Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Годинники наручні чоловічі та жіночі у подарунковому футлярі
Очікувана вартість
129 600,00 UAH
UA-2021-06-30-004396-c 706804257a974db8b0830cef8c298d8e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мітусова

+380502216119 oimitusova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луганська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 00022450
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, пр-т Центральний, буд. 59
Контактна особа: Олена Мітусова
+380502216119
oimitusova@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2021 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2021 08:00
Очікувана вартість: 129 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 648,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18520000-0: Персональні хронометри


Годинники наручні чоловічі та жіночі у подарунковому футлярі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Годинник наручний чоловічий ТМ KLEYNOD Модель К 148-513 у подарунковому футлярі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр-т Центральний, буд. 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18522000-4 — Наручні годинники
10 штуки
Годинник наручний жіночий ТМ KLEYNOD Модель К 112-621 у подарунковому футлярі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр-т Центральний, буд. 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18522000-4 — Наручні годинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформленої видаткової накладної. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати їх отримання. Строк постачання товару: з дати підписання договору 15 (п'ятнадцять) робочіх днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Дата подання: 05 липня 2021 15:36
Дата відповіді: 05 липня 2021 17:17
1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів? 2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки «Клейнод» - годинник наручний чоловічий KLEYNOD модель K 148-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD модель K 112-621 у ТОВ «Київський годинниковий завод»? 3. Надати обґрунтування встановлення вимог з точністю до десятої долі мм - до діаметру чоловічого годинника саме 40 мм та жіночого - 32мм х 22.5 мм? 4. Надати обґрунтування вимоги механізму саме торгової марки Ronda 5. Надати обґрунтування вимоги механізмів торгової марки Ronda конкретних калібрів 715 swiss made (для чоловічого годинника) та 1062 swiss made (для жіночого годинника), а не інших, при наявності на ринку більш якісних механізмів? 6. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору цифр, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі 7. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 129 600 000 за 30 годинників та порядку її формування 8. Керуючись якими нормами чинного законодавства, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей торгової марки «Клейнод» - - годинник наручний чоловічий KLEYNOD модель K 148-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD модель K 112-621? 9. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників 10. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки KLEYNOD, конкретних моделей K 148-513 та K 112-621, конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» за як мінімум вдвічі завищеною ціною 11. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за значно завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами у Додатку 1 до Оголошення про закупівлю 12. Надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 1 Оголошення: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована), а саме: - ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Розглянувши Ваше звернення, у відповідь інформуємо.
Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Замовник обирає вид закупівлі відповідно до вартісних меж такої закупівлі. Відповідно до п. 28. ч. 1. ст. 1. Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Посилання на конкретну торговельну марку та модель не суперечить вимогам абзацу 2 частини 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною 1 статті 14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Дана продукція закуповується, як сувенірна, з метою відзначення (нагородження) окремих громадян. Керуючись вимогами до якості та довговічності сувенірної продукції, що закуповується, моделі годинників, зазначені в Додатку 1, зарекомендували себе на практиці з найкращої сторони.

Враховуючи зазначене, інформацію про проведення зазначеної спрощеної закупівлі підготовлено замовником у повній відповідності до вимог Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-30-004396-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 05 липня 2021 15:37
Просимо внести зміни до «Інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Додаток 1 до Оголошення) з метою усунення вищевикладених порушень
Шановні Панове!

Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством, оскільки вона зараз прописана під конкретні моделі годинників “KLEYNOD” конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод»

Викликає величезне занепокоєння, чому у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України щодо максимального ефективного та економного використання бюджетних коштів, Луганська обласна державна адміністрація НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Луганська обласна державна адміністрація (надалі – Замовник) вдається до обмеження конкуренції через спрощену процедуру закупівлі за завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», оскільки надання еквівалентів бажаної торгової марки “KLEYNOD” Замовник в документації навіть не передбачає!

«ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Додаток 1 до Оголошення) прописаний Замовником виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» та під його годинники “Клейнод” (KLEYNOD) конкретних моделей викладених нижче:
- годинник наручний чоловічий «KLEYNOD» K 148-513 (20 шт.)
- годинник наручний жіночий «KLEYNOD» K 112-621 (10 шт.)
БЕЗ можливості надання еквівалентів!!!

Це повністю підтверджують наступні факти

1.Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника KLEYNOD та конкретні моделі зазначеної марки, а саме годинник наручний чоловічий KLEYNOD модель K 148-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD модель K 112-621

Замовник планує закупити всього 30 годинників на загальну суму 129 600 гривень, що складає, в середньому, 4 320 грн. за один годинник! Зазначена сума як мінімум ВДВІЧІ перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники інших торгових марок (навіть швейцарського виробництва!) з заявленими Замовником характеристиками!

Таким чином, більш конкурентні пропозиції інших постачальників будуть протиправно відхилені Замовником лише на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ «KLEYNOD» ТОВ «Київський годинниковий завод», а бюджетні втрати складуть як мінімум половину запланованої на закупівлю суми - 65 000 грн.!

Крім того, потрібно відмітити, що заявлена торгова марка годинників KLEYNOD взагалі для Замовника не має жодного значення, оскільки Замовник вимагає постачання годинників ЗІ СВОЄЮ ВЛАСНОЮ СИМВОЛІКОЮ. Таким чином ТМ KLEYNOD відповідно до вимог Замовника взагалі не присутня на годинниках, отже її вимога виглядає ще більш дискримінаційною по відношенню до інших учасників!

Через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» - через зазначене підприємство або його представників, що є абсолютно ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет явно завищену ціну та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі»

Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника

Важливо зазначити, що відповідно до рішень Державної аудиторської служби, Замовник зобов’язаний обов’язково зазначати можливість надання еквівалентів у всіх випадках, коли він посилається на будь-які торгові марки, а ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників!

Таким чином, Замовник має обов’язково вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, оскільки інакше – він грубо порушує п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші наведені у нашій скарзі норми чинного законодавства, т.я. відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель


2. Замовник вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ властивим виключно зазначеним моделям годинників «KLEYNOD» ТОВ «Київський годинниковий завод», зокрема щодо розмірів корпусів, конструкції корпусів, підлаштованих під параметри конкретних механізмів Ronda конкретних калібрів, які вимагаються, а також обмеження щодо циферблатів, їх кольору та специфічного дизайну, кольору стрілок, тощо

Так, для чоловічого годинника Замовник встановлює обмеження форми корпусу та його діаметру (40 мм), а також вимагає циферблат виключно світлого кольору з накладними металевими значками чорного кольору, тип індикації - римські цифри та три стрілки сріблястого кольору

Для жіночого годинника, Замовник також встановлює обмеження форми корпусу (прямокутний) та його розмірів з точністю до десятої долі мм (32мм х 22,5мм), а також вимагає циферблати світлого кольору з накладними металевими значками золотистого кольору, декоративною інкрустацією циферблату стразами (камінням) та три стрілки золотистого кольору

Підлаштовуючи предмет закупівлі під зазначені годинники «Клейнод», Замовник вимагає комплектацію КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ Ronda із зазначенням конкретного калібру та конкретної країни виробництва - 715 (Swiss Made) для чоловічих годинників та 1062 (Swiss Made) для жіночих годинників, чиї параметри розраховані на відповідну конструкцію корпусів, при тому, що існує широкий вибір різноманітних механізмів аналогічної якості та характеристик, відмінність яких залежить від пристосування під певну специфіку конструкції корпусу, у тому числі велика кількість брендів кращої якості ніж Ronda, а крім того, навіть у виробника Ronda – широкий асортимент інших механізмів.

Тому вимога механізму конкретного виробника Ronda, зазначення конкретного калібру, конкретної країни виробництва – Швейцарія (Swiss Made), обмеження кольору та дизайну циферблатів, кольору стрілок – це також лише дискримінаційні обмеження.

Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Зазначені дії можуть свідчити про попередню змову Замовника з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод» та спробу спотворити процес проведення торгів

Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної торгової марки, моделі та конструкції годинника, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розміру та конструкції корпусу, а також механізму конкретного виробника (Ronda) конкретної країни виробництва Швейцарії, підлаштованого під зазначений корпус, вимоги щодо специфічних циферблатів, їх кольору та дизайну (включаючи навіть специфічний тип індикації), а також кольору стрілок.

Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності

Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель

3. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована), при цьому ремені, якими комплектуються годинники ТОВ «Київський годинниковий завод» «KLEYNOD» K 148-513 та K 112-621 (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним ним вимогам, у чому можна легко пересвідчитися просто розрізав ремінь й подивитися на його структуру. Замовник свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та прийняти годинники з ременями ТОВ «Київський годинниковий завод» (який самостійно ремені не виробляє), знаючи, що вони не відповідають подібним вимогам, а також що він порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». А це може свідчити лише бажання Замовника знайти причини для відхилення всіх учасників, крім ТОВ «Київський годинниковий завод».

Тому ми наполегливо просимо Замовника надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 1 Оголошення: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована)., а саме:

- ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника


Враховуючи викладене вище, посилання на конкретну торгову марку “KLEYNOD” та зазначені моделі даної торгової марки (тим більш, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ!) абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиве лише конкретним моделям годинників “KLEYNOD”

Більш того, незрозуміло чому Луганська обласна державна адміністрація, яка має захищати національні інтереси на регіональному рівні під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», ЗАСНОВАНЕ ОСОБАМИ З КРАЇНИ-АГРЕСОРА, які до недавнього часу перебували у складі його засновників і вихід яких може мати формальні кон’юктурні ознаки!

Таким чином через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 1 до Оголошення), участь у зазначених торгах зможе взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників

Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України (із нанесенням бюджетних збитків у розмірі як мінімум половини запланованої суми закупівлі 65 000 грн.) та інших норм чинного законодавства

Оскільки відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, ПРОСИМО задовольнити вимоги, викладені у нашій скарзі.

та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:


1. Прибрати протиправне посилання на ТМ «KLEYNOD», зокрема на годинник наручний чоловічий KLEYNOD модель K 148-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD модель K 112-621, які належать ТОВ «Київський годинниковий завод»
2. Прибрати протиправну вимогу щодо форми, будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників, вимоги до циферблатів та їх дизайну, тощо, властиві моделям «KLEYNOD», які належать ТОВ «Київський годинниковий завод»
3. Прибрати протиправні вимоги щодо механізмів певної торгової марки Ronda та конкретних калібрів та конкретної країни вробництва, пристосованого під певні параметри корпусів ТМ «KLEYNOD» моделей K 148-513 та K 112-621, які належать ТОВ «Київський годинниковий завод», натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати аналоги
4. Виявити зацікавлених посадовців з боку Замовника, які в порушення чинного законодавства, намагалися підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»

Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:

1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки «Клейнод» - годинник наручний чоловічий KLEYNOD модель K 148-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD модель K 112-621 у ТОВ «Київський годинниковий завод»?
3. Надати обґрунтування встановлення вимог з точністю до десятої долі мм - до діаметру чоловічого годинника саме 40 мм та жіночого - 32мм х 22.5 мм?
4. Надати обґрунтування вимоги механізму саме торгової марки Ronda
5. Надати обґрунтування вимоги механізмів торгової марки Ronda конкретних калібрів 715 swiss made (для чоловічого годинника) та 1062 swiss made (для жіночого годинника), а не інших, при наявності на ринку більш якісних механізмів?
6. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору цифр, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі
7. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 129 600 000 за 30 годинників та порядку її формування
8. Керуючись якими нормами чинного законодавства, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей торгової марки «Клейнод» - - годинник наручний чоловічий KLEYNOD модель K 148-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD модель K 112-621?
9. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
10. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки KLEYNOD, конкретних моделей K 148-513 та K 112-621, конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» за як мінімум вдвічі завищеною ціною
11. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за значно завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами у Додатку 1 до Оголошення про закупівлю
12. Надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 1 Оголошення: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована), а саме:
- ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2021 17:19
Шановний учасник!
З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що згадана закупівля є спрощеною закупівлею, а не тендерною закупівлею шляхом проведення процедури відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Згідно з частиною 1 статті 14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону.
Зміни до «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Додаток 1 до Оголошення) Замовником вноситися не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" 129 600,00
UAH з ПДВ
129 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2021 14:18
Електронний підпис
07 липня 2021 14:18
Статут.pdf.p7s
07 липня 2021 14:18
Пропозиція.pdf.p7s
07 липня 2021 14:18
Проєкт договору.pdf.p7s
07 липня 2021 14:18
Згода_перс дані.pdf.p7s
07 липня 2021 14:18
Витяг з ЄДР_18062021.pdf.p7s
07 липня 2021 13:57
Тех_характеристики.pdf
07 липня 2021 13:57
Статут.pdf
07 липня 2021 13:57
Пропозиція.pdf
07 липня 2021 13:57
Проєкт договору.pdf
07 липня 2021 13:57
Згода_перс дані.pdf
07 липня 2021 13:57
Витяг з ЄДР_18062021.pdf
07 липня 2021 13:57
Виписка з Протоколу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
#25277725
Переможець 129 600,00
UAH з ПДВ
12 липня 2021 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2021 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
#25277725
129 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 11:30
Договір 37-2021 від 23.07.2021.PDF укладений
23 липня 2021 11:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 серпня 2021 12:20
129 600,00 UAH UA148201720344270009000000632
Луганська ОДА
UA623348510000000002600915299
ТОВ "Київський годинниковий завод"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 129 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 600,00 UAH)