Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для роздільного збору побутових відходів
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-06-29-000022-a ● 1673054855834c0f9d6966fea7a09065
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2021 05:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2021 13:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Згідно з технічною специфікацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт.
Контейнери для роздільного збору побутових відходів (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Богдана Хмельницького,40а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2021 18:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 18:42 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
07 липня 2021 18:42 |
Тендерна документація у новій редакції.doc | |
29 червня 2021 05:51 |
Тендерна документація.doc |
07 липня 2021 18:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2021 18:42 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
07 липня 2021 18:42 |
Тендерна документація у новій редакції.doc
|
|||
29 червня 2021 05:51 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фото
Дата подання: 02 липня 2021 11:36
Дата відповіді: 05 липня 2021 13:25
Як замовник буде визначати на фото де одна з чотирьох сторін контейнеру? Як взагалі Учаснику подати подібне фото з круглого контейнера?
Відповідь: Замовника цікавить зображення контейнера зверху, місце викидання відходів, зображення основи контейнера і загальний вигляд вцілому
Сертифікація
Дата подання: 02 липня 2021 12:03
Дата відповіді: 05 липня 2021 13:45
В тендерній документації зазначено, що бак повинен мати сертифікат "відповідно ДСТУ 8476:2015". Що робити тим Учасникам, які поставляють товар не українського виробництва?
Відповідь: У пункті 8.3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо документального підтвердження провадження учасником торгів господарської діяльності, вимагається зокрема ліцензія/сертифікат якості виробника товару, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ, ТУ та іншим нормативно-технічним документам, зазвичай що висуваються до даного виду товару або встановленим до нього загальнообов’язковим на території України нормам і правилам, та повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України у разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів
Розміри
Дата подання: 02 липня 2021 15:18
Дата відповіді: 05 липня 2021 13:49
Просимо пояснити вимогу щодо розмірів: якщо тип контейнера це дзвін, то де в нього ширина і довжина? Можливо, варто змінити опис розмірів і вказати діаметр?
Відповідь: Замовником не зазначено діаметр контейнера, оскільки він має різні значення в основі контейнера та у верхній частині.
Габарит
Дата подання: 04 липня 2021 21:35
Дата відповіді: 07 липня 2021 18:45
Вимога щодо габаритів є дискримінаційною для потенційних Учасників. Пояснюємо, що встановлення такої вимоги призводить до обмеження кола потенційних учасників. Тому просимо з метою уникнення дискримінації та з метою та з метою уникнення порушень норм ч. 4 ст. 22 ЗУ про публічні закупівлі просимо виключити дану вимогу з тендерної документації, та зазначити межі допустимих розмірів згідно стандарту EN чи ДСТУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оприлюднено тендерну документацію у новій редакції, зокрема до пункту «Габаритні розміри» додано речення такого змісту: «Граничні відхили розмірів: ± 10 %»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-29-000022-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 02 липня 2021 17:37
Щодо сертифікації
Замовник вимагає сертифікацію товару відповідно ДСТУ 8476:2015. Наскільки відомо, в Україні подібна продукція виробляється тільки однією компанією. Просимо змінити даний пункт з метою допустити до участі в тендері учасників, які є імпортерами і які можуть надати інші європейські сертифікати відповідності. Адже вимога подати тільки один сертифікат ДСТУ 8476:2015 обмежує коло учасників, що призведе до їх дискримінації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2021 18:49
Оприлюднено тендерну документацію у новій редакції, зокрема у додатку 3 до тендерної документації вилучено пункт: «Сертифікація» відповідно ДСТУ 8476:2015; у розділі «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» вилучено підпункт такого змісту: «сертифікаційна документація щодо якості товару»; у таблиці «Для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику» вилучено пункт 2 такого змісту: «Копію сертифікату відповідності ДСТУ 8476:2015, що підтверджує відповідність вказаним стандартам пропонованого товару, дійсного протягом строку поставки, визначеного у тендерній документації».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2021 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КФ-СІСТЕМС" |
221 976,00
UAH з ПДВ
|
221 976,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
249 588,00
UAH з ПДВ
|
249 588,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КФ-СІСТЕМС" #40729819 |
Переможець |
221 976,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 19:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 22:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 00:13
|
Договір_962 від 09.08.2021.pdf | укладений |
11 серпня 2021 00:12
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 серпня 2021 09:46
|
221 976,00 UAH | UA788201720344240001000028121 Департамент ЖКГ ЛМР |
UA903209840000026000210385869 ТзОВ "КФ-СIСТЕМС" |
Оплачений |