Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04053298 |
Місцезнаходження: | 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, Миру 4 |
Контактна особа: |
Батрак Віталій Васильович 380958731163 public.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 15:45 |
Очікувана вартість: | 16 607 721,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 038,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Учасник при поданні тендерної пропозиції обирає самостійно умови оплати відповідно до умов тендерної документації | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 75% |
Умови оплати: | 25% |
понад 60 днів: | 25% |
від 31 до 60 днів: | 15% |
від 11 до 30 днів: | 5% |
до 10 днів: | 0% |
05 липня 2021 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2021 16:21 |
перелік змін_міні_поле.docx | |
05 липня 2021 16:20 |
ТД_міні_поле_із змінами.doc | |
05 липня 2021 16:19 |
Додаток№6_проект _ДОГОВІР _міні_поле_зміни.docx |
05 липня 2021 16:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2021 16:21 |
перелік змін_міні_поле.docx
|
|||
05 липня 2021 16:20 |
ТД_міні_поле_із змінами.doc
|
|||
05 липня 2021 16:19 |
Додаток№6_проект _ДОГОВІР _міні_поле_зміни.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-08-000056 ● 6c7227934021482ab2071ac12522b023
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.09.2021 № 301
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-06-25-003599-b 25.06.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-09 10:38:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з будівництва футбольного поля зі штучним покриттям по вул. Мечникова в м.Курахове Мар’їнського району Донецької області згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-25-003599-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-14 11:18:18
Пояснення в рамках здійснення моніторингу
У відповідь на Ваш запит в рамках здійснення моніторингу № UA-M-2021-09-08-000056 по закупівлі Будівництво футбольного поля зі штучним покриттям по вул.Мечникова в м.Курахове Мар’їнського району Донецької області згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель), номер закупівлі UA-2021-06-25-003599-b, тендерний комітет Курахівської міської ради повідомляє наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик вищезазначеного предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікувану вартість визначено робочим проєктом «Будівництво футбольного поля зі штучним покриттям по вул.Мечникова в м.Курахове Мар’їнського району Донецької області» (у т. ч. кошторисна частина), який затверджений експертним звітом(експертний звіт додається)
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пункт 1 частини четвертої Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 рекомендує з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вказана вимога носить рекомендаційний характер та не є імперативом для органів місцевого самоврядування. Відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування» Курахівська міська рада є органом місцевого самоврядування.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компания "ЕЛІТ" |
16 193 838,00
UAH з ПДВ
|
15 866 666,66
UAH з ПДВ
|
1.3333333333 | 11 900 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
15 987 108,59
UAH з ПДВ
|
15 821 031,37
UAH з ПДВ
|
1.3333333333 | 11 865 773.53 | Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БП-ВІКС" |
16 342 875,00
UAH з ПДВ
|
16 342 875,00
UAH з ПДВ
|
1.3333333333 | 12 257 156.25 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
15 821 031,37
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 16:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компания "ЕЛІТ" #35456735 |
Переможець |
15 866 666,66
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 10:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2021 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 13:02
|
д уг 7 дог 275 Т ТОВ БК ЕЛІТ.PDF | укладений |
08 травня 2024 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:39
|
дод уг 6 дог275Т 27 07 21 ТОВ БК Еліт.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 16:01
|
доп угода 2 к дог 275.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2021 15:33
|
доп к дог 275 Т.pdf.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 22:18
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 21:40
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 21:30
|
дог 275 Т.PDF | укладений |
30 липня 2021 21:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Сторони в результаті переговорів дійшли до взаємної згоди внести зміни до пункту 9.1. та викласти їх в наступній редакції: "9.1. Джерелом фінансування робіт обумовлених цим договором: - на 2021 рік є місцевий бюджет за рахунок субвенції з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р. № 822-р "Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій." - на 2022 рік є місцевий бюджет Курахівської територіальної громади." 4. Дана додаткова угода вступає в силу з 04.08.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди вести наступні зміни: вартість виконання робіт у 2021 році-9 821 521,81 грн., у 2022 році-6 045 144,85 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди подовжити строк дії договору до 31.12.2024 року. Вартість робіт, запланованих на 2024 рік складає 6 045 144,85 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 липня 2021 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
15 866 666,66
UAH
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи те, що Замовник знаходиться в зоні розмежування, ці форс-мажорні обставини унеможливлюють виконання робіт в рамках договору |