Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Місцезнаходження: | 61013, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Догаєва Ірина Володимирівна 380577399719 vodokanal2012@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Communal enterprise “Kharkivvodokanal” |
National ID: | 03361715 |
Contact point: |
Dogaeva Irina Volodimirivna 380577399719 vodokanal2012@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2021 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2021 12:33 |
Очікувана вартість: | 31 845 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,94% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія обов’язково має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5), а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Реквізити гарантії, визначені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) ) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи- резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-адреса інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Publication date: | 30 червня 2021 17:13 |
Enquiries until: | 25 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 серпня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 31 845 900 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,94 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється Покупцем на умовах післяоплати в розмірі 100% від вартості партії Товару на підставі підписаної обома Сторонами видаткової накладної, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати поставки відповідної партії Товару. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2021 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2021 17:10 |
52_ТД_Диз_паливо .doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ДОДАТОК_2_.doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ДОДАТОК_3.doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ОГОЛОШЕННЯ.doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ДОДАТОК_4.doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ДОДАТОК_6.doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ДОДАТОК_4_1.doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ДОДАТОК_7.doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ДОДАТОК_2_1.doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ДОДАТОК_1.doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ДОДАТОК_1_2.doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ДОДАТОК_1_1.doc | |
30 червня 2021 17:10 |
52_ДОДАТОК_1_3.docx | |
30 червня 2021 17:10 |
52_Договiр_поставки_5.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-04-000018 ● fae0e4bb010748e89c7ffa589b006fe4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2022 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.01.2022 №1
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.01.2022 №1.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-06-30-001962-a, 30.06.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-06 09:27:22
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-30-001962-a, яка проводилася Комунальним підприємством «Харківводоканал» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1.Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2.Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-12 11:27:45
Пояснення щодо запиту
При визначені замовником очікуваної вартості предмета закупівлі - Дизельне паливо - код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (далі – товар), закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі", здійснювався розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін, на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" та інформації з отриманих цінових пропозицій від постачальників товару - ТОВ "ТД "САН ОЙЛ", ФОП Демченко О.М., ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА". Обґрунтування якісних та технічних характеристик предмета закупівлі, визначено на підставі реальних потреб підприємства.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Розпорядник бюджетних коштів —бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету (пункт 47 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, далі — БК України).
Розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних та нижчого рівня.
Відповідно до статті 22 БК України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
• за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, – установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
• за бюджетними призначеннями, визначеними рішеннями про місцеві бюджети, – місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Якщо згідно із законом місцевою радою не створено виконавчий орган, функції головного розпорядника коштів відповідного місцевого бюджету виконує голова такої місцевої ради.
Головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.
Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на веб-сторінці Казначейства за посиланням https://www.treasury.gov.ua та на Порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua.
За змістом п. 38 ч.1 ст.2 БК України, одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що за посиланням: https://openbudget.gov.ua, КП «Харківводоканал» має статус одержувача, але у даному конкретному випадку КП “Харківводоканал” не є ані розпорядником ані одержувачем бюджетних коштів, так як джерело фінансування даної процедури закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності.)
Водночас, необхідно зазначити, що суб'єктами господарювання державного сектору економіки, відповідно до ст. 22 ГК України, є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих субєктів.
На сайті Фонду державного майна міститься Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) з інформацією про суб'єкти управління та окремі показники фінансово-господарської діяльності субєктів господарювання, КП «Харківводоканал» у даному переліку відсутнє.
Таким чином, враховуючи, що джерело фінансування предмета закупівлі — власний бюджет (кошти від господарської діяльності), КП “Харківводоканал” не відноситься до розпорядників бюджетних коштів та не належить до суб'єктів господарювання державного сектору економіки, тому у КП «Харківводоканал» відсутній обов’язок оприлюднювати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-13 15:43:36
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-30-001962-a, яка проводилася Комунальним підприємством «Харківводоканал» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що згідно з п. 4 Розділу ІV «Умови поставки та інші умови» Додатку 4 до тендерної документації постачальник гарантує, що якість Товару, що поставляється, відповідає: встановленим технічним та якісним характеристикам: дизельне паливо підвищеної якості - вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927).
У складі тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Демченко О.М. надано гарантійний лист, що він погоджується з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 тендерної документації в повному обсязі, у учасника відсутні будь-які зауваження щодо його змісту, учасник гарантує поставку Товару за вимогами згідно Додатку 4 тендерної документації у повному обсязі, в терміни, запропоновані Замовником та якісно.
Водночас, моніторингом встановлено, що відповідно до п. 2.1 договору від 08.09.2021 № 13/9-ПЦ/21, укладеного Замовником з ФОП Демченко О.М. постачальник гарантує, що якість Товару, що поставляється, відповідає вимогам міжнародних (у т. ч. європейських) та українських стандартів, зокрема вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому в умовах договору від 08.09.2021 № 13/9-ПЦ/21 включено ДСТУ, яке не стосується предмету закупівлі та не відповідає умовам п. 4 Розділу ІV «Умови поставки та інші умови» Додатку 4 до тендерної документації?
укладений Замовником з ФОП Демченко О.М. не у відповідності до технічних характеристик предмета закупівлі?
Крім цього, аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що до договору від 08.09.2021 № 13/9-ПЦ/21 укладались додаткові угоди, якими збільшувалась ціна на дизельне паливо, зокрема: додатковою угодою від 22.10.2021 № 1 збільшено ціну на дизельне паливо з 28,38 грн до 30,70 грн (з ПДВ) за 1 літр дизельного палива; додатковою угодою від 09.11.2021 № 2 збільшено ціну на дизельне паливо з 30,70 грн до 31,08 грн (з ПДВ) за 1 літр дизельного палива.
Згідно з частиною 5 ст. 41 Закону № 922 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Крім того, згідно даних сайту index.minfin.com.ua станом на дати укладання договору та додаткових угод ціна на дизельне паливо по Україні була: станом на 08.09.2021 – 28,13 грн за 1 літр, станом на 22.10.2021 – 29,89 грн за 1 літр, станом на 09.11.2021 – 30,61 грн за 1 літр.
2. Враховуючи вищенаведене, прошу надати, прошу надати документальне підтвердження наявності коливання ціни товару на ринку, що було підставою для укладання додаткових угод від 22.10.2021 № 1 та від 09.11.2021 № 2 до договору від 08.09.2021 № 13/9-ПЦ/21?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-18 16:27:59
Пояснення щодо зміни ціни дизпалива
Додаткові угоди до договору від 08.09.2021 № 13/9-ПЦ/21 на закупівлю дизельного палива (далі – Договор) укладались на підставі вимог Закону «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) та у відповідності з вимогами укладеного Договору. Згідно з частиною 5 ст. 41 Закону та п.11.11 Договору істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю Товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого Товару на ринку у разі коливання ціни такого Товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. Наявність факту коливання ціни Товару на ринку підтверджується довідкою(ми) або листом(ми) відповідних органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни Товару на ринку. До розрахунку ціни за одиницю Товару приймається ціна на Товар на момент укладання Договору, або останньої редакції Договору (з урахуванням внесених раніше змін до Договору про закупівлю щодо розміру ціни на Товар) та на момент звернення до вказаних органів, установ, організацій, що підтверджує коливання (зміни) цін на ринку Товару, що є предметом закупівлі за цим Договором.
У документі, який видає відповідний уповноважений орган, установа, організація має бути зазначена ціна на Товар на момент звернення Постачальника та ціна на Товар на момент укладання Договору, або останньої редакції Договору (з урахуванням внесених раніше змін до Договору про закупівлю щодо розміру ціни на Товар), і відсоток зміни ціни між вказаними періодами як у бік збільшення, так і у бік зменшення (тобто наявності коливання).
Наявність коливання цін на дизельне паливо на території Харківської області підтверджено ціновими довідками Харківської торгово-промислової палати станом на 18.10.2021 (середня ціна на дизельне паливо склала 29,575 грн./літр) в порівнянні з цінами станом на 08.09.2021 (середня ціна на дизельне паливо склала 27,335 грн./літр) , коливання ціни складало +8,19%, що відображено у додатковій угоді №1 від 22.10.2021 до Договору - в межах цього коливання підвищена ціна на дизельне паливо на 8,17%. Та станом на 02.11.21 (середня ціна на дизельне паливо склала 30,54 грн./літр ) в порівнянні з цінами станом на 18.10.2021 (середня ціна на дизельне паливо склала 29,575 грн./літр), коливання ціни склала +3,25% , в межах цього коливання підвищена ціна на дизельне паливо на 1,24% додатковою угодою №2 від 09.11.2021до Договору.
Зазначення іншого ДСТУ в Договорі – це є описка. Корегування умов Договору буде здійснено внесенням відповідних змін до Договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зміни до договору
2022-01-25 16:53:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржується в судовому порядку |
Дата публікації: | 07 лютого 2022 |
Номер відкриття провадження: | П/520/3076/22 |
Дата відкриття провадження: | 04 лютого 2022 |
Документи:
15 лютого 2022 11:34
|
Електронний підпис |
15 лютого 2022 11:34
|
Електронний підпис |
07 лютого 2022 08:45
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ФОП Демченко О.М. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТД "САН ОЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2021 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Демченко О.М. |
31 845 900,00
UAH з ПДВ
|
31 545 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД "САН ОЙЛ" |
31 840 350,00
UAH з ПДВ
|
31 840 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Демченко О.М. #1966016154 |
Переможець |
31 545 900,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2021 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 14:25
|
ДУ_7_13_9-ПЦ_21.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 14:59
|
ДУ_6_13_9-ПЦ_21.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 15:34
|
ДУ_5_13_9-ПЦ_21.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2022 16:26
|
ДУ_4_13_9-ПЦ_21.pdf | зміни до договору |
25 січня 2022 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 10:25
|
ДУ_3-13_9-ПЦ_21.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 10:12
|
ДУ_3-13_9-ПЦ_21.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2021 15:01
|
ДУ_2_13_9-ПЦ_21.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2021 11:04
|
ДУ_1_13_9-ПЦ_21.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2021 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 14:42
|
13_9-ПЦ_21 від 08.09.2021.pdf | укладений |
08 вересня 2021 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.11.2 п. 11.11. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 13/9-ПЦ_21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.11.2 п. 11.11. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 13/9-ПЦ_21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.11.4 п. 11.11. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 13/9-ПЦ_21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.11.4 п. 11.11. Договору (Корегування) |
Номер договору про закупівлю: | 13/9-ПЦ_21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст. 651-654 Цивільного кодексу України та п. 11.12. Договору, Сторони вирішили внести зміни до п. 2.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 13/9-ПЦ_21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п. 5. ч.2 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пп 11.11.2 п. 11.11, також п. 11.12 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 13/9-ПЦ_21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.11.4 п. 11.11. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 13/9-ПЦ_21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п. 11.6., п.п. 11.11.4 п. 11.11 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 13/9-ПЦ_21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |