Шаумяна 10 Оголошення про проведення закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАХАРОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 109 003,24
UAH з ПДВ
109 003,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2021 19:10
Електронний підпис
09 липня 2021 19:03
Електронний підпис
09 липня 2021 18:58
технології.PDF
09 липня 2021 18:58
техніка.PDF
09 липня 2021 18:58
субпідрядники.pdf
09 липня 2021 18:58
ст.17.pdf
09 липня 2021 18:58
про обіги.pdf
09 липня 2021 18:58
Персональні дані.PDF
09 липня 2021 18:58
Листи-згоди.pdf
09 липня 2021 18:58
Лист-відгук.pdf
09 липня 2021 18:58
Лист(код).pdf
09 липня 2021 18:58
Кошторис.PDF
09 липня 2021 18:58
квитанція2.pdf
09 липня 2021 18:58
квитанція 2.pdf
09 липня 2021 18:58
звітність та інше.PDF
09 липня 2021 18:58
Додаток №6.PDF
09 липня 2021 18:58
Додаток №5.PDF
09 липня 2021 18:58
Додаток № 7.pdf
09 липня 2021 18:58
Додаток 9.PDF
09 липня 2021 18:58
Додатки.PDF
09 липня 2021 18:58
Довідки 2.PDF
09 липня 2021 18:58
Декларація.pdf
09 липня 2021 18:58
Декларація 1.pdf
09 липня 2021 18:58
Відкриття рахунку.pdf
09 липня 2021 18:58
Витяги та опис.pdf
09 липня 2021 18:58
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАХАРОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАХАРОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3193413533
Переможець 109 003,24
UAH з ПДВ
12 липня 2021 18:51

Документи

12 липня 2021 18:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2021 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАХАРОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3193413533
109 003,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2021 18:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:30
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 15:34
Дод. угода 1 до договору 160.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 16:40
Дог.160 (Шаумяна,10) (1).pdf зміни до договору
03 серпня 2021 16:40
перепублікація 160 (1).pdf зміни до договору
03 серпня 2021 16:40
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 16:38
Договір 160.pdf укладений
30 липня 2021 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Скасувати публікацію Договору від 30.07.2021 № 160 по закупівлі Проведення поточного ремонту вимощення за адресою: м. Дніпро, вул. Шаумяна, 10 (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» UA-2021-07-01-002538-a, здійснену 30.07.2021 в електронній системі закупівель. 2.Опублікувати повторно Договір від 30.07.2021 № 160 по закупівлі Проведення поточного ремонту вимощення за адресою: м. Дніпро, вул. Шаумяна, 10 (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» UA-2021-07-01-002538-a в електронній системі закупівель. 3. Забезпечити оприлюднення цього протоколу через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір 160
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 80 956,07
UAH