Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підшипники
Очікувана вартість
95 654,00 UAH
UA-2021-06-29-005794-c 0df030eb8d524b32b07ba51f4a7cb8b6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Коротенко

+380487056208 korotenkotatuana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Код ЄДРПОУ: 34674102
Вебсайт: https://teplo.od.ua/
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б
Контактна особа: Тетяна Коротенко
+380487056208
korotenkotatuana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 червня 2021 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2021 11:16
Очікувана вартість: 95 654,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 478,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
підшипник 6319 ZVL SLOVAKIA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м. Одеса, Балківська, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
20 штуки
підшипник 6320 ZVL SLOVAKIA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м. Одеса, Балківська, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2021 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2021 13:58
Технічне завдання ОНОВЛЕНЕ.PDF
29 червня 2021 14:56
проект Договору.docx
29 червня 2021 14:56
Вимоги до учасника.docx
02 липня 2021 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2021 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 червня 2021 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2021 13:58
Технічне завдання ОНОВЛЕНЕ.PDF
01 липня 2021 10:43
технічний опис оновлений.pdf
29 червня 2021 14:56
Технічка Підшипники.PDF
29 червня 2021 14:56
проект Договору.docx
29 червня 2021 14:56
Вимоги до учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 30 червня 2021 10:12
Дата відповіді: 01 липня 2021 10:47
Доброго дня. Технічним завданням передбачено, що всі технічні вимоги повинні відповідати ГОСТу 8338-75, підшипник ZVL - ГОСТу - 4252-75. Разом з тим, Технічним завданням передбачено закупівлю підшипників 6319 та 6320, без зазначення будь-яких вимог до виробників. З урахуванням незрозумілостей, просимо надати роз'яснення щодо вимоги в частині відпвідності ГОСТу - 4252-75 саме підшипника ZVL. А також уточнити чи наявні у Вас додаткові вимоги до брендів, виробників, якості, не зазачені в технічному завданні. За результататами розгляду запиту - просимо внести зміни до Оголошення, а саме привести технічне завдання в зрозумілу для всіх редакцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зміни та уточнення внесено до закупівлі
Уточнення по технічним завданням.
Дата подання: 01 липня 2021 14:30
Дата відповіді: 02 липня 2021 14:11
Доброго дня. Технічним завданням передбачено, що всі технічні вимоги повинні відповідати ГОСТу 8338-75- він не діє в Україні, на сьогодні в Україні діє ДСТУ ГОСТ 520:2014, тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня шановний учасник. Зміни до технічного завдання внесено. Внести зміни в тендерну документацію не має можливості оскількі данна закупівля - спрощенна закупля.
щодо оплати
Дата подання: 02 липня 2021 14:20
Дата відповіді: 05 липня 2021 11:00
Ми, ТОВ НВП «ДНІПРО-СЕРВІС» брали участь у Вашому тендері ID: UA-2021-02-01-000859-a на закупівлю електродів, за результатами даної закупівлі було укладено договір № ТМО-24/21 від 10.03.2021 року. Згідно умов тендеру та договору покупець здійснює оплату отриманої партії Товару у відповідності до рахунку та видаткової накладної - фактури на Товар, на умовах:відстрочення платежу протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту поставки товару. Ми здійснили поставку електродів на Ваше підприємство згідно видаткової накладної № 376 від 22.03.2021 р. на 244 770,00 (Двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят гривень, 00 копійок ) з ПДВ. На сьогоднішній день оплату за товар ми так і не отримали, відстрочення платежу вже пройшло. В даному тендері 100% від вартості Договору оплачується протягом 60 календарних днів після поставки товару. Просимо надати відповідь, як будуть проводитись розрахунки , якщо у Вашого підприємства не має коштів, щоб розрахуватися зі своїми постачальникам за минулі поставки Товарів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник!

Повідомляємо, що поточні рахунки КП «ТМО» знаходяться в стані арешту по виконавчих провадженнях, а примусові виконання судових рішень унеможливлюють реалізацію права КП «ТМО» по самостійному погашенню заборгованості перед кредиторами.
Таким чином, часова невизначеність в питанні зняття арештів з поточних рахунків змушують підприємство звертатися за фінансовою допомогою з місцевого бюджету до Одеської міської ради.
Оплата заборгованості буде здійснена у плановому порядку у найближчі терміни, після прийняття відповідного рішення на найближчій сесії Одеської міської ради.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2021 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ" 73 488,00
UAH з ПДВ
69 999,96
UAH з ПДВ
Документи
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "АРТИ" 74 293,92
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛІСТИРОЛ КР 2021" 91 200,00
UAH з ПДВ
91 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2021 13:28
Електронний підпис
07 липня 2021 13:28
Електронний підпис
07 липня 2021 13:28
Про печатку.pdf.p7s
07 липня 2021 13:28
Про печатку.pdf
07 липня 2021 13:28
Приказ Сидоренко.pdf.p7s
07 липня 2021 13:28
Приказ Сидоренко.pdf
07 липня 2021 13:28
Витяг з ЄДР 06.04.2020.pdf.p7s
07 липня 2021 13:28
Витяг з ЄДР 06.04.2020.pdf
07 липня 2021 13:28
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
07 липня 2021 13:28
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

14 липня 2021 17:12
Електронний підпис
14 липня 2021 17:11
IMG_20210714_0018.pdf.p7s
14 липня 2021 17:11
IMG_20210714_0017.pdf.p7s
14 липня 2021 17:11
IMG_20210714_0016.pdf.p7s
14 липня 2021 17:11
Статут Полістирол.pdf.p7s
14 липня 2021 17:11
IMG_20210714_0014.pdf.p7s
14 липня 2021 17:11
IMG_20210714_0013.pdf.p7s
14 липня 2021 17:11
IMG_20210714_0012.pdf.p7s
14 липня 2021 17:11
IMG_20210714_0011.pdf.p7s
14 липня 2021 17:11
IMG_20210714_0010.pdf.p7s
14 липня 2021 17:11
IMG_20210714_0009.pdf.p7s
14 липня 2021 17:11
IMG_20210714_0008.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ"

ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "АРТИ"

ТОВ "ПОЛІСТИРОЛ КР 2021"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ"
#38773958
Переможець 69 999,96
UAH з ПДВ
19 липня 2021 11:09

Документи

19 липня 2021 11:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2021 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ"
#38773958
69 999,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2021 11:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 14:59
108-21 прозорро.pdf укладений
28 липня 2021 14:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 листопада 2021 11:55
69 999,96 UAH UA468201720344310003000034441
КП "ТМО"
UA413808050000000026002662143
ТД "ПК Iндустрiя"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 69 999,96
UAH (в тому числі ПДВ 11 666,63 UAH)