Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерна техніка
Очікувана вартість
2 170 186,67 UAH
UA-2021-06-29-006518-c ● 032d4a91c0ab4bad9ae42bde10551cfc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Вебсайт: | https://teplo.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
Контактна особа: |
Віталій Пусов +380487056332 vimarster@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2021 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2021 12:42 |
Очікувана вартість: | 2 170 186,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 850,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 63000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. №639 (із змінами) «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) або неналежного виконання умов договору, зобов’язань за договором таким учасником, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п'ять) відсотків вартості договору. Термін дії забезпечення виконання договору (банківської гарантії) повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 1 календарний рік. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127 штуки
Системний блок тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
7 штуки
Системний блок тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 червня 2021 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 червня 2021 15:38 |
3_Проект договору.docx | |
29 червня 2021 15:38 |
2.2 ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо розрахунків за постачання товару
Дата подання: 02 липня 2021 14:22
Дата відповіді: 06 липня 2021 10:01
Ми, ТОВ НВП «ДНІПРО-СЕРВІС» брали участь у Вашому тендері ID: UA-2021-02-01-000859-a
на закупівлю електродів, за результатами даної закупівлі було укладено договір
№ ТМО-24/21 від 10.03.2021 року. Згідно умов тендеру та договору покупець здійснює оплату отриманої партії Товару у відповідності до рахунку та видаткової накладної - фактури на Товар, на умовах:відстрочення платежу протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту поставки товару. Ми здійснили поставку електродів на Ваше підприємство згідно видаткової накладної № 376 від 22.03.2021 р. на 244 770,00 (Двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят гривень, 00 копійок ) з ПДВ.
На сьогоднішній день оплату за товар ми так і не отримали, відстрочення платежу вже пройшло.
В даному тендері 100% від вартості Договору оплачується протягом 60 календарних днів після поставки товару. Просимо надати відповідь, як будуть проводитись розрахунки , якщо у Вашого підприємства не має коштів, щоб розрахуватися зі своїми постачальникам за минулі поставки Товарів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Шановний учасник! Повідомляємо, що поточні рахунки КП «ТМО» знаходяться в стані арешту по виконавчих провадженнях, а примусові виконання судових рішень унеможливлюють реалізацію права КП «ТМО» по самостійному погашенню заборгованості перед кредиторами.
Таким чином, часова невизначеність в питанні зняття арештів з поточних рахунків змушують підприємство звертатися за фінансовою допомогою з місцевого бюджету до Одеської міської ради.
Оплата заборгованості буде здійснена у плановому порядку у найближчі терміни, після прийняття відповідного рішення на найближчій сесії Одеської міської ради.
Таким чином, часова невизначеність в питанні зняття арештів з поточних рахунків змушують підприємство звертатися за фінансовою допомогою з місцевого бюджету до Одеської міської ради.
Оплата заборгованості буде здійснена у плановому порядку у найближчі терміни, після прийняття відповідного рішення на найближчій сесії Одеської міської ради.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-29-006518-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРУБИК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2592602853
Дата подання: 30 червня 2021 11:50
Дискримінаційні умови ТД
Шановний Замовнику! Ретельно вивчивши тендерну документацію було виявлено дискримінаційну вимогу яка в свою чергу значно свужує коло потенційних Учасників/постачальників. а саме: згідно Додатку 4 до тендерної документації - "висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на системні блоки, виданий не раніше 2020 року". Повідомляємо наступне що зазначений висновок надаеться на термін 5 років та більшість вітчізняних виробників його отримали у 2018 році то вони дійсні до 2023 року. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу оскільки рік видачі висновку ніяким чином не впливає на якість запропонованих системних блоків та значно звужує коло потенційних учасників/постачальників.
Прошу розглянути дану вимогу та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Прошу розглянути дану вимогу та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2021 11:49
вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на системні блоки, виданий не раніше 2020 року було встановлено за для того, щоб збігалися терміни закінчення гарантії на системній блок (36 міс.) и закінчення терміну дії санітарно-епідеміологічної експертизи на Системні блоки.
Номер вимоги: UA-2021-06-29-006518-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Демедюк Андрій Володимирович", Код ЄДРПОУ:3299913231
Дата подання: 30 червня 2021 12:48
Щодо дискримінаційних вимог Додатку 4 до тендерної документації
Шановний Замовнику, оскільки Технічні вимоги та характеристики (Додаток 4) до Тендерної документації містять дискримінаційні вимоги, такі, що звужують коло учасників до єдиного, лишаючи права нас, як учасника пропонувати еквівалент корпусу системного блоку, а саме:
1) Технічні вимоги Системних блоків визначені таким чином (Наявність системи безпеки: Наявність механічного фіксатор від довільного випадання кабелю на БЖ;
Наявність дверцят на передній панелі, що закриває роз'єми USB, кнопку включення і перезавантаження;
Замок з комплектом ключів на передній панелі для блокування кнопки увм/вимк ПК
Датчик розкриття корпуса;
Наявність роз’єму для замка kensington;
Відсіки для накопичувачів: 5,25" зовнішніх відсіків, не менше 5 шт, 3,5" зовнішніх відсіків, не менше 3 шт, 3,5" внутрішніх відсіків, не менше 7 шт), що саме єдина модель корпусу підпадає під такі характеристики, а саме CROWN CMC-SMP 888А (CM-PS450 SMART) (детальніше за посиланням: http://www.crown-micro.com/ua-ru/catalog/Corporate%20solutions/cbox/cmc-smp888%D0%B0/ , тобто Технічна специфікація містить посилання на конкретні марку, виробника та на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, торгову марку та спосіб виробництва виключаючи можливість пропонувати відповідний еквівалент (оскільки його не існує).
2) Вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на системні блоки, виданий не раніше 2020 року є також дискримінаційною, що потенційно звужує коло потенційних виробників даного типу товару, та відповідно звужує коло учасників.
Вимагаємо внести зміни таким чином, щоб була наявна можливість пропонувати еквівалент корпусу Системних блоків та привести документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» з дотриманням Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та нагадуємо, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У разі ігнорування даної вимоги, будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України на умови тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1) Технічні вимоги Системних блоків визначені таким чином (Наявність системи безпеки: Наявність механічного фіксатор від довільного випадання кабелю на БЖ;
Наявність дверцят на передній панелі, що закриває роз'єми USB, кнопку включення і перезавантаження;
Замок з комплектом ключів на передній панелі для блокування кнопки увм/вимк ПК
Датчик розкриття корпуса;
Наявність роз’єму для замка kensington;
Відсіки для накопичувачів: 5,25" зовнішніх відсіків, не менше 5 шт, 3,5" зовнішніх відсіків, не менше 3 шт, 3,5" внутрішніх відсіків, не менше 7 шт), що саме єдина модель корпусу підпадає під такі характеристики, а саме CROWN CMC-SMP 888А (CM-PS450 SMART) (детальніше за посиланням: http://www.crown-micro.com/ua-ru/catalog/Corporate%20solutions/cbox/cmc-smp888%D0%B0/ , тобто Технічна специфікація містить посилання на конкретні марку, виробника та на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, торгову марку та спосіб виробництва виключаючи можливість пропонувати відповідний еквівалент (оскільки його не існує).
2) Вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на системні блоки, виданий не раніше 2020 року є також дискримінаційною, що потенційно звужує коло потенційних виробників даного типу товару, та відповідно звужує коло учасників.
Вимагаємо внести зміни таким чином, щоб була наявна можливість пропонувати еквівалент корпусу Системних блоків та привести документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» з дотриманням Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та нагадуємо, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У разі ігнорування даної вимоги, будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України на умови тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2021 11:41
Шановний Учасник!
Розглянувши вашу Вимогу та повідомляю, про її незадоволення, так як Замовником було складено тендерну документацію, у тому числі технічне завдання, керуючись ст. 3, 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
По перше, в тендерній документації відсутні будь-які посилання на торгові марки чи конкретні товари. Вимоги до корпусу встановлені виходячи з того, що він виступає гарантом збереження всіх складових персонального комп’ютера, які забезпечують його працездатність. Звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі є системний блок, а не корпус вимоги до якого Ви вимагаєте змінити. В тендерній документації до закупівлі вказані мінімальні технічні характеристики до обладнання, які нам потрібні і кожен учасник в змозі запропонувати обладнання з характеристиками не гірше, а іноді краще, ніж було потрібно згідно тендерної документації та бюджету закупівлі
По друге, вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на системні блоки, виданий не раніше 2020 року було встановлено за для того, щоб збігалися терміни закінчення гарантії на системній блок (36 міс.) и закінчення терміну дії санітарно-епідеміологічної експертизи на Системні блоки.
Розглянувши вашу Вимогу та повідомляю, про її незадоволення, так як Замовником було складено тендерну документацію, у тому числі технічне завдання, керуючись ст. 3, 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
По перше, в тендерній документації відсутні будь-які посилання на торгові марки чи конкретні товари. Вимоги до корпусу встановлені виходячи з того, що він виступає гарантом збереження всіх складових персонального комп’ютера, які забезпечують його працездатність. Звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі є системний блок, а не корпус вимоги до якого Ви вимагаєте змінити. В тендерній документації до закупівлі вказані мінімальні технічні характеристики до обладнання, які нам потрібні і кожен учасник в змозі запропонувати обладнання з характеристиками не гірше, а іноді краще, ніж було потрібно згідно тендерної документації та бюджету закупівлі
По друге, вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на системні блоки, виданий не раніше 2020 року було встановлено за для того, щоб збігалися терміни закінчення гарантії на системній блок (36 міс.) и закінчення терміну дії санітарно-епідеміологічної експертизи на Системні блоки.
Номер вимоги: UA-2021-06-29-006518-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "К-ИТ", Код ЄДРПОУ:43597474
Дата подання: 02 липня 2021 13:08
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2021 10:03
Шановний Учасник!
Розглянувши вашу Вимогу та повідомляю, про її незадоволення, так як Замовником було складено тендерну документацію, у тому числі технічне завдання, керуючись ст. 3, 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
В тендерній документації відсутні будь-які посилання на торгові марки чи конкретні товари. Також звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі є системний блок. Тому, якщо Ви є виробником даного системного блоку і у Вас є відповідні документи та дозволи, то Вам не потрібен авторизаційний лист. Авторизаційний лист потрібен буде тільки тоді, коли Ви не в змозі самі збирати системні блоки і будете змушені замовляти збірку у будь-якого виробника України та зарубіжжя. Ми не обмежується Вас у виборі виробників системних блоків, яких в нашій країні достатня кількість.
Розглянувши вашу Вимогу та повідомляю, про її незадоволення, так як Замовником було складено тендерну документацію, у тому числі технічне завдання, керуючись ст. 3, 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
В тендерній документації відсутні будь-які посилання на торгові марки чи конкретні товари. Також звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі є системний блок. Тому, якщо Ви є виробником даного системного блоку і у Вас є відповідні документи та дозволи, то Вам не потрібен авторизаційний лист. Авторизаційний лист потрібен буде тільки тоді, коли Ви не в змозі самі збирати системні блоки і будете змушені замовляти збірку у будь-якого виробника України та зарубіжжя. Ми не обмежується Вас у виборі виробників системних блоків, яких в нашій країні достатня кількість.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2021 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Неолоджик" |
2 117 307,00
UAH з ПДВ
|
2 117 307,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торгова фірма ТіД" |
2 165 645,40
UAH з ПДВ
|
2 165 645,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Неолоджик" #30646553 |
Переможець |
2 117 307,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2021 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:41
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 13:34
|
ТМО-125-21.PDF | укладений |
11 серпня 2021 13:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (зі змінами та доповненнями), з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі на виконання робіт, сторони домовилися: - Доповнити Договір Додатком № 2 до Договору – «Технічна специфікація із зазначенням повних технічних характеристик комп’ютерної техніки» на 122 «Системних блоків Неолоджик тип 1» із зазначенням поліпшених технічних характеристик. |
Номер договору про закупівлю: | ТМО-125/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |