Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Ангеліна Омельченко +380679432399 omelchenko.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 11:23 |
Очікувана вартість: | 141 166 146,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 705 830,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк у сумі 700 000,00 грн. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій з накладенням КЕП та електронної печатки гаранта. Назва бенефіціара: комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» Місцезнаходження бенефіціара: вул. Незалежної України, 60б, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69037. Банківські реквізити бенефіціара: UA853204780000026008924422832, в АТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 700000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору у розмірі 0.5% від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за наведеними реквізитами: п/р UA373065000000026002300005097 у ПАТ АБ “РАДАБАНК”, ЄДРПОУ 04054151 Призначення платежу: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція вул. Калібрової від вул. Південне шосе до вул. Солідарності в м. Запоріжжі» І та ІІ черги» Кошти повинні бути зараховані на рахунок Замовника не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю на підставі договору про надання завдатку для забезпечення виконання договору, укладеного між Учасником-переможцем та Замовником (Додаток 15). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає копії документів, що підтверджують перерахунок коштів. Документи подаються Учасником-переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Попередня оплата може надаватися Підряднику на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма №КБ-3). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Поетапна оплата Замовником виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, складених Підрядником відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника від Головного розпорядника коштів. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000078 ● 753f797f71b84c938024e6d5bbc3fa75
- Статус: завершено ● Дата: 08 вересня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-06-25-006601-c 25.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-19 14:23:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція вул. Калібрової від вул. Південне шосе до вул. Солідарності в м. Запоріжжі» І та ІІ черги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-25-006601-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-20 16:06:18
Відповідь на звернення
На Ваш запит від 19.08.2021 року повідомляю наступне. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) тендерна документація закупівлі UA-2021-06-25-006601-c ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція вул. Калібрової від вул. Південне шосе до вул. Солідарності в м. Запоріжжі» І та ІІ черги ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 9 до тендерної документації).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі визначено замовником відповідно до ч.4 ст. 5 Закону.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (Лист Запорізької обласної державної адміністрації від 16.06.2021 року № 05287/08-25 щодо затвердження проектно-кошторисної документації, Рішення Виконавчого комітету Запорізької міскої ради від 24.06.2021 року №229 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція вул. Калібрової від вул. Південне шосе до вул. Солідарності в м. Запоріжжі») та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Посилання на проектно-кошторисну документацію та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва міститься в п.2.1.3 розділу V тендерної документації.
До складу очікуваної вартості будівельних робіт включається прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (кошти на виконання робіт у зимовий, літній період та інше), якщо ці витрати передбачені кошторисом (зведений кошторисний розрахунок), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організацї, кошти на сплату податків.
Розмір бюджетного призначення затверджується рішенням Запорізької міскої ради, за поданням головного розпорядника бюджетних коштів, після чого доводиться до одержувача бюджетних коштів шляхом надання лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування та/або довідки про зміни до кошторису на поточний рік.
Щодо питання надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю наступне.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1266, з метою ефективного та раціонального використання державних коштів замовникам рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
А саме таким замовникам:
Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування; органам місцевого самоврядування, головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня); суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Проте, КП «УКБ» не відноситься до вищезгаданих замовників. КП «УКБ» є самостійним господарюючим суб’єктом який здійснює свою діяльність з метою отримання прибутку, тобто не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710.
Додатки:
1.Лист Запорізької обласної державної адміністрації від 16.06.2021 року № 05287/08-25 щодо затвердження проектно-кошторисної документації.
2.Рішення Виконавчого комітету Запорізької міскої ради від 24.06.2021 року №229 Про затвердження проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція вул. Калібрової від вул. Південне шосе до вул. Солідарності в м. Запоріжжі».
3.Зведений кошторисний разрахунок вартості об’єкта будівництва
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2023-05-03-000017 ● e6932f810fc94925af727dce8b747830
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 11:18 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2023 № 36-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 01.05.2023 № 36-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
9. UA-2021-06-25-006601-c, яку проводить Комунальне підприємство «Управління капітального будівництва».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розірвання договору в односторонньому порядку на підставі п.14.1 договору підряду №041/21/50 від 11.08.2021, п.4 ст.849 Цивільного кодексу України
2023-05-11 10:04:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства при укладанні договору від 11.08.2021 № 041/21/50 та додаткових угод від 27.09.2021 № 2 та від 11.02.2022 № 3 до нього встановлено порушення частини 1 статті 23, частини 4 статті 48 та пункту 20 частини 1 статті 116 Бюджетного кодексу України)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" |
138 184 663,20
UAH з ПДВ
|
138 184 663,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-ГРУП" |
141 166 000,00
UAH з ПДВ
|
141 166 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" #42977716 |
Переможець |
138 184 663,20
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 13:27
|
Лист вимога про відмову договору 394 від 03.05.2023.pdf | укладений |
24 травня 2023 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2022 15:06
|
ДУ№3 до Договору №041-21-50 від 11.08.2021.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2022 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2021 15:59
|
ДУ2 до договору 041-21-50 від 11.08.2021.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2021 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 16:21
|
ДУ 1 до договору 041-21-50 від 11.08.2021.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 15:09
|
Договір 041-21-50 від 11.08.2021.pdf | укладений |
11 серпня 2021 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 041/21/50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї статті, а відповідно до ст 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору , щодо викладення п. 2.2, п. 3.1, п. 4.2 в новій редакції, викладення Додатку 2 "Гафік виконання робіт" та Додатку 3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 041/21/50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися відповідно до ст 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору, щодо викладення п. 2.2, п. 3.1, п. 4.2, 13.1 в новій редакції, викладення Додатку 2 "Гафік виконання робіт" та Додатку 3 в новій редакції, викладення банківських реквізитів сторін в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 041/21/50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 серпня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виявлення порушень управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, розірвання договору в односторонньому порядку на підставі п.14.1 п.п.а) договору, п.4 ст.849 Цивільного кодексу України |