Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підшипники
Очікувана вартість
95 654,00 UAH
UA-2021-06-29-005794-c ● 0df030eb8d524b32b07ba51f4a7cb8b6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Вебсайт: | https://teplo.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
Контактна особа: |
Тетяна Коротенко +380487056208 korotenkotatuana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2021 11:16 |
Очікувана вартість: | 95 654,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 478,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
підшипник 6319 ZVL SLOVAKIA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м. Одеса, Балківська, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
20 штуки
підшипник 6320 ZVL SLOVAKIA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м. Одеса, Балківська, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2021 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2021 13:58 |
Технічне завдання ОНОВЛЕНЕ.PDF | |
29 червня 2021 14:56 |
проект Договору.docx | |
29 червня 2021 14:56 |
Вимоги до учасника.docx |
02 липня 2021 14:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 липня 2021 13:58 |
Технічне завдання ОНОВЛЕНЕ.PDF
|
||||||
29 червня 2021 14:56 |
проект Договору.docx
|
||||||
29 червня 2021 14:56 |
Вимоги до учасника.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 30 червня 2021 10:12
Дата відповіді: 01 липня 2021 10:47
Доброго дня. Технічним завданням передбачено, що всі технічні вимоги повинні відповідати ГОСТу 8338-75, підшипник ZVL - ГОСТу - 4252-75. Разом з тим, Технічним завданням передбачено закупівлю підшипників 6319 та 6320, без зазначення будь-яких вимог до виробників. З урахуванням незрозумілостей, просимо надати роз'яснення щодо вимоги в частині відпвідності ГОСТу - 4252-75 саме підшипника ZVL. А також уточнити чи наявні у Вас додаткові вимоги до брендів, виробників, якості, не зазачені в технічному завданні. За результататами розгляду запиту - просимо внести зміни до Оголошення, а саме привести технічне завдання в зрозумілу для всіх редакцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зміни та уточнення внесено до закупівлі
Уточнення по технічним завданням.
Дата подання: 01 липня 2021 14:30
Дата відповіді: 02 липня 2021 14:11
Доброго дня. Технічним завданням передбачено, що всі технічні вимоги повинні відповідати ГОСТу 8338-75- він не діє в Україні, на сьогодні в Україні діє ДСТУ ГОСТ 520:2014, тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня шановний учасник. Зміни до технічного завдання внесено. Внести зміни в тендерну документацію не має можливості оскількі данна закупівля - спрощенна закупля.
щодо оплати
Дата подання: 02 липня 2021 14:20
Дата відповіді: 05 липня 2021 11:00
Ми, ТОВ НВП «ДНІПРО-СЕРВІС» брали участь у Вашому тендері ID: UA-2021-02-01-000859-a
на закупівлю електродів, за результатами даної закупівлі було укладено договір
№ ТМО-24/21 від 10.03.2021 року. Згідно умов тендеру та договору покупець здійснює оплату отриманої партії Товару у відповідності до рахунку та видаткової накладної - фактури на Товар, на умовах:відстрочення платежу протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту поставки товару. Ми здійснили поставку електродів на Ваше підприємство згідно видаткової накладної № 376 від 22.03.2021 р. на 244 770,00 (Двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят гривень, 00 копійок ) з ПДВ.
На сьогоднішній день оплату за товар ми так і не отримали, відстрочення платежу вже пройшло.
В даному тендері 100% від вартості Договору оплачується протягом 60 календарних днів після поставки товару. Просимо надати відповідь, як будуть проводитись розрахунки , якщо у Вашого підприємства не має коштів, щоб розрахуватися зі своїми постачальникам за минулі поставки Товарів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник!
Повідомляємо, що поточні рахунки КП «ТМО» знаходяться в стані арешту по виконавчих провадженнях, а примусові виконання судових рішень унеможливлюють реалізацію права КП «ТМО» по самостійному погашенню заборгованості перед кредиторами.
Таким чином, часова невизначеність в питанні зняття арештів з поточних рахунків змушують підприємство звертатися за фінансовою допомогою з місцевого бюджету до Одеської міської ради.
Оплата заборгованості буде здійснена у плановому порядку у найближчі терміни, після прийняття відповідного рішення на найближчій сесії Одеської міської ради.
Повідомляємо, що поточні рахунки КП «ТМО» знаходяться в стані арешту по виконавчих провадженнях, а примусові виконання судових рішень унеможливлюють реалізацію права КП «ТМО» по самостійному погашенню заборгованості перед кредиторами.
Таким чином, часова невизначеність в питанні зняття арештів з поточних рахунків змушують підприємство звертатися за фінансовою допомогою з місцевого бюджету до Одеської міської ради.
Оплата заборгованості буде здійснена у плановому порядку у найближчі терміни, після прийняття відповідного рішення на найближчій сесії Одеської міської ради.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2021 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ" |
73 488,00
UAH з ПДВ
|
69 999,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "АРТИ" |
74 293,92
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛІСТИРОЛ КР 2021" |
91 200,00
UAH з ПДВ
|
91 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ" #38773958 |
Переможець |
69 999,96
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 14:59
|
108-21 прозорро.pdf | укладений |
28 липня 2021 14:58
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 листопада 2021 11:55
|
69 999,96 UAH | UA468201720344310003000034441 КП "ТМО" |
UA413808050000000026002662143 ТД "ПК Iндустрiя" |
Оплачений |