Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Енергодарської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01288078 |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька обл., місто Енергодар, проспект Будівельників, буд.21, офіс 17. а/с 385 |
Контактна особа: |
Астахова Ксенія Михайлівна +380613963429 kultura.energodar@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2021 19:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2021 13:15 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія надається учасником у вигляді електронного документа. Банківська гарантія надається банківською установою у вигляді електронного документу з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, який повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги». Учасник, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, відповідно до електронних форм оголошення про проведення процедури закупівлі на електронному майданчику через який подається тендерна пропозиція, а саме введення у відповідне поле певного тексту та завантаження документу, що підтверджує відповідність зазначеній вимозі, надає замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку із поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії разом з копією ліцензії банку, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321, із зобов’язанням банку в разі виникнення обставин передбачених пунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок замовника суму забезпечення тендерної пропозиції учасника, яка визначена в цій тендерній документації.. Банківська гарантія повинна містити обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант) та відповідати формі, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12. 2020 року № 2628. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше ніж 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Реквізити бенефіціара: Найменування бенефіціара: Відділ культури Енергодарської міської ради, код ЄДРПОУ 01288078, 71503, Запорізька область, м. Енергодар, проспект Будівельників, буд.21; Банківські реквізити бенефіціара: UA908201720355109015024031090 в ДКСУ м. Київ; Валюта, у якій надається гарантія - гривня (UAH); Розмір забезпечення тендерної пропозиції -15000,00 гривень (п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Усі витрати, пов’язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок учасника. У разі відсутності технічної можливості надати забезпечення тендерної пропозиції відповідно до електронних форм оголошення про проведення процедури закупівлі на електронному майданчику через який подається тендерна пропозиція, учасник може їх надати у складі тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору та надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення – 4,5 % від вартості договору. Вид забезпечення – банківська гарантія (з грошовим забезпеченням (покриттям). Банківська гарантія має бути видана з урахуванням Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Надати банківську гарантію необхідно за адресою замовника у визначені строки. Забезпечення надається замовнику в паперовому вигляді без використання електронної системи переможцем процедури закупівлі (оригінал зазначеного документу). Гарантія не повинна містити обмеження з боку Гаранта щодо необхідності узгодження з ним додаткових угод до договору про закупівлю. Гарантія не може бути відкликана без згоди замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення не повертається замовником учаснику в разі: 1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань учасником за договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення надання послуг; за порушення умов зобов'язання щодо якості послуг; 2. Дострокового розірвання замовником договору про закупівлю у випадку, якщо учасник не виконує свої зобов’язання за Договором; 3. Дострокового розірвання учасником договору про закупівлю. Право щодо неповернення учаснику забезпечення договору виникає у замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) учасником договору. Факт невиконання або неналежного виконання учасником своїх зобов’язань за договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення надання послуг та/або надання послуг неналежної якості тощо. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) учасником зобов’язань за договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється замовником учаснику. Про неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю замовник письмово повідомляє учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання учасником своїх зобов’язань за договором. Починаючи від дати відправлення учаснику письмового повідомлення замовник набуває право отримати забезпечення від Гаранта (банківської установи, яка надає гарантію забезпечення). Реквізити для оформлення банківської гарантії замовник надсилає Переможцю після прийняття рішення про намір укласти договір. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником в національній валюті України-гривні, в безготівковій формі, шляхом перерахування попередньої оплати у вигляді авансу згідно Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункту 151 Постанови КМУ від 22 липня 2020р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», рішення виконавчого комітету Енергодарської міської ради від 20.02.2020 №34 «Про затвердження Положення про здійснення у м. Енергодарі розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», терміном, що не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців, що становить _____________ грн. (сума прописом), на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після надання Виконавцем відповідного рахунку. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Залишок коштів від загальної ціни даного Договору, що становить ________________ грн. (сума прописом), перераховується Замовником як кінцевий розрахунок на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданої послуги протягом 10 (десяти) банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 червня 2021 19:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 червня 2021 19:41 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів.docx | |
29 червня 2021 19:41 |
Додаток _2 Інші документи_ що мають надаватись в складі тендерної пропозиції.docx | |
29 червня 2021 19:41 |
Додаток _3 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам.docx | |
29 червня 2021 19:41 |
Додаток _4 Технічні_ якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі.docx | |
29 червня 2021 19:41 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
29 червня 2021 19:41 |
Додаток _6 Цінова пропозиція.docx | |
29 червня 2021 19:41 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-23-000083 ● 0b5c3fbadd00469da8592b725ae3efa4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 16:32 |
НАКАЗ
23.07.2021 № 382
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів», ID: UA-2021-06-29-008645-c, яка проводиться Відділом культури Енергодарської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-29-008645-c Відповідно до вимог викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-29-008645-c Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 26.07.2021 року та положень частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відділ культури Енергодарської міської ради, повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом відділу культури Енергодарської міської ради 29 червня 2021 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі: ДК 021:2015 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Комплексна послуга - Організація проведення святкового заходу з нагоди 30-ї річниці незалежності України). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-29-008645-c. Відповідно до змісту висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 26.07.2021 року зазначається, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Карпенко Андрій Анатолійович установлено порушення вимог пункту першого частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;) (аб. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: скасувати попереднє рішення тендерного комітету від 20.07.2021 № 10 про визначення переможцем торгів ФОП Карпенко Андрій Анатолійович та відхилити його тендерну пропозицію, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу культури Енергодарської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету, що оформлено протоколом від 29.06.2021 № 9; тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Карпенко Андрій Анатолійович (далі – ФОП Карпенко Андрій Анатолійович); протокол засідання тендерного комітету від 20.07.2021 № 10; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднений в електронній системі закупівель 20 липня 2021 року. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Карпенко Андрій Анатолійович вимогам тендерної документації Замовника торгів. Так, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Замовником вимагалось надання оригіналу(-ів) довідки(-ок), виданої(-их) обслуговуючим(-и) банком(-ами), що містить інформацію про наявність/відсутність відкритого рахунку, за наявності відкритого рахунку – номер рахунку. Наведена вище інформація може бути зазначена обслуговуючим банком в одній або декількох довідках. У разі наявності в Учасника декількох обслуговуючих банків в складі тендерної пропозиції має бути надано довідку із необхідною інформацією з кожного обслуговуючого банку. Учасник в складі тендерної пропозиції також повинен надати довідку довільної форми з назвою його обслуговуючого (-чих) банку (-ів). На виконання даної вимоги учасником ФОП Карпенко Андрій Анатолійович у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 13.07.2021 №1307/ТП-14 із зазначенням обслуговуючих банків - Запорізьке обласне відділення АТ «Ощадбанк» та АТ КБ «ПриватБанк», а також відповідні довідки з вказаних банків. Водночас, у складі тендерної пропозиції ФОП Карпенко Андрій Анатолійович надано Банківську гарантію № 71.00.020527, видану Акціонерним товариством «Акціонерний комерційний банк «Конкорд», проте інформацію щодо даної банківської установи (на виконання вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД) учасником не зазначено у довідці про обслуговуючі банки, та не надано відповідну довідку про наявність/відсутність відкритого рахунку з даної банківської установи, чим не дотримано вимогу пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Карпенко Андрій Анатолійович підлягала відхиленню на підставі пункту першого статті 31 Закону, оскільки учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Проте, на порушення пункту першого статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Карпенко Андрій Анатолійович. 20.07.2021 року на засіданні тендерного комітету відділу культури Енергодарської міської ради (протокол №10 від 20.07.2021р.) розглядалися тендерні пропозиції, надані учасниками під час проведення процедури закупівлі відкриті торги щодо закупівлі: ДК 021:2015 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Комплексна послуга - Організація проведення святкового заходу з нагоди 30-ї річниці незалежності України). Першою у переліку тендерних пропозицій, як найбільш економічно вигідна, розглядалася тендерна пропозиція учасника ФОП Карпенко Андрій Анатолійович на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам, встановленим статтею 17 Закону та вимогам, визначеним у тендерній документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету відділу культури Енергодарської міської ради від 29.06.2021р. №9 (далі-тендерна документація). За результатами такого розгляду було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Карпенко Андрій Анатолійович є найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам, визначеним у тендерній документації. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Карпенко Андрій Анатолійович згідно зі статтею 31 Закону відсутні. Закупівлі здійснюються за принципами, установленими статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Зазначених вище запитів до замовника від посадових осіб Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області через електронну систему закупівель не надходило. Щодо встановленої у висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 26.07.2021 року невідповідності тендерної пропозиції ФОП Карпенко Андрій Анатолійович вимогам тендерної документації замовника, зазначаємо наступне: 1. На виконання вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником вимагалось «надання оригіналу(-ів) довідки(-ок), виданої(-их) обслуговуючим(-и) банком(-ами), що містить інформацію про наявність/відсутність відкритого рахунку, за наявності відкритого рахунку – номер рахунку. Наведена вище інформація може бути зазначена обслуговуючим банком в одній або декількох довідках. У разі наявності в Учасника декількох обслуговуючих банків в складі тендерної пропозиції має бути надано довідку із необхідною інформацією з кожного обслуговуючого банку. Учасник в складі тендерної пропозиції також повинен надати довідку довільної форми з назвою його обслуговуючого (-чих) банку (-ів)» учасником ФОП Карпенко Андрій Анатолійович у складі тендерної пропозиції були надані: довідка вих. №1307/ТП-14 від 13.07.2021 із зазначенням обслуговуючих банків - Запорізьке обласне відділення АТ «Ощадбанк» та АТ КБ «ПриватБанк», а також відповідні довідки з вказаних банків. Замовник в тендерній документації не вимагав надання учасниками у складі тендерної пропозиції надання оригіналу(-ів) довідки(-ок), виданої(-их) усіма обслуговуючим(-и) банком(-ами), що містить інформацію про наявність/відсутність відкритого рахунку, за наявності відкритого рахунку – номер рахунку. Наведена вище інформація може бути зазначена обслуговуючим банком в одній або декількох довідках. У разі наявності в Учасника декількох (не усіх) обслуговуючих банків в складі тендерної пропозиції має бути надано довідку із необхідною інформацією з кожного обслуговуючого банку. Учасник в складі тендерної пропозиції також повинен надати довідку довільної форми з назвою його обслуговуючого (-чих) банку (-ів)», вимога виконана учасником в тому сенсі, що вимагалося надати інформацію про банківські рахунки, які використовуються учасником для здійснення господарської діяльності та через які відповідно здійснюється рух грошових коштів. Формулювання вимоги замовника щодо надання довідки (-ок) з обслуговуючого (-их) банку (-ів) із зазначенням реквізитів відкритих банківських рахунків та довідки в довільній формі з назвою обслуговуючого банку без визначення, який саме банк є в розумінні замовника «обслуговуючим», без вимоги про відображення інформації щодо залишку коштів на рахунках, наявності/відсутності заборгованості за кредитами тощо, підтверджує правильність розуміння наміру замовника при встановленні такої вимоги, а саме не для з’ясування фінансового стану учасника на певний момент, а для отримання інформації про банківські реквізити для відображення їх у договорі про закупівлю, який буде укладений з переможцем. Це підтверджується також тим, що такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, визначений в пункті 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником не встановлювався. 2. На виконання п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а саме – «учасник зобов’язаний надати для забезпечення своєї тендерної пропозиції – банківську гарантію у вигляді електронного документа, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639» ФОП Карпенко Андрій Анатолійович надав Банківську гарантію № 71.00.020527, видану Акціонерним товариством «Акціонерний комерційний банк «Конкорд», яка оформлена належним чином. На засіданні тендерного комітету відділу культури Енергодарської ради 20.07.2021 року тендерна пропозиція учасника ФОП Карпенко Андрій Анатолійович, у частині надання банківської гарантії, розглядалася виключно згідно з Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, в якій чітко визначено загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання. Згідно з п.п.2 п. 1 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639 визначено поняття «базові відносини - відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія». Банківська гарантія – це документ, у якому банк гарантує перерахування певної суми, зазначеної в умовах закупівлі, замовнику у гарантійному випадку, тобто у разі, коли учасник не виконав обов’язки, пов’язані з поданням тендерної пропозиції. Відповідно до п. 17 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639 оформлення гарантії обов’язково повинно супроводжуватися підписанням заяви про отримання гарантії. Підписання договору про надання гарантії найчастіше відбувається, якщо як забезпечення за гарантією надають під заставу майно клієнта з додатковим підписанням договорів застави. Кожен банк аналізує інформацію про своїх клієнтів перед тим, як вступити з ними у правовідносини. Також банки намагаються знизити ризики невиконання клієнтами своїх зобов’язань у результаті укладення договорів застави майна такого клієнта чи дружньої до клієнта особи. Таким чином, при оформленні гарантії рівень ризиків банку залежить від виду застави, яку надає клієнт, фінансових показників клієнта і його готовності та бажання виконати взяті на себе зобов’язання. Тому процедура оформлення відносин між учасником торгів та банком при випуску гарантії значною мірою залежить від того, що клієнт надасть як забезпечення. Найчастіше банки надають гарантії під такі забезпечення: – грошові кошти на спеціальному рахункові покриття; – депозит юридичної чи фізичної особи; – майно: нерухомість, транспортні засоби, товари в обороті, обладнання тощо; – без застави. Тому можна дійти висновку, що учасник не повинен мати рахунки у банківській установі в якій він оформлює банківську гарантію. Від так щодо забезпечення тендерної пропозиції учасника, жодних додаткових вимог до банківської гарантії, крім встановлених пунктом 2 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, замовником встановлено не було. Учасник не зобов’язаний був надавати банківську гарантію виключно від банківської установи, в якій у нього наявні/відсутні рахунки та/або в якій він обслуговується. Замовник не зобов’язаний був перевіряти чи є Акціонерне товариством «Акціонерний комерційний банк «Конкорд», який надав банківську гарантію учаснику ФОП Карпенко Андрій Анатолійович його обслуговуючим банком, чи наявні/відсутні у нього відкриті рахунки в даній банківській установі. А отже, рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які були прописані в тендерній документації відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», які чітко і однозначно були прописані в тендерній документації, і відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови, замовник не має права. Враховуючи вищевикладене, учасник ФОП Карпенко Андрій Анатолійович надав документи в складі своєї тендерної пропозиції на свій розсуд та виключно на принципі доброчесності та не порушив умов тендерної документації. 20.07.2021 р. членами тендерного комітету Енергодарської міської ради було прийнято рішення про визначення переможцем ФОП Карпенко Андрій Анатолійович в інтересах замовника на засадах об’єктивності та неупередженості, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов, обґрунтовуючи таке рішення принципами максимальної економії та ефективності і заощадження бюджетних коштів. Прийняття такого рішення ні в якому разі не призводить до негативного результату. Таким чином, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-29-008645-c Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 26.07.2021 року є необґрунтованим і таким, що прийнято без врахування всіх істотних обставин, а тому є противоправним та підлягає скасуванню. Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Голова тендерного комітету: ______________ Н.М Криковцова Заступник голови тендерного комітету: ______________ В.А. Андрєєва Секретар тендерного комітету: ______________ К.М. Астахова Члени тендерного комітету: ______________ Л.Г. Пензієнко
2021-08-02 12:51:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу оскаржено до Запорізького окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 06 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 280/7209/21 |
Дата відкриття провадження: | 17 серпня 2021 |
Документи:
19 серпня 2021 15:36
|
Електронний підпис |
06 серпня 2021 15:44
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2021 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Карпенко Андрій Анатолійович |
1 395 000,00
UAH з ПДВ
|
1 395 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Деріло Віра Костянтинівна |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Тоцький Владислав Станіславович |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Карпенко Андрій Анатолійович #3082217193 |
Переможець |
1 395 000,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2021 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 13:29
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2021 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 13:10
|
Договір | укладений |
02 серпня 2021 13:07
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
05 серпня 2021 12:34
|
418 000,00 UAH | UA168201720344220013000031090 Відділ культури Енергодарської МР |
UA393139570000026003500300725 ФОП Карпенко Андрiй Анатолiйович |
Оплачений |
26 серпня 2021 15:51
|
977 000,00 UAH | UA168201720344220013000031090 Відділ культури Енергодарської МР |
UA393139570000026003500300725 ФОП Карпенко Андрiй Анатолiйович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, з урахуванням положень Бюджетного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 6.4.3, пп. 2) п. 12.6 договору №128 від 02.08.2021р., у зв’язку з виникненням об’єктивних підстав для заміни артистів і ведучого та для покращення надання комплексної послуги - Організація проведення святкового заходу з нагоди 30-ї річниці незалежності України, що не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |