Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали: Шприци, вата, марля, бинти, скарифікатори та ін.
Очікувана вартість
277 000,00 UAH
UA-2021-06-25-002425-b ● 4e0b34e8f5b84efea755ec45556307c6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Луцька міська дитяча поліклініка» |
Код ЄДРПОУ: | 04543022 |
Місцезнаходження: | 43024, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ворон Тарас Сергійович 380994065267 Ravenkzdp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 15:08 |
Очікувана вартість: | 277 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,08% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17020 штуки
1. Шприц інсуліновий одноразовий стерильний U-100, 1мл. З голкою 30G (0,3х13) мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
2000 штуки
2. Шприц двокомпонентний ін’єкційний одноразового використання Луєр 2 мл з голкою 0,6х30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
2500 штуки
3. Вата гігроскопічна гігієнічна не стерильна по 100 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141115-9 — Медична вата
500 штуки
4. Марля медична нестерильна по 5 метрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141114-2 — Медична марля
550 штуки
5. Бинт марлевий медичний нестерильний 7х14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
500 штуки
6. Бинт марлевий медичний нестерильний 5х10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
50 упаковка
7. Скарифікатори для проколу пальця для забору периферичної крові. Упаковка по 200 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4240 штуки
8. Шприц двокомпонентний ін’єкційний одноразового використання Луєр 5 мл з голкою 0,7х38
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
4000 штуки
9. Шприц двокомпонентний ін’єкційний одноразового використання Луєр 10 мл з голкою 0,8х38
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
3000 штуки
10. Шприц двокомпонентний ін’єкційний одноразового використання Луєр 20 мл з голкою 0,8х38
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
34000 штуки
11. Шприц 2,0 з двома голками. Шприц ін’єкційний одноразового застосування; розмір голок: 0,6мм*32мм та 0,55мм*25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
226 штуки
12. Система для переливання інфузійних розчинів одноразового використання. Довжина трубки: не менше 1450мм, Розмір голки 0,8мм*38мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141624-0 — Набори для введення лікарських засобів
2000 штуки
13. Лейкопластир бактерицидний 1,9 см*7,2 водостійкий (на ПВХ основі) №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
50 штуки
14. Лейкопластир стрічковий на тканинній основі 6см*1м, в упаковці 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
500 упаковка
15. Серветки марлеві стерильні 16*14 см медичні, 4 складання; по 5 штук в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141118-0 — Медичні серветки
50 упаковка
16. Шовний матеріал кетгут № 2 стерильний 1,5 м без голки, 3шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141121-4 — Хірургічні шовні матеріали
50 упаковка
17. Шовний матеріал кетгут № 3 стерильний 1,5м без голки, 3шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141121-4 — Хірургічні шовні матеріали
50 упаковка
18. Шовний матеріал атравматичний US optics полігліколід, розмір 3 з голкою 4/8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141121-4 — Хірургічні шовні матеріали
50 упаковка
19. Шовний матеріал атравматичний US optics полігліколід, розмір 5 з голкою 4/8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141121-4 — Хірургічні шовні матеріали
400 штуки
20. Щіточки гінекологічні цервікальні, стерильні «Cito», одноразові №1 в уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
21. Бинт гіпсовий 15*3 смуга медичної марлі, просочена високоякісню гіпсовою масою, яка рівномірно розподілена на марлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
150 штуки
22. Бинт гіпсовий 10*3 смуга медичної марлі, просочена високоякісню гіпсовою масою, яка рівномірно розподілена на марлі. Пакування: гіпсові бинти упаковані в поліпропілен
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
20 літр
23. Гель для УЗД. Одноразова гелеподібна маса без домішок, струмопровідний, фасування: 1 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 літр
24. Гель для ЕЕГ. Одноразова гелеподібна маса без домішок, струмопровідний, фасування: 1 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 штуки
25. Набір гінекологічний з дзеркалом. Стерильний, №1 оглядовий (дзеркало, шпатель, щіточка гінекологічна, рукавиці, пелюшка гінекологічна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 штуки
26. Набір гінекологічний без дзеркала №10 (підлітковий, оглядовий, стерильний). Повинен включати: серветки, рукавиці, щіточку гінекологічну.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 штуки
27. Шпателі одноразові дерев’яні шліфовані (стерильні). №1 в паперовій упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2021 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2021 12:40 |
Тендерна документація медичні матеріали.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-25-002425-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2588204416
Дата подання: 20 липня 2021 17:02
Не погодження з рішенням переможця
ФОП Старішко Олег Іванович просить звернути увагу, що згідно тендерної документації до закупівлі № UA-2021-06-25-002425-b, що була опублікована Вами Комунальне підприємство «Луцька міська дитяча поліклініка» 25 червня 2021 року, були виявлені порушення у рішенні про визначення переможця згідно Протоколу засідання Тендерного Комітету Замовника про визначення Переможця від 19 липня 2021р., а саме невідповідність тедерної пропозиції ФОП Якунькіна Сергія Сергійовича тендерній документації Замовника. Мають місце такі порушення:
1.У складі тендерної пропозиції на сторінці 13 ФОП Якунькін зазначає, що У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесена інформація, передбачена п.9ч.2ст.9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”.
У даному реєстрі інформація про ФОП Якунькіна Сергія Сергійовича відсутня.
2.У складі тендерної пропозиції на сторінці 25 ФОП Якунькін надає інформацію щодо ст.17 до внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”. Дана інформація не достовірна.
3.У складі тендерної пропозиції на сторінці 46 ФОП Якунькін знову надає інформацію по статті 17 по зразку, наведеному в п. 3.1.2 тендерної документації, але не по формі, так як необхідні вирази потрібно було підкреслювати.
І взагалі інформація по статті 17 подана 5 разів зовсім різна та не достовірна (з різних тендерних процедур), так як і декілька разів подані зовсім різні довідки з різною інформацією з ліцензування діяльності та заходів із захисту довкілля.
4.У складі тендерної пропозиції на сторінці 48 ФОП Якунькін надає довідку про наявність матеріально-технічної бази, яка стосується тендерної процедури UA-2021-06-22-000279-a.
5.Цінова пропозиція ФОП Якунькін заповнена не по зразку. Загальна ціна тендерної пропозиції, яка повинна зазначена цифрами та прописом, взагалі не заповнена.
Також в ціновій пропозиції зазначено ціна за одиницю та загальна вартість з ПДВ.
ФОП Якупькін С.С. не являється платником ПДВ., але дану інформацію не зазначив в ціновій пропозиції, а навпаки недостовірно подав цінову.
Виходячи з вище зазначеного, пропозиція ФОП Якунькіна Сергія Сергійовича по закупівлі № UA-2021-06-25-002425-b не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до п.4 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
На підставі викладеного, ФОП Старішко Олег Іванович, ВИМАГАЄ:
1.Скасувати рішення щодо визнання переможця UA-2021-06-25-002425-b
2.Переглянути рішення тендерного комітету в суворій відповідності з вимогами чинного законодавства згідно п. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Просимо звернути увагу на зауваження. Та повідомляємо, що ФОП Старішко Олег Іванович залишає за собою право звернення до АМКУ, відповідних органів МОЗ, Департаменту охорони здоров’я в разі не прийняття до уваги даних зауважень.
Розгорнути
Згорнути
1.У складі тендерної пропозиції на сторінці 13 ФОП Якунькін зазначає, що У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесена інформація, передбачена п.9ч.2ст.9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”.
У даному реєстрі інформація про ФОП Якунькіна Сергія Сергійовича відсутня.
2.У складі тендерної пропозиції на сторінці 25 ФОП Якунькін надає інформацію щодо ст.17 до внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”. Дана інформація не достовірна.
3.У складі тендерної пропозиції на сторінці 46 ФОП Якунькін знову надає інформацію по статті 17 по зразку, наведеному в п. 3.1.2 тендерної документації, але не по формі, так як необхідні вирази потрібно було підкреслювати.
І взагалі інформація по статті 17 подана 5 разів зовсім різна та не достовірна (з різних тендерних процедур), так як і декілька разів подані зовсім різні довідки з різною інформацією з ліцензування діяльності та заходів із захисту довкілля.
4.У складі тендерної пропозиції на сторінці 48 ФОП Якунькін надає довідку про наявність матеріально-технічної бази, яка стосується тендерної процедури UA-2021-06-22-000279-a.
5.Цінова пропозиція ФОП Якунькін заповнена не по зразку. Загальна ціна тендерної пропозиції, яка повинна зазначена цифрами та прописом, взагалі не заповнена.
Також в ціновій пропозиції зазначено ціна за одиницю та загальна вартість з ПДВ.
ФОП Якупькін С.С. не являється платником ПДВ., але дану інформацію не зазначив в ціновій пропозиції, а навпаки недостовірно подав цінову.
Виходячи з вище зазначеного, пропозиція ФОП Якунькіна Сергія Сергійовича по закупівлі № UA-2021-06-25-002425-b не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до п.4 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
На підставі викладеного, ФОП Старішко Олег Іванович, ВИМАГАЄ:
1.Скасувати рішення щодо визнання переможця UA-2021-06-25-002425-b
2.Переглянути рішення тендерного комітету в суворій відповідності з вимогами чинного законодавства згідно п. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Просимо звернути увагу на зауваження. Та повідомляємо, що ФОП Старішко Олег Іванович залишає за собою право звернення до АМКУ, відповідних органів МОЗ, Департаменту охорони здоров’я в разі не прийняття до уваги даних зауважень.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2021 15:15
З приводу питання №1: Відповідно до ч.5 ст.17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Дане положення також продубльовано в п. 3.1 Додатка №3 до Тендерної документації, затвердженої рішенням Замовника від 24.06.2021 р. Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритою та загальнодоступною, пошук за яким можна здійснити перейшовши за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Тому, інформація, передбачена п.9ч.2ст.9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, а тому підтвердженню Учасником не підлягає, а перевіряється Замовником самостійно, що й було зроблено Замовником під час початкової перевірки пропозиції першого Учасника, за результатами якої невідповідності вимогам законодавства виявлено не було. Зміст документу, який не є обов’язковим до подання відповідно до вимог законодавства та тендерної документації не може розцінюватися як підстава до відхилення тендерної пропозиції.
З приводу питання №2: «У складі тендерної пропозиції на сторінці 25 ФОП Якунькін надає інформацію щодо ст.17 до внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”», пункти 1-10 якої збігаються з пунктами 1-10 ч.1 статті 17 чинного Закону, тому заява про «надання інформації щодо ст.17 до внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”» є незрозумілою та необгрунтованою, щодо змісту підтвердження по ч.9 ч.1 Закону, то інформація за цим пунктом є загальнодоступною, тому до подачі не вимагається і її зміст в документі як недолік розцінюватися не може. До розгляду відповідно до вимог ст. 17 Закону було прийнято документ на ст. 38, який містить повний перелік підстав, який є достатнім для кваліфікації.
З приводу питання №3: подання на сторінці 46 не є порушенням умов тендерної документації, оскільки відповідно до умов ч 3.1 Додатка №3 до ТД: «Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону щодо Учасника, надається у вигляді листа/листів в довільній формі або за формою згідно зразка, викладеного у п. 3.1.2. Додатка №3).». Документи Учасником було подано у довільній формі, а їхній зміст відповідає вимогам законодавства та тендерної документації.
Заява про: «І взагалі інформація по статті 17 подана 5 разів зовсім різна та не достовірна (з різних тендерних процедур), так як і декілька разів подані зовсім різні довідки з різною інформацією з ліцензування діяльності та заходів із захисту довкілля.» не підкріплена жодними доказами про «розбіжність та недостовірність», а форма та зміст документів про ліцензування та захист довкілля є довільною, тому недоліком розцінюватися не може. Надані Учасником документи були прийняті Замовником до розгляду та визнані достатніми для підтвердження відповідності вимогам законодавства та тендерної документації.
З приводу питання №4: Відповідно до положень ч.1,2 ст. 16 Закону: «1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В тендерній документації замовником було встановлено лише 1 кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який було задоволено учасником шляхом подачі відповідних документів згідно з вимогами тендерної документації. Документ про наявність матеріально-технічної бази тендерною документацією не вимагався, тому до розгляду його не було прийнято, а з огляду на відсутність імперативності подачі даного документу, його зміст не може бути визнаний підставою для відхилення пропозиції Учасника.
З приводу питання №5: вимогами тендерної документації не визначено вимогу імперативного заповнення форми без внесення жодних змін чи доповнень, нею вказано лише потребу дотримуватися форми. Відповідно до змісту слова дотримуватися в українській мові його значенням є: Дотримуватися (додержуватися) – бути прихильником якихось думок, поглядів, планів тощо, керуватися ними в своїх діях. Дотримуватися передових ідей, курсу, класифікації. “Говорила вона їдко, не дотримуючись правил звичайної пристойності” (Юрій Збанацький), “Карташ дотримувався плану Максимова” (Вадим Собко).
Тобто, форма тендерної пропозиції була вказана як зразок для заповнення з вказанням необхідної інформації, яку заповнений документ повинен містити. Надана Учасником Тендерна пропозиція містить Загальну ціну пропозиції в двох місцях та становить 211 276,80 грн. без ПДВ. Оскільки дана інформація вказана в двох графах ідентичною, а поле про частку ПДВ в сумі заповнене нулем, можна зробити висновок, що учасник подає пропозицію вказуючи ціну без ПДВ, оскільки він не є платником ПДВ. Зважаючи на те, що цю інформацію можна перевірити шляхом додавання всіх позиції, ціни яких були розписані в таблиці окремо, та їхня сума збігається з ціною пропозиції, яка була вказана в електронних полях, внесених в системі публічних закупівель та з сумою, яка вказана в тендерній пропозиції, можна зробити висновок, що правильною слід вважати ціну пропозиції в 211 276,80 грн. без ПДВ, а зроблену Учасником помилку вважати формальною відповідно до вимог чинного законодавств та тендерної документації. Окрім того, низкою положень законодавства та тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція є остаточною та включає всі необхідні до сплати податки, збори, інші платежі, про що Учасником також було надано підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції.
Отже, рішення про відповідність вимогам тендерної документації пропозиції ФОП Якунькін С.С. та визнання помилок формальними (несуттєвими) та такими, що не не впливають на зміст тендерної пропозиції залишається чинним. Протокол про визначення переможця від 19.07.2021р. залишається чинним.
З приводу питання №2: «У складі тендерної пропозиції на сторінці 25 ФОП Якунькін надає інформацію щодо ст.17 до внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”», пункти 1-10 якої збігаються з пунктами 1-10 ч.1 статті 17 чинного Закону, тому заява про «надання інформації щодо ст.17 до внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”» є незрозумілою та необгрунтованою, щодо змісту підтвердження по ч.9 ч.1 Закону, то інформація за цим пунктом є загальнодоступною, тому до подачі не вимагається і її зміст в документі як недолік розцінюватися не може. До розгляду відповідно до вимог ст. 17 Закону було прийнято документ на ст. 38, який містить повний перелік підстав, який є достатнім для кваліфікації.
З приводу питання №3: подання на сторінці 46 не є порушенням умов тендерної документації, оскільки відповідно до умов ч 3.1 Додатка №3 до ТД: «Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону щодо Учасника, надається у вигляді листа/листів в довільній формі або за формою згідно зразка, викладеного у п. 3.1.2. Додатка №3).». Документи Учасником було подано у довільній формі, а їхній зміст відповідає вимогам законодавства та тендерної документації.
Заява про: «І взагалі інформація по статті 17 подана 5 разів зовсім різна та не достовірна (з різних тендерних процедур), так як і декілька разів подані зовсім різні довідки з різною інформацією з ліцензування діяльності та заходів із захисту довкілля.» не підкріплена жодними доказами про «розбіжність та недостовірність», а форма та зміст документів про ліцензування та захист довкілля є довільною, тому недоліком розцінюватися не може. Надані Учасником документи були прийняті Замовником до розгляду та визнані достатніми для підтвердження відповідності вимогам законодавства та тендерної документації.
З приводу питання №4: Відповідно до положень ч.1,2 ст. 16 Закону: «1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В тендерній документації замовником було встановлено лише 1 кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який було задоволено учасником шляхом подачі відповідних документів згідно з вимогами тендерної документації. Документ про наявність матеріально-технічної бази тендерною документацією не вимагався, тому до розгляду його не було прийнято, а з огляду на відсутність імперативності подачі даного документу, його зміст не може бути визнаний підставою для відхилення пропозиції Учасника.
З приводу питання №5: вимогами тендерної документації не визначено вимогу імперативного заповнення форми без внесення жодних змін чи доповнень, нею вказано лише потребу дотримуватися форми. Відповідно до змісту слова дотримуватися в українській мові його значенням є: Дотримуватися (додержуватися) – бути прихильником якихось думок, поглядів, планів тощо, керуватися ними в своїх діях. Дотримуватися передових ідей, курсу, класифікації. “Говорила вона їдко, не дотримуючись правил звичайної пристойності” (Юрій Збанацький), “Карташ дотримувався плану Максимова” (Вадим Собко).
Тобто, форма тендерної пропозиції була вказана як зразок для заповнення з вказанням необхідної інформації, яку заповнений документ повинен містити. Надана Учасником Тендерна пропозиція містить Загальну ціну пропозиції в двох місцях та становить 211 276,80 грн. без ПДВ. Оскільки дана інформація вказана в двох графах ідентичною, а поле про частку ПДВ в сумі заповнене нулем, можна зробити висновок, що учасник подає пропозицію вказуючи ціну без ПДВ, оскільки він не є платником ПДВ. Зважаючи на те, що цю інформацію можна перевірити шляхом додавання всіх позиції, ціни яких були розписані в таблиці окремо, та їхня сума збігається з ціною пропозиції, яка була вказана в електронних полях, внесених в системі публічних закупівель та з сумою, яка вказана в тендерній пропозиції, можна зробити висновок, що правильною слід вважати ціну пропозиції в 211 276,80 грн. без ПДВ, а зроблену Учасником помилку вважати формальною відповідно до вимог чинного законодавств та тендерної документації. Окрім того, низкою положень законодавства та тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція є остаточною та включає всі необхідні до сплати податки, збори, інші платежі, про що Учасником також було надано підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції.
Отже, рішення про відповідність вимогам тендерної документації пропозиції ФОП Якунькін С.С. та визнання помилок формальними (несуттєвими) та такими, що не не впливають на зміст тендерної пропозиції залишається чинним. Протокол про визначення переможця від 19.07.2021р. залишається чинним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Якунькін С.С. |
211 276,80
UAH з ПДВ
|
211 276,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ |
245 093,29
UAH з ПДВ
|
245 093,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Якунькін С.С. #3034419230 |
Переможець |
211 276,80
UAH з ПДВ
|
20 липня 2021 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2021 20:50
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 12:23
|
04 08.pdf | укладений |
04 серпня 2021 12:20
|