Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з комплексного благоустрою території, а саме встановлення арт-об'єкту "Пектораль" в м.Нікополь, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-07-01-000836-a 704b14ded1df44869a34f1a53742cf11
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 jkhnmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2021 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з комплексного благоустрою території, а саме встановлення арт-об'єкту "Пектораль" в м.Нікополь, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, парк Молодіжний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2021 09:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2021 09:32
ОГОЛОШЕННЯ.doc
01 липня 2021 11:24
Додаток 3.pdf
01 липня 2021 11:24
Додаток 2 Проект договору.docx
02 липня 2021 09:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 липня 2021 11:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2021 09:32
ОГОЛОШЕННЯ.doc
01 липня 2021 11:24
ОГОЛОШЕННЯ.doc
01 липня 2021 11:24
Додаток 3.pdf
01 липня 2021 11:24
Додаток 2 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Після завершення аукціону протягом 1 доби Учасник-Переможець повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції на підставі якої буде укладено договір
Дата подання: 02 липня 2021 09:00
Дата відповіді: 02 липня 2021 09:33
Доброго дня! Виконати не можливо з технічних причин спрощеної закупівлі. Хто буде розміщувати через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції на підставі якої буде укладено договір? Підкажіть як виконати?
Відповідь: внесено зміни
Загальне питання
Дата подання: 02 липня 2021 14:10
Дата відповіді: 05 липня 2021 11:07
Умовами тендерної документації вимагається: Учасник повинен надати в сканованому вигляді копії скріплених печаткою документів у форматі PDF в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. Для юридичних осіб 1.12. довідка(або інший документ ) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більше тридцяти денної давнини відносно дати кінцевого строку подання пропозицій . Дана вимога є дискримінаційна, та така, яку неможливо виконати оскільки Державна фіскальна служба України, яка відповідно до діючого законодавства є уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів , не видає довідок або інших документів стосовно наявності зареєстрованих рахунків в банківських установах. Крім того, звертаємо увагу на рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІї АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 613-р/пк-ск від 29.04.2015. Внесіть відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Статтею 14 Закону УкраЇни «Про публічні закупівлі» передбачено вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі .

В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. .

Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 національний банк України, банки та інші фінансові установи (далі - фінансові установи) у день відкриття/закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів засобами електронної пошти мережі Інтернет на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України. Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства України, статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено надання Учасниками довідки (або іншого документу) надає оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більше тридцяти денної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій з метою встановлення достовірності інформації наданої учасником у складі тендерної пропозиції з метою встановлення достовірності інформації наданої учасником у складі тендерних пропозицій.Дана інформація важлива для замовника для вивчення майбутнього контрагента- отримувача коштів з бюджету ,а саме чи мае учасник фінансову можливість виконати роботи без передплати , чи не накладено на кошти учасника арешт , наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах . . Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо , пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Рішення Антимонопольного Комітету України №613-p|пк-ск від 29.04.2015 було прийнято до затвердження Наказу Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721. Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-01-000836-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 02 липня 2021 09:03
Після завершення аукціону протягом 1 доби Учасник-Переможець повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції на підставі якої буде укладено договір
Прошу прибрати вимогу з технічних причин спрощеної закупівлі. Після завершення аукціону протягом 1 доби Учасник-Переможець повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції на підставі якої буде укладено договір.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2021 09:35
Доброго дня.
Внесено зміни до оголошення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" 138 168,00
UAH з ПДВ
138 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2021 14:44
Електронний підпис
11 липня 2021 14:41
Рахунки.pdf
11 липня 2021 14:41
Паспорт.PDF
11 липня 2021 14:41
Лист_право_пiдпису.PDF
11 липня 2021 14:41
Лист_погодження.PDF
11 липня 2021 14:41
Лист_згода_.pdf
11 липня 2021 14:41
Лист_гарантiя.PDF
11 липня 2021 14:41
ИПН.PDF
11 липня 2021 14:41
Гарантiйний_лист_.pdf
11 липня 2021 14:41
витяг.PDF
11 липня 2021 14:41
8_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
11 липня 2021 14:41
8_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
11 липня 2021 14:41
8_ДЦ_ИВР.pdf
11 липня 2021 14:41
8_ДЦ_ДЦ.pdf
11 липня 2021 14:41
8_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
11 липня 2021 14:41
8.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"
#3251603351
Переможець 138 168,00
UAH з ПДВ
12 липня 2021 09:51

Документи

12 липня 2021 09:51
Електронний підпис
12 липня 2021 08:18
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2021 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"
#3251603351
138 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2021 09:51
Електронний підпис
12 липня 2021 08:18
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 14:15
13122021140458.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 14:13
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 16:21
підписаний договір укладений
22 липня 2021 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до локального кошторису
Номер договору про закупівлю: 274/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): механічна помилка, не вказано зміни суми договору
Номер договору про закупівлю: 274/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML