Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
3 480,00 UAH
UA-2021-06-25-005779-c 6d008035a10b4fc0b9df275c675898af
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тофан

+380567671975 tofan.panina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984607
Вебсайт: https://hospital2dnepr.itmed.org
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, буд. 53
Контактна особа: Наталія Тофан
+380567671975
tofan.panina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги на ліцензійне супроводження програмного забезпечення особистої розробки "5С Бюджет" (довідка про авторські права додається), у тому числі "Розрахунок заробітної плати", "Тарифікація"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 місяць
Послуги на ліцензійне супроводження програмного забезпечення особистої розробки "5С Бюджет" (довідка про авторські права додається), у тому числі "Розрахунок заробітної плати", "Тарифікація"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту наданих послуг. Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок, вказаний Виконавцем. Оплата за надану послугу проводиться протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг. У разі затримки фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

25 червня 2021 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КРАСУЛЯ ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2296400471
Переможець 3 480,00
UAH
25 червня 2021 13:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 13:51
2.2. Договір_програм. забезпеч._Красуля Ю.С..pdf укладений
25 червня 2021 13:49