Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщення Софіївсько-Борщагівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, що знаходиться за адресою: Київська область, Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка,вулиця Соборна, 53б (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 279 267,00 UAH
UA-2021-06-25-002164-a ● c9b28192556a442596f8b1f1f645e99c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08129, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А |
Контактна особа: |
Ліщинецька Наталія Володимирівна +380674018759 n_lischuna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2021 12:41 |
Очікувана вартість: | 2 279 267,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 792,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11300,00 (Одинадцять тисяч триста гривень 00 коп.)Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11300 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | забезпечення виконання договору в розмірі 3% вартості договору в формі депозиту безвідсоткового шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщення Софіївсько-Борщагівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, що знаходиться за адресою: Київська область, Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка,вулиця Соборна, 53б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08131, Україна, Київська область, с. Софіївська Борщагівка, вул. Соборна, 53 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за виконані роботи на підставі акту виконаних робіт (форма № КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, а саме Замовником, Генеральним підрядником, представниками Авторського та Технічного нагляду | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2021 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2021 12:59 |
Додаток 1 нова редакція.pdf | |
25 червня 2021 15:02 |
Додаток 4.pdf | |
25 червня 2021 14:29 |
Додаток 6.pdf | |
25 червня 2021 14:29 |
Додаток 5.pdf | |
25 червня 2021 14:29 |
Додаток 3.pdf | |
25 червня 2021 14:29 |
Додаток 2.pdf | |
25 червня 2021 14:29 |
ТД.pdf |
02 липня 2021 13:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 липня 2021 12:59 |
Додаток 1 нова редакція.pdf
|
||||||
25 червня 2021 15:02 |
Додаток 4.pdf
|
||||||
25 червня 2021 14:29 |
Додаток 6.pdf
|
||||||
25 червня 2021 14:29 |
Додаток 5.pdf
|
||||||
25 червня 2021 14:29 |
Додаток 3.pdf
|
||||||
25 червня 2021 14:29 |
Додаток 2.pdf
|
||||||
25 червня 2021 14:29 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-25-002164-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 30 червня 2021 12:07
Вимога
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку №1 до тендерної документації учасник, зокрема, повинен надати «позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук повинен містити посилання на акт вводу об’єкта в експлуатацію; або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації; або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта або лист – роз’яснення з посиланням на сайт уповноваженого органу https://dabi.gov.ua/, де розміщено інформацію про введення об’єкта в експлуатацію. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.».
Вважаємо, що вищевказана вимога Замовника щодо обов’язкового зазначення у листі–відгуку замовника (контрагента) посилання на акт вводу об’єкта в експлуатацію; або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації; або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта або лист – роз’яснення з посиланням на сайт уповноваженого органу https://dabi.gov.ua/, де розміщено інформацію про введення об’єкта в експлуатацію, є дискримінаційною, безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 №406 затверджено перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію (далі – Перелік).
Пунктами 1 – 26 цього Переліку визначено будівельні роботи, після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію та, відповідно, не складаються ані акт вводу об’єкта в експлуатацію, ані декларація про готовність об’єкта до експлуатації. ані сертифікат, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта, а на сайті уповноваженого органу https://dabi.gov.ua/ не розміщується інформацію про введення об’єкта в експлуатацію.
Таким чином, така вимога Замовника надає безпідставні переваги учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів щодо робіт, не зазначених у вказаному Переліку, та, відповідно, мають можливість надати листи-відгуки з посиланням на документи, що підтверджують ввід об’єкта в експлуатацію. Разом з тим, така вимога Замовника обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів щодо робіт, які зазначені у Переліку, та, відповідно, не мають можливість надати листи-відгуки з посиланням на документи, що підтверджують ввід об’єкта в експлуатацію.
При цьому, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити з підпункту 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку №1 до тендерної документації вимогу щодо обов’язкового зазначення у листі–відгуку замовника (контрагента) посилання на акт вводу об’єкта в експлуатацію; або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації; або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта або лист – роз’яснення з посиланням на сайт уповноваженого органу https://dabi.gov.ua/, де розміщено інформацію про введення об’єкта в експлуатацію.
Розгорнути
Згорнути
БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку №1 до тендерної документації учасник, зокрема, повинен надати «позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук повинен містити посилання на акт вводу об’єкта в експлуатацію; або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації; або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта або лист – роз’яснення з посиланням на сайт уповноваженого органу https://dabi.gov.ua/, де розміщено інформацію про введення об’єкта в експлуатацію. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.».
Вважаємо, що вищевказана вимога Замовника щодо обов’язкового зазначення у листі–відгуку замовника (контрагента) посилання на акт вводу об’єкта в експлуатацію; або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації; або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта або лист – роз’яснення з посиланням на сайт уповноваженого органу https://dabi.gov.ua/, де розміщено інформацію про введення об’єкта в експлуатацію, є дискримінаційною, безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 №406 затверджено перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію (далі – Перелік).
Пунктами 1 – 26 цього Переліку визначено будівельні роботи, після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію та, відповідно, не складаються ані акт вводу об’єкта в експлуатацію, ані декларація про готовність об’єкта до експлуатації. ані сертифікат, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта, а на сайті уповноваженого органу https://dabi.gov.ua/ не розміщується інформацію про введення об’єкта в експлуатацію.
Таким чином, така вимога Замовника надає безпідставні переваги учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів щодо робіт, не зазначених у вказаному Переліку, та, відповідно, мають можливість надати листи-відгуки з посиланням на документи, що підтверджують ввід об’єкта в експлуатацію. Разом з тим, така вимога Замовника обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів щодо робіт, які зазначені у Переліку, та, відповідно, не мають можливість надати листи-відгуки з посиланням на документи, що підтверджують ввід об’єкта в експлуатацію.
При цьому, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити з підпункту 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку №1 до тендерної документації вимогу щодо обов’язкового зазначення у листі–відгуку замовника (контрагента) посилання на акт вводу об’єкта в експлуатацію; або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації; або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта або лист – роз’яснення з посиланням на сайт уповноваженого органу https://dabi.gov.ua/, де розміщено інформацію про введення об’єкта в експлуатацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2021 12:42
Доброго дня!
Відповідні зміни будуть внесені в Додаток 1 до тендерної документації.
Відповідні зміни будуть внесені в Додаток 1 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2021 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТТІК" |
1 750 345,75
UAH з ПДВ
|
1 750 345,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
СІМТ |
2 072 847,46
UAH з ПДВ
|
2 072 847,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТТІК" #34879790 |
Відхилено |
1 750 345,75
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 19:28
|
СІМТ #23520802 |
Переможець |
2 072 847,46
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 10:59
|
ДУ_1_10.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 18:04
|
Договір | укладений |
10 серпня 2021 18:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною проектних рішень в процесі виконання робіт, Сторони прийшли до згоди зменшити суму Договору на 154692,15 грн. (сто п'ятдесят чотири тисячі шістсот дев'яносто дві грн. 15 коп.), в тому числі ПДВ 25782,06 грн. Загальна сума договору становить 1918155,31 грн. (один мільйон дев'ятсот вісімнадцять тисяч сто п'ятдесят п'ять грн. 31 коп.), в тому числі ПДВ 319692,55 грн. Викласти Додаток №1 Договірна ціна до договору №10 від 10 серпня 2021 р. у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |