Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Common Procurement Vocabulary (CPV) code 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use - Angiographic digital X-ray system for interventional neurosurgery
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33985449 |
Місцезнаходження: | 88018, Україна , Закарпатська область обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПУШАНСЬКА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Антоніна Ковач +380951870942 neurocenter@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Смоланка Андрій Володимирович +380312614733 neurocenter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Nonprofit Enterprise "Regional Clinical Center of Neurosurgery and Neurology" of Transcarpathian Region Council |
National ID: | 33985449 |
Contact point: |
Antonina Kovach +380951870942 neurocenter@meta.ua |
Additional contacts: |
Смоланка Андрій Володимирович +380312614733 neurocenter@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 15:10 |
Очікувана вартість: | 50 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 25 червня 2021 18:36 |
Enquiries until: | 28 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 вересня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 50 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 250 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
The tender offer and all documents related to it shall be drawn up in the Ukrainian language.
If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder). The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Ангіографічна цифрова рентгенівська система для інтервенційної нейрохірургії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2021 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2021 15:39 |
ТД_ангiографiчна_система_iз_змiнами.doc | |
30 серпня 2021 15:39 |
Перелiк_змiн.docx | |
21 серпня 2021 14:30 |
Перелiк_змiн.docx | |
21 серпня 2021 14:30 |
Додаток_4_Проект_Договору_iз_змiнами.doc | |
21 серпня 2021 14:30 |
Додаток_3._Iнформацiя_про_технiчнi_та_якiснi_характеристики_iз_змiнами.docx | |
21 липня 2021 17:57 |
Перелiк_змiн.docx | |
25 червня 2021 18:36 |
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc | |
25 червня 2021 18:36 |
Додаток_2__Iнформацiя_про_вiдповiднiст__вимогам_статтей_16_та_17.doc | |
25 червня 2021 18:36 |
Додаток_5_Лист_згода.docx | |
25 червня 2021 18:36 |
Додаток_6_Вiдомостi_про_учасника.doc | |
25 червня 2021 18:36 |
Додаток_7_Лист-згода_з_проектом_договору.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 23 липня 2021 21:36
Дата подання: 02 вересня 2021 17:48
Дата подання: 24 вересня 2021 15:50
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-04-000016 ● 8579f5decccf47c88938f261eaa737b9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2022 10:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.08.2022 № 161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2021-06-25-009587-c 25.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-19 13:40:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Ангіографічна цифрова рентгенівська система для інтервенційної нейрохірургії» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-25-009587-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому вами допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ», яка не відповідала вимогам пункту 2 Додатку 3 тендерної документації, в частині ненадання учасником копії Сертифікату відповідності та/або сканованої копії Декларації про відповідність, що підтверджує можливість введення в обіг або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту (а саме Сертифікат та Декларація, які містяться в складі пропозиції зазначеного учасника складені та видані сторонньому підприємству (ТОВ «Кратія Медтехніка»), яке згідно документів, не є уповноваженим представником виробника товару).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-24 16:43:19
відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Ангіографічна цифрова рентгенівська система для інтервенційної нейрохірургії» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-25-009587-c), що оприлюднена в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а також на основі аналізу загальнодоступної інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro») та на основі комерційних пропозицій від офіційних дистриб’юторів та уповноважених представників. При розрахунку очікуваної вартості було проведено моніторинг закупівель аналогічних предметів закупівель товарів в електронній системі закупівель Prozorro, а також здійснено моніторинг, вивчення та аналіз комерційних пропозицій отриманих від суб’єктів господарювання.
(комерційні пропозиції додаються)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено у відповідності до виробничих потреб Замовника, з метою забезпечення закладу високотехнологічним обладнанням для покращення виконання безпосередніх статутних завдань та підвищення ефективності функціонування закладу в цілому. Закупівля відповідного високотехнологічного обладнання як для КНП «ОКЦНН» ЗОР, так і для регіону має вагоме значення, оскільки на сьогоднішній день спеціалізовані ангіографічні системи для виконання нейрохірургічних втручань відсутні в Закарпатській області. Забезпечення саме даним обладнанням у відповідності до медико-технологічних вимог зазначених в тендерній документації на закупівлю: «ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Ангіографічна цифрова рентгенівська система для інтервенційної нейрохірургії», дасть змогу виконувати ендоваскулярну тромбектомію при гострому ішемічному інсульті, зменшуючи рівень смертності при даній патології майже вдвічі та рівень важкої інвалідизації на 40%. Також придбання ангіографічної системи надасть можливість менш інвазивного лікування артеріальних аневризм судин головного мозку та стенотичних уражень сонних артерій, що на даний час не доступне в межах Закарпатської області.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - http://uzhneuro.com/pro-nas/informatsiya-shhodo-protsedur-zakupivel-knp-oktsnn-zor/
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті КНП «ОКЦНН» ЗОР, в розділі «Про нас» → «Публічні інформація» за посиланням http://uzhneuro.com/pro-nas/informatsiya-shhodo-protsedur-zakupivel-knp-oktsnn-zor/
3. Згідно вимог п. 2 Загальних вимог до предмета закупівлі Додатку №3 до тендерної документації Замовником (КНП «ОКЦНН» ЗОР») вимагалося, що предмет закупівлі, запропонований Учасником, повинен пройти процедуру оцінки відповідності технічним регламентам (позитивний висновок даної процедури має бути засвідчений наявністю Сертифікату відповідності та/або Декларації про відповідність). Учасник повинен надати скановану копію Сертифікату відповідності та/або скановану копію Декларації про відповідність, що підтверджує можливість введення в обіг або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Учасник ТОВ "БИО-ТЕХНОЛОГИИ" надав в складі своєї пропозиції Декларацію про відповідність технічним регламентам №XCR603-170193 (дата підпису 13.04.2021 р.), а також Сертифікат відповідності №PR.308-17, чим підтвердив, що пропонований ним предмет закупівлі пройшов процедуру оцінки відповідності технічним регламентам. Оскільки, вимогами Замовника не передбачено надання вищезазначених документів адресованих на ім’я учасника, а також не передбачено надання вищезазначених документів від виробника, уповноваженого представника виробника на території України, або дилера, дистриб'ютора чи іншого конкретного суб’єкта господарювання та, відповідно, головною ціллю такої вимоги, є підтвердження інформації щодо того, що предмет закупівлі, який пропонує нам учасник пройшов процедуру оцінки відповідності технічним регламентам та має позитивний висновок даної процедури, що і мав підтвердити учасник, наданням сканованої копії Сертифікату відповідності та/або сканованої копії Декларації про відповідність, що підтверджує можливість введення в обіг або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Учасник ТОВ "БИО-ТЕХНОЛОГИИ" такі документи надав (і сертифікат відповідності, і декларацію про відповідність технічним регламентам), та відповідно виконав відповідну вимогу тендерної документації чим і підтвердив інформацію, щодо проходження предметом закупівлі процедури оцінки відповідності технічним регламентам, а також наявність відповідного позитивного висновку. Враховуючи вищезазначене у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "БИО-ТЕХНОЛОГИИ".
Також варто зазначити, що в наданій учасником Декларації про відповідність технічним регламентам №XCR603-170193 (дата підпису 13.04.2021 р.) виданій ТОВ "Кратія Медтехніка" зазначено, що Декларацію про відповідність складено під цілковиту відповідальність виробника Філіпс Медікал системс Нідерланд Б.В., відповідальність за достовірність наданої інформації несе виробник, окрім того, ТОВ "Кратія Медтехніка" за інформацією доступною у відкритих джерелах ТОВ "Кратія Медтехніка" є Уповноваженим Представником Philips Medical Systems Nederland B.V. згідно до технічних регламентів щодо медичних виробів та діє на основі довіреності від Philips Medical Systems Nederland B.V, оскільки комерційну діяльність з продажу техніки Philips не проводить.
Окрім того, Уповноважений представник - будь-яка юридична особа або фізична особа-підприємець, яка є резидентом України або зареєстрована відповідно до законодавства України, представництво іноземного суб'єкта, яке має належним чином підтверджені повноваження виробника вчиняти юридичні дії від його імені щодо обов'язків виробника, встановлених Технічним регламентом. Кожен медичний виріб (тип/модель) має бути пов'язаний лише з одним Уповноваженим представником. Виробник може призначити кількох уповноважених представників, але для різних медичних виробів. Назва та адреса уповноваженого представника будуть вказані у декларації та сертифікаті відповідності.
Уповноваженим представником може бути імпортер або дистриб'ютор, або третя організація. Деякі виробники мають внутрішній правило, згідно з яким уповноваженим представником не може бути організація, яка бере участь у ланцюзі постачання продукції. Також, якщо виробник працює з кількома дистриб'юторами, призначення одного з них уповноваженим представником дає істотну конкурентну перевагу, оскільки його назва та адреса будуть на маркуванні всіх виробів, що постачаються в Україну.
Призначення уповноваженого представника виконується письмово Довіреністю та/або Договором.
Виходячи з наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» декларації про відповідність XCR603-170193 ТОВ «Кратія Медтехніка» є уповноваженим представником, яка діє на підставі довіреності від Філіпс Медікал Сістемс Нідерланд Б.В. від 16.11.2020 року. Копія декларації додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-22 11:29:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Ангіографічна цифрова рентгенівська система для інтервенційної нейрохірургії» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-25-009587-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) стосовно документального підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю від 21.10.2021 № 19-Т/165/21 відповідно до додаткової угоди від 31.12.2021 № 1 до цього договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33985449 |
Місцезнаходження: | 88018, Україна, Закарпатська область обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПУШАНСЬКА, будинок 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОМЕДПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Астріум" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ |
49 904 800,00
UAH з ПДВ
|
49 904 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Астріум" |
49 949 000,00
UAH з ПДВ
|
49 949 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ #38677809 |
Переможець |
49 904 800,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 20:46
|
ДУ №3 до договору №19-Т 165 21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 20:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2022 15:19
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 12:11
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2021 10:07
|
Договір 19-Т16521.pdf | укладений |
22 жовтня 2021 10:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Ангіографічна цифрова рентгенівська система для інтервенційної нейрохірургії | 1 | штуки |
49 904 800,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 19-Т/165/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 19-Т/165/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 19-Т/165/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Ангіографічна цифрова рентгенівська система для інтервенційної нейрохірургії | 1 | штуки |
49 904 800,00
UAH з ПДВ
|