Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (фліпчарти, дошки навчальні магнітно-крейдові, дошки коркові для навчання у початковій школі Нової української школи).
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-07-01-000869-b ● 7298cdb274b14946bfe925a430bd4e78
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44308884 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Площа Соборності буд.1 |
Контактна особа: |
Коваленко Марина Петрівна 380961854403 upravlinosvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2021 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2021 15:29 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штуки
ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (фліпчарти, дошки навчальні магнітно-крейдові, дошки коркові для навчання у початковій школі Нової української школи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2021 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2021 10:30 |
ТД дошки НУШ 2021.docx | |
01 липня 2021 10:30 |
Проект договору 2021 дошки.doc | |
01 липня 2021 10:29 |
ОТ дошки.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність декларації відповідності
Дата подання: 07 липня 2021 11:05
Дата відповіді: 07 липня 2021 14:42
Добрий день, у тендерній документації є вимога надати • декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Продукція в даній закупівлі не входить до списку для декларуівння на відповідність. Прошу внести зміни у вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! У тендерній документації Замовника зазначено:
«Засоби навчання та обладнання (фліпчарти, дошки навчальні магнітно-крейдові, дошки коркові для навчання у початковій школі Нової української школи) при поставці повинні мати (відповідно до п. 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом МОН України від 07.02.2020 №143, зареєстрованого у Міністерстві юстиції 11.03. 2020 № 258/34541):
• гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
• технічний паспорт на виріб;
• декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів;
бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою та методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
Також у Додатку 2 прописано:
У випадку якщо документи які вимагаються згідно цієї тендерної документації, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів.
Документи мають бути надані відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
«Засоби навчання та обладнання (фліпчарти, дошки навчальні магнітно-крейдові, дошки коркові для навчання у початковій школі Нової української школи) при поставці повинні мати (відповідно до п. 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом МОН України від 07.02.2020 №143, зареєстрованого у Міністерстві юстиції 11.03. 2020 № 258/34541):
• гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
• технічний паспорт на виріб;
• декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів;
бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою та методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
Також у Додатку 2 прописано:
У випадку якщо документи які вимагаються згідно цієї тендерної документації, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів.
Документи мають бути надані відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-01-000869-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Рильцев Олег Віталійович, Код ЄДРПОУ:2923606078
Дата подання: 02 серпня 2021 15:39
Оскарження прийнятого рішення
Оскарження прийнятого рішення про дискваліфікацію
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2021 16:51
Шановний Учаснику! Згідно вимог тендерної документації зазначених в частині 3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації:
• «Для підтвердження тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учаснику необхідно надати:… Лист-згоду на обробку персональних даних, особи (осіб), чиї персональні дані надаються. (Додаток 3)…». Додаток 3 є зразком даної згоди.
Вашу тендерну пропозицію відхилено правомірно.
• «Для підтвердження тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учаснику необхідно надати:… Лист-згоду на обробку персональних даних, особи (осіб), чиї персональні дані надаються. (Додаток 3)…». Додаток 3 є зразком даної згоди.
Вашу тендерну пропозицію відхилено правомірно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2021 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" |
63 670,00
UAH з ПДВ
|
52 847,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Рильцев Олег Віталійович |
77 315,00
UAH з ПДВ
|
59 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРДЕНТ" |
88 790,00
UAH з ПДВ
|
88 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" #32316677 |
Відхилено |
52 847,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 17:23
|
|
ФОП Рильцев Олег Віталійович #2923606078 |
Відхилено |
59 999,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 08:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 липня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРДЕНТ" #37435036 |
Переможець |
88 790,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 14:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2021 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 18:40
|
дог 51 від 09.08.2021 дошки НУШ.PDF | укладений |
09 серпня 2021 18:39
|