Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kievzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23 |
Контактна особа: |
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 15:50 |
Очікувана вартість: | 10 778 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення: забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Більш детальна інформація зазначена у п.2 та п.3 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 53890 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2021 17:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2021 17:06 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-05-000016 ● 2a3159226c624ac2952296d4a4ecf61a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.08.2021 №449
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 04.08.2021 № 449
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-06-25-009200-c 25.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-06 16:04:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту елементів благоустрою в урочищі Чорторий у Деснянському районі (ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), замовником якої є Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд". (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-25-009200-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі-), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р.
№ 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Київським комунальним об’єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-09 18:03:23
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено шляхом обстеження об’єкту та його елементів благоустрою в частині визначення необхідного об’єму проведення капітального ремонту та реставрації відповідно до наявної потреби та відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10.06.2021 року № 1306 «Про капітальний ремонт елементів благоустрою в урочищі Чорторий у Деснянському районі», з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується та з дотримання вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з формуванням дефектного акту з метою отримання позитивного експертного звіту (ТОВ «ПРОЕКСТП» № 0467-21/ПРОЕКСП від 22.07.2021).
Експертною організацією було перевірено правильність оформлення кошторисної документації, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його кошторисну вартість, що і стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі, та відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.03.2021 № 569 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі - Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на вебсайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Обов’язки виконання Постанови не стосуються Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд», як Замовника торгів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СІВІН ТРАНС |
10 754 241,20
UAH з ПДВ
|
10 754 241,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДСЕРВІСГРУП ІНВАЙТ" |
10 764 097,84
UAH з ПДВ
|
10 764 097,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СІВІН ТРАНС #39535417 |
Переможець |
10 754 241,20
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 12:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2021 17:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 13:03
|
ДУ _ 1 від 31.08.2021 до Д _ 197.8 від 06.08.2021.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 18:10
|
договір | укладений |
09 серпня 2021 18:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, та внесено зміни до п. 2.1. Договору та викладено його у новій редакції. Викладено у новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 3), Дефектний акт (Додаток 4), Календарний графік виконання робіт (Додаток 5) |
Номер договору про закупівлю: | 197/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |