Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
200 467,70 UAH
UA-2021-07-01-001364-a ffbbefba27d441f08008b2c2798df114
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

САЦУТА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА

+380567406085 it.dp@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41323962
Вебсайт: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 93
Контактна особа: САЦУТА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА
+380567406085
it.dp@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
необхідність закупівлі картриджів для управління та 17 відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області із застосуванням переговорної процедури закупівлі відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону №922: код 30120000-6 – «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2021 13:50
Оскарження наміру укласти договір: 12 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

01 липня 2021 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: для забезпечення поточної діяльності Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області за адресою
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 43 924,90 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

504 шт
для забезпечення поточної діяльності Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області за адресою
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 93
Дата доставки: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 5.1. Оплата за поставлений Товар або партії товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару або партії Товару та надання належним чином оформлених документів передбачених пунктом 6.1 цього Договору; Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУДЗЬ ЛЮБОВ ГРИГОРІВНА"
#2795418082
Переможець 43 924,90
UAH
01 липня 2021 13:50

Документи

01 липня 2021 13:50
Електронний підпис
01 липня 2021 13:49
протокол 40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 13:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУДЗЬ ЛЮБОВ ГРИГОРІВНА"
#2795418082
43 924,90
UAH
Документи

Документи

01 липня 2021 13:50
Електронний підпис
01 липня 2021 13:49
протокол 40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 11:01
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 10:26
управл картриджі дог419.pdf укладений
23 липня 2021 10:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 43 924,90
UAH