Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт скверу "Дитяче містечко" по проспекту Космонавтів в районі будинку 29 м.Сєвєродонецьк
Очікувана вартість
2 380 482,00 UAH
UA-2021-06-27-000141-c ● 9d513b97e133423d9fefee9c44e3e68b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23264003 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, вул. ГАГАРІНА, будинок 115 |
Контактна особа: |
Дмитро Вертола +380661463289 ygkx.sed@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 380 482,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 804,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої згідно Додатку 11 цієї тендерної документації, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції, шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової (субсидіарної) відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна бути підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (якщо гарантія надається в електронній формі). Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі становить: 11902,00 грн. ( одинадцять тисяч дев’ятсот дві гривні 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, зазначений в п. 1 Розділу IV цієї тендерної документації та в оголошенны про проведення відкритих торгів, розміщеного в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яноста) календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відхиляється замовником відповідно до абзацу 5 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозицій, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, Україна, 93412, м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 115, код ЄДРПОУ 23264003, п/р UA438201720355189025000032900, в Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11902 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику шляхом завантаження в електронну систему закупівель шляхом заповнення окремих електронних полів підтвердження внесення забезпечення виконання договору у формі копії платіжного доручення (з оригінальною відміткою банку про сплату) про перерахування забезпечення виконання договору про закупівлю. не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого Законом України "Про публічні закупівлі" Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. Завдаток вноситься на на поточний рахунок УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, Україна, 93412, м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 115, код ЄДРПОУ 23264003, п/р UA438201720355189025000032900, в Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172, з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю: «Капітальний ремонт скверу "Дитяче містечко" по проспекту Космонавтів в районі будинку 29 м.Сєвєродонецьк». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, підлягають перерахуванню підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт скверу "Дитяче містечко" по проспекту Космонавтів в районі будинку 29 м.Сєвєродонецьк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонець, сквер "Дитяче містечко" по проспекту Космонавтів в районі будинку 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2021 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2021 14:59 |
ТД_Дитяче містечко_повтор_тит.docx | |
27 червня 2021 14:59 |
Додаток 6_Проект договору.docx |
06 липня 2021 13:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 червня 2021 14:59 |
ТД_Дитяче містечко_повтор_тит.docx
|
|||
27 червня 2021 14:59 |
Додаток 6_Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-27-000141-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Ромалекс", Код ЄДРПОУ:35283016
Дата подання: 29 червня 2021 14:52
Вимога щодо усунення дискримінаційних положень.
Шановний замовник, згідно Додатку №1 До тендерної документації, наявна вимога у пункті 1.2 "На підтвердження інформації щодо наявності робітників у учасника необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними робітника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника) та копії наказів про призначення, що підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. На підтвердження кваліфікації для майстерів будівельних і монтажних робіт надається копія диплому про закінчення вищого навчального закладу за спеціальністю інженер-дослідник з будівництва." . Ця вимога створює дискримінацію серед учасників та обмежує коло потенційних учасників з таких причин:
1. По перше - при виконанні капітального ремонту , робітникам не обов'язково мати саме трудові відносини з виконавцем. Для виконання технічного завдання достатньо цивільно правової угоди та залучення необхідних спеціалістів.
2. По друге , виконати роботи визначені у Додатку 3 до тендерної документації можливо і без підтвердження копії диплому про закінчення вищого навчального закладу за спеціальністю інженер-дослідник з будівництва. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги. Внести відповідні зміни що до можливості надання договорів цивільно правового характеру на підтвердження наявності необхідних робітників. Усунути другий абзац пункту 1.2 "На підтвердження кваліфікації для майстерів будівельних і монтажних робіт надається копія диплому про закінчення вищого навчального закладу за спеціальністю інженер-дослідник з будівництва."
Розгорнути
Згорнути
1. По перше - при виконанні капітального ремонту , робітникам не обов'язково мати саме трудові відносини з виконавцем. Для виконання технічного завдання достатньо цивільно правової угоди та залучення необхідних спеціалістів.
2. По друге , виконати роботи визначені у Додатку 3 до тендерної документації можливо і без підтвердження копії диплому про закінчення вищого навчального закладу за спеціальністю інженер-дослідник з будівництва. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги. Внести відповідні зміни що до можливості надання договорів цивільно правового характеру на підтвердження наявності необхідних робітників. Усунути другий абзац пункту 1.2 "На підтвердження кваліфікації для майстерів будівельних і монтажних робіт надається копія диплому про закінчення вищого навчального закладу за спеціальністю інженер-дослідник з будівництва."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2021 17:42
Шановний учасник, на вашу вимогу, щодо дискримінаційних умов тендерної документації повідомляємо наступне:
1. Стосовно наявності штатних працівників: Згідно відповідних положень Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про охорону праці», особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника в розумінні Законів України, а тому вимоги ТД про наявність штатних працівників, є законними та не містять ознак дискримінаційності.
2.Стосовно вимоги про наявності в працівників відповідної освіти повідомляємо:
Ваші доводи про те, що вимоги ТД про необхідність наявності працівників з відповідною освітою, є дискримінаційними, вважаємо безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації поширювались не лише на учасника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Отже, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги щодо наявності документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
В даному випадку, Замовник визначив спосіб підтвердження відповідності учасником установленому критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід саме шляхом надання диплому про закінчення вищого навчального закладу за відповідною спеціальністю що, в свою чергу, не забороняється положеннями Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже Учасником не доведено та документально не підтверджено неможливість виконання ним вимог ТД (зокрема долучення до виконання робіт, що є предметом закупівлі працівників відповідної кваліфікації, зазначеної в тендерній документації).
Отже на підставі вищенаведеного можно зробити висновки, що незгода суб`єкта господарювання з умовами ТД процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність ТП суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов ТД дискримінаційними.
Нажаль Ваша вимога відхиляється.
Дякую за співпрацю!
1. Стосовно наявності штатних працівників: Згідно відповідних положень Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про охорону праці», особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника в розумінні Законів України, а тому вимоги ТД про наявність штатних працівників, є законними та не містять ознак дискримінаційності.
2.Стосовно вимоги про наявності в працівників відповідної освіти повідомляємо:
Ваші доводи про те, що вимоги ТД про необхідність наявності працівників з відповідною освітою, є дискримінаційними, вважаємо безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації поширювались не лише на учасника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Отже, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги щодо наявності документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
В даному випадку, Замовник визначив спосіб підтвердження відповідності учасником установленому критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід саме шляхом надання диплому про закінчення вищого навчального закладу за відповідною спеціальністю що, в свою чергу, не забороняється положеннями Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже Учасником не доведено та документально не підтверджено неможливість виконання ним вимог ТД (зокрема долучення до виконання робіт, що є предметом закупівлі працівників відповідної кваліфікації, зазначеної в тендерній документації).
Отже на підставі вищенаведеного можно зробити висновки, що незгода суб`єкта господарювання з умовами ТД процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність ТП суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов ТД дискримінаційними.
Нажаль Ваша вимога відхиляється.
Дякую за співпрацю!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шевченко В.Л. |
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
14 липня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій