Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СКОРИКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04394303 |
Місцезнаходження: | 47814, Україна , Тернопільська обл., СЕЛО СКОРИКИ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, 1Б |
Контактна особа: |
Безанюк Тетяна Станіславівна +380964556958 skoriky_radaotg@ukr.ne |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 11:24 |
Очікувана вартість: | 1 879 948,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 399,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2021 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2021 16:10 |
Проект договору (нова редакція).docx | |
01 липня 2021 16:10 |
Перелік змін.odt | |
01 липня 2021 16:10 |
ТД СКОРИКИ(нова редакція).docx | |
01 липня 2021 16:10 |
Дефектний акт (нова редакція).pdf |
01 липня 2021 17:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 липня 2021 16:10 |
Проект договору (нова редакція).docx
|
|||
01 липня 2021 16:10 |
Перелік змін.odt
|
|||
01 липня 2021 16:10 |
ТД СКОРИКИ(нова редакція).docx
|
|||
01 липня 2021 16:10 |
Дефектний акт (нова редакція).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
46001, м.Тернопіль, вул. Руська 16/3, e-mail : ternopil.vmp@gmail.com,
моб. (096)-680-93-86, ЄДРПОУ 41681223, р/р 26006300704872
в ТВБВ №10019/03 філії- ТОУ АТ «Ощадбанк» МФО 338545
№ 12 Начальнику Головного управляння
28 липня 2021р. Антимонопольного комітету
України
Начальнику Тернопільської міської прокуратурі
Замовник:
СКОРИКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Скарга-Вимога
ТОВ «Тернопіль-ВМП» просить провести перевірку та прийняти невідкладні міри до порушників законодавства України про «Про публічні закупівлі» за державні кошти в системі «Прозоро» по державні закупівлі Капітальний ремонт з утепленням фасадів Скориківського ДНЗ, за адресою вул.Кринична, 1а, с.Скорики, Тернопільського району, Тернопільської області
закупівель UA-2021-06-25-002823-a
ТОВ «Тернопіль-ВМП» яке брало участь у закупівлі ,в аукціоні та запропонували найнижчу ціну закупівлі,чим з економило ДЕРЖАВНІ КОШТИ майже в триста тисяч гривень державних коштів, та всі документи згідно Тендерної пропозиції. Тендерним комітетом було сфальсифіковано та дискваліфіковано нашу пропозицію. В протоколі №26-07/2 від 26 .07 2021р. були написані надумані не суттєві порушення Тендерним комітетом .
У поданому документа «Протокол» міститься протокол установчих зборів яким директором Товариства призначено Вальчука Миколу Павловича; Наказом № 01 Вальчук Микола Павлович приступив до виконання обов’язків директора згідно рішення учасників вищеописаного протоколу (документ пропозиції «Наказ»); Згідно витягу ЄДР (документ пропозиції «Витяг ЄДР» директором (керівником) товариства станом на 30.03.2021 року є Вальчук Микола Павлович; Водночас згідно Наказу №1/05 (документ пропозиції «Довідка працівники») Вальчук Микола Павлович повторно приймає себе на посаду директора з 24.05.2021 року, при цьому підставою для прийняття є заява Вальчука Миколи Павловича. Слід зазначити, що відповідно до статуту Товариство (файл пропозиції «Статут») директора Товариства призначається за рішенням загальних зборів. Згідно інформації з відкритих реєстрів керівником товариства з початку його заснування числиться Вальчук Микола Павлович, інформація щодо звільнення директора та його повторного прийняття на посаду з 24.05.2021 року в відкритих реєстрах відсутня. До ДФС у Тернопільський області згідно звітності подані всі дані про прийняття працівників.
2. ТОВ «Тернопіль-ВМП» просить Наказати винуватих за зловживання службовим становищем, та за корупційні дії згідно Закону України про Державні закупівлі.
Просимо надати письмову відповідь про прийняті міри.
В опублікованій скарзі-вимозі учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Тернопіль-ВМП» просить: «Наказати винуватих за зловживання службовим становищем, та за корупційні дії згідно Закону України про Державні закупівлі». Тобто, у вимозі-скарзі відсутні вимоги до замовника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Тернопіль-ВМП».
Також повідомляємо, що діючим законодавством та внутрішніми документами Скориківської сільської ради в уповноваженої особи з публічних закупівель відсутні повноваження щодо розслідування, встановлення корупційних дій посадових осіб та покарання (наказування) посадових осіб за вчинення корупційних дій .Відтак, уповноважена особа не має повноважень щодо задоволення вимог учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Тернопіль-ВМП».
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-19-000014 ● 5bd0c9750be94249bc005a5bf53d244e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 13:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.08.2021 №513
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 19.08.2021 № 513
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2021-06-25-002823-a від 25.06.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-19 13:50:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з утепленням фасадів Скориківського ДНЗ, за адресою вул.Кринична, 1а, с.Скорики, Тернопільського району, Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-25-002823-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-26 19:18:44
Пояснення з власної ініціативи
На Запит замовнику про пояснення від 19.08.2021 року повідомляємо:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та його очікувану вартість визначено відповідно до проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт з утепленням фасадів Скориківського ДНЗ, за адресою вул.Кринична, 1а, с.Скорики, Тернопільського району, Тернопільської області»
Також наводимо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (https://ckorykivska-gromada.gov.ua/news/1629985635/)
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про розгляд результатів монтіорингу по закупівлі № UA-2021-06-25-002823-a Відповідно до п. 3 Розділу ІІ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-06-25-002823-a (далі – Висновок) інформуємо щодо наявних аргументованих заперечень до висновку та/чи усунення виявлених порушень. Згідно Наказу № 513 від 19.08.2021 р. проведено моніторинг закупівлі № UA-2021-06-25-002823-a. За результатами моніторингу в електронній системі закупівель опубліковано Висновок, що також опублікований 27.08.2021 р. Стосовно зауважень, що описані у Висновку повідомляємо наступне: 1. У п. 1 Розділу ІІ Висновку працівниками Держаудитслужби зазначається, що один з поданих у складі пропозиції документів учасником ПП «РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО» не відповідає вимогам законодавства: «На підтвердження вище зазначеного ПП «РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО» подано у складі пропозиції договір оренди транспортного засобу від 10.03.2021 №1, укладений з громадянином Заблоцьким Михайлом Євгеновичем, який не відповідає вимогам законодавства, оскільки нотаріально не посвідчений. Замовником не враховано, що згідно частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Статтею 220 ЦК України передбачено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. При чому, згідно з частини 1 статті 236 ЦК України нікчемний правочин є недійсним з моменту його вчинення. Згідно частин 1 та 4 статті 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Правові наслідки недійсності нікчемного правочину, які встановлені законом, не можуть змінюватися за домовленістю сторін. Таким чином, учасником закупівлі ПП «Райремценитр Нове село» не підтверджено право користування транспортним засобом. Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО» (як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації), а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 18.08.2021 №580 на суму 1 869 727,72 гривень.» Уповноваженою особою в порядку передбаченому Законом розглянуто пропозицію учасника ПП «РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО» та всі документи пропозиції в повній мірі. Держаудитслужбою передчасно зроблено висновок, що наданий у складі пропозиції учасника договір з Заблоцьким Михайлом Євгеновичем укладений з ним саме як з громадянином (у поданому у складі пропозиції договорі дана інформація відсутня), у п. 5.2 вищезгаданого Договору поданого у складі пропозиції вказано що «договір не підлягає нотаріальному посвідченню», крім цього у загальнодоступних реєстрах міститься інформація, що Заблоцький Михайло Євгенович є фізичною особою-підприємцем. Відповідно до діючого Законодавства, фізособа має право здійснювати підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації у порядку, встановленому законом (ст. 50 ЦКУ). При цьому, відповідно до ст. 51 ЦКУ, до підприємницької діяльності фізосіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин. Основним нормативно-правовим актом, що визначає основні засади господарювання в Україні і регулює господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання, є ГКУ. Відносини оренди та лізингу між суб'єктами господарювання регулюються статтями 283 — 292 ГКУ. Зазначені статті не містять жодної вимоги щодо обов'язковості нотаріального посвідчення договорів оренди транспортного засобу, що укладаються між СГД. 2. У п.1 Розділу ІІ Висновку Держаудитслужбою вказано, що замовником не оприлюднено у електронній системі закупівель додаток 2 календарний графік фінансування. Щодо даного факту повідомляємо, що не оприлюднення Додатку 2 до Договору відбулося внаслідок технічної помилки (збій комп’ютерної техніки під час сканування та завантаження документів закупівлі в електронну систему внаслідок перепадів напруги). На момент подання даної відповіді додаток завантажений в електронну систему та додається до даного пояснення. 3. У п.2 Розділу ІІ Висновку Держаудитслужбою розглянуто питання щодо правомірності відхилення пропозиції учасника ФОП Пастушенчин М. І., проте у закупівлі № UA-2021-06-25-002823-a такий учасник відсутній, відтак вважаємо що по окремих напрямках Держаудитом у Висновку зазначено результати моніторингу іншої закупівлі (якої саме нам не відомо), що опубліковані у висновку до закупівлі № № UA-2021-06-25-002823-a внаслідок технічних помилок. Уповноважена особа Безанюк Т.
2021-09-01 15:50:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-05-0065 /2021 |
Дата публікації: | 05 жовтня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13-05-0053/2021 |
Дата відкриття провадження: | 12 жовтня 2021 |
Документи:
13 жовтня 2021 11:12
|
Електронний підпис |
05 жовтня 2021 11:36
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" |
1 507 905,00
UAH з ПДВ
|
1 507 905,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" |
1 869 727,72
UAH з ПДВ
|
1 869 727,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС" |
1 879 948,00
UAH з ПДВ
|
1 879 948,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" #41681223 |
Відхилено |
1 507 905,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 17:26
|
ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" #41303113 |
Переможець |
1 869 727,72
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 21:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 22:15
|
додаткова угода від 27.08..pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 22:12
|
план фінансування (1).pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 22:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 15:24
|
Договір | укладений |
25 серпня 2021 15:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт з утепленням фасадів Скориківського ДНЗ, за адресою вул.Кринична, 1а, с.Скорики, Тернопільського району, Тернопільської області | 1 | роб |
1 869 727,72
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.9.2. викласти п.4.4. Договору у новій редакції та План фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 580 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт з утепленням фасадів Скориківського ДНЗ, за адресою вул.Кринична, 1а, с.Скорики, Тернопільського району, Тернопільської області | 1 | роб |
1 869 727,72
UAH
|