Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мигалко Ігор Володимирович 380312640604 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Під час надання послуг підрядником на об’єкті поточного середнього ремонту виникли додаткові послуги аналогічні предмету закупівлі, що підтверджується актом обстеження №2 від 11.05.2021 р. З урахуванням того, що виникли додаткові послуги аналогічні предмету закупівлі та складністю їх визначення, Службою автомобільних доріг у Закарпатській області було замовлено розробку робочого проект «Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791. Коригування. (Додаткові послуги).
Згідно розрахунків робочого проекту «Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791. Коригування. (Додаткові послуги), затвердженого наказом начальника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області №41 від 24.06.2021 року, встановлено необхідність виконання додаткових аналогічних робіт.
З огляду на те, що ТОВ «ШБУ-77» надає послуги за головним (первинним) договором і його техніка дислокована на об’єкті, надаються аналогічні послуги з поточного середнього ремонту, передбачені проектом, та враховуючи те, що додаткові послуги є аналогічні послугам зазначеним у основному договорі, та є технологічно нерозривно пов’язаними з основними видами робіт, тому їх необхідно виконувати тієюж підрядною організацією.
Окрім того, відповідно до умов договору №2 від 04.02.2021 року на період дії договору та протягом гарантійного періоду, Підрядник відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання дороги, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного поточного ремонту, допущеного з вини Підрядника, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відведення юридичними чи фізичними особами на мережі автомобільних доріг, якщо такі збитки завдані з вини Підрядника.
Відповідно до п.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт – відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.
Згідно з п.6.1. ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Відповідно до п. 6.3. ГБН Г.1-218-182:2011 При поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до п.п. 6.3.1 - 6.3.6 ГБН Г.1-218-182:2011.
Таким чином, поточний середній ремонт виконується комплексно, а тому для дотримання вимог ГБН Г.1-218-182:2011 та для забезпечення сумісності з наявними аналогічними послугами не доцільно змінювати надавача послуг по Поточному середньому ремонту автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791.
Згідно з п. 3.2. СОУ 42.1-37641918-128:2014 гарантійний строк експлуатації об’єкта - Строк, протягом якого підрядник гарантує збереження необхідного транспортно-експлуатаційного стану об’єкта, за умови його належної експлуатації.
Відповідно до п.п. 4.18 - 4.20. 4.18 СОУ 42.1-37641918-128:2014 Після приймання робіт з поточного середнього ремонту генеральний підрядник надає замовнику гарантійний паспорт на прийняті роботи (згідно з додатком К) з вказаними гарантійними строками експлуатації по основних конструктивних елементах об’єкта.
Генеральний підрядник гарантує можливість експлуатації об’єкта протягом гарантійного строку від дня прийняття об’єкта замовником.
Гарантійні строки експлуатації, що вказуються у гарантійному паспорті на прийняті роботи з поточного середнього ремонту, визначаються для основних конструктивних елементів об’єкта згідно з додатком Л з дати прийняття робіт.
Відповідно до п. 2.7. Договору №2 від 04.02.2020 року Підрядник гарантує якість та можливість експлуатації об’єкта за гарантійними строками, що визначені СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування». У відповідності до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» Підрядник гарантує якість та можливість експлуатації об’єкта за наступними гарантійними строками:
- основа дорожнього одягу – 8 років;
- асфальтобетонне/цементобетонне покриття – 5/8 років;
- водопропускні труби – 6 років;
- регуляційні споруди – 6 років;
- огородження дорожнє – 5 років;
- напрямні стовпчики – 2 роки;
- дорожні знаки – 2 роки;
- будівлі та споруди експлуатаційної та автотранспортної служб - 12 років;
- відновлення або нанесення нової горизонтальної та вертикальної розмітки:
- фарбою - 6 міс;
- пластиком - 3 роки;
- полімерною стрічкою - 5 років;
Відповідно до п. 7.4.4. Договору № 2 від 04 лютого 2021 року підрядник зобов’язаний забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II. «Якість надання послуг» цього Договору.
Таким чином, зміна надавача послуг на об’єкті Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791 іншим, може призвести до втрати гарантійних термінів відповідно до договору, так як у випадку надання послуг іншим Підрядником і наявності недоліків, які можуть вплинути на стан автомобільної дороги головний Підрядник нестиме відповідальності тільки за вади об’єкта відповідно до виконаних робіт.
Отже, всі додаткові (аналогічні) послуги, що були виявлені під час здійснення ремонту на автомобільній дорозі державного значення Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791, є необхідними для завершення робіт на об’єкті у комплексі, що забезпечить надійність, довговічність ремонту та дотримання Підрядником умов первинного договору.
З огляду на вищенаведене, керуючись пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника, а саме ТОВ «ШБУ-77».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2021 20:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 липня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - Державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
29 червня 2021 20:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000031 ● d7fead6f20474955bf4284ce0e9152f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
15.09.2021 № 573
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2021№ 573
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-06-29-004399-b 29.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 14:00:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пукнт "Соломоново" - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791. Коригування. (Додаткові послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-29-004399-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення та документів) із питання:
- Які саме експертні, нормативні, технічні або інші документи підтверджують умови застосування вищезазначеної переговорної процедури закупівлі?
- Які саме вимоги до учасника ТОВ «ШБУ-77» (кваліфікаційні критерії встановлені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі та інші вимоги) визначалися Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (далі – Замовник)?
- Які документи подані учасником переговорів для підтвердження його відповідності встановленим вимогам Замовника (кваліфікаційні критерії встановлені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі та інші вимоги)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, з долученням підтверджуючих документів (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, копії поданих учасником ТОВ «ШБУ-77» документів відповідно до вимог Замовника та Закону, акт обстеження №2 від 11.05.2021 р., робочий проект «Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791. Коригування. (Додаткові послуги)., наказ начальника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області №41 від 24.06.2021, ідентифікатор процедури закупівлі – відкриті торги за результатами якої укладено договір з ТОВ «ШБУ-77» № 2 на закупівлю - Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пукнт "Соломоново" - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791, відомості робіт, які необхідно виконати як додаткові послуги при поточному середньому ремонту та інші документи Замовника, які підтверджують наявність підстав застосування переговорної процедури).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-21 12:49:12
Пояснення на запит
На Ваш запит надаємо запитувані Вами документи, що підтверджують наявність підстав застосування переговорної процедури, та ідентифікатор процедури закупівлі - відкриті торги за результатами якої укладено договір з ТОВ «ШБУ-77» № 2 на закупівлю - Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пукнт "Соломоново" - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791 - UA-2020-09-30-004038-c (665e1d17123540328270ff5ea3d54caf)
Надання інформації про усунення порушення замовником
вжито заходів з недопущення таких порушень в подальшому
2021-10-04 11:36:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури установлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
519 688 386,35
UAH з ПДВ
|
29 червня 2021 20:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:56
|
Дод.угода №23-10.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2023 15:07
|
д.у.№23.9 від 28.03.23.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 13:29
|
до. уг. №23-8 від 23.12.22 до дог.№23 від 12.07.21.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 09:06
|
Дод.угода №23-7.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:17
|
Дод.угода №23-6.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 09:52
|
Дод.угода №23-5.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 15:16
|
Дод.угода №23-4.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2021 09:28
|
Дод.угода №23-3.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 09:37
|
Дод.угода №23-2.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 14:43
|
Дод.угода №23-1.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 11:21
|
Договір №23.pdf | укладений |
12 липня 2021 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору по 31.03.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №23/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №23/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |