Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця – Гнівань – Тиврів км 19+700 – 23+000, протяжність 3,3 км (в межах м. Гнівань) в межах Вінницької області
Current average repair of the highway O-02-03-01 Vinnytsia-Hnivan-Tyvriv km 19 + 700 - 23 + 000, length 3.3 km (within the city of Hnivan) within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
65 982 912,00 UAH
UA-2021-06-29-008287-c 6cd0ce31d6cf4088be9a4b95fc022daa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Кравчук

+380432560707 dpsmadtendera@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Андрій Кравчук
+380432560707
dpsmadtendera@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S"
National ID: 42434474
Contact point: Andriy Kravchuk
+380432560707
dpsmadtendera@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 червня 2021 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 вересня 2021 13:28
Очікувана вартість: 65 982 912,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 329 914,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Згідно ТД
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1979487.36 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Згідно ТД
Publication date: 29 червня 2021 17:43
Enquiries until: 21 липня 2021 00:00
Complaints submission until: до 27 липня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 липня 2021 00:00

Information

Estimated total value: 65 982 912 UAH including VAT
Minimal lowering step: 329 915 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Actual address: 21027, Vinnytsia, Cosmonauts Avenue, 40. Pursuant to Part 1 of Article 29 of the Law, the evaluation of tender offers is carried out automatically by an electronic procurement system based on the evaluation criteria and methods specified by the customer in the tender documentation and by applying an electronic auction. The only criterion for evaluating proposals is the price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця – Гнівань – Тиврів км 19+700 – 23+000, протяжність 3,3 км (в межах м. Гнівань) в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the highway O-02-03-01 Vinnytsia-Hnivan-Tyvriv km 19 + 700 - 23 + 000, length 3.3 km (within the city of Hnivan) within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 травня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник може здійснювати попередню оплату послуг у розмірі, що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування, який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Попередня оплата здійснюється з урахуванням норм чинного законодавства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: -
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 червня 2021 17:43

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Згідно ТД

Сума забезпечення: 1979487.36 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документ
Вимоги до документу: Згідно ТД

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Згідно ТД
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документ
Вимоги до документу: Згідно ТД

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги щодо наявності Грунтозмішувальної установки
Дата подання: 30 червня 2021 17:06
Дата відповіді: 02 липня 2021 10:02
Відповідно до Табл.1 Додатку 4 до Тендерної документації по предмету закупівлі, Замовник вимагає наявність у Учасника Ґрунтозмішувальної установки, проте виходячи з Технічного завдання по предмету закупівлі, роботи де міг би бути задіяний даний механізм - відсутні. Просимо прибрати дану вимогу з Тендерної документації, або обґрунтувати доцільність наявності такої вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 02 липня 2021 11:49
Дата відповіді: 06 липня 2021 09:42
У разі якщо учасник не має досвіду виконання аналогічних договорів чи може він залучити субпідрядника який має документально підтверджений досвід і чи буде це належним підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 ТД, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: інформацію від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, електронній системі, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Пунктом 3.5 вказаного розділу встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Інформація подається згідно Додатку№4.
Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2017-2020 р. та оригінал не менше ніж одного аналогічного договору (поточного або капітального ремонту), що вказаний у довідці та за яким учасником виконувались роботи (надавались послуги) щодо ремонту дорожнього покриття, та копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг) в повному обсязі.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
Таким чином, залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців можливе тільки для підтвердження кваліфікаційних критеріїв таких як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідність
Дата подання: 09 липня 2021 13:01
Дата відповіді: 13 липня 2021 08:25
Вимагається: "Учасник на виконання вимоги ч. 2 статті 17 Закону повинен надати інформацію, наведену нижче*" і "Переможець торгів на виконання вимоги ч. 2 статті 17 Закону повинен надати інформацію, наведену нижче**" Де можна побачити розшифровку цих *** ???
Відповідь: Дякуємо за запитання. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-06-29-008287-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 16 серпня 2021 19:38
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2021 17:55
рішення від 18.08.2021 № 18937.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2021 17:54
рішення від 31.08.2021 № 19822.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2021 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19822-р/пк-пз від 31.08.2021 виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 06 вересня 2021 11:39
Номер скарги: UA-2021-06-29-008287-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Код ЄДРПОУ:03448860
Скарга на рішення Замовника
Скарга на протиправні дії Замовника викладені в ПРОТОКОЛІ розгляду тендерних пропозицій UA-2021-06-29-008287-c
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

16 серпня 2021 18:51
Скарга UA-2021-06-29-008287-c.docx

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2021 15:53
рішення від 31.08.2021 № 19822.pdf

Документи подані скаржником

17 серпня 2021 19:52
UA-2021-06-29-008287-c-qualifications.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-14-000001 ● 618ef5014af04e488d58d74b51475c19
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2021 11:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
14.09.2021 №525
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 14.09.2021 №525
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2021-06-29-008287-c 29.06.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-22 15:13:07

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця – Гнівань – Тиврів км 19+700 – 23+000, протяжність 3,3 км (в межах м. Гнівань) в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-29-008287-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-27 11:52:25

Відповідь замовника

В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Якість повинна відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1- 37641918-117:2014. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 65 982 912,00 разом з ПДВ. Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - 29 червня 2021 року о 17:43. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості оприлюднено 30 червня 2021 року о 10:06.
Посилання на власний вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://smad.vin.gov.ua/s-44/p-768/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristi/
Таким чином, замовником дотримано вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 вересня 2021
UA-2021-06-29-008287-c6cd0ce31d6cf4088be9a4b95fc022daa
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ТОВ "ШЛЯХБУД" Відповіді учасника Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 11:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Відповіді учасника Документи
Рішення скасоване
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 11:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Відповіді учасника Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 14:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ШЛЯХБУД" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2021 08:36

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей 1. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник ТОВ "ШЛЯХБУД" надав у складі пропозиції документи на підтвердження проходження транспортними засобами проходження ТО, а саме: оригінал протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу на ЗИЛ 431412, тоді як згідно довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №266/2 в учасника вказано ЗИЛ 138, що відповідає Свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу СХК 764518. 2. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник ТОВ "ШЛЯХБУД" надав у складі пропозиції копії документів, що підтверджують фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме: надано копії Балансу підприємства за останній звітний період, Звіту про фінансові результати за останній звітний період та Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, замість сканованих копій з оригіналу. Порушені вимоги Тендерної документації 1. Пункт 3.1 Розділ 3, інформацію та документи, передбачені в цій документації, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій передбачено тендерною документацією) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (-их) файлів у форматі Portable Document Format, далі – pdf) одним або декількома файлами (виняток складають кваліфікований електронний підпис (КЕП), подання документів у заархівованому вигляді). У випадку, якщо в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом»,/ «З оригіналом згідно»,/ «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. 2. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація подається згідно Додатку№4, у складі пропозиції надають: - учасник має надати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи на всю техніку, яка зазначена в довідці, які видаються згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 (Постанова Кабінету Міністрів України зі змінами від 23.01.2019 року №46 (Протокол перевірки стану транспортного засобу); - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: - учасник має надати скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - учасник має надати скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - учасник має надати скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати оригінал протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу на ЗИЛ 138; 2. Надати скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; 3. Надати скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; 4. Надати скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.

Документи

Публічні документи

12 серпня 2021 08:19
Електронний підпис
11 серпня 2021 16:20
Електронний підпис
30 липня 2021 13:43
Електронний підпис
30 липня 2021 11:31
Гарантія.rar
30 липня 2021 11:31
22800-6 ШЛЯХБУД p7s.7z
30 липня 2021 11:31
40.8 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.7 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.6 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.5 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.4 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.3 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.2 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.1 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
38 ЗАЯВА.PDF
30 липня 2021 11:31
35 Виписка.pdf
30 липня 2021 11:31
31 П Р О Е К Т застави.pdf
30 липня 2021 11:31
21 Протокол №71.PDF
30 липня 2021 11:31
15 Витяг з ПДВ.pdf
30 липня 2021 11:31
14 Витяг з ЄДР 14.07.2021.pdf
30 липня 2021 11:31
13 Проєкт договору.pdf
30 липня 2021 11:31
11 Календарний графік.pdf
30 липня 2021 11:31
9 Витяг зі статуту.pdf
30 липня 2021 11:31
7.6 Фінрезультат 2021.PDF
30 липня 2021 11:31
7.5 Баланс 2021.PDF
30 липня 2021 11:31
7.4 Фінрезультат 2020.PDF
30 липня 2021 11:31
7.3 Баланс 2020.PDF
30 липня 2021 11:31
7.2 Рух коштів 2020.PDF
30 липня 2021 11:31
6.9 Відгуки огри.PDF
30 липня 2021 11:31
6.4 акти_133-19-П.pdf
30 липня 2021 11:31
6.3 акти_130-19-П.pdf
30 липня 2021 11:31
6.2 акти_111-19-П.pdf
30 липня 2021 11:31
6.1 акти_48-18-П сф.pdf
30 липня 2021 11:31
5.15 Дипломи ІТР.pdf
30 липня 2021 11:31
5 Довідка працівники.pdf
30 липня 2021 11:31
3.6 ОЗ-6 — КДМ 2013.pdf
30 липня 2021 11:31
3 Відомість АБЗ.pdf
30 липня 2021 11:31
2.9 ОЗ-6.pdf
30 липня 2021 11:31
2.3 Дозвіл декларація.PDF
30 липня 2021 11:31
2 Довідка МТБ.pdf
30 липня 2021 11:31
1 Реестр Гнівань.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей 1. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" надав у складі пропозиції завірені ксерокопію документів, що підтверджують перебування обладнання на обліку, а саме: ксерокопія інвентарних карток обліку основних засобів на асфальтобетонні заводи ДС-158, тоді як згідно Тендерної документації вимагається надання оригіналів. 2. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" надав у складі пропозиції завірену ксерокопію документа, що підтверджує надання дозволу на викиди забруднюючих речовин, а саме: ксерокопія Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами №520655900-42, тоді як згідно Тендерної документації вимагається надання оригіналу. 3. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" не надав у складі пропозиції копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу та/або накази про прийняття на роботу таких працівників: не надано копії витягу з трудової книжки із записом про прийом на роботу та/або наказ про прийняття на роботу працівників Варакута Є.О. та Авраменко Д.І. 4. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" надав у складі пропозиції завірені ксерокопії документів, що підтверджують право керування, а саме: ксерокопії посвідчень тракториста-машиніста, тоді як згідно Тендерної документації вимагається надання оригіналів. 5. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" надав у складі пропозиції завірені ксерокопії документів, що підтверджують проходження працівниками перевірки знань з охорони праці, а саме: ксерокопії Витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань з охорони праці, тоді як згідно Тендерної документації вимагається надання оригіналів. 6. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" не надав у складі пропозиції документи, що підтверджують проходження працівниками перевірки знань з охорони праці, а саме: відсутні дані про проходження перевірки знань з охорони праці Березовським В.М. 7. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" надав у складі пропозиції завірені ксерокопії документів, про здобуття освіти технічними працівниками перерахованими у довідці (крім Міронова І.П.), а саме: ксерокопії дипломів про здобуття вищої або неповної вищої освіти, тоді як згідно Тендерної документації вимагається надання оригіналів. Порушені вимоги Тендерної документації 1. Пункт 3.1 Розділ 3, інформацію та документи, передбачені в цій документації, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій передбачено тендерною документацією) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (-их) файлів у форматі Portable Document Format, далі – pdf) одним або декількома файлами (виняток складають кваліфікований електронний підпис (КЕП), подання документів у заархівованому вигляді). У випадку, якщо в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом»,/ «З оригіналом згідно»,/ «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. 2. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4: - інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), Таблиця 2: - учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України; - діяльність на Асфальтобетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинно відповідати природоохоронному законодавству. З цією метою Учасник надає у складі пропозиції дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація подається згідно Додатку№4, у складі пропозиції надають: - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу та/або накази про прийняття на роботу таких працівників; - у разі залучення Учасником операторів (водіїв, машиністів (їх помічників), тощо) на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає посвідчення водія або інший документ, що посвідчує право на керування транспортними засобами, основними будівельними (дорожніми) машинами, механізмами, обладнання та устаткування тощо; - також учасник має надати інформацію, що свідчить про проходження навчання працівників з питань охорони праці кожному з працівників та надати підтверджуючі документи (посвідчення), у разі відсутності надається лист-пояснення; - додатково на інженерно - технічних працівників (інженер, виконроб, майстр, геодезист та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення такими працівниками учбових закладів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати оригінал інвентарних карток обліку основних засобів на асфальтобетонні заводи ДС-158; 2. Надати оригінал Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; 3. Надати копії витягів з трудової книжки із записом про прийом на роботу та/або наказ про прийняття на роботу працівників Варакута Є.О. та Авраменко Д.І. 4. Надати оригінали посвідчень тракториста-машиніста, які надані в Тендерній пропозиції. 5. Надати оригінали Витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань з охорони праці, які надані в Тендерній пропозиції. 6. Надати документи, що підтверджують проходження працівником Березовським В.М. перевірки знань з охорони праці. 7. Надати оригінали дипломів про здобуття вищої або неповної вищої освіти про здобуття освіти технічними працівниками перерахованими у довідці.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

12 серпня 2021 11:38
Електронний підпис
12 серпня 2021 11:38
Посвідчення Гончарук.pdf
12 серпня 2021 11:19
Електронний підпис
12 серпня 2021 11:16
Електронний підпис
12 серпня 2021 10:54
Електронний підпис
12 серпня 2021 10:54
7. ОРИГІНАЛИ дипломів.pdf
12 серпня 2021 10:54
3.2 Наказ - Варакута Є.О.pdf
12 серпня 2021 10:54
3.1 Наказ - Авраменко Д.І.pdf
30 липня 2021 17:25
Електронний підпис
30 липня 2021 17:25
Електронний підпис
30 липня 2021 16:43
Електронний підпис
30 липня 2021 16:43
Електронний підпис
30 липня 2021 16:43
Банківська гарантія.rar
30 липня 2021 14:46
Електронний підпис
30 липня 2021 14:46
Електронний підпис
30 липня 2021 14:46
Банківська гарантія.pdf
30 липня 2021 14:46
Технічне завдання.pdf
30 липня 2021 14:46
Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

30 липня 2021 16:57
Електронний підпис
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ № 8.pdf
30 липня 2021 16:54
Реєстр ОСНОВНИЙ.pdf
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ № 6.pdf
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ № 11.pdf
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ № 3.pdf
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ № 4.pdf
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ № 10.pdf
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ № 1.pdf
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ № 9.pdf
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ № 2.pdf
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ № 7.pdf
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ № 5.pdf
30 липня 2021 16:54
ФАЙЛ Статут і опис.pdf

Документи

Публічні документи

30 липня 2021 17:39
Електронний підпис
30 липня 2021 17:36
Частина 14.rar

Конфіденційні документи

30 липня 2021 17:36
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДОГОВІР.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Окремі положення даного договору обґрунтовано визначені нашим підприємством конфіденційними (комерційна таємниця), тобто такими, які не підлягають розголошенню

Документи

Публічні документи

30 липня 2021 19:36
Електронний підпис
30 липня 2021 19:27
Fwd__АТ__БАНК_АЛЬЯНС_.zip
30 липня 2021 19:27
Fwd__АТ__БАНК_АЛЬЯНС_.zip
30 липня 2021 19:27
1. Загальний реєстр.pdf
30 липня 2021 19:27
ст.17 загальна.pdf
30 липня 2021 19:27
п.13 ст.17.pdf
30 липня 2021 19:27
п.12 ст.17.pdf
30 липня 2021 19:27
п.6 ст.17.pdf
30 липня 2021 19:27
60. Наказ №6 .pdf
30 липня 2021 19:27
52. Договір застави.pdf
30 липня 2021 19:27
24. Проект договору.pdf
30 липня 2021 19:27
12.6 Фін.звітність СТІ .pdf
30 липня 2021 19:27
11. ст.17 загальна.pdf
30 липня 2021 19:27
10. ст.17 додаток 11.pdf
30 липня 2021 19:27
8. Сертифікат 9001 ISO VDK.pdf
30 липня 2021 19:27
6.1 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
30 липня 2021 19:27
6. Витяг ПДВ.pdf
30 липня 2021 19:27
5. Уставні документи..pdf
30 липня 2021 19:27
25. Технічне завдання .pdf
30 липня 2021 19:27
22. Договір 43.pdf
30 липня 2021 19:27
20.2 Лист згода.pdf
30 липня 2021 19:27
20.1накази, дипломи.pdf
30 липня 2021 19:27
20. Штатний розпис .pdf
30 липня 2021 19:27
18. Транспортна схема.pdf
30 липня 2021 19:27
17.7Лист розяснення .pdf
30 липня 2021 19:27
17.6 Дозвіл.pdf
30 липня 2021 19:27
17.4 Атестат.pdf
30 липня 2021 19:27
17.3 ОЗ-6.pdf
30 липня 2021 19:27
17. Довідка про АБЗ .pdf

Документи

Публічні документи

30 липня 2021 20:05
Електронний підпис
30 липня 2021 20:01
ст 17.pdf
30 липня 2021 20:01
16-001-32691-2021.zip
30 липня 2021 20:01
Тех завдання.pdf
30 липня 2021 20:01
Проект договору.pdf
30 липня 2021 20:01
ліцензія (3).zip
30 липня 2021 20:01
Листи перс. дані.pdf
30 липня 2021 20:01
Календарний графік.pdf
30 липня 2021 20:01
Заява 15-20-28.pdf.p7s.p7s
30 липня 2021 20:01
довіреність.zip
30 липня 2021 20:01
ДД4 ГД 15.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей 1. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" не надав Додаток № 1 до Договору надання послуг №25721 від 25.07.2021 року, укладеного між Учасником та ТОВ «Дорожнє підприємство ПБС», про який зазначено в п. 1.4. розділу 1 вказаного договору. 2. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" на підтвердження інформації про наявність АБЗ надав відповідну довідку. Згідно вказаної довідки адреса місцезнаходження АБЗ: Вінницька обл., Тиврівський район, м. Гнівань, вул. Вінницьке шосе, буд. 17. Разом з цим, згідно Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами №524510500-51 адреса АБЗ вказана: Вінницька обл., Тиврівський р-н., м. Гнівань, вул. Промислова, буд. 21, що не відповідає наданій інформації про наявність АБЗ. 3. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" надав у складі пропозиції завірені ксерокопії документів, що підтверджують право керування, а саме: ксерокопії посвідчень тракториста-машиніста, тоді як згідно Тендерної документації вимагається надання оригіналів. 4. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" не надав у складі пропозиції у разі залучення Учасником операторів (водіїв, машиністів (їх помічників), тощо) на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), посвідчення водія або інший документ, що посвідчує право на керування транспортними засобами, основними будівельними (дорожніми) машинами, механізмами, обладнання та устаткування тощо. 5. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" надав у складі пропозиції завірені ксерокопії документів, про здобуття освіти технічними працівниками перерахованими у довідці, а саме: ксерокопії дипломів про здобуття вищої або неповної вищої освіти, тоді як згідно Тендерної документації вимагається надання оригіналів. 6. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» надав у складі пропозиції копії документів, що підтверджують фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме: надано копії Балансу підприємства за останній звітний період, Звіту про фінансові результати за останній звітний період, замість сканованих копій з оригіналу. Порушені вимоги Тендерної документації 1. Пункт 3.1 Розділ 3, інформацію та документи, передбачені в цій документації, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій передбачено тендерною документацією) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (-их) файлів у форматі Portable Document Format, далі – pdf) одним або декількома файлами (виняток складають кваліфікований електронний підпис (КЕП), подання документів у заархівованому вигляді). У випадку, якщо в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом»,/ «З оригіналом згідно»,/ «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. 2. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4: - Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - договори (з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємні, та додатковими угодами) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Таблиця 2 Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів): - у разі зазначення фактичного місцезнаходження АБЗ – Учасник зазначає адресу згідно дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, якщо ж Учасник планує залучити АБЗ шляхом його перебазування на інше місце виробництва – вказується адреса земельної ділянки (промислового майданчика), кадастровий номер земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик), назва/ПІБ та ЄДРПОУ/ІПН власника земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик); - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація подається згідно Додатку№4, у складі пропозиції надають: - на підтвердження щодо наявності працівників, у разі залучення Субпідрядної організації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: накази про призначення на посаду; посвідчення тракториста-машиніста, у відповідності із вимогами Постанови КМУ від 02.04.1994 №217 або посвідчення тракториста-машиніста, що видане до набрання чинності вищевказаної Постанови КМУ (у разі залучення); - у разі залучення Учасником операторів (водіїв, машиністів (їх помічників), тощо) на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає посвідчення водія або інший документ, що посвідчує право на керування транспортними засобами, основними будівельними (дорожніми) машинами, механізмами, обладнання та устаткування тощо; - додатково на інженерно - технічних працівників (інженер, виконроб, майстр, геодезист та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення такими працівниками учбових закладів; - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - учасник має надати скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - учасник має надати скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати Додаток № 1 до Договору надання послуг №25721 від 25.07.2021 року, укладеного між Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» та ТОВ «Дорожнє підприємство ПБС». 2. Привести Інформацію про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) згідно Таблиці 2, Додатку 4 Тендерної документації у відповідності до Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами №524510500-51. 3. Надати оригінали посвідчень тракториста-машиніста, які надані в Тендерній пропозиції. 4. Надати оригінали посвідчень водія або інший документ, що посвідчує право на керування транспортними засобами. 5. Надати оригінали дипломів про здобуття вищої або неповної вищої освіти про здобуття освіти технічними працівниками перерахованими у довідці. 6. Надати скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; 7. Надати скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період.

Документи

Публічні документи

24 вересня 2021 17:11
Електронний підпис
24 вересня 2021 17:11
Електронний підпис
24 вересня 2021 17:02
Довідка ДПС.pdf
24 вересня 2021 17:02
Довідка МВС.pdf
24 вересня 2021 17:02
Довідка ч.2 ст. 17.pdf
24 вересня 2021 17:02
Довідка ДПС.p7s
07 вересня 2021 18:08
Електронний підпис
07 вересня 2021 18:07
Електронний підпис
07 вересня 2021 18:06
Виправлення 24 години.pdf
12 серпня 2021 11:25
Електронний підпис
12 серпня 2021 11:25
Електронний підпис
12 серпня 2021 11:24
Фінзвітність 2020.pdf
12 серпня 2021 11:24
Дипломи працівників.pdf
12 серпня 2021 11:24
Посвідчення водіїв.pdf
12 серпня 2021 11:24
Довідка АБЗ.pdf
30 липня 2021 21:11
Електронний підпис
30 липня 2021 21:10
Електронний підпис
30 липня 2021 20:52
79. ДоговірТОВ Есфіра.pdf
30 липня 2021 20:52
50. Проект договору.pdf
30 липня 2021 20:52
86. Договір № 2551 ПБС.pdf
30 липня 2021 20:52
53. Проект застави.pdf
30 липня 2021 20:52
17. Копія Статуту.pdf
30 липня 2021 20:52
26. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
30 липня 2021 20:52
140. Свідоцтво ISO.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 вересня 2021 10:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 серпня 2021 11:38
Електронний підпис
12 серпня 2021 11:38
Посвідчення Гончарук.pdf
12 серпня 2021 11:19
Електронний підпис
12 серпня 2021 11:16
Електронний підпис
12 серпня 2021 10:54
Електронний підпис
12 серпня 2021 10:54
7. ОРИГІНАЛИ дипломів.pdf
12 серпня 2021 10:54
3.2 Наказ - Варакута Є.О.pdf
12 серпня 2021 10:54
3.1 Наказ - Авраменко Д.І.pdf
30 липня 2021 17:25
Електронний підпис
30 липня 2021 17:25
Електронний підпис
30 липня 2021 16:43
Електронний підпис
30 липня 2021 16:43
Електронний підпис
30 липня 2021 16:43
Банківська гарантія.rar
30 липня 2021 14:46
Електронний підпис
30 липня 2021 14:46
Електронний підпис
30 липня 2021 14:46
Банківська гарантія.pdf
30 липня 2021 14:46
Технічне завдання.pdf
30 липня 2021 14:46
Проект договору.pdf

Документи

06 вересня 2021 10:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 серпня 2021 08:19
Електронний підпис
11 серпня 2021 16:20
Електронний підпис
30 липня 2021 13:43
Електронний підпис
30 липня 2021 11:31
Гарантія.rar
30 липня 2021 11:31
22800-6 ШЛЯХБУД p7s.7z
30 липня 2021 11:31
40.8 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.7 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.6 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.5 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.4 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.3 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.2 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
40.1 Довідка ст 17.pdf
30 липня 2021 11:31
38 ЗАЯВА.PDF
30 липня 2021 11:31
35 Виписка.pdf
30 липня 2021 11:31
31 П Р О Е К Т застави.pdf
30 липня 2021 11:31
21 Протокол №71.PDF
30 липня 2021 11:31
15 Витяг з ПДВ.pdf
30 липня 2021 11:31
14 Витяг з ЄДР 14.07.2021.pdf
30 липня 2021 11:31
13 Проєкт договору.pdf
30 липня 2021 11:31
11 Календарний графік.pdf
30 липня 2021 11:31
9 Витяг зі статуту.pdf
30 липня 2021 11:31
7.6 Фінрезультат 2021.PDF
30 липня 2021 11:31
7.5 Баланс 2021.PDF
30 липня 2021 11:31
7.4 Фінрезультат 2020.PDF
30 липня 2021 11:31
7.3 Баланс 2020.PDF
30 липня 2021 11:31
7.2 Рух коштів 2020.PDF
30 липня 2021 11:31
6.9 Відгуки огри.PDF
30 липня 2021 11:31
6.4 акти_133-19-П.pdf
30 липня 2021 11:31
6.3 акти_130-19-П.pdf
30 липня 2021 11:31
6.2 акти_111-19-П.pdf
30 липня 2021 11:31
6.1 акти_48-18-П сф.pdf
30 липня 2021 11:31
5.15 Дипломи ІТР.pdf