Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2021-06-30-007890-c ● abe51f34118b4656af0c587ac010c08d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 34007873 |
Вебсайт: | http://agro.dn.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, буд. 20 |
Контактна особа: |
Віталій Вікторович Чернявський +380505438938,+380504737139 v.chernyavskyy@agro.dn.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2021 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 3% від очікувальної вартості закупівлі: 78 000,00 грн (сімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) Забезпечення тендерної пропозиції повинно бути дійсним з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення повинен бути більше строку дії тендерної пропозиції на 90 днів. У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату вважаються чинними. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Бенефіціар – Департамент агропромислового розвитку та земельних відносин Донецької обласної державної адміністрації, код за ЄДРПОУ 34007873. Банківські реквізити: р/р № UA578201720355119011001010989 відкритий у Державній казначейській службі України, м. Київ ГУДКСУ у Донецькій області; МФО 820172. Вимоги до електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна містити такі реквізити: 1. Найменування оголошення. 2. Номер тендеру. 3. Посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/. 4. Назву банку-гаранта. 5. Вид банківської гарантії. Банківська гарантія за видом має бути безвідкличною та безумовною. 6. Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу. 7. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних умов: - відкликання тендерної пропозиції Учасником (принципалом) після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерна пропозиція вважаються чинною; - не підписання договору про закупівлю Учасником (принципалом), який став переможцем процедури тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 8. Умову сплати гарантії, згідно з якою, одержана вимога бенефіціара є виключною і достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти бенефіціару за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та вчинення інших дій. 9. Гарантія повинна містити твердження про відсутність випадків несплати банком – гарантом коштів за гарантією (ями) на вимогу (и) Замовника (бенефіціара), яку (і) було своєчасно висунуто Замовником (бенефіціаром) до банку – гаранту відповідно до умов зазначеної (их) гарантії (й). 10. Термін сплати грошових коштів банком – гарантом не повинен перевищувати 5-ти робочих днів з моменту отримання письмової вимоги. 11. Строк початку та закінчення дії гарантії (з визначенням конкретних дат). 12. Строк повного грошового забезпечення (покриття) повинен бути не менше ніж строк дії гарантії. 13. Повне грошове забезпечення (покриття) не видається учаснику в якості надання (відкриття) кредитної лінії банком-гарантом. Дана умова повинна міститись в тексті банківської гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Невідповідність банківської гарантії вимогам тендерної документації надає право Замовнику визнати тендерну пропозицію Учасника такою, що не забезпечена та не відповідає вимогам тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника процедури закупівлі. Замовник (бенефіціар) має право відхилити надану тендерну пропозицію за умови виявлення відомостей, які дають підстави для сумніву щодо платоспроможності гаранта, повноважень осіб, які підписали гарантію та в інших випадках, передбачених законодавством. Банківська гарантія повинна мати повне грошове забезпечення (покриття). Наявність повного грошового забезпечення (покриття) зазначається в тексті гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями Документи, які свідчать про факт грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії надаються Учасником в складі тендерної пропозиції. Інші вимоги, що не зазначені в тендерній документації щодо надання та виконання банківської гарантії, що є способом забезпечення тендерної пропозиції, регулюються ЦК України, Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 (із змінами). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення Договору учасник – переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання Договору у формі банківської гарантії у розмірі 5% вартості договору про закупівлю. Термін дії банківської гарантії повинен бути більше терміну дії Договору на 120 календарних днів. Внесення забезпечення виконання Договору не припиняє виконання зобов'язань Учасника за Договором. У разі відмови учасника – переможця процедури закупівлі внести забезпечення виконання Договору, Замовник повторно визначає переможця процедури закупівлі серед учасників процедури закупівлі, чиї пропозиції не були відхилені та термін дії яких ще не минув. Вимоги до банківської гарантії виконання зобов’язань за договором про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа. Бенефіціар – Департамент агропромислового розвитку та земельних відносин Донецької обласної державної адміністрації, код за ЄДРПОУ 34007873. Банківські реквізити: р/р № UA578201720355119011001010989 відкритий у Державній казначейській службі України, м. Київ ГУДКСУ у Донецькій області; МФО 820172. Банківська гарантія повинна містити такі реквізити та умови: 1. Найменування оголошення. 2. Номер тендеру. 3.Посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/. 4. Назва банку-гаранта. 5. Вид банківської гарантії. Банківська гарантія за видом має бути безвідкличною. 6. Сума гарантії цифрами та словами і валюту платежу. 7. Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення виконання зобов’язань за договором (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара). 8. Перелік умов неповернення забезпечення виконання договору, зокрема: - порушення учасником – переможцем процедури закупівлі з його вини строків надання робіт, незалежно від того чи продовжує він виконувати роботи та чи закінчився строк дії договору; - порушення вимог до якості робіт, передбачених договором про закупівлю; - неповернення або порушення учасником – переможцем процедури закупівлі строків повернення невикористаних коштів авансу або попередньої оплати, передбачених договором про закупівлю, у випадку її надання; - невиконання або неналежне виконання інших суттєвих умов договору. 9. Умову сплати гарантії, згідно з якою одержана вимога бенефіціара є виключною і достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти бенефіціару за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та вчинення інших дій. 10. Підтвердження банку про відсутність випадків несплати банком – гарантом коштів за гарантією (ями) на вимогу(и) Замовника (бенефіціара), яку(і) було своєчасно висунуто Замовником (бенефіціаром) до банку – гаранту відповідно до умов зазначеної(их) гарантії(й). 11. Термін сплати грошових коштів банком – гарантом не повинен перевищувати 5-ти робочих днів з моменту отримання письмової вимоги. 12. Строк початку та закінчення дії гарантії (з визначенням конкретних дат). 13. Строк повного грошового забезпечення (покриття) повинен бути не менше ніж строк дії гарантії. 14. Повне грошове забезпечення (покриття) не видається учаснику-переможцю в якості надання (відкриття) кредитної лінії банком-гарантом. Дана умова повинна міститись в тексті банківської гарантії. Інші умови. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Разом з гарантією надається засвідчена копія ліцензії на здійснення банківських послуг та документи, що підтверджує право підпису уповноваженої особи банку надаються разом з гарантією. Банківська гарантія повинна мати повне грошове забезпечення (покриття). Наявність повного грошового забезпечення (покриття) зазначається в тексті гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника-переможця процедури закупівлі на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок учасника- переможця процедури закупівлі. Замовник (бенефіціар) має право відхилити надану гарантію за умови виявлення відомостей, які дають підстави для сумніву щодо платоспроможності гаранта, повноважень осіб, які підписали примірник гарантійного листа, в інших випадках, передбачених законодавством, коли є підстави вважати договір про надання банківської гарантії недійсним або неукладеним. Інші вимоги, що не зазначені в тендерній документації щодо надання та виконання банківської гарантії, що є способом забезпечення виконання договору, регулюються ЦК України, Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України №639 від 15.12.2004 (із змінами). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Волноваського, Краматорського та Маріупольського районів Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником згідно акту приймання-передачі наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня його отримання | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2021 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2021 17:41 |
Тендерна_документацiя.docx | |
30 червня 2021 17:41 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 02 липня 2021 10:11
Дата відповіді: 06 липня 2021 16:52
для можливості подання нами пропозиції на участь у даних відкритих торгах та для усунення дискримінаційної вимоги, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу про "наявність оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, які мають кваліфікаційне свідоцтво - не менше 3 осіб" в усіх пунктах. Згідно ЗУ "Про землеустрій" Порядку та Методики нормативної грошової оцінки земель населених пунктів дані роботи виконуються сертифікованими інженерами-землевпорядниками, а не оцінювачами. Експертна грошова оцінка земельних ділянок згідно чинного законодавства не є роботою із землеустрою та не має відношення до даної закупівлі. Просимо внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 38 Закону України «Про землеустрій» земельно-оціночні роботи при здійсненні землеустрою виконуються з метою визначення якісних характеристик, економічної цінності та вартості земель у порядку, встановленому законом. Оцінка земель проводиться для порівняльного аналізу і прогнозу ефективності використання землі як природного ресурсу та основного засобу виробництва, а також при здійсненні цивільно-правових угод, для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, справляння державного мита та в інших випадках, визначених законом.
Згідно з положеннями статті 7 Закону України «Про оцінку земель» розробниками технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок є особи, які згідно із Законом України "Про землеустрій" мають право на здійснення діяльності у сфері землеустрою.
Так, статтею 26 Закону України «Про землеустрій», зокрема щодо юридичних осіб встановлено, що розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Вказаною нормою закону встановлено лише мінімальну кількість сертифікованих інженерів-землевпорядників, які повинні працювати за основним місцем роботи у відповідної юридичної особи, для отримання відповідною юридичною особою права займатися діяльністю в сфері землеустрою – зокрема здійснювати розробку відповідної документації із землеустрою. В свою чергу, слід відмітити, що Законом не обмежено відповідну юридичну особу, щодо наявності в її складі за основним місцем роботи більшої кількості сертифікованих інженерів-землевпорядників, а також інших працівників з відповідною кваліфікацією для забезпечення якісного та своєчасного виконання в певний період часу значного обсягу робіт (послуг) з розробки відповідної документації із землеустрою та оформлення права користування земельними ділянками.
Згідно зі статтею 27 Закону України «Про землеустрій» замовник документації із землеустрою має право встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою, яка для нього розроблятиметься.
Крім того, статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» надано право замовнику установлювати кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З огляду на вищевикладене та враховуючи обсяги предмету закупівлі (розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель 49 населених пунктів загальною площею 11433,6178 га) та обмежені строки (до 31.12.2021), Замовником встановлено кваліфікаційні вимоги щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі:
- сертифікованих інженерів – землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів - землевпорядників закріпленого за Учасником - не менше 3 осіб;
- сертифікованих інженерів-геодезистів, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів - геодезистів закріпленого за Учасником - не менше 1 особи;
- фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою за основним місцем роботи - не менше 8 осіб;
- оцінювачі з експертної грошової оцінки земельних ділянок, які мають кваліфікаційне свідоцтво - не менше 3 осіб.
Таким чином повідомляємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Згідно з положеннями статті 7 Закону України «Про оцінку земель» розробниками технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок є особи, які згідно із Законом України "Про землеустрій" мають право на здійснення діяльності у сфері землеустрою.
Так, статтею 26 Закону України «Про землеустрій», зокрема щодо юридичних осіб встановлено, що розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Вказаною нормою закону встановлено лише мінімальну кількість сертифікованих інженерів-землевпорядників, які повинні працювати за основним місцем роботи у відповідної юридичної особи, для отримання відповідною юридичною особою права займатися діяльністю в сфері землеустрою – зокрема здійснювати розробку відповідної документації із землеустрою. В свою чергу, слід відмітити, що Законом не обмежено відповідну юридичну особу, щодо наявності в її складі за основним місцем роботи більшої кількості сертифікованих інженерів-землевпорядників, а також інших працівників з відповідною кваліфікацією для забезпечення якісного та своєчасного виконання в певний період часу значного обсягу робіт (послуг) з розробки відповідної документації із землеустрою та оформлення права користування земельними ділянками.
Згідно зі статтею 27 Закону України «Про землеустрій» замовник документації із землеустрою має право встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою, яка для нього розроблятиметься.
Крім того, статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» надано право замовнику установлювати кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З огляду на вищевикладене та враховуючи обсяги предмету закупівлі (розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель 49 населених пунктів загальною площею 11433,6178 га) та обмежені строки (до 31.12.2021), Замовником встановлено кваліфікаційні вимоги щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі:
- сертифікованих інженерів – землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів - землевпорядників закріпленого за Учасником - не менше 3 осіб;
- сертифікованих інженерів-геодезистів, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів - геодезистів закріпленого за Учасником - не менше 1 особи;
- фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою за основним місцем роботи - не менше 8 осіб;
- оцінювачі з експертної грошової оцінки земельних ділянок, які мають кваліфікаційне свідоцтво - не менше 3 осіб.
Таким чином повідомляємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2021 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОНЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" |
2 462 400,00
UAH з ПДВ
|
2 462 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
16 липня 2021 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій