Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (програмно-апаратний комплекс)
Очікувана вартість
264 000,00 UAH
UA-2021-06-30-005630-c 26cd5a47b1d34a4fa0ac0ede94cd397f
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гарник Ганна Михайлівна

+380362430043 cnaprvfin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39111404
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, майдан Просвіти. буд.2
Контактна особа: Гарник Ганна Михайлівна
+380362430043
cnaprvfin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі підстави, що визначена пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - відсутність конкуренції з технічних причин. Відповідно до довідки Торгово-промислової палати України від 11.01.2021 року №11/08.0-7.3 «Про єдиного вітчизняного виконавця послуг з поставки, технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN CP 500 виробництва TOPPAN PRINTING CO., LTD. Японія” встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» зареєстроване відповідно до вимог діючого законодавства за адресою: 01021, м. Київ, провулок Виноградний, буд. 4, ідентифікаційний код: 39342787, попередня назва компанії Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОППАН УКРАЇНА». ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» працює в Україні, як уповноважений партнер компанії Inte Graph International FZE, Об’єднані Арабські Емірати, має ексклюзивні повноваження постачати та підтримувати «Товари TOPPAN CP 500», а саме: розробляти, впроваджувати та оновлювати програмне забезпечення принтерів з використанням офіційного SDK та здійснювати сервісне обслуговування «СР 500» для державних проектів ІD карток в Україні. Відповідно до наданих повноважень, ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» є єдиним вітчизняним виконавцем послуг з поставки, технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN CP 500, включаючи розробку та оновлення програмного забезпечення. Враховуючи вищевикладене, згідно з пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» через відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2021 15:30
Оскарження наміру укласти договір: 11 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Програмно-апаратний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, майдан Просвіти,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

30 червня 2021 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-09-000002 ● 97ca3b54b0074349a17fc9529e86493f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2021 10:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

08.07.2021 № 436
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.07.2021 № 436

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-06-30-005630-c 30.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-09 10:39:22

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі Комп'ютерного обладнання (програмно-апаратний комплекс) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-30-005630-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-06-30-005630-c, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону, зокрема: довідка Торгово-промислової палати України від 11.01.2021 року №11/08.0-7.3 «Про єдиного вітчизняного виконавця послуг з поставки, технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN CP 500 виробництва TOPPAN PRINTING CO., LTD. Японія» та вказано, що ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» працює в Україні, як уповноважений партнер компанії Inte Graph International FZE, Об’єднані Арабські Емірати, має ексклюзивні повноваження постачати та підтримувати «Товари TOPPAN CP 500», а саме: розробляти, впроваджувати та оновлювати програмне забезпечення принтерів з використанням офіційного SDK та здійснювати сервісне обслуговування «СР 500» для державних проектів ІD карток в Україні. Відповідно до наданих повноважень, ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» є єдиним вітчизняним виконавцем послуг з поставки, технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN CP 500, включаючи розробку та оновлення програмного забезпечення.
У зв’язку з чим, просимо надати вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин) та не можливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником?
- Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-09 15:34:10

На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Рівненська обл.) від 09.07.2021 року надання пояснення

На запит інформації ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Рівненська обл.) від 09.07.2021 року, повідомляємо, що закупівля Комп’ютерного обладнання (програмно-апаратний комплекс) за номером ID: UA2021-06-30-005630-c здійснюється на підставі: проведеного інформаційного моніторингу, довідки Торгово-промислової палати України від 11.01.2021 року №11/08.0-7.3 (додається) та комерційної пропозиції від ТОВ «КОМПАНІЯ ТОППТЕК» (додається).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на веб-сайті розміщено за посиланням:
https://www.cnaprv.gov.ua/about/public#collapse9

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-07-13 15:58:58

Пояснення з власної ініціативи

Згідно з протоколом засідання тендерного комітету №23 від 13.07.2021 року вирішили відмінити переговорну процедуру закупівлі згідно з пунктом 2 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки відсутність конкуренції з технічних причин не була документально підтверджена замовником.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-07-13 16:36:18

Пояснення з власної ініціативи

Згідно з протоколом засідання тендерного комітету №23 від 13.07.2021 року вирішили відмінити переговорну процедуру закупівлі згідно з пунктом 2 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки відсутність конкуренції з технічних причин не була підтверджена замовнико.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ ТОППТЕК"
#39342787
Переможець 264 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2021 15:30

Документи

30 червня 2021 15:30
Електронний підпис
30 червня 2021 15:20
повідомлення.PDF
30 червня 2021 15:20
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 15:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ ТОППТЕК"
#39342787
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 15:30
Електронний підпис
30 червня 2021 15:20
повідомлення.PDF
30 червня 2021 15:20
протокол.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 липня 2021 16:39
Кінець періоду оскарження: 24 липня 2021 00:00
Дата відміни: 24 липня 2021 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відсутність конкуренції з технічних причин не була документально підтверджена замовником.
Документи:
13 липня 2021 16:39
Електронний підпис
13 липня 2021 16:13
Протокол