Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до вакуумних туалетів
Spare parts for vacuum toilets
Spare parts for vacuum toilets
Очікувана вартість
32 414 000,16 UAH
UA-2021-06-25-007765-c ● fb81072a1415406e8af4ccf4d49980c8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 32 414 000,16 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 25 червня 2021 15:12 |
Enquiries until: | 24 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 серпня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 32 414 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до вакуумних туалетів) Лот 1 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до вакуумних туалетів) Лот 2 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до вакуумних туалетів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: лот 1, 2 - 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: лот 1, 2 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. лот 1, 2 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: очікувана вартість закупівлі 32 414 000,16 грн. (тридцять два мільйони чотириста чотирнадцять тисяч грн. 16 коп.), з ПДВ: Лот № 1 - 27 610 840,91 грн. з ПДВ (двадцять сім мільйонів шістсот десять тисяч вісімсот сорок грн. 91 коп.) , з ПДВ Лот № 2 – 4 803 159,25 грн. з ПДВ (чотири мільйони вісімсот три тисячі сто п`ятдесят дев’ять грн. 25 коп.) , з ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: лот 1, 2 - Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.07.2021 18:00 11. Умови оплати: лот 1, 2 - Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот 1 - 828 324,00 грн. (вiсiмсот двадцять вiсiм тисяч триста двадцять чотири грн. 00 коп.) банківська гарантія та/або договір страхування Лот 2 – 144 090,00 грн. (сто сорок чотири тисячi дев`яносто грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): лот 1, 2 - гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 19.07.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Лот № 1 – 276 108,00 грн.(двiстi сiмдесят шiсть тисяч сто вiсiм грн. 00 коп.) Лот № 2 – 48 030,00 грн. (сорок вiсiм тисяч тридцять грн. 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia" 2. Code from the customer 41022900 3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049 4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement" 5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 34630000-2 Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railway traffic control equipment (Spare parts for vacuum toilets) Lot 1 – 34630000-2 Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railway traffic control equipment (Spare parts for vacuum toilets) Lot 2 - 34630000-2 Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railway traffic control equipment (Spare parts for vacuum toilets) 5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: lot 1, 2 - 34631000-9 6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: lot 1, 2 - in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation. 7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. lot 1, 2 - Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation 8. Expected value of the subject of procurement: UAH 32 414 000,16: lot №1 – 27 610 840,91 lot №2 – 4 803 159,25 9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: lot 1, 2 - During 2021 (till 31.12.2021) 10. Deadline for submission of tender proposals: 19.07.2021 18:00 11. Terms of payment: Within 45 banking days in accordance with the terms of the Agreement 12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: lot 1, 2 - Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation 13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): lot №1 – UAH 828 324,00 lot №2 – UAH 144 090,00 14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): lot 1, 2 - guarantee, namely: - bank guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation; 15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 19.07.2021 18:00 16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: lot №1 – 276 108,00 lot №2 – 48 030,00 17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied; 18. Other information: other conditions according to the tender documentation. Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding ; Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
26 липня 2021 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2021 17:21 |
Перелік змін.doc | |
26 липня 2021 17:21 |
ТД_З_ч до вакуумних туалетів_нова ред.docx | |
26 липня 2021 17:21 |
ТД_З_ч до вакуумних туалетів_нова ред.docx | |
25 червня 2021 15:10 |
Проект договору.docx | |
25 червня 2021 15:10 |
Оголошенння.doc | |
25 червня 2021 15:10 |
ADVERTISEMENT.doc |
26 липня 2021 17:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 липня 2021 17:21 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
26 липня 2021 17:21 |
ТД_З_ч до вакуумних туалетів_нова ред.docx
|
|||||||||
26 липня 2021 17:21 |
ТД_З_ч до вакуумних туалетів_нова ред.docx
|
|||||||||
25 червня 2021 15:10 |
Проект договору.docx
|
|||||||||
25 червня 2021 15:10 |
Оголошенння.doc
|
|||||||||
25 червня 2021 15:10 |
ADVERTISEMENT.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-25-007765-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41776786
Дата подання: 13 липня 2021 14:10
Вимога
Маємо намір взяти участь у даному аукціоні. Продукція, яку ми пропонуємо до постачання, виготовляється згідно з вимогами держаних діючих стандартів. Для уникнення дискримінаційних вимог, просимо Замовника доповнити тендерну документацію вимогою: «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану копію такого документу. * Всі стандарти, надані в складі тендерної пропозиції, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2021 16:34
Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне, для надання повної та адекватної відповіді на Вашу вимоги, пропонуємо Вам в наступному питанні вказати за яким ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо виробляється дана продукція, та в подальшому викласти цей документ в тендерній пропозиції. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-06-25-007765-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41776786
Дата подання: 13 липня 2021 14:11
Вимога
Згідно вимог п. 2.3 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати:
« У разі, якщо запропонована до постачання продукція залізничного призначення виготовлена за креслеником, який відрізняється від зазначеного в тендерній документації, учасник на підтвердження еквівалентності запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації додатково повинен надати:- скановану копію листа філії НДКТІ
АТ «Укрзалізниця» щодо позитивних результатів перевірки кресленика на предмет можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням;
- скановану копію кресленика з відміткою філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням.
Філія НДКТІ АТ «Укрзалізниця», згідно розпорядження № ЦЦТЕХ-10/62 від 22.01.2021р. вже не ставить відмітки на кресленнях виробників та не надає листів щодо результатів перевірки на предмет можливості його використання для виробництва продукції та її подальшого застосування за призначенням.
Зважаючи на те, що об’ява згідно даного аукціону з’явилася на торгівельній площадці після 22.01.2021р., вважаємо що вимога по п.2.3. Додатку 1 тендерної документації є дискримінаційною, яка суттєво звужує коло потенційних учасників та продукцію можуть пропонувати тільки ті учасники, які вже мають зазначені документи. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та змінити пункт 2.3 Додатку 1 тендерної документації наступним чином: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика.
Розгорнути
Згорнути
« У разі, якщо запропонована до постачання продукція залізничного призначення виготовлена за креслеником, який відрізняється від зазначеного в тендерній документації, учасник на підтвердження еквівалентності запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації додатково повинен надати:- скановану копію листа філії НДКТІ
АТ «Укрзалізниця» щодо позитивних результатів перевірки кресленика на предмет можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням;
- скановану копію кресленика з відміткою філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням.
Філія НДКТІ АТ «Укрзалізниця», згідно розпорядження № ЦЦТЕХ-10/62 від 22.01.2021р. вже не ставить відмітки на кресленнях виробників та не надає листів щодо результатів перевірки на предмет можливості його використання для виробництва продукції та її подальшого застосування за призначенням.
Зважаючи на те, що об’ява згідно даного аукціону з’явилася на торгівельній площадці після 22.01.2021р., вважаємо що вимога по п.2.3. Додатку 1 тендерної документації є дискримінаційною, яка суттєво звужує коло потенційних учасників та продукцію можуть пропонувати тільки ті учасники, які вже мають зазначені документи. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та змінити пункт 2.3 Додатку 1 тендерної документації наступним чином: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2021 18:16
Шановний учаснику дякуємо за вимогу, в тендерну документацію будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-06-25-007765-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ", Код ЄДРПОУ:42074290
Дата подання: 14 липня 2021 12:21
Вимога
Просимо розглянути нашу вимогу у додатку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2021 16:34
Шановний учаснику дякуємо за вимогу, в тендерній документації будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-06-25-007765-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ", Код ЄДРПОУ:42074290
Дата подання: 15 липня 2021 13:12
Вимога
Просимо розглянути нашу вимогу у додатку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2021 16:35
Шановний учасник!
Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Номер вимоги: UA-2021-06-25-007765-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 15 липня 2021 18:37
Вимога від 15.07.2021 року
Вимога від 15.07.2021 року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2021 17:52
Шановний учасник!
Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Номер вимоги: UA-2021-06-25-007765-c.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ", Код ЄДРПОУ:42074290
Дата подання: 19 липня 2021 09:03
Вимога Замовнику
Шановний Замовнику!
Просимо розглянути нашу вимогу у Додатку.
Просимо розглянути нашу вимогу у Додатку.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2021 19:24
Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне: внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-06-25-007765-c.c7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕЛПО Україна", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 19 липня 2021 15:53
Дискримінаційні вимоги
Згідно вимог п. 2.3 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати: « У разі, якщо запропонована до постачання продукція залізничного призначення виготовлена за креслеником, який відрізняється від зазначеного в тендерній документації, учасник на підтвердження еквівалентності запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації додатково повинен надати:- скановану копію листа філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо позитивних результатів перевірки кресленика на предмет можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням; - скановану копію кресленика з відміткою філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням. Філія НДКТІ АТ «Укрзалізниця», згідно розпорядження № ЦЦТЕХ-10/62 від 22.01.2021р. вже не ставить відмітки на кресленнях виробників та не надає листів щодо результатів перевірки на предмет можливості його використання для виробництва продукції та її подальшого застосування за призначенням. Зважаючи на те, що об’ява згідно даного аукціону з’явилася на торгівельній площадці після 22.01.2021р., вважаємо що вимога по п.2.3. Додатку 1 тендерної документації є дискримінаційною, яка суттєво звужує коло потенційних учасників та продукцію можуть пропонувати тільки ті учасники, які вже мають зазначені документи. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та змінити пункт 2.3 Додатку 1 тендерної документації наступним чином: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2021 19:25
Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне: запасні частини до вакуумних туалетів не є продукцією залізничного призначення, тому внесення змін вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-06-25-007765-c.c8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 21 липня 2021 15:00
Вимога від 21.07.2021 року
Вимога від 21.07.2021 року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2021 17:16
Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне: внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-06-25-007765-c.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ", Код ЄДРПОУ:42074290
Дата подання: 22 липня 2021 08:23
Вимога Замовнику
Шановний Замовнику!
Вами було розглянуто наш лист №001129 від 13.07.2021р. (розміщено у системі прозорро 14.07.2021 в 12:21, ID: UA-2021-06-25-007765-c.a3), та Вами було надано відповідь, що наша вимога буде задоволена, та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Враховуючи, що зазначені зміни ще не було внесено до тендерної документації, а період уточнень спливає 23.07.2021р., направляємо Вам повторно нашу вимогу, та просимо Вас внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вами було розглянуто наш лист №001129 від 13.07.2021р. (розміщено у системі прозорро 14.07.2021 в 12:21, ID: UA-2021-06-25-007765-c.a3), та Вами було надано відповідь, що наша вимога буде задоволена, та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Враховуючи, що зазначені зміни ще не було внесено до тендерної документації, а період уточнень спливає 23.07.2021р., направляємо Вам повторно нашу вимогу, та просимо Вас внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2021 17:17
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-25-007765-c.c10
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД", Код ЄДРПОУ:43378458
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 27 610 840,91 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 276 108,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідатиумовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 828324 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії,строк та умови надання, зазначені в Додатку № 5 ТД. |
Title: 1
Current status: Complete
Estimated total value: 27 610 840,91 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 276 108,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 31 серпня 2021 11:24
Auction planned date: 31 серпня 2021 11:24
Закінчення: 31 серпня 2021 11:45
Позиції
59 шт
Фільтр відстійник
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Filter settling tank
CPV: 34630000-2
96 шт
Муфта швидкого з`єднання
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Quick coupling
CPV: 34630000-2
231 шт
Фітінг прямий
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
The fitting straight
CPV: 34630000-2
159 шт
Муфта кутова
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Angle coupling
CPV: 34630000-2
55 шт
Датчик рівня
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Level sensor
CPV: 34630000-2
45 шт
Блок зворотного змиву
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Backwash unit
CPV: 34630000-2
23 шт
Панель управління
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Control panel
CPV: 34630000-2
41 шт
Блок унітазний
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
The toilet block
CPV: 34630000-2
78 шт
Заслонка
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Damper
CPV: 34630000-2
90 шт
Заслонка
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Damper
CPV: 34630000-2
236 шт
Прокладка
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Gasket
CPV: 34630000-2
219 шт
Кільце ущільнююче
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
O-ring
CPV: 34630000-2
66 шт
Паста мідна
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Copper paste
CPV: 34630000-2
43 шт
Насос вакуумний
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
The vacuum pump
CPV: 34630000-2
68 шт
Насос вакуумний V3.0.2K 600
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
The vacuum pump V3.0.2K 600
CPV: 34630000-2
207 шт
Кільце ущільнююче
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
O-ring
CPV: 34630000-2
49 шт
Бак водяний для ЕЧТ- систем на VT-S-569-II-ZU
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Water tank for ECT systems on VT-S-569-II-ZU
CPV: 34630000-2
105 шт
Муфта швидкого з`єднання
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Quick coupling
CPV: 34630000-2
150 шт
Перехідник труби зливний для ЕЧТ - систем на основі VT-S-568-II-H и VT-S-569-II-ZU
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Drain pipe adapter for ECT - systems based on VT-S-568-II-H and VT-S-569-II-ZU
CPV: 34630000-2
80 шт
Сидіння для ЕЧТ- систем на основі VT-S-568-II-H и VT-S-569-II-ZU
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Seats for ECT systems based on VT-S-568-II-H and VT-S-569-II-ZU
CPV: 34630000-2
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: лот 1, 2 - 34631000-9 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот 1 - 828 324,00 грн. (вiсiмсот двадцять вiсiм тисяч триста двадцять чотири грн. 00 коп.) банківська гарантія та/або договір страхування Лот 2 – 144 090,00 грн. (сто сорок чотири тисячi дев`яносто грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): лот 1, 2 - гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 26.07.2021 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 серпня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЄВРО ТЕК" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2021 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" |
27 507 000,00
UAH з ПДВ
|
27 507 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД» |
27 610 840,91
UAH з ПДВ
|
27 610 840,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" #42074290 |
Переможець |
27 507 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 18:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 12:34
|
ПОВ.docx | зміни до договору |
26 жовтня 2021 12:34
|
ДУ 1 зч до Туалетів лот1.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 08:13
|
21258 Компанія АМБ.pdf | укладений |
20 вересня 2021 08:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2021-06-25-007765-c лот 1 3) дата укладення та номер договору про закупівлю: від16.09.2021, №УЗ/ЦЛ- 21258/Ю 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" 5) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 42074290 6) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: ВУЛИЦЯ ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 34, корпус 1, офіс 420, Тел.+380976166963 7) дата внесення змін до договору про закупівлю: 25.10.2021 року 8) випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті: п. 5 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 6.2 та додатку 1 викласти в новій редакції, сума після змін лот 1 – 20 630 251,80 грн з ПДВ. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ- 21258/Ю /ДУ-1 14. Сума договору після внесення змін. 20 630 251,80 грн з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатку №1. |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-21258/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ- 21258/Ю /ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |