Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя (папір формату А 4) Код ДК 021:2015-30197000-6
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2021-06-30-007545-c 7474c6b1533b4e6a9360bac9df7b04ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Стукалова

+380577758116 stukalovaim@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в особі ФІЛІЇ - ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ»
Код ЄДРПОУ: 09351600
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Конституції майдан, 22
Контактна особа: Ірина Стукалова
+380577758116
stukalovaim@oschadbank.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2021 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2021 17:00
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,78%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 11.1. Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення умов, за яких надається право вимагати платіж відшкодувати на рахунок Акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» в особі філії – Харківське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» у сумі забезпечення пропозиції, визначених у підпункті 11.3 пункту 11 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, надається одночасно з поданням пропозиції. 11.2. Гарантія повинна містити такі реквізити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - повне найменування принципала – юридичної особи, для принципала – фізичної особи- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); - код згідно з ЄДРПОУ – для принципала – юридичної особи –резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала – фізичної особи – резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - назву валюти, у якій надається гарантія; - суму гарантії цифрами та словами; - посилання на оголошення, предмет закупівлі; - дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини («документація на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року № __»); - найменування бенефіціара – юридичної особи - Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» в особі філії – Харківське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», 61003, місто Харків, Конституції майдан, буд. 22, код ЄДРПОУ 09351600, МФО 351823, номер рахунку (IBAN): UA663518230000000000037392003); - код згідно з ЄДРПОУ – для беніфіціара – юридичної особи (Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» - код ЄДРПОУ 00032129). - найменування банку-гаранта; - дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; - умови, за яких надається право вимагати платіж: «Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення процедури закупівлі (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: 1) відкликання пропозиції процедури закупівлі Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі вважаються чинними; 2) у разі не підписання або відмови від підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю на умовах документації процедури закупівлі; 3) не надання Учасником, що став переможцем торгів, повного пакету документів у паперовому вигляді, що передбачені для надання Замовнику пунктами 13.1.1 – 13.1.9. розділу 13 документації процедури закупівлі; 4) не надання забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір; 5) надання Учасником в складі пропозиції будь – якої недостовірної інформації, підробних докуметів, листів, тощо; - підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта. Термін сплати грошових коштів банком-гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Подання електронної банківської гарантії: Документ має бути підписаний ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладно EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав ЕЦП. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 11.3. Розмір забезпечення пропозиції: 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 11.4. Строк дії забезпечення пропозиції 90 (дев’яносто) календарних днів, включаючи дату проведення аукціону. 11.5. До банківської гарантії додаються завірені банком копії наступних документів: ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). 11.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 11.7. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на відповідний рахунок Замовника. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 50000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Цією документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5 % вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (застава грошей на депозитному рахунку) (за формою згідно з Додатком №4 цієї документації). Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення, відшкодовуються Учасником-переможцем процедури закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом 3 банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23500 пачок
Дрібне канцелярське приладдя (папір формату А 4)
Код ДК 021:2015-30197000-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, Конституції майдан, буд, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

11.1. Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення умов, за яких надається право вимагати платіж відшкодувати на рахунок Акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» в особі філії – Харківське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» у сумі забезпечення пропозиції, визначених у підпункті 11.3 пункту 11 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, надається одночасно з поданням пропозиції. 11.2. Гарантія повинна містити такі реквізити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - повне найменування принципала – юридичної особи, для принципала – фізичної особи- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); - код згідно з ЄДРПОУ – для принципала – юридичної особи –резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала – фізичної особи – резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - назву валюти, у якій надається гарантія; - суму гарантії цифрами та словами; - посилання на оголошення, предмет закупівлі; - дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини («документація на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року № __»); - найменування бенефіціара – юридичної особи - Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» в особі філії – Харківське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», 61003, місто Харків, Конституції майдан, буд. 22, код ЄДРПОУ 09351600, МФО 351823, номер рахунку (IBAN): UA663518230000000000037392003); - код згідно з ЄДРПОУ – для беніфіціара – юридичної особи (Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» - код ЄДРПОУ 00032129). - найменування банку-гаранта; - дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; - умови, за яких надається право вимагати платіж: «Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення процедури закупівлі (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: 1) відкликання пропозиції процедури закупівлі Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі вважаються чинними; 2) у разі не підписання або відмови від підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю на умовах документації процедури закупівлі; 3) не надання Учасником, що став переможцем торгів, повного пакету документів у паперовому вигляді, що передбачені для надання Замовнику пунктами 13.1.1 – 13.1.9. розділу 13 документації процедури закупівлі; 4) не надання забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір; 5) надання Учасником в складі пропозиції будь – якої недостовірної інформації, підробних докуметів, листів, тощо; - підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта. Термін сплати грошових коштів банком-гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Подання електронної банківської гарантії: Документ має бути підписаний ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладно EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав ЕЦП. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 11.3. Розмір забезпечення пропозиції: 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 11.4. Строк дії забезпечення пропозиції 90 (дев’яносто) календарних днів, включаючи дату проведення аукціону. 11.5. До банківської гарантії додаються завірені банком копії наступних документів: ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). 11.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 11.7. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на відповідний рахунок Замовника. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.

Сума забезпечення: 50000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії
Вимоги до документу: Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення умов, за яких надається право вимагати платіж відшкодувати на рахунок Акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» в особі філії – Харківське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» у сумі забезпечення пропозиції, визначених у підпункті 11.3 пункту 11 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, надається одночасно з поданням пропозиції. Документ має бути підписаний ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладно EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав ЕЦП. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». До банківської гарантії додаються завірені банком копії наступних документів: ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо).

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Цією документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5 % вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (застава грошей на депозитному рахунку) (за формою згідно з Додатком №4 цієї документації). Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення, відшкодовуються Учасником-переможцем процедури закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом 3 банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (застава грошей на депозитному рахунку) (за формою згідно з Додатком №4 цієї документації).
Вимоги до документу: гарантійний лист в довільній формі щодо готовності внесення забезпечення виконання договору у розмірі 5 % вартості договору та підписання договору застави грошей на депозиті у редакції згідно Додатка № 4 до документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю
30 червня 2021 16:58
ДКТ папір А 4 2021.docx
30 червня 2021 16:58
Оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 1 785 060,00
UAH з ПДВ
1 785 060,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 липня 2021 15:35
Електронний підпис
12 липня 2021 15:35
Забезпечення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення.rar

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 1 785 060,00
UAH з ПДВ
30 липня 2021 11:03

Документи

30 липня 2021 11:03
Акцепт А 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2021 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
1 785 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2021 11:03
Акцепт А 4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор А 4.pdf укладений
12 серпня 2021 16:17