Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного залу Хмельницької спеціалізованої загальноосвітньої школи №19 І-ІІІ ступенів імені академіка Михайла Павловського
Очікувана вартість
1 279 816,72 UAH
UA-2021-06-30-006173-c e88066a73e704527a5dc306a6eff0fdc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гліненко Інна Миколаївна

+380382223827 innaglinenko410@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №19 I-III СТУПЕНІВ ІМЕНІ АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ПАВЛОВСЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 22764070
Місцезнаходження: 29021, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ КАМ'ЯНЕЦЬКА, будинок 164
Контактна особа: Гліненко Інна Миколаївна
+380382223827
innaglinenko410@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2021 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2021 15:00
Очікувана вартість: 1 279 816,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 399,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт спортивного залу Хмельницької спеціалізованої загальноосвітньої школи №19 І-ІІІ ступенів імені академіка Михайла Павловського
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29021, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Кам'янецька, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2021 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2021 18:43
Перелік змін.docx
05 липня 2021 18:43
Додаток 2 із змінами.docx
05 липня 2021 18:43
оголошення нова редакція.docx
30 червня 2021 15:35
Додаток4.docx
30 червня 2021 15:35
Додаток 3 до оголошення.docx
30 червня 2021 15:35
Додаток 1 до оголошення.docx
05 липня 2021 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2021 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2021 18:43
Перелік змін.docx
05 липня 2021 18:43
Додаток 2 із змінами.docx
30 червня 2021 15:35
Додаток 2 до оголошення.docx
05 липня 2021 18:43
оголошення нова редакція.docx
30 червня 2021 15:35
оголошення(1).docx
30 червня 2021 15:35
Додаток4.docx
30 червня 2021 15:35
Додаток 3 до оголошення.docx
30 червня 2021 15:35
Додаток 1 до оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 03 липня 2021 01:35
Дата відповіді: 05 липня 2021 17:38
Лінолеум полівінілхлоридний для спортивного залу - попросимо уточнити товщину лінолеум і виробника тому , що від цього залежатиме ціна. На клеї Ви подали всі дані , а на саме головне лінолеум не подано, і також товщину підложки під лінолеум. Просимо уточнити спортзал призначення, тому що для спортивних ігрових видів потрібно ще розмальовка ліній, а у Вас вона відсутня, а це ще додаткові кошти. З ПОВАГОЮ...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До документації найближчим часом будуть внесені зміни з уточненнями
Уточнення
Дата подання: 03 липня 2021 01:51
Дата відповіді: 05 липня 2021 17:40
Улаштування першого шару обклеювальної гідроізоляції рулонними матеріалами на мастиці та гідроізоляція на 300 м вище рівня підлоги. Просимо розтлумачити "ребус" гідроізоляція на 300 м вище рівня підлоги.
Відповідь: До документації найближчим часом будуть внесені зміни з уточненнями (300 мм).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-30-006173-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 03 липня 2021 02:48
Дискримінація учасників.
Дискримінація учасників:
Потенційний учасник повинен мати обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно – монтажних робіт у розмірі не менше 15 мільйонів гривень. Обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно – монтажних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики) або звітністю за формою № 1-кб (місячна), з наданням підтверджуючої інформації про отримання вказаної звітності уповноваженим органом). До уваги береться лише обсяг за 2020-2021 роки.
До Замовника, а де ж тоді Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
Учасники які не здають форму № 1-кб (місячна), вже не учасники ?
Потенційний учасник роботи виконає. Високий ризик може виникнути тільки при оплаті за виконані роботи, щоб у Замовника були кошти.
Якщо в Замовника є вже такий потужний виконавець, то не подавайте на прозоро виходіть іншим шляхом переговорним із силкою но ковід.
Просимо прибрати дискримінаційний абзац.
Ще раз З ПОВАГОЮ…
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 липня 2021 18:30
У замовника відсутні підстави для внесення змін, оскільки зазначена вимога аргументована у документації та спрямована на здійснення максимально ефективної закупівлі: "у зв’язку високими ризиками, асоційованими з виконанням договору, що буде укладений у за результатами спрощеної закупівлі та тим фактом, що своєчасне та правильне виконання договору про закупівлю має вирішальне значення для забезпечення навчального процесу потенційний учасник повинен мати обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно – монтажних робіт у розмірі не менше 15 мільйонів гривень".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МПП " Нові технології" 1 277 910,97
UAH з ПДВ
1 277 910,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2021 13:10
Електронний підпис
15 липня 2021 12:58
Форма пропозиція.pdf
15 липня 2021 12:58
статут.pdf
15 липня 2021 12:58
Свідоцтво.pdf
15 липня 2021 12:58
Локальний кошторис.pdf
15 липня 2021 12:58
Листи-згоди.pdf
15 липня 2021 12:58
інформ.кошторис.pdf
15 липня 2021 12:58
інформ.довідка.pdf
15 липня 2021 12:58
Доручення.pdf
15 липня 2021 12:58
договірна ціна.pdf
15 липня 2021 12:58
Договір.pdf
15 липня 2021 12:58
Гарантійні листи.pdf
15 липня 2021 12:58
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МПП " Нові технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МПП " Нові технології"
#23655399
Переможець 1 277 910,97
UAH з ПДВ
20 липня 2021 17:46

Документи

20 липня 2021 17:46
Електронний підпис
20 липня 2021 17:45
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2021 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МПП " Нові технології"
#23655399
1 277 910,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2021 17:46
Електронний підпис
20 липня 2021 17:45
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:53
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 19:08
Дод.уг спортзал.PDF зміни до договору
06 серпня 2021 19:07
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 14:48
договір укладений
03 серпня 2021 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів у зв"язку з перерозподілом коштів замовника
Номер договору про закупівлю: 03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 277 910,97
UAH (в тому числі ПДВ 212 985,16 UAH)