Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення лабораторних досліджень (випробувань) об’єктів санітарних заходів під час здійснення державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо безпечності харчових продуктів та окремих показників якості (проведення лабораторних випробувань сировини та харчових продуктів рослинного та тваринного походження) код ДК 021:2015- 73110000-6 - Дослідницькі послуги
Очікувана вартість
603 444,86 UAH
UA-2021-06-30-002749-c 6b4b73d09d824561a2f5fa3247b6a16a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Вовк

+380532569979 udvm.buh@polvet.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40358617
Вебсайт: http://polvet.gov.ua/en/main-page/
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., місто ПОЛТАВА, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7
Контактна особа: Алла Вовк
+380532569979
udvm.buh@polvet.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за номерами UA-2021-05-24-014291-b та UA-2021-06-09-011513-b, які були відмінені на підставі подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій. Вказане підтверджується Звітами про результати проведення процедури закупівлі:
- UA-2021-05-24-014291-b Проведення лабораторних досліджень (випробувань) об’єктів санітарних заходів під час здійснення державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо безпечності харчових продуктів та окремих показників якості (проведення лабораторних випробувань сировини та харчових продуктів рослинного та тваринного походження) код ДК 021:2015- 73110000-6 - Дослідницькі послуги (дата формування звіту 09.06.2021);
- UA-2021-06-09-011513-b Проведення лабораторних досліджень (випробувань) об’єктів санітарних заходів під час здійснення державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо безпечності харчових продуктів та окремих показників якості (проведення лабораторних випробувань сировини та харчових продуктів рослинного та тваринного походження) код ДК 021:2015- 73110000-6 - Дослідницькі послуги (дата формування звіту 25.06.2021).
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.
Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону:
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-05-24-014291-b Проведення лабораторних досліджень (випробувань) об’єктів санітарних заходів під час здійснення державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо безпечності харчових продуктів та окремих показників якості (проведення лабораторних випробувань сировини та харчових продуктів рослинного та тваринного походження) код ДК 021:2015- 73110000-6 - Дослідницькі послуги (дата формування звіту 09.06.2021);
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-06-09-011513-b Проведення лабораторних досліджень (випробувань) об’єктів санітарних заходів під час здійснення державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо безпечності харчових продуктів та окремих показників якості (проведення лабораторних випробувань сировини та харчових продуктів рослинного та тваринного походження) код ДК 021:2015- 73110000-6 - Дослідницькі послуги (дата формування звіту 25.06.2021);
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 «Щодо переговорної процедури закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2021 12:56
Оскарження наміру укласти договір: 11 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
513 послуга
Пробопідготовка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, місто Полава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
710 послуга
Мікробіологічні випробування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, місто Полава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
137 послуга
Хіміко-токсикологічні випробування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, місто Полава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
226 послуга
Фізико-хімічні випробування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, місто Полава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
10 послуга
Паразитологічні випробування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, місто Полава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

30 червня 2021 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#00703173
Переможець 603 444,86
UAH з ПДВ
30 червня 2021 12:56

Документи

30 червня 2021 12:56
Електронний підпис
30 червня 2021 12:12
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 12:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#00703173
603 444,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 12:56
Електронний підпис
30 червня 2021 12:12
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 15:19
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 17:52
Додаткова угода №5 до Договору №151.pdf зміни до договору
31 січня 2022 17:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:37
Додаткова угода №4 до Договору 151.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:25
Додаткова угода №3 до Договору №151.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 15:24
Додаткова угода №2 до Договору 151.pdf зміни до договору
26 липня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 16:36
Додаток 1 до Договору 151.pdf зміни до договору
22 липня 2021 16:33
Додаткова угода №1 до Договору 151.pdf зміни до договору
22 липня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 16:39
Договір 151.pdf зміни до договору
15 липня 2021 16:38
Протокол №2 Договір 151.pdf зміни до договору
15 липня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 10:11
Договір 151.pdf укладений
13 липня 2021 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 1 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у зв'язку із зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 278,83 грн. Загальна сума Договору після підписання додаткової угоди становить 603166,03 грн.
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 151 від 13.07.2021 року та викласти пункт 9.1. Договору № 151 від 13.07.2021 року в наступній редакції: «9.1. Договір набирає чинності з дня підписання його Сторонами і діє до 31.03.2022 року.».
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №5 до Договору №151 від 13.07.2021 року: 1) Строк Договору продовжено до 31.03.2022 року; 2) Сума Додаткової угоди становить 119 939,40 грн. Загальна сума Договору після підписання Додаткової угоди становить - 723 105,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 636 376,74
UAH (в тому числі ПДВ 106 062,79 UAH)