Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Контактна особа: |
Орлова Ірина +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2021 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 590 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | щомісячно | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2021 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2021 13:28 |
ТД 2 тех обслугов автом сист пожежогас.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000086 ● e2966982e4f54bcb802adad21c3cf22c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 09:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2022 № 146
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.05.2022 № 146
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
15. UA-2021-06-30-001070-a Публічне Акціонерне Товариство «Центренерго»
Трипільська ТЕС ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання 590 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-23 13:26:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (Технічне обслуговування автоматичної системи пожежогасіння) (ДК 021:2015: 50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-30-001070-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-24 14:44:48
Пояснення на запит щодо закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (Технічне обслуговування автоматичної системи пожежогасіння)"
1) Згідно з запитом: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викладене в Інформаційній довідці щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівель (додається).
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі моніторингу цін.
2) Згідно з запитом: Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
http://www.centrenergo.com
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-26 15:23:06
Запит про надання пояснень
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-30 15:41:22
пояснення на запит Замовнику на пояснення від 26.05.2022 щодо закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (Технічне обслуговування автоматичної системи пожежогасіння)
Надаємо пояснення на запит Замовнику на пояснення від 26.05.2022 щодо закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (Технічне обслуговування автоматичної системи пожежогасіння).
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-30-001070-a.
1) Згідно з запитом: надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Відповідь:
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі викладене в Інформаційній довідці щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (додається).
Додаток:
1) Інформаційна довідка щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;
2) моніторинг цін на 3 арк. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (Технічне обслуговування автоматичної системи пожежогасіння) (надалі – Висновок). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-30-001070-a. 1. Згідно з Висновком: Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до підпункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, зокрема, з порушенням частини 1 статті 16 Закону № 922. Так, у відповідності до частини 1 статті 16 Закону № 922 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Однак, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Замовник встановив вимогу щодо надання лише довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, чим порушено вимоги частини 1 статті 16 Закону № 922, відповідно до якої Учасники мають документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність матеріально-технічної бази, працівників чи аналогічних договорів, не може розглядатися як документально підтверджена інформація. Заперечення: 1. Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з частиною першою статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Форма документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Законом не визначена. Законом передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та досвіду роботи з закупівлями. На сайті Прозорро (https://infobox.prozorro.org/articles/uzagalneni-rekomendaciji-dlya-zamovnikiv-shchodo-zapovnennya-tendernoji-dokumentaciji-dlya-proceduri-zakupivli-vidkriti-torgi) викладені Узагальнені рекомендації для замовників щодо заповнення тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (надалі – Рекомендації). У частині п’ятій Рекомендацій зазначено, зокрема: • на підтвердження кваліфікаційному критерію Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформація може бути надана учасниками або у вигляді таблиці, або довідки (у довільній формі або за формою встановленою замовником) із зазначенням необхідних відомостей, наприклад: ПІБ працівників, кваліфікація/спеціальність, досвід роботи за конкретною спеціальністю; • вимоги щодо документів на підтвердження кваліфікаційному критерію Наявність обладнання та матеріально-технічної бази установлюються у залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі. Інформація може бути надана у вигляді таблиці або довідки із зазначенням конкретних відомостей (можуть бути надані копії відповідних документів (технічних паспортів) обладнання, документи щодо наявності власного та/або залученого парку машин, механізмів, приміщень, наявність орендованих або власних виробничих потужностей необхідних для виконання замовлення тощо; • для підтвердження наявності досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів. Таким чином, тендерну документацію щодо закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (Технічне обслуговування автоматичної системи пожежогасіння) Трипільською ТЕС складено у повній відповідності з вимогами статтей 16, 22 Закону.
2022-06-09 13:12:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 1 статті 16)
Оскарження в суді
Опис: | Просимо визнати протиправним та скасувати висновок Держаудитслужби щодо закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (Технічне обслуговування автоматичної системи пожежогасіння) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-30-001070-a). |
Дата публікації: | 21 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 640/9224/22 |
Дата відкриття провадження: | 23 червня 2022 |
Документи:
05 липня 2022 15:36
|
Електронний підпис |
21 червня 2022 13:34
|
Електронний підпис |
21 червня 2022 13:34
|
Опис та позовна заява Пожежогасіння.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2021 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Сучасні технології безпеки ПЛЮС" |
495 600,00
UAH
|
495 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІДЕР БЕЗПЕКА ГРУП" |
575 000,00
UAH
|
575 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сучасні технології безпеки ПЛЮС" #41143854 |
Переможець |
495 600,00
UAH
|
29 липня 2021 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 11:32
|
Договір 15 35 від 18.08.2021.pdf | укладений |
18 серпня 2021 11:31
|