Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 36588183 |
Вебсайт: | http://mtve.kp.km.ua |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільский, вул. Тімірязєва, 123 |
Контактна особа: |
Тарасюк Василь 0384950490 kp.mtve.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2021 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2021 12:12 |
Очікувана вартість: | 3 766 510,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 832,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2021 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2021 15:13 |
Тендерна документація.doc | |
01 липня 2021 15:13 |
Додаток 5 до ТД (лист згода з проектом договру).docx | |
01 липня 2021 15:13 |
Додаток 4 до ТД (лист-згода на обр.персон.даних).docx | |
01 липня 2021 15:13 |
Додаток 3 до ТД (цінова пропозиція).docx | |
01 липня 2021 15:13 |
Додаток 2 до ТД-Проєкт договору.docx | |
01 липня 2021 15:13 |
Додаток 1 до ТД (технічні якісні характеристики).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-03-000058 ● 3db4bef821044760af49e85f0c2990ff
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2021 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2021 № 634
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.11.2021 № 003100-18/13832-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.11.2021 № 634
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-07-01-001871-a, 01.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-08 16:37:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-01-001871-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Термо – Ізол», якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації. Так, на вимогу пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 01.07.2021 № 114, щодо постачання учасником, зокрема колін стальних 50° в ПЕ Ø 426/560 та 70° в ПЕ Ø 426/560, кілець ущільнюючих Ø426/560 та Ø530/710, рукава кінцевого Ø133/225 не надано саме, дистриб’юторський (дилерський) договір або лист виробника про представництво його інтересів учасником; гарантійний лист на ім’я учасника від підприємства-виробника щодо надання гарантійних та інших зобов’язань, пов’язаних з поставкою даного виду продукції, завіреного мокрою печаткою цього підприємства-виробника щодо?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-11 15:01:47
пояснння по суті моніторингу
Для підтвердження обгунтованості визначення очікуваної вартості закупівлі надаємо копії прайс-листів та рахунків учасників ринку, отримані на етапі підготовки тендерної документації.
Щодо невідхилення тендерної пропозиції ТОВ "Термо-Ізол", звертаємо увагу, що тендерною документацією закупівлі дослівно передбачено наступне :
«Якщо учасник торгів, не є виробником предмету закупівлі (дистриб’ютор, дилер,
представник), він повинен надати завірені належним чином копії наступних
документів: дистриб’юторський (дилерський) договір або лист виробника про
представництво його інтересів учасником; гарантійний лист на ім’я учасника від
підприємства-виробника щодо надання гарантійних та інших зобов’язань, пов’язаних з
поставкою даного виду продукції, завіреного мокрою печаткою цього підприємства-
виробника; сертифікати виробника вище вказані в технічних вимогах, завірені мокрою
печаткою та підписом уповноваженої особи виробника.
ТзОВ «Термо-Ізол» являється виробником запропонованого Товару, відтак вище
зазначені положення тендерної документації до цього учасника не можна застосовувати, оскільки останній не є
ні дистриб`ютором, ні диллером і тим паче не є представником.
У відповідності до п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, тендерна
пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж
мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився;
Подана пропозиція ТзОВ «Термо-Ізол» повністю відповідала умовам технічної
специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому в
Замовника не було підстав для її відхилення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Термо - Ізол |
3 691 061,39
UAH з ПДВ
|
3 691 061,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПТЗ" |
3 699 999,98
UAH з ПДВ
|
3 699 999,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
3 766 500,00
UAH з ПДВ
|
3 766 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Термо - Ізол #35009379 |
Переможець |
3 691 061,39
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:50
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 11:39
|
Договір №02_08-Тр.pdf | укладений |
02 серпня 2021 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 02/08-Тр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |