Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4 (80 г/м2 ), папір А4 280г/м2, папір А4 офсетний (60 г/м2), папір газетний Standart А4 (45 г/м2), папір А3 (80г/м2), папір А5 ( 80 г/м2), папір рулонний інженерний 594*175(80г/м2).
Очікувана вартість
318 000,00 UAH
UA-2021-06-25-001367-b 2863f3a64785449fbee83dfa13ea229c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михальова Ольга Юріївна

+380532510476 mihalyova.o@pte.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго»
Код ЄДРПОУ: 03338030
Вебсайт: http://te.pl.ua
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул.Комарова,2а
Контактна особа: Михальова Ольга Юріївна
+380532510476
mihalyova.o@pte.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2021 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2021 10:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2021 10:50
Початок аукціону: 08 липня 2021 12:01
Очікувана вартість: 318 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пачка
Папір офісний формату А4 (80 г/м2 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Комарова, 2-А, вул. Духова. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Папір А4 (280г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Комарова, 2-А, вул. Духова. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 пачка
Папір А4 офсетний (60 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Комарова, 2-А, вул. Духова. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 пачка
Папір газетний Standart А4 (45 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Комарова, 2-А, вул. Духова. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 пачка
Папір А3 (80г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Комарова, 2-А, вул. Духова. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
80 пачка
Папір А5 ( 80 г/м2 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Комарова, 2-А, вул. Духова. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 рулон
Папір рулонний інженерний 594*175 (80г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Комарова, 2-А, вул. Духова. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2021 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2021 10:46
Проєкт Договору.docx
25 червня 2021 10:46
Оголошення про спрощену закупівлю.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-25-001367-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 02 липня 2021 10:00
Технічні характеристики предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-06-25-001367-b на закупівлю ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Папір офісний формату А4 (80 г/м2 ), папір А4 280г/м2, папір А4 офсетний (60 г/м2), папір газетний Standart А4 (45 г/м2), папір А3 (80г/м2), папір А5 ( 80 г/м2), папір рулонний інженерний 594*175(80г/м2), де Замовником виступає Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства “Полтаватеплоенерго”, нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного А4, А3, А5 (80 г/м2) були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до паперу офісного А4, А3, А5 (80 г/м2): Жорсткість MD, mN – > 105, Жорсткість CD, mN – > 40. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо зробити зміни до паперу офісного А4, А3, А5 (80 г/м2): Жорсткість MD, mN – > 105, або 0,47 (ISO 5629), Жорсткість CD, mN – > 40, або 0,18 (ISO 5629) для отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2021 11:40
Шановний Учасник, Замовник прописав вимоги до товару які вважає за необхідні саме для закупівлі даного товару. Крім того, прописав посилання на марки паперу які цим вимогам відповідають.
Внести зміни у тендерну документацію технічно не маємо можливості, оскільки це спрощена закупівля і закінчився період уточнень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2021 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 289 705,80
UAH з ПДВ
286 312,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 291 330,30
UAH з ПДВ
287 538,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2021 15:47
Електронний підпис
06 липня 2021 15:46
Документи 1367-b.rar

Публічні документи

07 липня 2021 09:05
Електронний підпис
06 липня 2021 14:43
Цінова_ПТЕ.pdf
05 липня 2021 21:32
Додаток 1 .pdf
05 липня 2021 21:32
Лист -гарантія.pdf
05 липня 2021 21:32
Лист-згода_ договір.pdf
05 липня 2021 21:32
Протокол зборів.pdf
05 липня 2021 21:32
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 липня 2021 21:32
Витяг_09.04.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 286 312,80
UAH з ПДВ
08 липня 2021 15:14

Документи

08 липня 2021 15:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2021 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
286 312,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2021 15:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 11:10
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 15:56
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 15:55
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 11:21
Договір укладений
22 липня 2021 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №22-07-21/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 129 871,56
UAH (в тому числі ПДВ 21 645,26 UAH)