Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 22820000-4 «Бланки» (подяка (20 шт.) для потреб органів судової влади Волинської області)
Очікувана вартість
440,00 UAH
UA-2021-06-25-003539-b 10e5d052ce3746a88da5431ef5aa6269
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сніжко Олена Миколаївна

+380332773310 stat@vl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
Код ЄДРПОУ: 26276277
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул. Сенаторки Левчанівської, 1
Контактна особа: Сніжко Олена Миколаївна
+380332773310
stat@vl.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


подяка (20 шт.) для потреб органів судової влади Волинської області (Категорія замовника - орган державної влади зазначений у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Строк виконання договору - 22.12.2021)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
подяка для потреб органів судової влади Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Сенаторки Левчанівської, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом трьох банківських днів з дати підписання видаткової накладної Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

25 червня 2021 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пундор Наталія Олександрівна
#2265417783
Переможець 440,00
UAH
25 червня 2021 14:48

Документи

25 червня 2021 14:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 14:50