Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-07-01-001556-a 5a1f15deb93246d1ab98901e6ad64627
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бичук Тамара Степанівна

+380332772402 finances@voldpss.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 40317441
Вебсайт: http://voldpss.gov.ua/
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Поліська Січ, 10
Контактна особа: Бичук Тамара Степанівна
+380332772402
finances@voldpss.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2021 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 09 липня 2021 15:26
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
686 послуга
Послуги із заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Поліська Січ, 10, вул. Вахтангова, 10В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
106 послуга
Послуги відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Поліська Січ, 10, вул. Вахтангова, 10В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2021 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2021 14:20
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-01-001556-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 05 липня 2021 13:00
Територіальність
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації.
Керуючись законом України про Публічні закупівлі, статтею 5, підпунктом 1.1 (добросовісна конкуренція серед учасників;), 1.2 ( максимальна економія, ефективність та пропорційність;), 1.3 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;), 1.4 (недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), 1.5 (об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) , 1.6 (запобігання корупційним діям і зловживанням) та статтею 5 підпунктом 2 (Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.), статтею 5 підпунктом 3 (Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.) , статтею 5 підпунктом 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.).
Вимога щодо місця розташування є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови, але не розташовуються на вказаній території, але мають матеріально технічну базу та за власні кошти та власними силами зобов'язовуються доставити картриджі для забезпечення надання послуг, що є предметом закупівлі до місця вказаного Замовником. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування на території Замовника.
А також керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ у сфері закупівель, а також листів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”.
А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні визначено, що дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними;
А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Стаття 6 - Державна політика щодо запобігання та протидії дискримінації спрямована на: недопущення дискримінації;
Просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу котра дискримінує нас як потенційного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 липня 2021 17:33
Шановний учаснику, дякуємо Вам за звернення та повідомляємо наступне:
Додаток 1, пункт 3 містить: «Учасник повинен мати приміщення сервісного центру в м. Луцьку, яке обладнане для надання всіх вказаних послуг, в тому числі, наявність парку друкуючої техніки для проведення технічної експертизи та тестування картриджів після заправки або відновлення, наявність власного підмінного фонду друкуючої техніки», оскільки наша установа потребує належної роботи офісної техніки, яка забезпечує копіювання та друк великого обсягу документів та оперативного реагування, що і прописано в Оголошенні п.5, додатку 1 «послуга з заправки картриджів надаються Виконавцем протягом 3-х год з моменту подання заявки Замовником».
В даній вимозі немає дискримінаційної складової, тому, що наявні постачальники з розгалуженою мережею з представництвами та сервісними центрами, які надають послуги заправки та відновлення картриджів. Оскільки Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області надає ряд послуг, в т.ч. адміністративні, які передбачені Постановою КМУ, постачальник послуг має оперативно діагностувати з чим пов’язаний неякісний друк (з несправністю картриджів чи друкуючих пристроїв) та швидко усувати дефекти друку.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано всі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2021 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЄРКОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 67 240,00
UAH з ПДВ
66 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Литвинчук Максим Олександрович 67 320,00
UAH з ПДВ
66 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2021 17:30
Електронний підпис
07 липня 2021 17:27
Документи.PDF
07 липня 2021 17:27
Договір.PDF
07 липня 2021 17:27
ISO-9001-VM.png
07 липня 2021 17:27
Image310321064227.pdf
07 липня 2021 17:27
Image310321064201.pdf
07 липня 2021 17:27
Image310321064134.pdf
07 липня 2021 17:27
979 лист-авториз..pdf
07 липня 2021 17:27
Цінова пропозиція.PDF
07 липня 2021 15:35
Електронний підпис
07 липня 2021 15:33
Установчі.PDF

Публічні документи

08 липня 2021 17:58
Електронний підпис
08 липня 2021 17:58
ЦП.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
ЦП.pdf
08 липня 2021 17:58
ISO-9001-VM.png.p7s
08 липня 2021 17:58
ISO-9001-VM.png
08 липня 2021 17:58
ISO-14001-2-VM.png.p7s
08 липня 2021 17:58
ISO-14001-2-VM.png
08 липня 2021 17:58
ISO-14001-1-VM-1.png.p7s
08 липня 2021 17:58
ISO-14001-1-VM-1.png
08 липня 2021 17:58
ціни до договору.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
ціни до договору.pdf
08 липня 2021 17:58
ст17.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
ст17.pdf
08 липня 2021 17:58
реєстр.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
реєстр.pdf
08 липня 2021 17:58
персональні.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
персональні.pdf
08 липня 2021 17:58
паспорт.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
паспорт.pdf
08 липня 2021 17:58
договір.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
договір.pdf
08 липня 2021 17:58
витяг 2021 ФОП.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
витяг 2021 ФОП.pdf
08 липня 2021 17:58
9.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
9.pdf
08 липня 2021 17:58
25.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
25.pdf
08 липня 2021 17:58
21 24.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
21 24.pdf
08 липня 2021 17:58
20.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
20.pdf
08 липня 2021 17:58
19.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
19.pdf
08 липня 2021 17:58
15 16.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
15 16.pdf
08 липня 2021 17:58
11 14.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
11 14.pdf
08 липня 2021 17:58
1011 лист-авториз.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
1011 лист-авториз.pdf
08 липня 2021 17:58
технічні.pdf.p7s
08 липня 2021 17:58
технічні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЄРКОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП Литвинчук Максим Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЄРКОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2915406130
Переможець 66 840,00
UAH з ПДВ
12 липня 2021 15:25

Документи

12 липня 2021 15:24
Електронний підпис
12 липня 2021 15:22
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2021 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЄРКОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2915406130
66 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2021 15:24
Електронний підпис
12 липня 2021 15:22
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:25
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 10:10
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 липня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 17:51
Договір укладений
26 липня 2021 17:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 серпня 2021 09:50
14 999,00 UAH UA418201720343131001200093969
ГУ Держпродспоживслужби у Вол. обл.
UA263348510000026003962500543
ФОП Сєрков С.А.
Оплачений
27 вересня 2021 09:27
13 589,00 UAH UA418201720343131001200093969
ГУ Держпродспоживслужби у Вол. обл.
UA263348510000026003962500543
ФОП Сєрков С.А.
Оплачений
16 листопада 2021 10:06
10 420,00 UAH UA418201720343131001200093969
ГУ Держпродспоживслужби у Вол. обл.
UA263348510000026003962500543
ФОП Сєрков С.А.
Оплачений
14 грудня 2021 10:26
12 562,00 UAH UA418201720343131001200093969
ГУ Держпродспоживслужби у Вол. обл.
UA263348510000026003962500543
ФОП Сєрков С.А.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Розділ "а" Договору
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 840,00
UAH