Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо обрізки, зносу сухих та аварійних дерев
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-06-30-001835-b 7c99049887cb4cdbb3e1a872d7430c80
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліпейко Володимир Іванович

380577252484 ruo22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа: Ліпейко Володимир Іванович
380577252484
ruo22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2021 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо обрізки, зносу сухих та аварійних дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Курчанова, 23, вул.. Метробудівників, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 2.2. Оплата послуг Виконавця за цим Договором здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання наданих послуг. 2.3. Замовник зобов'язаний направити Виконавцю підписаний акт здачі-приймання наданих послуг або мотивовану відмову від приймання послуг. У разі мотивованої відмови Замовника, сторонами складається двосторонній акт з переліком необхідних доопрацювань і термінів їх виконання. 2.4. Оплата всіх сум за Договором проводиться в українських гривнях. 2.5. Оплата здійснюється тільки за фактично виконану послугу Замовником за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 100 календарних днів. Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2021 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2021 12:48
ОголошКиевский.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАЛЬНІЙ-20" 80 000,00
UAH
80 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАЛЬНІЙ-20"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДАЛЬНІЙ-20"
#43607424
Переможець 80 000,00
UAH
12 липня 2021 10:16

Документи

12 липня 2021 10:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2021 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДАЛЬНІЙ-20"
#43607424
80 000,00
UAH
Документи

Документи

12 липня 2021 10:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 13:19
прот 104 до 164-21.pdf зміни до договору
23 липня 2021 13:18
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 16:47
ДУ 2 до 164-21.pdf зміни до договору
21 липня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 16:37
прот 103 - виправлення.pdf зміни до договору
21 липня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 15:37
ДУ 1 до 164-21.pdf зміни до договору
15 липня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 15:25
дог 164-21 ДАЛЬН-20.pdf укладений
15 липня 2021 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни (внесення змін до п.2.1. Договору)
Номер договору про закупівлю: 164-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки
Номер договору про закупівлю: 164-21
Договір:
Номер додаткової угоди: прот 103
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відміна додаткової угоди № 1 2. Доповнення Договору № 164-21 від 15 липня 2021 р. додатками: «Договірна ціна» та «Кошторис»
Номер договору про закупівлю: 164-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки
Номер договору про закупівлю: 164-21
Договір:
Номер додаткової угоди: прот 104
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 80 000,00
UAH